Hedelmällisyyshoitoa 5: Lauran tarina jatkuu

Maanantain infotilaisuudessa yliopistolla Kari otti minuun katsekontaktin monta kertaa yleisön joukosta. Hän hymyili minulle siten, että se kupli sisälläni ja lämmitti pilluani. Ja oli sanottava, että minusta oli mukava katsoa Karin miehekästä ja itsevarmaa olemusta luennolla. Eleet ja puhe olivat selkeitä sekä rauhallisia, ne kertoivat hyvästä tilanteen hallinnasta.

Infotilaisuuden päättymisen jälkeen jäin salin ulkopuolelle käytävälle odottamaan, jos Kari ilmaantuisi paikalle. Hän kävelikin kohta luokseni ja ehdotti, että tulisin hänen mukaansa. Hän ohjasi minut vyötäröäni koskettaen kohti hissin ovea. Hissin ovella hän katsoi minua silmiin, hymyili ystävällisesti, ja sanoi haluavansa nyt vielä varmistaa, että olen varma. Teemme sen nopeasti ja siten, kuin hän haluaa. Jos olen varma, menisimme käymään alakerrassa. Sopii, vastasin. En osannut pelätä, koska ensimmäinen kerta oli sujunut siten kuin oli sovittu.

Hississä meinasi tulla hieman ahdas olo. Vilkuilimme toisiamme, mutta en tiedä, mitä saimme toisistamme irti. Olimme kuin hiljaisia rikoskumppaneita. Tosin näytti siltä, että hänellä oli jonkinlainen erektio jo hississä. Jäimme pois hissistä alimmassa kerroksessa. Kävelimme käytävää edemmäs, minä edellä ja Kari minua seuraten perässä. Pysähdytään, tänne, Kari sanoi. Metallisessa ovessa luki ”Hieronta ke klo 12-15”. Kari avasi raskaan palo-oven ja astuimme sisään. Huone oli selvästi vanha pukuhuone, joka oli muutettu työpaikan hierontahuoneeksi. Huoneen keskellä oli vihreänahkainen hierontapöytä.

Kari ohjasi minut hierontapöydän luo, kasvot pöytää kohti, ja käski kumartumaan. Laskin käskystä rintani nahkaiselle pehmusteelle. Samalla hän tarttui hameenhelmoistani kiinni ja tempaisi lupaa kyselemättä hameeni ylös vyötärölle asti, paljastaen paljaan alapääni. Kari tuli taakseni aivan kiinni minuun ja tunsin, kuinka Karin lämpimät kämmenet koskettivat paljasta ihoani vyötärölläni, ja kuinka ne tunnustelivat pehmeää ihoani pakaroillani, edeten alemmas reisille, ja sieltä reisien sisäsyrjille, nousten pakaroilta pitkin ylös ristiselälle.

Tarjoat persettäsi niin auliisti, että ehkä tykkäät tästäkin, Kari sanoi. Samalla hetkellä Kari löi paljaille pakaroilleni lujan lätsähtävän iskun! Osuma perseelle oli niin hyvä, että en saanut suustani ulos mitään muuta kuin ähkäisyn. Uusi isku! Kari aavisti oikein, kyllä, tulen varsinkin perseen piiskauksesta kuumaksi. Piiskauksen jälkeen sain nuorempana hurjat orgasmit. Nykyinen mieheni ei tosin halunnut tehdä sitä, vaikka olin usein pyytänyt häneltä sitä suhteen alkuaikoina.

Karille vaikeneminen näytti olevan myöntymisen merkki. Kari antoi pyllyni maistaa läimäyksiä joka puolelta. Vaikka jokainen kämmenen isku sattui, iskua seurasi välittömästi tarve saada lisää. Perseeni punoitti varmasti kauttaaltaan. Samalla pilluni alkoi tuntua valmiilta panopuuhiin.

Notkistin siitä vinkkinä selkääni, tarjoten Karille pilluani paremmin. Go man go! Kari ei kuitenkaan ollut vielä aivan valmis kyrpäleikkiin. Hän levitti reisiäni enemmän auki, työntämällä jalallaan sääriäni kauemmas toisistaan. En aikonut vastustella Karin aikomuksia, päin vastoin. Karin sormet tulivat haarojeni väliin, ensin klitorikselle ja sitten häpyhuulille, niiden olomuotoa herkästi tunnustellen ja kiusaten. Pilluani kihelmöi. Karin sormet löysivät kosteasta raosta liukkaat sisemmät häpyhuulet, joiden reunoja pitkin Karin sormenpäät vaelsivat kevyesti edes takaisin. Kohta sormet alkoivat levittää märkää pilluani, työntyen sisään hitaasti ja hyvin miellyttävästi. Halusin jo enemmän.

Jatkunee ....

5

2667

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pliis älä jatka

    • Entä pitääkö Kolmekymppinen nainen tarinan etenemisestä?

      • Anonyymi

        Trololoo ääliöt


      • Anonyymi

        Jatka vaan


    • Anonyymi

      H­­ei! Om­a str­­­eam. Sisää­­­nkäynti kaiki­­­lle, jotk­­­a haluav­­­at pi­­­tää ha­uskaa 👉 http://antikbutik.com/H/G8m7F5

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      456
      3346
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      438
      3158
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      131
      2876
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2222
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2070
    6. 182
      1420
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1357
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1226
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      81
      1210
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1050
    Aihe