2023 vuosi on kohta ohi

Anonyymi-ap

Mitä vuodesta jäi käteen? Haluatteko sanoa jotain menneelle vuodelle?

65

779

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koko vuosi meni ihan päin v.....

    • Äärettömän raskas vuosi. Hyviä ja opettavaisia hetkiä ja kokemuksia myös paljon. Mutta kaikenkaikkiaan tosi raskas. Aika sanattomaksi jättää, eli en taida sanoa tälle vuodelle sanaakaan.

    • Anonyymi

      Hänen kanssaan ei ainakaan yhdessä olla edelleenkään. Tuskin tulevinakaan vuosina tullaan olemaan.

      • Anonyymi

        Harmi. Voisiko jotain tehdä toisin, että olisitte?


      • Anonyymi

        Onko se sinusta kiinni? Teidän yhdessä olemattomuutenne. Vai oletko jättänyt "vastuun" toiminnasta toiselle?


    • Anonyymi

      Nopeasti meni, uutta odotellen ✨

    • Anonyymi

      Alkuvuosi oli lupaava, kevät toivoa antava, kesä ristiriitainen, syksy muutoksellinen, alkutalvi pettymys. Opettavainen vuosi.

    • Anonyymi

      Oli kiva tutustua lisää häneen johon on tunteetkin. Se parasta tässä vuodessa.

    • Anonyymi

      Menetysten vuosi. Käteen jäi oma rikkinäinen sydän...

    • Anonyymi

      Onpahan ollut vuosi! Kiitos sanoisin kuitenkin työpaikasta ja uusista työjutuista, kehityksestä eri jutuissa, matkoista ja juhlista, harrastuksista ja kodista, lainoista, uusista ihmisistä, kiitos rakkaasta ja tietystä kehityksestä. Vaihteleva vuosi, itkisin tiettyjä juttuja mutta tuntuu että olen itkenyt itseni jo kuiviin. Terveyttä, rakkautta, rahaa ja tasapainoa etsitään vuodesta 2024. Ei suuria muutoksia, vähän eteen päin kuitenkin. Mistäs itse? Mistä olet kiitollinen ja minkä haluaisit jättää vuoteen 2023 etkä raahata mukana vuoteen 2024?

    • Anonyymi

      Tällä hetkellä näyttää että jää vain paha mieli, vielä tietty ehtii asiat muuttumaan vaikken kauheesti toivoa enää kannakkaan siitä että eräs saapuisi osaksi elämääni.

      • Anonyymi

        Ketä sinä toivot elämääsi? Oletko ottanut häneen yhteyttä oikeassa elämässä? Tietääkö hän että edes haluat hänet elämääsi?


    • Anonyymi

      Jäät aina sydämmeeni,hyvässä ja pahassa.OLIPA VUOSI.

      • Anonyymi

        Miksi pahassa? Miksi hyvässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pahassa? Miksi hyvässä?

        Joskus auttaa kun puhut tunteet pois. Ja varmistut edes olenko se todella minä? Ajattele jos rakastat tai vihaan turhaan? Ainakin tuon rakkauden varmaan haluaisit oikealle ihmiselle jos en vaikka olekaan minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus auttaa kun puhut tunteet pois. Ja varmistut edes olenko se todella minä? Ajattele jos rakastat tai vihaan turhaan? Ainakin tuon rakkauden varmaan haluaisit oikealle ihmiselle jos en vaikka olekaan minä.

        Minun luvalla saa kertoa anonyymisti mikä oli niin ihanaa tai pahaa. Katsotaan olenko se minä? Uskallatko ottaa se selvää olenko se minä vai päästöisitkö minusta irti tai lähestyisitkö tai etsitkö sen oikean?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun luvalla saa kertoa anonyymisti mikä oli niin ihanaa tai pahaa. Katsotaan olenko se minä? Uskallatko ottaa se selvää olenko se minä vai päästöisitkö minusta irti tai lähestyisitkö tai etsitkö sen oikean?

        Päästään pois täältä. Kerro jotain minusta, kun niin minua rakastat tai vihaat. Mikä on niin ihanaa tai pahaa mikä vetoaa sinuun?


    • Anonyymi

      Uuden hallituksen kakkamaiset kujeet. Eipä muuta jäänyt käteen vuodesta 2023.

    • Anonyymi

      Käteen jäi jotain valkoista nestettä.

