Etkö osaa käytöstapoja ollenkaan ? Käteltäessä tulee katsoa suoraan silmiin, eikä luimistella.
Tökeröä Antti Kangas !
13
1074
Vastaukset
- Anonyymi
Jännitti. Ensi kerralla sitten paremmin :)
- Anonyymi
Höpö höpö. Hyvinhän tuo meni. Kaikesta sitä pitää tännekin kirjottaa. T. Keskustapuolueen jäsen Ylivieskasta.
- Anonyymi
Vilpilliset ihmiset ei uskalla katsoa silmiin. Huijari ukko
- Anonyymi
Katso 3 sek suoraa silmiin
- Anonyymi
Kuka viihtii katsoo Gööranin naama?
- Anonyymi
näin kävi Pylvään Juhallekin päälevis,ei tämän alueen miehistä ole kehäkolmosen sisäpuolelle töihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
näin kävi Pylvään Juhallekin päälevis,ei tämän alueen miehistä ole kehäkolmosen sisäpuolelle töihin
Älä viitsi. Yritäpä itse päästä ehdokkaaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitsi. Yritäpä itse päästä ehdokkaaksi.
..siinäpä se , miksi tuollaiset uupelot oikein pyrkii hommiin joita eivät hallitse.. no syyhän on se oman edun tavoittelu ja glamouri jota luulevat saavansa jos onnistuu. Mutta kun pää tulee vetävän käteen jossain vaiheessa ja itse ei tajua mutta "kyllä kansa tietää"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
..siinäpä se , miksi tuollaiset uupelot oikein pyrkii hommiin joita eivät hallitse.. no syyhän on se oman edun tavoittelu ja glamouri jota luulevat saavansa jos onnistuu. Mutta kun pää tulee vetävän käteen jossain vaiheessa ja itse ei tajua mutta "kyllä kansa tietää"
Pyri sinä, me nauretaan sulle🤪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pylväs hoiti hommansa, Kangas EI.
- Anonyymi
Ääni persulle on turhaa.
- Anonyymi
Kepu on kansan murhaa.
- Anonyymi
Oliko frakki päällä, vai etiketin vastainen puku?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1385104
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253376Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132684- 472358
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611791Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471729- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201546- 281520
- 191281