Terveydenhoidosta täällä Aasiassa

Anonyymi-ap

Täällä Kambodzassa ja Thaimaassa ja Filippiinellä. Kyllä terveys paranee paremmin mitä Suomessa samalla rahalla. Lääkärissä käynnit ja lääkkeet on halvempia mitä hyvinvointivaltiossa Suomessa.
Ensimmäinen asia on, että täällä saa terveydenhuollon ja opastuksen ja lääkkeet edullisesti. Teillä soitetaan lääkkeet ja uusitaan vain reseptit.

Itselläni on täällä tärkeää hoitaa terveyttä ja käydä lääkärissä 2 - 3 kuukauden välein tai jos arvot liikkuvat suuntaan tai toiseen. Tuossa katsoin eilen verenpaineet ja minusta nuo on hyvät... Tai paranee koko ajan. [url=https://aijaa.com/Fw4vpR][img]https://img.aijaa.com/m/00549/15203410.jpg[/img][/url]
Sokerit mittaan 3 kertaa päivässä ja ne on nyt olleet todella hyviä siinä 85 - 90 pyörteissä keskiarvo. ( Normaali on 77 - 99 mg ) ikää kohta 60 ja kyllä nuo näyttää hyviltä.

Niin, alkoholi pois ja rasvat pois ruoasta ja maksasta. Tupakointi tietysti on lopetettava. Liikuntaa sopivasti ja monipuolinen ruokavalio.

Tässä on se avainkysymys, että miten sinä sen toteutat Suomessa 1600 netto eläkkeellä. Kun asut Helsingissä, niin siitä ei jää juuri mitään. Ne KELA kirjat, niitä ei pysty auttamaan ja ne on tuomittuja siihen kohtaloon mitä muillakin siellä on ollut.

Terveyden kannalta paras on tietysti liikunta ja lämmin kesä. Se parantaa mieltä ja täällä ei myöskään Suomi-paskaa hypi silmille suomalaisena tai muunakaan propagandana maitopurkista nakkipakettiin. Eli mieli pysyy hyvänä ja aktiivisuus kasvaa. Eikä tule niitä kahvikuppi neurooseja, jotta ei tarvitse sen vuoksi viinan kanssa läträtä. ( Käsi tärisee, kun juo kahvia . . . Julkisessa paikassa)

Minä myönnän sen, että aluksi, kun tulin tänne, niin se oli minulle hyväksi se ryyppyhomma kun tulin tänne. Sen kautta se tasaantuu ja unohtaa sen suomi-paskan. Eli kananliha on kananlihaa eikä suomalaista kanaa, vaan kananlihaa ja kananrintaa ja tällä tavalla.

Lenkkeily ja kävely on varmasti kivaa Pattayan rantakadulla samoin, kuin muillakin palmurannoilla. Se, että se mieli ei vapaudu siellä kylmässä sohjossa paskassa ympäristössä, missä se arki ja totuus on koko ajan silmissä. Se on kaksi eri asiaa.

Minä en ole saatanxxx mitään. Minun ei tarvitse olla lehmä tai Tarzanin tai suomalainen tai muutenkaan mitään. . Tajuatko Vajakki. Minulle riittää, että minä olen vain oma itseni. Tämän kun tajuat Vajakki, niin siitä voi alkaa paraneminen. Täällä saavutetaan hyvä olo ja hyvä mieli. Jos olet suomalainen. .. sano se, niin se on persoonallisuushäiriö ja psyykkinen sairaus. Sä voit kysyä sen keneltä tahansa lääkäriltä.

Tämän jälkeen kun paranet, niin voit alkaa ymmärtämään, jopa kristinuskoa ja uskontoihin liittyviä asioita. Kun sinä ymmärrät, että sinä et kuoltuasi ole enää suomalainen, vaan mitä sinä olet sen jälkeen. Eli sinulle tulee laajemmat käsitykset, että ketä kaikki on.

Vajakismia on Näsä viisaus, riman alittamin, laiskuus mm. Vajakki syö kinkkupaketin suoraa rasiasta ja kaikki miten helpoimmalla pääsee. . . Sitten tulee niitä pinnallisia Näsä viisauksia tällekin palstalle. Tämä on ihan johdonmukaista. Eikä vajakista ole ulkomaille asumaan. . . Ei se osaa käyttää edes ATMää. Se on täysin holhousta vailla oleva henkilö ulkomailla. Vajakin verrokki on ainoastaan Suomen hyvinvointivaltio, kun verrataan Thaimaata tai Kambodzaa tai Filippiinejä. Ei sillä ole verrokkia muuhun. Ei ole.