      • Anonyymi

        👆 tossa vois olla mun exä. Joten kertoo varmaan kaiken. Minä kun en ole tarpeeksi kaunis. Niin sillai sitten täällä😐en viitsi suotta siis yrittää edes sille soittaa tai viestiä


    • Anonyymi

      Hurja
      muutosvuosi
      henkisesti ja
      fyysisesti.
      Isoja päätöksiä
      ja askelia
      oikeaan
      suuntaan.

      Nyt on jo
      pidempään
      tuntunut,
      että on
      helpompi
      hengittää.
      Jälkiviisaana
      totean,
      että olen ollut
      masentunut
      ja nyt olen
      taas enemmän
      elossa.

      Toki kipukohtia
      on edelleen,
      mutta ne
      kuuluvat
      elämään.
      Ei sokeria
      ilman suolaa.

      Tulin, näin, koin
      - niin paljon
      ja varsinkin
      vuoden toisella
      puolikkaalla.

      Vielä jää paljon
      koettavaa,
      olenhan vasta
      alkutapaileella.

      Bring it on 2024! ❤️

      Snoop Dogg / California
      (koska saksofoni 😍)

      https://youtu.be/zcWW7fI0qb8?si=_r7gCcmq6zKWJzYO

    • Anonyymi

      Rakkauden osalta meni huonommin kuin odotin, muuten meni paremmin kuin odotin. Olen valmis siirtymään uuteen vuoteen ja uusia tavoitteita kohti.

    • Anonyymi

      Kova verovuosi takana
      Tuettu Suomea tukka märkänä.

    • Anonyymi

      Raskas vuosi kohta helpottaa.

    • Anonyymi

      Käteen jäi mutta kovalla työllä
      Ei jäänyt tuleen makaamaan.

    • Anonyymi

      Mitenpäs aloittajan vuosi on sujunut vai kommentoitko jo?

    • Anonyymi

      Taistelin ja selvisin🦾

      • Anonyymi

        Taistelemalla ei selviä jos ei ole voimaa ja kontrollia. Ihan ihmisille tiedoksi. Täällä povattu jonkun ihmisen kuolemaa että tehkäähän jotain


    • Anonyymi

      Hienoa, onneksi olkoon ja myötätuulta purjeisiin!

      • Anonyymi

        Kiitos🥰

        Kaikkea hyvää myös sinulle vuodelle 2024!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos🥰

        Kaikkea hyvää myös sinulle vuodelle 2024!

        Kiitos paljon! :)


    • Anonyymi

      Isäni syntymästä 100 vuotta.

    • Anonyymi

      Mulla oli hyvä vuosi. Kovempi kunto jäi käteen ja paljon hyviä juttuja.

    • Anonyymi

      Hmm, että mitäkö jäi käteen vuodesta 2023;
      Alkuvuodesta kirosin pitkään, nyt onnellinen kaikesta hiljaisuudesta vaikka se ehkä erään otuksen ohi menikin, tai mistäpä tuota tietää?

    • Anonyymi

      Haluatko kuulla yhden spookijutun, minulla on tapana suojata peilini tietyin merkein. Olin unohtanut tehdä suojauksen peilin hyllyosaan, ripsivärin muste teki siihen tikarin kuvion. Ja tila palautui paremmaksi. Kiitos. Vaikka se toi myös huonoa. Teitä on moneen lähtöön, siksi niitä suojauksia teen. Ei ole tarkoitus loukata.

    • Pettymyksiä täynnä oli tämäkin vuosi...

      • Anonyymi

        ohan se pettymys kun teinit ja parikymppiset ei lähestyneet sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ohan se pettymys kun teinit ja parikymppiset ei lähestyneet sua.

        ja netallakin on poikaystävä.


    • Anonyymi

      Tänä vuonna olen menettänyt kahden rakkaiden koirat. On ollut raskas ja surullinen Tytöt ovat enkelikoirat. Rakastan heitä. Mutta miehen kanssa on ollut ongelmia sairauteni vuoksi. Hän halunnut kovasti että muuttaisin täältä pois. En ollut innoissan muuttamisesta. Hän voisi muutta itse voinsano tänävuona on ollut huo o vuosi meille. Odottaisin hyvä vuosi olisi 2024meille.

    • Anonyymi

      Yhtä huonot muistot jäävät mieleen kuin sitä edeltävät kahdeksan vuotta.

