Terveys
Eniten liikkuvat vanhenevat nopeammin kuin muut, kertoo tutkimus
Syyn ja seurauksen suhde saattaa olla toinen kuin on ajateltu.
https://www.aamulehti.fi/terveys/art-2000010037699.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=al_tf&utm_source=iltapulu.fi&utm_content=promobox
Tämän siitä nyt sitten sai! 😱
Liikunta seis, heti ja välittömästi!
Eniten liikkuvat vanhenevat nopeammin kuin muut, kertoo tutkimus
11
324
Vastaukset
- Anonyymi
Aion pysyä pancolla. Velliii!🛌
- Anonyymi
"Parempi se on uuninpankolla kuin liikkumassa" kertoo jo vanha lieksalainen viisaus.
Uuninpankkopojat säilyy vanhenematta niin kauan kuin elämää on ja jopa sen jälkeenkin! Muinaiskaivauksissa on Lieksan alueelta löydetty useita pankkopoikia kiviuunin päälle muumioituneena 1500-luvulta ja ne vaikuttavat vieläkin lähes eläviltä. Syy on juurikin tuo täydellinen liikkumattomuus.
- Anonyymi
Jatkis vanhenee nopeasti. Liikkuu 350 khm 535 bemmulla.
- Anonyymi
Vähensin liikuntaa heti, kun kuuli, että niin ei laihdu. 😅
- Anonyymi
Ei ole tarvetta laihduttaa. Entä sinä ja rapamahasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tarvetta laihduttaa. Entä sinä ja rapamahasi?
Ei sillä tynnörin kokosella mahalla mitä väliä kun muistaa kuluman takanta tullessaa huutaa
"pois alta, mahhaa tuuvaa"
- Anonyymi
Enää en hae juoksukaljoja, haen kävelykaljat 👩🦯🧍♂️
- Anonyymi
Ennen liikuin päivässä pankolta jääkaapille, torpan pihalle tupakalle, jääkaapille ja takaisin pankon päälle. Yritän vähentää liikkumista tuosta hiukan, se on vaikeaa, mutta jotain on keksittävä.
- Anonyymi
Jätä ns. käsityöt vähemmälle, sillä se vähentää liikunnan kokonaismäärästä huomattavan osan eikä käsikään rasitu ihan niiin kohtuuttomasti kuin nykyisin!
- Anonyymi
Tosi on minäkin juoksen joka päivä ja olen 90v.
- Anonyymi
vanheneeko liikkuvat nopeammin kuin juopottelevat?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043