55

561

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Peruslääkkeet on halvempia Thaimaassa kuin Suomessa se on totta, lähinnä vanhat joiden lääkelisenssi on lauennut, mutta uudet lääkkeet on samanhintaisia kuin suomessa, tai kalliimpia, lisäksi niiden saatavuus voi olla vaikeaa, eräs vatsahapposalpaaja maksaa suomessa muutaman euron, kuukauden annos, täällä thaimaassa 60 euroa, niin kauan kun sinulla on terveys kondiksessa, sokerit ja verenpaine pysyy viitealueella, ettet tarvitse lääkkeitä, tai saat rytmihäiriöitä... vaikkapa flimmerin alkaa massia palaa ja paljon, verenohennuslääke maksaa 3600 bahtia kuukaudessa, eli noin 100 euroa, vuoden vaihteen jälkeen pitäisi tulla geneerinen korvaava lääke, noin puoleen hintaa, toki voit käyttää rotanmyrkkyä se on halpaa, mutta vaatii labraseurannan, yksi viikko riittää että kunto romahtaa, tai olemassa olevat sairaudet pahenevat, minä olen lopettanut dokaamisen jo vuosia sitten, sormesta mitattu sokeritaso mittarit eivät ole kovinkaan luotettavia, mutta pitkäaikaissokeri seuranta labrassa on luotettava...

• Anonyymi

Se mitä olen sinulle yrittänyt kertoa valintasi on varmasti oikea, kunhan huomioit että sinulla on resurssit hoitaa itsesi joko siellä tai lentää suomeen, eli aina 5000-10.000 euroa, plakkarissa, jonkun kriisin sattuessa oli se mikä tahansa, ja muista maksaa tapaturmavakuutus, jos et saa terveysvakuutusta, tai ainakin olevat sairaudet jäävät vakuutuksen ulkopuolelle joka tapauksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se mitä olen sinulle yrittänyt kertoa valintasi on varmasti oikea, kunhan huomioit että sinulla on resurssit hoitaa itsesi joko siellä tai lentää suomeen, eli aina 5000-10.000 euroa, plakkarissa, jonkun kriisin sattuessa oli se mikä tahansa, ja muista maksaa tapaturmavakuutus, jos et saa terveysvakuutusta, tai ainakin olevat sairaudet jäävät vakuutuksen ulkopuolelle joka tapauksessa.

Kyllä ne arvot alkaa muuttua jos jotain pahempaa on odotettavissa... Säännöllinen tarkkailu on Ok. Ryyppyhomma saattaa tehdä muutoksia... Pari olutta voi ottaa ja pari kolme kuppia kahvia ei tee pahaa.

Kuolema se tulee Suomessakin ja sama homma se on siellä myös. Se hoidon saaminen on vähän niin ja näin siellä Suomessa. Isäni ja äitini ja veljeni ja isän veli ja yksi hyvä tuttava ei saanut ja ne kaikki kuoli ilman hoitoa Suomessa. .. paras kaveri jalkaleikkaus ja kuoli verenmyrkytykseen Suomessa. Näin myös jotain minun autokorjaajalle kävi myös.

Katso mitä näet omassa historiassa ja näin varmaa käy sinulle myös... Turhaa vingut tänne,jokaisella on oma historia... Toki poliittisella jätkällä on erinomainen ja vajakilla, kenellä ei toivoa matkustaa ja muuttaa on myös erinomainen.... Toki toki.

• Anonyymi

"Täällä saavutetaan hyvä olo ja hyvä mieli saatanan vajakit", totesi Tapsa.
      Kuulostaa juurikin siltä.

Harrastuksina:
      Parturissa nutturan asennus kaksi kertaa kuukaudessa.
      Normaalin verensokerin mittaus kolmasti päivässä.
      Erinomaisen verenpaineen mittaus päivittäin.
      Kaverin verenmyrkytyksestä kertominen viisi kertaa päivässä.

Autokorjaajan verenmyrkytyksestä kertominen viisi kertaa päivässä.
      Isän ja äidin kuolemasta kertominen viisi kertaa päivässä.
      Lääkärissä käynnit 2-3 kuukauden välein ja sairaalan portaiden nousu.
      Tupakointi olisi lopetettava mutta se on täällä ihanan halpaa ja viina kans.
      Suomen nettoeläkkeiden kertaaminen 9 kertaa päivässä.

Lenkkeily ja kävely on varmasti kivaa, kertoo Tapsa mutta ei tee sitä.
      Pattayalle voi mennä bussilla helposti mutta ei tee sitäkään.
      Filippiineille voisi muuttaa helposti mutta ei ole muuttamassa.
      Kaikenlaista voisi tehdä muttei tee.

