Ja rakas.
Olet tosi ihana
62
1622
Vastaukset
- Anonyymi
Samoin myös nainen hän. 🤗😚 m->n
- Anonyymi
Tiedän ;)
- Anonyymi
Käykö korttimaksu?
- Anonyymi
Sula taitaa tuota täpäkkää olla joka väliin tarjoamaan. Suosittelisin siirtymään sivummalle.
- Anonyymi
😢😪😭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sula taitaa tuota täpäkkää olla joka väliin tarjoamaan. Suosittelisin siirtymään sivummalle.
miks
- Anonyymi
Lohdutus sinne. En nyt tarkoittanut ketään loukata. Tuntuu pahalta, tämä pahoinvointi, oli se sitten kenen tahansa...
- Anonyymi
😭 en tuu ikinä enää kuulemaan näitä sanoja... E
- Anonyymi
Älä itke, vielä mooooooonet kerrat. Miltä kaffe maistuu? Saisinko tulla aamukaffelle?
- Anonyymi
Jännä, koska olen ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä itke, vielä mooooooonet kerrat. Miltä kaffe maistuu? Saisinko tulla aamukaffelle?
En tiedä kuka olet, se ketä kaipaan ja nuo sanat hältä kuulla haluaisin, sanoo kahvi... E
- Anonyymi
En oo huijasitte nAinen mua taas
- Anonyymi
Olen todella hämmentynyt tästä kaikesta... Miten sen sanoisin... Miten kahden henkilön ystävyys voi todellakin värisyttää koko universumia...Olet oikeastaan voima joka potkii todellakin eteenpäin...Ihana ihastukseni Rakastan Sinua ja elä pelkää olet todella kaikki mitä tarvitsen. Jännämieheltä Sinulle Rakkaani E
- Anonyymi
Voi rakas ❤❤
- Anonyymi
Jotain sanoissa täsmää, jotain ei... Turhaan täällä toivo tulee, ei oikea kuule minua, eikä varmasti enää edes muista mua... 😭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotain sanoissa täsmää, jotain ei... Turhaan täällä toivo tulee, ei oikea kuule minua, eikä varmasti enää edes muista mua... 😭
Tuo oli minulta
E
- Anonyymi
Vielä... Ihanuutesi ja kaunis olemuksesi on todella kaunista joka lyö turpaan ja kovaa.
Olet todella tervetullut matkaani sinne...Määränpäätä en tiedä Rakas E...- Anonyymi
?????????????
- Anonyymi
Onko määränpää hyvää vai pahaa minulle? E
- Anonyymi
Älä sinä troIIi kerjää yhtään klikkejä täällä.
- Anonyymi
Huh huh taas tämäkin lähetys alkaa..,-sivusta
- Anonyymi
Todella E olet tärkeä minulle...Jännämieheltä
- Anonyymi
Minä kaipaan myös sinua ja en lopeta kaipaamistani vaikka tuossa yritetään sitä. ❤
- Anonyymi
Olisitpa hän, mutta tuskinpa 😭❤️ E
- Anonyymi
Täällä ei trollata vaan Rakestaan...Sinulle ihana Rakkaani E...
- Anonyymi
Kiva. Minä vaan aion nyt unohtaa sinut. Pakko kun muuten menee elämä kaivatessa ja satuttaa tällainen. Olet ihana ja rakas. Voi hyvin. Toivon paljon rakkautta elämääsi.
- Anonyymi
Anteeksi Rakastetaan
- Anonyymi
Trollit olette hävinneet tämän pelin
- Anonyymi
Niin sinäkin olet mies rakkain. Aamulla viimeksi mietin silmät kiinni sängystä miltä tuntuisit siinä suukoteltavana. Ei ole koskaan tapahtunut rakas meillä tuota.
- Anonyymi
Voi sitä suukkojen määrää!
- Anonyymi
Tapahtuisi jos saisin päättää. m>n
- Anonyymi
Jotain kirjoituksissa vihjaa, osa on tekstiä miten hän ei kirjoittaisi. Tarvitsen jonkun vinkin mistä tunnistan. E
- Anonyymi
Asiallisia kommentteja poistetaan??
- Anonyymi
Niin se seko tekee.
- Anonyymi
E... Olet vienyt todellakin minut elämääsi.. Jännämieheltä Sinulle E
- Anonyymi
Mutta olen yksin
E
- Anonyymi
Rakkaani E...Et ole yksin
- Anonyymi
Niin no tunnen olevani yksin tässä tilanteessa. Kaikki minua vastaan...
- Anonyymi
Aivan turhaa yritystä, seko.
- Anonyymi
Ei täällä rakasta näy, yksin olen E
- Anonyymi
???????????
- Anonyymi
piiipaaaa .... Ja haukkuvat koirat
- Anonyymi
Sinä pääset vielä sinne suljetulle, odotas vaan. Siellä sinua odottaa se onnellisuus josta olet haaveillut.
- Anonyymi
On todellakin vain yksi päämäärä ja vain Sinulle Rakkaani E...
- Anonyymi
Mitä tarkoitat, ei kuulosta hyvältä, jotain pahaa? E
- Anonyymi
Jos olet se ketä kaipaan, viestisi huokuu että suunnittelet vain pahaa mulle. Hyvissä aikeissa olisit ottanut jo suoraan yhteyttä. Joten turhaan täällä odotan,kun ei sinusta kuulu. Vihaat vain, vaikka kaikki kaatui muiden puheisiin tai sitten vain vedätit mua tietentahtoen ja kauan. Jos kostoa tyhjästä suunnittelet, niin tee se jos se sulle saa hyvän mielen. Jonain päivänä sen huomaat että minä en sitä ansainnut. Miten vain, jos sinä voit hyvin. E
- Anonyymi
Sinäkin olet tosi ihana ja rakas myös.
- Anonyymi
säkin. Huom! omana itsenäsi <3
- Anonyymi
<3<3<3
- Anonyymi
Vanhan liiton miehelle
Öitä♥️- Anonyymi
Tämä, vanha liitto 👍
Vain sivusta sanon
E
- Anonyymi
Rakas M
- Anonyymi
Moi J🫶🏼
- Anonyymi
🫠🫶🏼
- Anonyymi
J🫶🏼sinua vain ikävöin ja odotan, kun flunssani hälvenee sinut ehkä vielä tavoitan. Rakkaudella sinun R,,,,,🫶🏼
- Anonyymi
Ripulia takas
- Anonyymi
Oi sokerikuppini ethän mennyt nurin?
- Anonyymi
Olet rakkaani tuleva morsian ja vaimoni
- Anonyymi
Entä jos laukean liian nopeasti?
- Anonyymi
Millainen ihminen on tollainen. Miksi sun ajatukset on tällaisissa asioissa?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen ihminen on tollainen. Miksi sun ajatukset on tällaisissa asioissa?!
Miehen logiikkaa😁
- Anonyymi
Kiitos vaan mut
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486358Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki854469- 494097
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t233330- 1973020
- 402762
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132629törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202616- 1551589
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3261519