Kajaanissa naiset ovat vapaa- ajan naisia. Vapaa- aika on näille tärkeintä parisuhteessa. Jos vapaa- aika ei miellytä miehen kanssa ei olla yhdessä.
Kajaanin vapaalla olevat naiset
22
732
Vastaukset
- Anonyymi
Huomenta Uuvatti. Muistahan ottaa lääkkeet ajoissa!
- Anonyymi
Vapaa-aikaa naiset kaipaa.t,Ale cog pirkot.
- Anonyymi
Ovat sinkkuja ja silti exät ja muut jätkät kierrossa kokoajan..Sellaisia sinkku naisia kajaanissa piisaa
- Anonyymi
Ja sinä oot silti yksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä oot silti yksin.
Hän on homoseksuaali
- Anonyymi
Minä olen nainen joka haluaisi viettää vapaa-aikaa mieheni kanssa. Mutta hänpä ei halua viettää vapaa-aikasnsa minun seurassani.
- Anonyymi
Mies joka ei halua viettää aikaa puolisonsa kanssa . Mitä sen kanssa enää yhessä olemaan.
Pitää varmaan erota sitte.
Jospa viihtyy sitte rauhassa muitten kanssa.
Ja on sitte ite vapaa kattoon mitä ite haluaa ja kenen kanssa. Vai yksin.
Vapaana muttei varattuna.
- Anonyymi
Mistä voi tietää mikä on vapaa ja varattu
- Anonyymi
Ajat muuttuvat.
Yksikään nuori nainen ei alistu nyrkin ja hellan väliin.
Siksi omistamisen haluiset miehet ovat ilman naista. - Anonyymi
Naapurissa olisi vieno huttunen järvenkylästä ,jos kiinnostaa 😂
- Anonyymi
……hannusrannassa sievä sievinen….
- Anonyymi
Miehet,ottakaa aasialainen nainen,pitää itsestä huolen ja on perhekeskeinen,on tosiaankin eri tasoa kuin paikalliset.
- Anonyymi
Tiedätkö onko aasialainen mieskin perhekeskeinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö onko aasialainen mieskin perhekeskeinen
Aasian kulttuurissa mies pitää mielellään vaimon lisäksi rakastajatarta,tätä eivät vaimot hyvällä katso,monesti hyvätuloinen nainen potkaisee pikkumuna aasialaisen pihalle ja etsii Euroopan maista miehen😁
- Anonyymi
Aasialaisen kiinanpalatsikoiranaaman kun otat niin elätät thaimaaseen sen koko suvun viikon päästä.Parempi kun ei ota ollenkaan mitään naista ostaa tummelia ja kalastajankinttaat, pienemmällä huolella pääsee.
- Anonyymi
Kannattaa ottaa Aasiasta korkeakoulutettu nainen,ei tarvi elättää,paremminkin toisin päin,tuo leivän pöytään(esim.kansainvälinen sijoittaja),on helvetin kaunis ja treenattu.siinä kyllä suomituulipuvut jää toiseksi😂😂
- Anonyymi
Aasia ei tarkoita yksistään Thaimaata,ei Thaimaasta pidä ottaa...
- Anonyymi
Aasialainen mies on varmaankin työteliäs
- Anonyymi
Ja sutjakka eikä mikään möhömaha
- Anonyymi
On siellä osa miehistäkin työteliäitä ja erittäin kunnianhimoisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sutjakka eikä mikään möhömaha
Kyllä täällä on pari pullukkaakin , eivät eroa kotimaisista kuin hiusten värissä eli ovat kotoutuneet loistavasti
- Anonyymi
Älkää valittako tuhkamunat, pitäkää pakka kunnossa, niin kyllä naisia riittää. Niitä ei kiinnosta puolijuopot resupekka mammanpojat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466130
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253736Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282931- 492620
- 412560
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262026Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691924Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281620