Ostin lähdevettä putkirikon aikaan ,mut ei se mun mielestä mitään hyvää ollut. Ja sit kun sen ison pullon avaat niin se tarvii pistää jääkaappiin mut ei se sen jälkeen siellä kauan hyvänä säily. Nythän ne maksaa vaan 1.76 pullo. Ei oo kallis
Mut ei kraanavesikään vielä kyllä ihan normaalia oo
Lähdevesi pullot
4
305
Vastaukset
- Anonyymi
Säilyy se suljettuna todellä pitkään, vuoden tai pari ainakin. Eikö pullossa ole päiväystä...
Avattuna ainakin muutamia päiviä. Itellä ollut jääkaapissa vesikannu (lasia) 3 päivää, eikä ole tullut mitään ja on maistunut hyvälle. Itse vesi ei pilaannu, mutta pullon muovi liukenee hiljaksiin ja se myös haurastuu, jolloin se läpäisevyys paranee ja bakteerit pääsee läpi. Mikäs siinä kraanavedessä nyt vieläkin olis sitten, täällä ainakin sitä samaa mitä ollutkin.
lajijasuris- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Nyt on kallista pullo vettä kotona turhaa
- Anonyymi
yhy yhy yy, kukapa sitä käski ostaa kuution kerralla :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11410165
- 524970
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422161Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052038- 261874
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131551Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411382Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31961Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54957Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31932