Ei se onnistunut. Tietenkin onnistumisen todennäköisyys yhdellä kerralla on melko pieni, vaikka miehellä olisi kuinka nopeita siimahäntiä tahansa.
Muutimme mieheni kanssa Vancouveriin syksyllä jo kuukauden kuluttua yliopiston Karin panotreffien jälkeen. Kaikki oli kotona ennallaan, ja tavallaan kaikki sujui arjessa hyvin. Mieheni kävi töissä kantakaupungissa viettäen siellä suurimman osan työpäivistään, yleensä iltamyöhään asti, ja minulla oli oma arkeni liikuntaharrastusteni ja opiskeluideni parissa. Haave omasta lapsesta eli kuitenkin voimakkaasti.
Treffit Karin kanssa olivat koko syksyn hyvin muistissa. Ei ollut epäselvää, että syy Karin kanssa puuhaan ryhtymisessäni oli lapsenteko. Vaikka esitin muuta, olisin ollut valmis ryhtymään miksi tahansa panopuuksi, jos se oli ollut välttämätöntä sperman saamiseksi häneltä. Koska hän oli minulle täydellinen lapsentekomatch.
Luennolla syntynyt nopea intuitio "ohituskaistasta" oli pakko toteuttaa, vaikka se oli järkevänä itseään pitävälle naiselle hullu tempaus. Totta puhuakseni olin huvikseni miettinyt asiaa silloin tällöin jo paljon aikaisemmin, mutta en vakavissani. Tuon panoillan jälkeen oli kuitenkin tietoisuudessani tapahtunut jotain.
Minun on pakko myöntää, että olin ollut valmiiksi hyvin kiihottunut tuosta kummallisesta tilanteesta. Siis kun odotin omasta tahdostani kontallani perse pystyssä vieraan miehen kovaa ja innokasta kullia sisääni. Kari takoi kovalla mutta jäntevän pehmeällä lihastangollaan persettäni sellaisella voimalla, johon en ollut tottunut oman mieheni kanssa. Luja pumppaus tuntui kestävän hengästyttävän kauan, varsinkin, kun parhaani mukaan autoin pilluni seivästämisessä. En olisi halunnut sen loppuvan ennen oman orgasmini saapumista. Joka hetki tuntui nautittavan ihanalta. Saan edelleen pöksyt märäksi, kun muistelen sitä.
Heti kun oli ilmeistä, ettei lapsenteossa ollut tärpännyt, aloin haaveilla, että tapaisin Karin uudestaan. Win-win. Karin vikkelät siittiöt sekä hekumani täyttävä raju pano. Olin tullut epämiellyttävän selvästi tietoiseksi, että oman mieheni kanssa toivoton lapsenteko oli muuttanut seksin puuduttavaksi rituaaliksi, josta hauskuus oli kaukana.
Otin Kariin yhteyttä, kun visiittini Suomeen katsomaan vanhempiani Loimaalle varmistui. Laitoin Karille viestin anonyymistä sähköpostistani. Kerroin, että toivoisin tapaavani hänet uudelleen helmikuun ensimmäisenä maanantaina, ja että hän varmaan arvaa, miksi haluan tavata hänet uudelleen. Kari vastasi, että uskoo arvaavansa syyn. Hänellä olisi tuona iltana avoimen yliopiston infotilaisuus yliopistolla, johon voisin hyvin tulla paikalle. Vastasin lyhyesti, että se sopii minulle. En halunnut vaikuttaa liian innokkaalta, koska en halunnut vielä paljastaa kaikkia korttejani.
Tuona aamuna minulle oli hieman epäselvää, miten ilta etenisi. Ainoa asia, jonka tiesin varmasti, oli se, että halusin Karin panevan minua uudestaan. Hän ei ollut luvannut minulle mitään, oli vain kutsunut paikalle tuona iltana. Koska en tiennyt, mitä odottaa, suunnittelin tekeväni Karin homman mahdollisimman helpoksi ja houkuttelevaksi.
Puin päälleni tiukan tummanpunaisen neuleen ja vartalonmyötäisen polvipituisen mustan hameen ja sen alle sukat sukkanauhoilla ja sukkanauhavyöllä. Ilman pikkuhousuja tietenkin. Peiliin katsoessani pidin itseni varsin seksikkäänä näkynä. Treenattujen pakaroiden pysty muoto näkyi hyvin hameen alta. Olo paljaalla pyllyllä ja posliinilla pimpillä tulisi olemaan melko vilpoinen ulkona helmikuun pienessä pakkasessa ja viimassa! Mutta mikä tärkeintä, olisin Karille helppo pano.
Jos pidit tarinastani, saatan kertoa lisää miten iltani eteni :)
Hedelmällisyyshoitoa 4: Lauran tarina
2
2989
Vastaukset
- Anonyymi
Suksi vittuun, runkkari.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185073MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1082588- 102024
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5801910Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1161649Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja691269Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s401244Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31038Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641017Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191009