Tapsa toteaa että "Vajakismia on Näsä viisaus, riman alittamin, laiskuus mm." ja jatkaa näsäviisastellen samantien että "Vajakki syö kinkkupaketin suoraa rasiasta ja kaikki miten helpoimmalla pääsee. . . Sitten tulee niitä pinnallisia Näsä viisauksia tällekin palstalle"

Lopuksi ihmisnero toteaa "Eikä vajakista ole ulkomaille asumaan. . . ei osaa käyttää pankkiautomaattiakaan" ;)

• Anonyymi

Pasanen panikoi Hankasalmelle lähdön kanssa ja mietiskelee pärjäisikö Kampuutiassa ilman puutiaiskuumetta ja verenmyrkytystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pasanen panikoi Hankasalmelle lähdön kanssa ja mietiskelee pärjäisikö Kampuutiassa ilman puutiaiskuumetta ja verenmyrkytystä.

Taidanpa ajella ostamaan kinkkua ja pippurimeetfurstia, jos en tänään viitsi niin huomenna siitten, peixistä esimmäisen kerran otin tänään pipoja, mitäs ne on 2010, tiedätkö... vaimoni pitää niistä kovasti... tosin hän ei ole kotona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidanpa ajella ostamaan kinkkua ja pippurimeetfurstia, jos en tänään viitsi niin huomenna siitten, peixistä esimmäisen kerran otin tänään pipoja, mitäs ne on 2010, tiedätkö... vaimoni pitää niistä kovasti... tosin hän ei ole kotona.

Vaimo on chiang... maissa vielä, doppareiden kanssa... pyysin tuomaan chiang nai mauste makaraa, tiedätkö mitä on, ja SSRI ja SNRI lääkkeet, pubropioni ja vartioksettini... jos yli paino, tai pelkää painonousua, kalliita suoraan tiskiltä, täältä hua hin ei saa.

• Anonyymi

Kuinka siellä hoidetaan sinun mielenterveysongelmaasi?

• Anonyymi

Minulla ei ole persoonallisuushäiriötä . . .
        Minä vain kerron ihmisille millaista täällä on. . . Puhuttiin juuri terveydenhuollosta täällä Kambodzassa. Väitätkö, että valehtelen. Eikö tänään juuri ollut lehdessä, että mieheni tuli takaisin terveysasemalta, kun ei jaksanut odottaa. . . Näin kävi myös isäni veljelle. . . Kuoli kun oli lähdössä kotiin... Tajuatko, että ne jonot on Helsingissä jopa 10 tuntia, että pääsee sairaanhoitajan tykö joka tarkastaa, että tarvitsetko päästä lääkärille ja valehtelenko ? Täh ?

Minulla oli vakuutus ja siksi pääsin lääkärille ja sain eläkkeen. . . Sinä et pääse etkä saa eläkettä. Sinulla ei ole rahaa. Minä maksoin omavastuun ja vakuutukset perse veressä. Minä maksoin itseni ulos Suomesta rahalla.

Sinä jäät sinne ja sinun käy, kuten. Muiden vajaiden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla ei ole persoonallisuushäiriötä . . .
        Minä vain kerron ihmisille millaista täällä on. . . Puhuttiin juuri terveydenhuollosta täällä Kambodzassa. Väitätkö, että valehtelen. Eikö tänään juuri ollut lehdessä, että mieheni tuli takaisin terveysasemalta, kun ei jaksanut odottaa. . . Näin kävi myös isäni veljelle. . . Kuoli kun oli lähdössä kotiin... Tajuatko, että ne jonot on Helsingissä jopa 10 tuntia, että pääsee sairaanhoitajan tykö joka tarkastaa, että tarvitsetko päästä lääkärille ja valehtelenko ? Täh ?

Minulla oli vakuutus ja siksi pääsin lääkärille ja sain eläkkeen. . . Sinä et pääse etkä saa eläkettä. Sinulla ei ole rahaa. Minä maksoin omavastuun ja vakuutukset perse veressä. Minä maksoin itseni ulos Suomesta rahalla.

Sinä jäät sinne ja sinun käy, kuten. Muiden vajaiden.

Vai olet kertonut millaista täällä on? Et ole kyllä kertonut sanallakaan millaista siellä on.
        Ainoastaan olet kertonut halvasta viinasta, tupakasta, parturista, keskieläkkeen riittävyydestä, säästämisestä ja huumeista. Et ole edes laittanut yhtäkään kunnon maisemakuvaa tai beach-kuvaa. Jokin surkea räpellys oli jostakin rikkaruohosta.
        Et ole edes kertonut onko telkassa satelliittikanavia, onko väkeä ravintoloissa minkä verran etkä ole kuvannut yhtäkään ravintola-annosta.
        Ne kämppäkuvatkin oli vuokrailmoituksesta. Ei ole kuvaa mistään harrastemahdollisuuksista eikä edes luonnonpuistoista, ei historiallisista paikoista, ei torilta, marketeista, ei mistään.

Missä sinä olet kun ainoat kuvat on voileivistä samalla pöydällä?

• Anonyymi
      • Anonyymi

Aika hyvälle näyttää, syön kohta greencurry kanaa kookoskermalla, ostin eilen yhden ylimääräisen annoksen, laiton jääkaappiin, lämmitän kohta mikrossa, eilen vedin panang curry, jasmine riisiä... mulla on ruoka aika klo 18:00 eli parinkymmenen minsan kuluttua.

• Anonyymi

Iltapalaksi tulee vielä Banaania, Dragon hedelmää ja jugurttia.

Aamulla aloitetaan taas tuttuun tapaan Parman pojalla ja muilla lisäkkeillä.

Täällä on Kello 17;50 ja lämmintä varmaan 29 - 30 astetta .., on aika auringonlaskun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iltapalaksi tulee vielä Banaania, Dragon hedelmää ja jugurttia.

Aamulla aloitetaan taas tuttuun tapaan Parman pojalla ja muilla lisäkkeillä.

Täällä on Kello 17;50 ja lämmintä varmaan 29 - 30 astetta .., on aika auringonlaskun.

Ostin just neljä isoa vesimelonia, muuten helvetin hyvä vinkki, osta isoja vihreitä viinirypäleitä maksaa täällä noin 6-8 euroa kilo, laita ne muovirasiaan, ja pakasta, erinomaista naposteltavaa, eikä ole sikanaan sokeria viilentää mukavasti, tiedätkö sinä Tapsa mitä on pipo, varmasti sitä myydään sielläkin, joskaan en ole varma kun en ole koskaan siellä käynyt.
        By NumBall HHN 63v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ostin just neljä isoa vesimelonia, muuten helvetin hyvä vinkki, osta isoja vihreitä viinirypäleitä maksaa täällä noin 6-8 euroa kilo, laita ne muovirasiaan, ja pakasta, erinomaista naposteltavaa, eikä ole sikanaan sokeria viilentää mukavasti, tiedätkö sinä Tapsa mitä on pipo, varmasti sitä myydään sielläkin, joskaan en ole varma kun en ole koskaan siellä käynyt.
        By NumBall HHN 63v.

Tuoreet hedelmät muuttuu ihan varmasti paremmiksi kun ne pakastaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuoreet hedelmät muuttuu ihan varmasti paremmiksi kun ne pakastaa!

Voin vakuuttaa että se on hyvää, en tiedä miten toimii sohjolan ruokapankista saataviin, viinirypäleihin, kokeile.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

By NumBall HHN 63v.

70–85 prosenttia viinirypäleestä on vettä, ja sokeria on noin 15,5 grammaa 100 grammaa kohti. Kun viinirypäle jäätyy, ainoastaan vesi sen sisällä jäätyy, jolloin sokeriliemi väkevöityy.
        Rypäleissä on todella paljon sokeria. Tietenkin riippuu paljonko niitä syöt. Kourallisessa on kolme sokeripalaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

70–85 prosenttia viinirypäleestä on vettä, ja sokeria on noin 15,5 grammaa 100 grammaa kohti. Kun viinirypäle jäätyy, ainoastaan vesi sen sisällä jäätyy, jolloin sokeriliemi väkevöityy.
        Rypäleissä on todella paljon sokeria. Tietenkin riippuu paljonko niitä syöt. Kourallisessa on kolme sokeripalaa.

Sehän siinä just on mukavaa, pakastettuna niitä ei voi syödä kuin muutaman, muuten menee iso terttu kerralla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika hyvälle näyttää, syön kohta greencurry kanaa kookoskermalla, ostin eilen yhden ylimääräisen annoksen, laiton jääkaappiin, lämmitän kohta mikrossa, eilen vedin panang curry, jasmine riisiä... mulla on ruoka aika klo 18:00 eli parinkymmenen minsan kuluttua.

Ootte te äijiä, kun ette ennen kuolemaa ole oppineet edes ruokaa tekemään! Jääkaapista tai pakkasesta mikroon ja pötsiin. Ja sitten kehutte miten hyvin siellä kehitysmaassa menee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan varmasti huikea makuelämys, mikroruokaa thaimaassa, ei hyvää päivää. Vielä jälkkäriksi pakastettuja viinirypäleitä. Voi vi##u

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootte te äijiä, kun ette ennen kuolemaa ole oppineet edes ruokaa tekemään! Jääkaapista tai pakkasesta mikroon ja pötsiin. Ja sitten kehutte miten hyvin siellä kehitysmaassa menee.

Luulo ei monasti ole tiedon korvike, monet suomessakin pakastavat ylimääräisen ruokansa, tai säilyttävät sen jääkaapissa, kunnes syövät ne, joten miksi thaimaassa ei voisi tehdä saman, tuolla ei ole mitään tekemistä meneekö hyvin tai huonosti.

• Anonyymi

Ainakin mielenterveys paranee maissa, joissa ei koko ajan tule vastaan somaleja ja muuta roskaväkeä. Sitten on oma valinta, miten esim. juopottelee, mutta se ei ole kohdemaan vika.

