Olin pitkään ihastunut ihmiseen joka on paljastunut psykopaatiksi. Paljastui ihastuksen tunteiden loputtua. Esitti ihastunutta muiden edessä mutta todelliset tunteensa näytti vain mulle. Muunneltu totuus.
Olin pitkään ihastunut
8
780
Vastaukset
- Anonyymi
Sama paljastui yhdestä naisesta. Tosin saatan selittää itselleni näin, koska en kestä pakkeja..
- Anonyymi
Armeijassa joskus metsäreissulle otettiin makkipakki mukaan.
- Anonyymi
Opit kestämään äkkiä paremmin kuulet sen asian
Että kaikilla suosituilla miehillä on myös paljon pakkeja takana ( se on vain vaijettu asia jotaki mistä ei puhuta) ja idea on ettei niiden vaikutus näy pahemmin muussa kun haluna treenata itsensä vieläki paremksi yksilöksi .
Turha naista on on syyttää... Niitä tulee ja menee.
Sali on paljon hyödylisenpi purkutapa
- Anonyymi
Voi kuule kulta, älä sotke ammattikieltä omaan katkeruuteesi. Kyllä psykopaatin persoonallisuus paljastuu ihan eri tavoin, kuin kuvailemallsi tavalla. T. Psyk SH
- Anonyymi
Seisooko sulla?
- Anonyymi
Ei.
Keittiössä vemputti, vemputat ja ja vessassa iha isseksee. Löysänä haluttomana viekkuun. Kuiva poskipusu. Ei iloo.
Äiti-naisviha pahana vanhalla äijällä.
On nähty. Nähty on. Jp. - Anonyymi
Minun kaikki miesystävät ovat olleet narsisteja ja psykopaatteja. Miksi?Yksi syy voi olla että alussa he voivat olla hyvin hurmaavia. Yksi pahimmista heitti ison kiven ikkunaani ja huusi huoraa kadulla. Löi silmään mutta selitteli että koska olen huora niin se on vain oikein. Myös monet kavereistani paljastuivat psykopaateiksi koska sanoivat että on oikein että minua hakataan , sillä perusteella että vähän kritisoin kavereitteni toimintaa.
Psykopaatti ei kestä kritiikkiä koska psykolla on aina sisimmissään todella huono itsetunto.
Äitini on psykopaatti. Aina jos kritisoin häntä sanallakin niin hän soittaa poliisit paikalle ja valehtelee kaikkia satuja. Sairaalaankin hän minut soitti valehtelemalla jotakin. Esineitäni hän tuhoaa ihan muuten vain. Jos on kova tunnearvo johonkin esineeseen niin hän aina tuhoaa sen.
Jos haluat olla psykon kaveri niin mielistele häntä, palvo häntä mutta ei sekään riitä..Jos taas haluat päästä eroon psykosta niin ole kolme kertaa pahempi kuin psyko mutta tee se etänä koska muuten saatat päästä hengestäsi, esim. moni on kuollut erotilanteessa jos sanoo psykolle päin naamaa että haluaa erota, paras ratkaisu on juosta kauas pois ja lähettää korkeintaan joku vittuilu viesti etänä.- Anonyymi
Oletko ajatellut hakea apua? Sinun ympärilläsi kaikki on psykopaattinarsisteja, mutta sinä olet täydellinen. Joku ei nyt täsmää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä712388Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on711460Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461447Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2551425- 831252
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3801222Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421215- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3441156