    • Anonyymi

      Useimmat muistot tästä vuodesta ovat mukavia ja myös erityisiä.

    • Anonyymi

      Parempi katsoa loppuun, ennen, kuin sanoo...

    • Anonyymi

      Janne🥰🥰...

      • Anonyymi

        😄😄😄ihana🥰jannet is the best😍😘😘😘😘


    • Anonyymi

      Pikän kaavan mukainen oppitunti ihmisten loputtomasta ilkeydestä. Oikeastaan viimeiset 2,5 vuotta on olleet sitä. Nyt viimein alan kyllästyä. Nihilismi ja kyynisyys on ainoat oikeat elämänasenteet, sen olen näinä aikoina oppinut. :)

    • Anonyymi

      Perfect year of utter clarity. Could not ask for more.

    • Anonyymi

      Tunnepuolen umpisolmu. Sanalla sanoen: ikävä. Nämä parisen vuotta ovat olleet poikkeuksellista aikaa itselleni.

    • Anonyymi

      Joka vuosi jää käteen jotakin. Olisiko joulukinkku?

    • Anonyymi

      Kinkkua ahmin possua syön....

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mitä jäi käteen? Ei mitään. Opin vihdoin, ettei ikäväni kohde kaipaa minua.

      • Anonyymi

        Oletko sairas kun kirjoitat palstalla ikävän kohteesta ja kaipauksesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sairas kun kirjoitat palstalla ikävän kohteesta ja kaipauksesta?

        Oletkohan sinä itse vähän pipi päästäsi kun maalitat täällä anonyymeja juttuihisi? Sivusta tämä


    • Anonyymi

      Pelkkää p@skaa olit.

      • Anonyymi

        Onneksi lapsena oli asiat paremmin.


    • Anonyymi

      Ja vaikka kuinka taas pirulaiset on taas yrittämässä tehdä pahojaan ja pilata elämää niin eivät onnistu. Ne ajat on ohi ja viholliset on kukistettu.

      • Anonyymi

        Ihana viimein päästä elämään niiden kamalaa toimintaa, vainoa ja kaikkea pahaa. Kova on ollut taas yritys ja siihen jäi. Koittakaa nyt ihmiset muuttaa jo suuntaa tuommoinen teidän järjetön ja armoton kiusa tuhoaa omaa elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana viimein päästä elämään niiden kamalaa toimintaa, vainoa ja kaikkea pahaa. Kova on ollut taas yritys ja siihen jäi. Koittakaa nyt ihmiset muuttaa jo suuntaa tuommoinen teidän järjetön ja armoton kiusa tuhoaa omaa elämää.

        Tämä on oiva kaupunki eikä mihinkään mennä, sopii itselle kuin pakkasella lapanen käteen, kaikkiin elämän osa-alueisiin ja minä tänne. Hyvässä itselle ja muille. Nyt kun heidän armoton kiusa on voitettu niin taisi olla oikea siirto.


    • Anonyymi

      Ihmeellinen ja yllättävä tunteiden vuosi, vaikka ikävä ei katso aikaa.

    • Anonyymi

      Onneksi oli hän, valo pimeässä

    • Anonyymi

      Ajattelin sanoa, että ihan turha yrittää siirtää tätä samaa ”seitsemän vuoden kuuliaisuutta” seuraavaan vuoteen🫵

    • Anonyymi

      Elämä menee joidenkin uskomusten mukaan 7 vuoden jaksoissa.

      Toivottavasti seuraava jakso tuo meille kaikille rauhaa, onnea ja rakkautta.

    • Anonyymi

      Menetin monta rakasta.

      Uudelta vuodelta toivon että pysyn niin kunnossa ettei tarvitse edelleenkään kuormittaa lompakkoa eikä yhteiskunnan rahoja enempää,selviäisin vähemmillä kivuilla ja ylensäkkin selviäisin taas yhden vuoden eteenpäin.

    • Anonyymi

      Ihan hyvä, ottaen huomioon suuret muutokset ja vaikeat päätökset. Löytyi onnistumisia ja toivoa, sekä pettymyksiä ja epäonnistumisia. Toivottavasti ensi vuosi ei ole niin pahaa vuoristorataa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      192
      4622
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2883
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      137
      2294
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      332
      2290
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1536
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1451
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      32
      1370
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1200
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe