Kuinka suomalainen oikeastaan olet? Tee testi!

Anonyymi-ap

Onko sinusta aina tuntunut, että mieltymyksesi elämässä eivät osu yksiin keskivertosuomalaisen kanssa? Nyt voit testata, oletko sittenkään henkisesti suomalainen!

https://yle.fi/a/74-20063456

Pientä huvia näin itsenäisyyspäivän jälkeen.

28

256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ensimmäiseksi tuli Unkari ja toiseksi Viro.

• Anonyymi

"Jó nap! Sinun henkinen kotimaasi on pustan ja paprikan maa Unkari. Suomalaisten sukulaiskansa juo vuositasolla huomattavan vähän kahvia. Lihaa syödään lähemmäs 90 kiloa, mikä on jonkin verran EU:n keskitason yläpuolella. Unkarissa ei juurikaan käytetä kannabista, ja unkarilaisten mielestä maan koulujärjestelmässä olisi parantamisen varaa."

• Anonyymi

Minä olin liettualainen 😂😂😂😂

• Anonyymi

Hauska testi. Olen ranskalainen, toiseksi Viro. Epäilen vähän testiä koska en vähääkään tunne itseäni ranskalaiseksi, mutta olkoon menneeksi, olisihan se voinut huonomminkin mennä.

• Anonyymi

Olen henkisesti kreikkalainen:
      >>γεια! Eurooppalaisen demokratian kehto on sinun juttusi. Upeasta historiastaan tunnettu Kreikka on ykkönen, kun mitataan uskonnon tärkeyttä ja sen merkitystä arkielämässä. Luottamus poliisiin ja viranomaisiin taas on Kreikassa matalahkolla tasolla. Säännöllistä liikuntaa kreikkalaiset harrastavat vähän, ja terveellinen Välimeren alueen ruokavalio taas tarkoittaa sitä, että lihaa syödään kohtuudella.<<

• Anonyymi

Ja henkisiä naapurimaitani ovat Italia, Tsekki, Kroatia, Puola.

No, Italian voin vielä hyväksyä, lähinnä konservatiivisessa mielessä, mutta entä nuo kolme muuta?

Olen konservatiivinen, enkä luota valtiovaltaamme. Tämä ei johdu minusta, miksi en luota, vaan valtiovallasta itsestään: siihen ei voi luottaa.

Olen hengeltäni "itäinen", bysanttilainen, kulttuurisesti alkuperäiskristillinen = tietyllä tavoin -katolilainen. Tiedän, etten ole mielipiteiltäni keskiverto nyky-suomalainen.

• Anonyymi

Voisi myös testata, kuinka rehellinen suomalainen olet.
      Kotona leivottu kakku johonkin pöydän kulmalle....

• Jos on niin sinisilmäinen, että jättää kakkunsa ( laukkunsa tai lompakkonsa) jonnekin pöydän kulmalle vartioimatta, niin varmasti on aito hyväuskoinen suomalainen hölmö sydänjuuriaan myöten.
        Väestö vaihtuu ja kulttuuri rikastuu sen myötä. Ei enää eletä niitä aikoja, että pystyi kotoa lähtiessäänkin laittamaan vain luudan ovelle merkiksi siitä, ettei ole kotona.

Minulla oli vanha lastenpyörä, ihan kunnossa vielä, mutta jäänyt jo pieneksi omilleni.
        Kun siivosin kellaria, niin ajattelin, että ilmoittaisinko paikallisella facella, jos joku haluaisi.
        Sitten päättelin, että kylläpähän sille uusi omistaja löytyy, kun jätän yöksi ulos tuohon telineeseen. Aivan oikein, seuraavana aamuna se oli poissa.
        En ihmettelisi vaikka se nyt olisi Suomen itärajalla samassa röykkiössä muitten polkupyörien kanssa.

• Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

Jos on niin sinisilmäinen, että jättää kakkunsa ( laukkunsa tai lompakkonsa) jonnekin pöydän kulmalle vartioimatta, niin varmasti on aito hyväuskoinen suomalainen hölmö sydänjuuriaan myöten.
        Väestö vaihtuu ja kulttuuri rikastuu sen myötä. Ei enää eletä niitä aikoja, että pystyi kotoa lähtiessäänkin laittamaan vain luudan ovelle merkiksi siitä, ettei ole kotona.

Minulla oli vanha lastenpyörä, ihan kunnossa vielä, mutta jäänyt jo pieneksi omilleni.
        Kun siivosin kellaria, niin ajattelin, että ilmoittaisinko paikallisella facella, jos joku haluaisi.
        Sitten päättelin, että kylläpähän sille uusi omistaja löytyy, kun jätän yöksi ulos tuohon telineeseen. Aivan oikein, seuraavana aamuna se oli poissa.
        En ihmettelisi vaikka se nyt olisi Suomen itärajalla samassa röykkiössä muitten polkupyörien kanssa.

Sinun muktikultri maailamnkuvasi sää pian ison särön.
        😳🤣

• Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

Jos on niin sinisilmäinen, että jättää kakkunsa ( laukkunsa tai lompakkonsa) jonnekin pöydän kulmalle vartioimatta, niin varmasti on aito hyväuskoinen suomalainen hölmö sydänjuuriaan myöten.

Ei ollut käytettyjä pyöriä siellä itärajan pyörä"röykkiöissä".

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut käytettyjä pyöriä siellä itärajan pyörä"röykkiöissä".