• Anonyymi

Eli sinulla on persoonallisuushäiriö. Sama on sillä kaljulla tubettajalla.. hän sanoi nämä on tuollaisia ja nämä ei välitä.. eli tubettaja ei käyttänyt ihmisestä sanaa hän.

Kaljun kanssa on monesti joku symboli tai lippu.

Koeta, nyt vajakki se ainakin tajuta, että vaikka sinulla olisi kuinka paljon lippuja ja leijonan kuvia kaljussa ja naamassa, niin se ei tuo sinulle yhtään mitään. .. sinä olet siinä pisteessä missä olet nytkin. Itke toki siellä hyvinvointivaltiossa Suomessa, että täällä me loiset eletään hyvää elämää ja sä jäädyt siellä ja elät kurjana.

• Anonyymi

"Lenkkeily ja kävely on varmasti kivaa Pattayan rantakadulla samoin, kuin muillakin palmurannoilla. Se, että se mieli ei vapaudu siellä kylmässä sohjossa paskassa ympäristössä, missä se arki ja totuus on koko ajan silmissä. Se on kaksi eri asiaa. "

Kyllä Tapsa puhuu asiaa vaikka hihna tahtoo välillä lipsua -:)

• Anonyymi

Pojat käy vuorokeskustelua teoriatasolla. Tapsan kuvat jälleen kerran kuvapankista netistä. No laitapas Bumba Pasanen foto framelle niistä neljästä isosta vesimelonista niin katsotaan millaisia ovat ja pakastaako nekin meinasit?

• Anonyymi

Juuri sitä ajattelin kokeilla, tilanne on loppujen lopuksi sama kuin viinirypäleissä, vettä ja sokeria, pidän aina avattua melonia jääkaapissa, notta se on viileää, leikkaan viipaleiksi.ja napsin sieltä, voi olla että pakaste ei toimi, kun melonin rakenne on erilainen kuin rypäleellä.

• Anonyymi

Pattayalla pääsee nopeasti sairaalaan sisään ja nopeasti ulos.
      Menin Bangkok Pattaya Hospitaaliin ja lensin kymmenen minuutin päästä ulos.
      Eivät ottaneet sisään vaikka oli matkavakuutus. En ollut humalassa, en ole koskaan. Se siitä sairaalahoidosta

• Anonyymi

"Menin Bangkok Pattaya Hospitaaliin ja lensin kymmenen minuutin päästä ulos."

Yksityisessä sairaalassa homma sujuu paremmin. Olen saanut kaksi ruokamyrkytystä Phuketissa, ja viimeksi homma äityi niin pahaksi, että jouduin menemään Patongissa International Clinic -nimiseen paikkaan muutamaksi tunniksi tiputukseen.

Lääkäri mongersi aika huonoa englantia, mutta uskoi diagnoosini oikeaksi eli ruokamyrkytykseksi, ja hoiti homman hyvin. Koska matkavakuutukseni korvasi kaiken, hän vielä antoi mukaan kaikenlaisia enemmän tai vähemmän turhia pillereitä, joita en edes syönyt, mutta joilla hän sai loppusummaa kasvatettua suuremmaksi.

Koko homma maksoi 318 euroa, minkä summan If-vakuutusyhtiö korvasi alle tunnissa tililleni haluamatta edes nähdä alkuperäistä maksukuittia. Ilmeisesti olen luottamusta herättävä tyyppi!

• Anonyymi

Älä valehtele. Heillä on ihan oikeitakin potilaita, niin känniläisiä mölyapinoita ei kaivata uhoamaan aulaan kun on turvalleen menty kadulla. Kyllä he osaa arvioida tilanteen ja sinun tulee voida asiallisesti esittää matkavakuutuksesi. Esimerkiksi otat siitä valokuvan ja laitat sen lisäksi sähköpostiin josta voit sen näyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksityisessä sairaalassa homma sujuu paremmin. Olen saanut kaksi ruokamyrkytystä Phuketissa, ja viimeksi homma äityi niin pahaksi, että jouduin menemään Patongissa International Clinic -nimiseen paikkaan muutamaksi tunniksi tiputukseen.

Lääkäri mongersi aika huonoa englantia, mutta uskoi diagnoosini oikeaksi eli ruokamyrkytykseksi, ja hoiti homman hyvin. Koska matkavakuutukseni korvasi kaiken, hän vielä antoi mukaan kaikenlaisia enemmän tai vähemmän turhia pillereitä, joita en edes syönyt, mutta joilla hän sai loppusummaa kasvatettua suuremmaksi.

Koko homma maksoi 318 euroa, minkä summan If-vakuutusyhtiö korvasi alle tunnissa tililleni haluamatta edes nähdä alkuperäistä maksukuittia. Ilmeisesti olen luottamusta herättävä tyyppi!

Kait sitä ruokamyrkytys tulee, kun hakee jääkaapista ylivuotisia eväitä. Ei se mikro niitä pilaantuneeseen ruokaan tulleita bakteerimyrkkyjä hävitä. Jatkakaa samaan malliin, niin alkaa olla asiakirjoituksiakin tällä palstalla, ainakin muistokirjoitusten jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Bangkok pattaya lazaretti on yksityissairaala, pattayan suurin... taitaa olla...

• Anonyymi

Jouduppa leikkaukseen thaimaassa itse pulitat kaiken sen, mitä vak.yhtiö katsoo ettei korvaa vaikka olisikin vakuutukset kunnossa.

• Anonyymi

Kummassa paikassa on mielenterveyshoito halvempaa, aaasiassa vai Suomessa. Sinun pitäisi tietää tämä asia.

• Anonyymi

Kyrvånsyylålle mielenterveyshoito ainakin suomesta tuttua

• Anonyymi

Kummallista etteivät nämä keskieläkemiehet riitele keskenään sen enempää vaikka ovat asiasta ihan eri mieltä keskenään.

Sensein mukaan kelakortti on kingi, Suomeen pitää thai viedä synnyttämään ja lapset kouluttaa Suomessa ja suomalaisessa koulussa. Hän katsoo että Suomessa perhe on turvassa.

Tapsa taas vihaa ja halveksii Suomea ja suomalaisia, kutsuu vajakeiksi kaikkia Suomeen jääneitä, eikä kusekaan Suomeen päin kun kerran on eroon päässyt hurjasti taistellen.
      Tapsan mukaan kannattaa juurikin säästösyistä asua Kampotissa tai Thaimaassa kun lääkäritkin on paljon halvempia ja kaikki muu. Tapsa katsoo että Suomessa kaikki on kusessa.

Pasanen oli aiemmin sitä mieltä että "hän on jo Thaimaassa" ja oli kovin ylpeä, oli parhaat vakuutukset ja kaikki.
      Nyt hän asuukin yhtäkkiä kaatopaikalla sikojen ympäröimänä ja terveydenhoitokulut on vieneet konkurssiin ja vakuutus ei korvaakaan mitään.
      Nyt Thaimaa on maailman huonoin maa ja vaarojen sikala, mutta onneksi maitojunia puksuttaa jatkuvasti Suomeen jossa hänestä pidetään huolta kunhan Hankasalmen TK:sta saa lähetteen keskussairaalaan.

Näin se elämä voi muuttua. Senssun elämä ei ole muuttunut, sillä hän ei ole vuosikymmeniin poistunut huoneestaan tai käynyt missään, eikä ole muuten Tapsakaan. Ei ne kuvat muuten netistä olisi.

• Anonyymi

Pienenä erikoisuutena Pasasen sairaalamatkalle mainittakoon että hän nimenomaan pakenee thamaalaisia sairaalamaksuja Suomeen, mutta aikoo Suomessa mennä Mehiläiseen hoidattamaan itseään yksityiselle koska se hänen mukaansa on halvempaa.
        Lyön miljoonan vetoa ettei sitä ukkoa tule Mehiläinen näkemään, vaan kyseessä on joko Kuopion tai Jyväskylän keskussairaala.

• Omalta osaltani jos sallit, niin kommentoin väitettäsi.

"Sensein mukaan kelakortti on kingi, Suomeen pitää thai viedä synnyttämään ja lapset kouluttaa Suomessa ja suomalaisessa koulussa. Hän katsoo että Suomessa perhe on turvassa."

Mitä mahdat "Turvassa" letkaisullasi tarkoittaa?

Kelakortti on hyödyksi monessa asiassa, eikös sellainen ole sinullakin ja lapsillasi, mikäli sinulla sellaisia on.

En ole sanonut, että "pitää viedä", vaan olen todennut sen olleen ainakin meidän osalta ok, jolloin poikamme on suomen ja thaimaan kansalainen.
        Miten hän sen hyödyntää aikanaan, se nähdään sitten.

En ole lausunut koulutuspakosta, onhan oma poikammekin kotiopetuksessa, jonka sallii suomalainen oppivelvollisuus, sekä sen lisäksi täällä Chiang Maissa kansainvälisessä koulussa valinnaisissa aiheissa.

Mitä tulee oireiluusi vuosikymmenistä ja huoneesta, niin sillä osoitat ainoastaan oman idioottimaisuutesi.

Mun mielipide siitä että Tyttö2010Neitinen ei opeta edes leikkimielellä korealaisilleen suomea, on toki hänen asiansa, mutta hän jättää opettamatta lapsille taidon josta voipi olla hyötyä elämässään.

Valokuvajutuista en vaivaudu sanaa vaihtamaan anonyyminä bablaavan kuvattoman olion kanssa.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Omalta osaltani jos sallit, niin kommentoin väitettäsi.

