Moottori-lehti ihmettelee Toyota Corolla Crossin pientä kulutusta:
"Toyota Corolla Cross -hybridin kulutus on alhainen, ajoi autolla missä tahansa."
https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/kayttotesti-toyota-corolla-cross-katumaasturoi-kaupungissa-vain-43-l-100-km/
Toyota Corolla Cross kulutti kaupungissa vain 4,3 l/100 km
11
201
Vastaukset
- Anonyymi
” Corolla Crossilla ajettiin 17 194 kilometriä, ja kesärengaskauden keskikulutukseksi muodostui 5,7 l/100 km”
Ei mitään mullistavaa siis tässäkään. Bensaa palaa ja melua riittää.- Anonyymi
.............kun ajettiin pääasisaa moottoritiellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
.............kun ajettiin pääasisaa moottoritiellä.
Tuota luokkaa se 2,0 Crossilla on. Juuri 15tkm huoltoon vein Crossin ja keskikulutus ollut 5,8l/100km. Aavistuksen olen ollut pettynyt sisämeluun (varsinkin ensiasennusrenkailla), infonäyttö useamman kerran ”heittänyt” ulos ja vaatinut kirjautumisen uudelleen. Lisäksi pakoputki roikkuu todella alhaalla taka-akselin alapuolella. Kolisee aina mökkiteillä. Auto on kallis siihen nähden mitä sillä saa.
- Anonyymi
Voi gauhia kun Toyota voikin olla noin surkea.
- Anonyymi
Moottoritiellä kulutus 7 litraa /100 km.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moottoritiellä kulutus 7 litraa /100 km.
....kun ajettiin 120 km/h nopeutta.
- Anonyymi
Keskikulutus 4.82 litraa/100km, ja kahden litran isolohko.
Varmaan harmittaa näitä pikkutuhnuturpoilijoita kun oma kosla vetää sen 8 litraa, eihän siinä. - Anonyymi
Mun 2016 malinen A4 diesel vei kesällä 6 ja talvella 6.6L/100km dieseliä.
Siihen nähden tuo Corolla Cross mikä lasketaan SUV kategoriaan on hyvin pieniruokainen.
Onhan RAV4 reilusti pienempiruokaisempi kuin 1.5TSI Passat (TM 1/20) vaikka on isompi ja painavampi. - Anonyymi
Moottori lehti kehuu estoitta miten hyvä auto on uusi Corolla Cross Hybrid etenkin talviolosuhteissa. Range ei tipu kovillakaan pakkasilla, toisin kuin esim Tesla josta häviää talvipakkasilla 59% rangesta. Ja Corolla Cross on myös lämmin auto kelillä kuin kelillä. Ja kaiken kruunaa 10v täystakuu.
- Anonyymi
Tilaukseen.
- Anonyymi
Kaikki Toyotan hybridit kuluttavat uskomattoman vähän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1171709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381448Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201286Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1451236
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1491201- 521175
- 571101
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46989