Naitiin muijan, tulevan ex-muijan kanssa, edellispäivänä.
Muija oli tosi kiihkeä ja laukesikin oikein kunnolla, ei ollut noin himokas ollut aikoihin.
Kun sai orkun, sanoi pane mua kunnolla Kari nyt.
Minun nimi on Jyrki.
Naitiin ex-muijan kanssa
Anonyymi-ap
8
659
Vastaukset
- Anonyymi
Siksi se on pian ex.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Pääsit Karin liukkaille ja sait sen sian klamydian ja satiaiset.
- Anonyymi
Koitahan keksiä jotain uutta spede Buaahaa
- Anonyymi
Eipä taida sulta onnistua spede.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä taida sulta onnistua spede.
Sää mää ja bää ei keksi mitään uutta buaahaa
😂😂😂
- Anonyymi
Hönö
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619319Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492879Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja352671- 572551
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971955- 981872
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241826Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501361Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091227- 281211