"Sensein mukaan kelakortti on kingi, Suomeen pitää thai viedä synnyttämään ja lapset kouluttaa Suomessa ja suomalaisessa koulussa. Hän katsoo että Suomessa perhe on turvassa."

Mitä mahdat "Turvassa" letkaisullasi tarkoittaa?

Kelakortti on hyödyksi monessa asiassa, eikös sellainen ole sinullakin ja lapsillasi, mikäli sinulla sellaisia on.

En ole sanonut, että "pitää viedä", vaan olen todennut sen olleen ainakin meidän osalta ok, jolloin poikamme on suomen ja thaimaan kansalainen.
        Miten hän sen hyödyntää aikanaan, se nähdään sitten.

En ole lausunut koulutuspakosta, onhan oma poikammekin kotiopetuksessa, jonka sallii suomalainen oppivelvollisuus, sekä sen lisäksi täällä Chiang Maissa kansainvälisessä koulussa valinnaisissa aiheissa.

Mitä tulee oireiluusi vuosikymmenistä ja huoneesta, niin sillä osoitat ainoastaan oman idioottimaisuutesi.

Mun mielipide siitä että Tyttö2010Neitinen ei opeta edes leikkimielellä korealaisilleen suomea, on toki hänen asiansa, mutta hän jättää opettamatta lapsille taidon josta voipi olla hyötyä elämässään.

Valokuvajutuista en vaivaudu sanaa vaihtamaan anonyyminä bablaavan kuvattoman olion kanssa.

"kotiopetuksessa" Lähti poikansa kanssa Suomesta korona alettua Pohjois-Thaimaahan eikä ole sen jälkeen näkynyt. Onko edes kuulunut? Ei ole tainnut edes kuvia laittaa koska muutoin olisit ne tänne postittanut. Kuvasi ovat ancient-historiaa.
        Menikö terveys vaiko rahat niin pahasti ettet päässyt peräänsä vai mistä kiikastaa ettet ole Thaimaahan päässyt etkä ole edes pääsemässä?
        Minulle tuli tänään Autoliitolta KV-ajokortti, haluatko nähdä? Alle kahden viikon päästä lento.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pienenä erikoisuutena Pasasen sairaalamatkalle mainittakoon että hän nimenomaan pakenee thamaalaisia sairaalamaksuja Suomeen, mutta aikoo Suomessa mennä Mehiläiseen hoidattamaan itseään yksityiselle koska se hänen mukaansa on halvempaa.
        Lyön miljoonan vetoa ettei sitä ukkoa tule Mehiläinen näkemään, vaan kyseessä on joko Kuopion tai Jyväskylän keskussairaala.

Väittäisin, että Hankasalmen hautuumaalla on jo paikka, ehkä kivikin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mukava kuulla että kannat huolta minun terveyden huollosta, olen otettu... mutta sinun olisi pelkästään oireilusi takia omista asioista, katson missä saan nopeitten hoitoa, joko kunnalta tai jo jono on liian pitkä, menen yksityispuolelle, sitten kun ongelmat on korjattu katsotaan mikä on tilanne, ja hommaanko itselleni ja vaimolleni lentoliput takaisin Thaimaahan, ja milloin... huvittaa tuo kommenttisi lyön miljoonasta vertoa, kun sinulla reppanalla on tuskin varjoja edes 10 euroon, oletko sä hullu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mukava kuulla että kannat huolta minun terveyden huollosta, olen otettu... mutta sinun olisi pelkästään oireilusi takia omista asioista, katson missä saan nopeitten hoitoa, joko kunnalta tai jo jono on liian pitkä, menen yksityispuolelle, sitten kun ongelmat on korjattu katsotaan mikä on tilanne, ja hommaanko itselleni ja vaimolleni lentoliput takaisin Thaimaahan, ja milloin... huvittaa tuo kommenttisi lyön miljoonasta vertoa, kun sinulla reppanalla on tuskin varjoja edes 10 euroon, oletko sä hullu.

Muuten olin jo yhteydessä kelaan, asiasta, etukäteen laittoivat viestiä minulle että käy jossain kelan toimistossa kun tulet suomeen näyttäytymässä, niin merkkaavat minut kelan asiakkaaksi, samatentien... eikä olekin hienoa miten suomen valtio pitää huolen omistaan, ja tässä tapauksessa vaimostanikin, koska hän kuuluu kelantukien piiriin, alkaa laulamaan takuueläke sekä eläkkeensaajan hoitotuki...
        By NumBall HHN 63v.

• Anonyymi

Merkkaavat heti? Merkkaavat mutta edut alkavat vasta kun hyväksyvät.

Varaudu 6-8kk koeaikaan .......

