Olette aika ämmiä kaikki jotka täällä kirjoitatte.
Ette uskalla face to face mitään.
Katsokaa itseänne
14
245
Vastaukset
- Anonyymi
Tässäpä sulle uutinen. Olisko venäläsillä juusto vähissä, kun on tehneet atakin kaupan juustohyllylle? Minkä muun maan kansalainen on noin juuston perään?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/236fe015-060e-4cfe-a612-4fa728625333 - Anonyymi
Olivat Ukrainalaisia, toinen asui läheisessä pakolaisten asuttamassa kerrostalossa.
- Anonyymi
Eihän ukrainalaisilla ole maahantulokieltoa, joten venäläisiä olivat.
- Anonyymi
No nyt tuli kiire katsomaan itseä 🏃♂️🚴♀️
- Anonyymi
KUULE ME EI JOUVETA ITTEÄMME KATTELEMAAN RRÖÖYYHHH KUN MUUT KATTELEE MEITÄ PULIPENKILLÄ ISTUTAAN RÖYYH PAPEROSSI PALAA PULL PULLL KLUNK KLUNK OTETAAN TUOTETTA JONKA MARKETIT JA ALKO TARJOO KELAN OSTO SITOUMUKSELLA.
- Anonyymi
Kyllä näin on KLUNK KLUNK saa tulla katsomaan kauempaakin ja ottamaan valokuvan vaikka muistoksi RRÖÖYYHHH
- Anonyymi
Katsoin itseäni ja aika täydellinen olen vaikka itse sanonkin.😘
- Anonyymi
Uusi uutinen jälleen! Erika Vikman on tanssinut linnanjuhlissa, niin railakkaasti, että kainalokarvat on lepattaneet,,kertoo juorut.
- Anonyymi
Se on naisoletettu henkilö
- Anonyymi
Olen noin 63-vuotias mies
- Anonyymi
Olen "seksikäs" mies 😉
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1516543
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k263908- 453066
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1323034- 512806
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262176Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2711968Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511908- 361803
- 291746