eli Varsinais-Suomen Hyvinvointialueen puuhista eli siitä miten on nyt systeemit muuttuneet . Oletteko olleet rahallisesti hyväksikäytettyjä??? Kuinka monen omainen on joutunut jopa 100 kilometrin päähän Kela-kuljetuksella ja Akuutista vailla omaista niin ettei omaiselle edes soitettu. Ei ilmoitettu TYKS Akuutista, että nyt viedään sairasta ihmistä puoli tajutonta KelaTaksilla sadan kilsan päähän.
Mitä meinaatte, osaako KelaTaksin kuljettaja arvioida, jos sairas saa kohtauksen matkalla ??? Ei ole kuljettajalla minkäänmaailman terveydenhoidon tuntemusta, senkun ajaa vaan .
Ja se kuinka paljon koko VARHA on tullut maksamaan varsinaissuomalaisille, niin sairaille kuin heidän omaisilleen.
Omainen siis siirretään 100-150 kilometrin päähän vuodeosastolle toiseen kaupunkiin kotikaupungistaan vaan sillä perusteilla ettei suuressa eteläsuomalaiseessa kaupungissa ollut yhtään vapaata osastopaikkaa sairaalle.
miksi näin on? miksi ei oel vuodepaikkaa sairaalle isossa kaupungissa, jossa uusia sairaaloita ja useampia vanhempia. ???Aika outoa on .
myöskin huomioitava asia, niin monesti omainen joutuu yöpymään myöskin sairaan omaisen kanssa kaukana toisessa kaupungissa ja se ei todellakaan ole halpaa. tässä tapauksessa VARHAN toimista jouduttiin maksamaan 2500 euroa ylimääräistä, mikä summa olisi jäänyt kokonaan pois, mikäli omainen olisi niinkuin aiemminkin saanut olla omassa kotikaupungissaan toipumassa. aika oudoksi onmennyt terveydenhuolto,....!!!!
Kertokaa kokemuksianne VARHASTA
Anonyymi-ap
0
456
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749