Pariskuntahoroskoopit eli mitkä on merkkinne?

Anonyymi-ap

Ja sukupuolet ja miten pitkään olette olleet yhdessä?

5

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaurisnainen ja leijonamies, yhdessä yli 10 vuotta.

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😋 ­­N­y­­m­­­f­o­­­m­­­a­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      mun äitee ja isä naimisissa olivat 21 vuotta ja ero tuli elokuussa 2001. Äiti syntymä jousimies ja isä syntyrapu niin äiti sanoi ettei voinut sietää isäni pikkutarkkuutta ja valittamista (asia kuin asia) eli aina piti kaikki paikat olla tip top eikä saanut sotkea vahingossakaan kun äiti usein kun teki ruokaa, niin se oli sotkuista ja jos kahvikuppi oli pöydällä isän mielestä väärin tai pöydällä liikaa kaikkea, niin isä menetti siitä hermot heti . Isä oli usein hermoheikko valittaja vanhempieni avioliiton aikana kun taas äiti oli liian vahva ja itsepäisen dominoiva eli isä jäi usein tossun alle. Molemmat erosi sovussa ja totesi yhteen ääneen "molemmissa oli vikaa". Ja elämä jatkui mut isää otti toi ero muutaman vuoden ajan tosi koville ja siinä meni työkykykin. Äiti porskuttanut jousimiehen energialla ja voimalla vieläkin työelämässä ja kohta siirtyy vanhuuseläkkeelle . Isäni yli 70 vuotias ja äitini 64 vuotias vanhempieni ikäero 9 vuotta. Tulivat avioliiton aikana välillä hyvinkin toimeen eli oli hyviä aikoja mut myös huonoja aikoja. Ei muistele kumpikaan pahalla niitä mut joskus isällä rapumerkin vuoksi tahtoo mennä menneiden muisteluun ja pieni katkeruus.

      Siis rapu ja jousimies ei ainakaan mun vanhempieni kohdalla ollut todellakaan hyvä yhdistelmä. Äitini kartalla oli jouskarin lisäksi kaksosta ja skorpparia. Isäni kartalla ravun lisäksi vaakaa.

      • Anonyymi

        siis korjaus "äitini kartalla on jouskarin lisäksi kaksosta ja skorpparia" eli mun mieli takkusi kunkäytin imperfektimuotoa "oli" koska se antaa ymmärtää että äiti ei olisi elossa, mutta tottakai hän on elossa ja hyvinvoiva pääosin(on hänelläkin ollut omat koettelemukset elämän aikana mut jotenkin hän jouskarin lailla menee aina eteenpäin sisukkaasti kuitenki ja hänen arki on ollut jo 15 vuoden ajan sitä että hän joutuu tekeen kaikki työt kotonaan kun oma aviomies ei halua kun on laiska )


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis korjaus "äitini kartalla on jouskarin lisäksi kaksosta ja skorpparia" eli mun mieli takkusi kunkäytin imperfektimuotoa "oli" koska se antaa ymmärtää että äiti ei olisi elossa, mutta tottakai hän on elossa ja hyvinvoiva pääosin(on hänelläkin ollut omat koettelemukset elämän aikana mut jotenkin hän jouskarin lailla menee aina eteenpäin sisukkaasti kuitenki ja hänen arki on ollut jo 15 vuoden ajan sitä että hän joutuu tekeen kaikki työt kotonaan kun oma aviomies ei halua kun on laiska )

        tää hänen nykyinen miehensä on rapu myös syntymerkiltään kuten isäni. Eivät tule niin huonosti toimeen keskenään kuin isäni ja äitini silloin ku oli yhdessä. Tää äidin nykyinen mies on perinyt kai isältään sitä jousimiehen luonnetta eli asioita ei oteta tiukkapipoisesti vaan tyyli &luonne on leppoisa. Tää äidin aviomies on hyvin itsepäinen tapaus ja änkyrä mutta oikein mukava ja puhelias sekä lessukka(kuten isäni).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      121
      9509
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      49
      2794
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      159
      2557
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1613
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      10
      1407
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe