Tulos:
Hyvä ystävä!
Otat ystäväsi huomioon, mutta et kuitenkaan ole epätoivoinen ripustautuja. Sinulla on terve näkemys ystävyydestä. Hyväksyt ystäväsi sellaisina kuin he ovat, ja odotat heiltä samaa itsesi suhteen. Olet valmis tekemään palveluksia, etkä toisaalta epäröi pyytää samaa muilta. Pidät kuitenkin vaakakupit tässäkin asiassa tasapainossa.
Tein ystävyystestin
16
291
Vastaukset
- Anonyymi
Jos olet joku nikillinen niin valehtelit testissä.
- Anonyymi
Ainahan voi valehdella vastauksissa.
- Anonyymi
Jos näin sanoisin ystävälleni niin suuttuisi siitäkin. Aika herkkänahkainen on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos näin sanoisin ystävälleni niin suuttuisi siitäkin. Aika herkkänahkainen on.
Luulee herkästi kaiken olevan loukkausta. Vaikka itse loukkaa ihan suoraan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulee herkästi kaiken olevan loukkausta. Vaikka itse loukkaa ihan suoraan.
No miten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miten?
Tämän kerran kirjoitan tästä vielä. Ylimielisesti sanoo minun olevan ärsyttävä ja lapsi nostaen itsensä jalustalle kuin olisi itse jokin aikuismaisempi. Haukkuu itse minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän kerran kirjoitan tästä vielä. Ylimielisesti sanoo minun olevan ärsyttävä ja lapsi nostaen itsensä jalustalle kuin olisi itse jokin aikuismaisempi. Haukkuu itse minua.
Ainako sanoo vai jossain tietyssä tilanteess?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainako sanoo vai jossain tietyssä tilanteess?
Yksikin kerta riittää. Loukkaa tahallaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sitä sitten edelsi? Oletko itse loukannut sitä ehkö tajuamattasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Kauan olette ollu kavereit kyllähän sitä joskus sanoo kaikki pahasti toiselle ekä sitä välttämättä tarkoita jos vaan on huono hetki tai joitain. Kysy siltä äläkä palstoilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sitä sitten edelsi? Oletko itse loukannut sitä ehkö tajuamattasi
Se ottaa niin herkästi itseensä. Ihan sama mitä sanon niin suuttuu ja ottaa itseensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Kauan olette ollu kavereit kyllähän sitä joskus sanoo kaikki pahasti toiselle ekä sitä välttämättä tarkoita jos vaan on huono hetki tai joitain. Kysy siltä äläkä palstoilta.
Palstallahan se tyyppi onkin.
- Anonyymi
Helpompaa kun ei ole ystäviä. Ystävä ei halua tehdä toiselle pahaa.
- Anonyymi
Juuri näin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin
Ystävälle en sano poikkipuolista sanaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin
Entäs jos sanoo ettei joku aihe tunnu hyvältä puhua ja toinen vaan jatkaa kyselyä? Tuolla logiikalla se toinen ei halua pahaa vaan on kyselemättä. Ja jos sanoin, et olit ärsyttävä siinä hetkessä niin ei se tarkota yleisesti. Se tuntui et haluut tahallaa ärsyttää mua.
Ja eikä tällaset alotukset missä piilovihjaillaan kuin huono kaveri oon loukkaa sitten? Varmaa vuosi juteltu ja heti oon sitten solvaamassa täällä, eikö tää nyt nimenomaan tunnu siltä et haluat loukata ja et musta tuntuisi vaan pahalta?
Anteeks et sanoin ärsyttäväksi, en ole ennen niin kokenut mut ajattelin et ystävälle voi myös sanoa et nyt aihe ei tunnu hyvältä puhua. Ei näköjään voi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 906352
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303803törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283170Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701726- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46959Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11956Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859