Kävit jo vilkaisemassa?
        Rajavatijathan sanoivat, ettei kaikki niistä pyöristä ole ajokuntoisiakaan. Joistakin puuttunut satula, joistakin ketjut ... Työntelemään niitä kyllä pystyi.

• Anonyymi

Tein testin,,,,,, luulin olevani sydän juuria myöten suomalainen
      MUTTA
      testi VÄITTI
      OLEN NORJALAINEN OHOH ! ?
      MUTTA OLENKI OIKEIN YLLÄTTÄVÄN ILOINEN,,
      siilä tiedän satojen vuosien takista sukujuuriani,, ne on tulleet VIIKINKIEN mukana suomeen siis ilmeisesti esi-isäni ovat norjalaisia,,,

• Anonyymi

Testi on lahjomaton, olen Nubialainen.

• Anonyymi

en vlittu tee

• Anonyymi

Älä pelkää, olet varmasti aito suomalainen. kolme sanaasi kertoi syntyperäsi aukottomasti.

• Anonyymi

Latvialainen :(

Skånepåg

• Anonyymi

Unkari tuli. Ihmettelen kahvi juttua. Laitoin juon paljon ja nyt muka unkarilaiset ei juo kahvia paljon. Testi mättää muutenkin. Siinä oli bain Eu maat. Joista en pidä koska tiedän mitä paskaa koko EU on.
      Ilman testiä olisin sanonut henkisesti tunnen olevan lähinnä venäläisyyttä vaikka suku ei ole sieltä kotoisin mutta tunnen oloja ja kulttuuria kieltä opettelin 1970 luvulla. Olen viime aikoina katsellut YT videoita Venäjän kansallisuuksia ja näen miten hyvää elämää siellä eletään syrjäisessäkin paikoissa. Viljelevät vihanneksia ym luonnonmukainen elämäntapa ja alkeet käyttäytyy ja ovat fiksuja. Ei ole ihrakasoja kuten länsimaissa koska eivät syö roskaruokaa. Naiset ovat naisia aja miehet oikeita miehiä. Kissoja on lähes joka kodissa. Ei ole sukupuoli ja seksi hulluja aivopestyjä kuten meillä. Lapset ovat turvassa.
      Pitkät kehittyneet kulttuuri ja elintavat,kasvatus. Ihmiskunnan säilyttäjiä.

• Anonyymi

Venäjä on varsinainen onnela. Etenkin naisille, niin mukava että parisuhdeväkivalta poistettiin laista. Vain parituhatta naista kuolee vuosittain.....

''Venäjän suosituimman iltapäivälehden kolumnin mukaan on olemassa vahvaa näyttöä siitä, että pahoinpidellyt naiset synnyttävät todennäköisemmin poikia''

• Anonyymi

Joo, Unkarin Orban kumppaneineen onkin oikea elintapojen säilyttäjä...oikea hyvyyden ja tasapuolisuuden pankki...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Venäjä on varsinainen onnela. Etenkin naisille, niin mukava että parisuhdeväkivalta poistettiin laista. Vain parituhatta naista kuolee vuosittain.....

''Venäjän suosituimman iltapäivälehden kolumnin mukaan on olemassa vahvaa näyttöä siitä, että pahoinpidellyt naiset synnyttävät todennäköisemmin poikia''

Äitisi pahoinpiteli isääsi jos sinulla sellainen oli..

• Anonyymi

Olen henkisesti suomalainen

Moido! Suomi on rankattu useaan otteeseen maanosamme onnellisimmaksi paikaksi. Myös metallimaana Suomi on Euroopan ykkönen, jos ajatellaan bändien määrää suhteessa väkilukuun. Toisin kuin monesti luullaan, suomalaisten alkoholinkulutus ei hätyyttele Euroopan kärkitiloja, mutta kahvinjuojina olemme sijalla kaksi. Lihankulutus on viime vuosina vähentynyt ja maallistuminen edennyt samaa vauhtia kuin muissakin Pohjoismaissa. Luottamus poliisiin ja viranomaisiin on edelleen Euroopan kirkkainta kärkeä.

Henkiset naapurimaat: Ransaka, Iso-Britannia, Itävalta, Saksa

Kyllä testit tietää. En noista naapurimaista niinkään tiedä, kai nekin ok, mutta supisuomalainen olen muidenkin aikaisempien testien mukaan.

• Anonyymi

kauan harhassa elät

• Anonyymi

Olen näköjään Irlantilainen:))

No, Irlannista tulee minun lempiolut.

Some people drink beer, I drink Guinness

• Anonyymi

Tuon testin mukaan olisin virolainen.

Sopii mainiosti. Mielelläni vaikka asuisin Virossa.
      Käyn siellä aika usein.

• Anonyymi

mitä teet Virossa mikä siinä vetää puoleensa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mitä teet Virossa mikä siinä vetää puoleensa

Halpa viina ja paremmuuden näyttämisen tarve.

• Anonyymi

Isän puoli on Tyroksesta ja äidin Miletoksesta.

• Olen oikeasti irlantilainen!
      Vaikka en juo whiskyä, olutta enkä Irish coffeeta En ole katolinen, enkä heitä tikkaa kapakoissa. Enkä edes käy kapakoissa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      29
      2384
    2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      370
      2002
    3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      18
      1494
    4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
      Ikävä
      52
      882
    5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
      Maailman menoa
      10
      871
    6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
      Ikävä
      52
      783
    7. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
      Kuhmo
      18
      700
    8. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
      Ikävä
      53
      700
    9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
      Ikävä
      25