Hedelmällisyyshoitoa 4: Lauran tarina

Ei se onnistunut. Tietenkin onnistumisen todennäköisyys yhdellä kerralla on melko pieni, vaikka miehellä olisi kuinka nopeita siimahäntiä tahansa.

Muutimme mieheni kanssa Vancouveriin syksyllä jo kuukauden kuluttua yliopiston Karin panotreffien jälkeen. Kaikki oli kotona ennallaan, ja tavallaan kaikki sujui arjessa hyvin. Mieheni kävi töissä kantakaupungissa viettäen siellä suurimman osan työpäivistään, yleensä iltamyöhään asti, ja minulla oli oma arkeni liikuntaharrastusteni ja opiskeluideni parissa. Haave omasta lapsesta eli kuitenkin voimakkaasti.

Treffit Karin kanssa olivat koko syksyn hyvin muistissa. Ei ollut epäselvää, että syy Karin kanssa puuhaan ryhtymisessäni oli lapsenteko. Vaikka esitin muuta, olisin ollut valmis ryhtymään miksi tahansa panopuuksi, jos se oli ollut välttämätöntä sperman saamiseksi häneltä. Koska hän oli minulle täydellinen lapsentekomatch.

Luennolla syntynyt nopea intuitio "ohituskaistasta" oli pakko toteuttaa, vaikka se oli järkevänä itseään pitävälle naiselle hullu tempaus. Totta puhuakseni olin huvikseni miettinyt asiaa silloin tällöin jo paljon aikaisemmin, mutta en vakavissani. Tuon panoillan jälkeen oli kuitenkin tietoisuudessani tapahtunut jotain.

Minun on pakko myöntää, että olin ollut valmiiksi hyvin kiihottunut tuosta kummallisesta tilanteesta. Siis kun odotin omasta tahdostani kontallani perse pystyssä vieraan miehen kovaa ja innokasta kullia sisääni. Kari takoi kovalla mutta jäntevän pehmeällä lihastangollaan persettäni sellaisella voimalla, johon en ollut tottunut oman mieheni kanssa. Luja pumppaus tuntui kestävän hengästyttävän kauan, varsinkin, kun parhaani mukaan autoin pilluni seivästämisessä. En olisi halunnut sen loppuvan ennen oman orgasmini saapumista. Joka hetki tuntui nautittavan ihanalta. Saan edelleen pöksyt märäksi, kun muistelen sitä.

Heti kun oli ilmeistä, ettei lapsenteossa ollut tärpännyt, aloin haaveilla, että tapaisin Karin uudestaan. Win-win. Karin vikkelät siittiöt sekä hekumani täyttävä raju pano. Olin tullut epämiellyttävän selvästi tietoiseksi, että oman mieheni kanssa toivoton lapsenteko oli muuttanut seksin puuduttavaksi rituaaliksi, josta hauskuus oli kaukana.

Otin Kariin yhteyttä, kun visiittini Suomeen katsomaan vanhempiani Loimaalle varmistui. Laitoin Karille viestin anonyymistä sähköpostistani. Kerroin, että toivoisin tapaavani hänet uudelleen helmikuun ensimmäisenä maanantaina, ja että hän varmaan arvaa, miksi haluan tavata hänet uudelleen. Kari vastasi, että uskoo arvaavansa syyn. Hänellä olisi tuona iltana avoimen yliopiston infotilaisuus yliopistolla, johon voisin hyvin tulla paikalle. Vastasin lyhyesti, että se sopii minulle. En halunnut vaikuttaa liian innokkaalta, koska en halunnut vielä paljastaa kaikkia korttejani.

Tuona aamuna minulle oli hieman epäselvää, miten ilta etenisi. Ainoa asia, jonka tiesin varmasti, oli se, että halusin Karin panevan minua uudestaan. Hän ei ollut luvannut minulle mitään, oli vain kutsunut paikalle tuona iltana. Koska en tiennyt, mitä odottaa, suunnittelin tekeväni Karin homman mahdollisimman helpoksi ja houkuttelevaksi.

Puin päälleni tiukan tummanpunaisen neuleen ja vartalonmyötäisen polvipituisen mustan hameen ja sen alle sukat sukkanauhoilla ja sukkanauhavyöllä. Ilman pikkuhousuja tietenkin. Peiliin katsoessani pidin itseni varsin seksikkäänä näkynä. Treenattujen pakaroiden pysty muoto näkyi hyvin hameen alta. Olo paljaalla pyllyllä ja posliinilla pimpillä tulisi olemaan melko vilpoinen ulkona helmikuun pienessä pakkasessa ja viimassa! Mutta mikä tärkeintä, olisin Karille helppo pano.

Jos pidit tarinastani, saatan kertoa lisää miten iltani eteni :)

1

1924

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suksi vittuun, runkkari.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5479
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3564
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      158
      3361
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2613
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2429
    6. 262
      2002
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1507
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      104
      1424
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1389
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1170
    Aihe