Etkö osaa käytöstapoja ollenkaan ? Käteltäessä tulee katsoa suoraan silmiin, eikä luimistella.
Tökeröä Antti Kangas !
13
1205
Vastaukset
- Anonyymi
Jännitti. Ensi kerralla sitten paremmin :)
- Anonyymi
Höpö höpö. Hyvinhän tuo meni. Kaikesta sitä pitää tännekin kirjottaa. T. Keskustapuolueen jäsen Ylivieskasta.
- Anonyymi
Vilpilliset ihmiset ei uskalla katsoa silmiin. Huijari ukko
- Anonyymi
Katso 3 sek suoraa silmiin
- Anonyymi
Kuka viihtii katsoo Gööranin naama?
- Anonyymi
näin kävi Pylvään Juhallekin päälevis,ei tämän alueen miehistä ole kehäkolmosen sisäpuolelle töihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
näin kävi Pylvään Juhallekin päälevis,ei tämän alueen miehistä ole kehäkolmosen sisäpuolelle töihin
Älä viitsi. Yritäpä itse päästä ehdokkaaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitsi. Yritäpä itse päästä ehdokkaaksi.
..siinäpä se , miksi tuollaiset uupelot oikein pyrkii hommiin joita eivät hallitse.. no syyhän on se oman edun tavoittelu ja glamouri jota luulevat saavansa jos onnistuu. Mutta kun pää tulee vetävän käteen jossain vaiheessa ja itse ei tajua mutta "kyllä kansa tietää"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
..siinäpä se , miksi tuollaiset uupelot oikein pyrkii hommiin joita eivät hallitse.. no syyhän on se oman edun tavoittelu ja glamouri jota luulevat saavansa jos onnistuu. Mutta kun pää tulee vetävän käteen jossain vaiheessa ja itse ei tajua mutta "kyllä kansa tietää"
Pyri sinä, me nauretaan sulle🤪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pylväs hoiti hommansa, Kangas EI.
- Anonyymi
Ääni persulle on turhaa.
- Anonyymi
Kepu on kansan murhaa.
- Anonyymi
Oliko frakki päällä, vai etiketin vastainen puku?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin2193190Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.3132791Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.751808Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e551715Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?451585- 1221376
MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,111322Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee171270Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4281266- 1051259