• Anonyymi

Mikä ihmeen koeaika suomalaisena suomessa, johan taas tulee tarinaa anonyymiltä.

• Anonyymi

Koeaika, että kuinka selviät Suomessa.
      Asiasta toiseen, niin Kambodza on Thaimaan rajanaapuri. Se on vähän, kuin Ruotsi ja Suomi ja Norja.

Tästä kyllä hilpaisee Pattayalle jos siltä tuntuu... Kampotista 38 Dollarin ja Poipetistä ihan vain jo jalan
      Thaimaan puolelle ja taitaa Siem Reappista päästä aika halvalla ja nopeasti Pattayalle.

Se viisumi homma on helppoa Kambodzassa ja Filippiineillä myös ja helppoa kuulemma Vietnamissa myös. Mikä ettei tänne eläkkeellä kannattaisi tulla.

• Anonyymi

Asut Kampotissa mutta et tunnu laisinkaan tietävän missä se sijaitsee.

Puhut teoreettisella tasolla koko ajan etkä ole menossa oikeasti koskaan Pattayalle etkä ole oikeasti Kampotissa, kuka lienetkin, ilmeisimmin Saaripasasen mielikuvitusta.

Kerroin sinulle höpösedälle jo monta kertaa että Kampotista on Siem Reapiin tai rajalle jo pelkästään 7 tunnin automatka, bussilla 10 tuntia.

Kampotista Pattayalle ei ole bussireittejä, vaan on vaihdettava kahdesti ja matka on vuorokauden mittainen. Sieltä ei siis "hilpaista" Pattayalle 38 dollarilla.

Kun savolaispoika hyppää junaan, hän on neljän tunnin päästä Helsinki-Vantaalla, odotuksineen siitä 14 tuntia ja hän on matkalla Suvasta Pattayalle ja tunnin päästä perillä.

Savolaispoika on nopeammin siis Savosta Pattayalle, kuin sinä bussilla Kampotista Pattayalle, vitun "valtiomies" joka ei edes tiedä mikä ja missä on Aasia.

Teillä on nyt näköjään jo samat sairaudetkin Saarihuuhaan kanssa. Molemmilla diabetes, korkea verenpaine ja reuma, eikä kummallakaan mitään tekemistä ja voileivät on parempi aamiainen kuin hyvän hotellin buffet.

Teillä on sekin yhteistä että lätkisin kumpaakin isällisesti lanttuun heti kun naama vastaan tulisi. Avokkaalla vain, sillä muuten sitä käsiteltäisiin henkirikoksena.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asut Kampotissa mutta et tunnu laisinkaan tietävän missä se sijaitsee.

Puhut teoreettisella tasolla koko ajan etkä ole menossa oikeasti koskaan Pattayalle etkä ole oikeasti Kampotissa, kuka lienetkin, ilmeisimmin Saaripasasen mielikuvitusta.

Kerroin sinulle höpösedälle jo monta kertaa että Kampotista on Siem Reapiin tai rajalle jo pelkästään 7 tunnin automatka, bussilla 10 tuntia.

Kampotista Pattayalle ei ole bussireittejä, vaan on vaihdettava kahdesti ja matka on vuorokauden mittainen. Sieltä ei siis "hilpaista" Pattayalle 38 dollarilla.

Kun savolaispoika hyppää junaan, hän on neljän tunnin päästä Helsinki-Vantaalla, odotuksineen siitä 14 tuntia ja hän on matkalla Suvasta Pattayalle ja tunnin päästä perillä.

Savolaispoika on nopeammin siis Savosta Pattayalle, kuin sinä bussilla Kampotista Pattayalle, vitun "valtiomies" joka ei edes tiedä mikä ja missä on Aasia.

Teillä on nyt näköjään jo samat sairaudetkin Saarihuuhaan kanssa. Molemmilla diabetes, korkea verenpaine ja reuma, eikä kummallakaan mitään tekemistä ja voileivät on parempi aamiainen kuin hyvän hotellin buffet.

Teillä on sekin yhteistä että lätkisin kumpaakin isällisesti lanttuun heti kun naama vastaan tulisi. Avokkaalla vain, sillä muuten sitä käsiteltäisiin henkirikoksena.

2010

Tyttö2010Neitinen on internetin kovanaamaisin naisellinen mies testoineen ja alati uhoineen.

• Anonyymi

Joo mutta tämähän on jo aivan kauheeta, jopa hirveetä lausuntaa Pellelärviltä.

"Pyydän jotakuta taitavaa verhoilijaa muotoilemaan nyrkkipallon tuon omituisen lärvin muotoon ja hakkaan sitä ihan vitusti aamuin ja illoin, sekä päivisin."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo mutta tämähän on jo aivan kauheeta, jopa hirveetä lausuntaa Pellelärviltä.

"Pyydän jotakuta taitavaa verhoilijaa muotoilemaan nyrkkipallon tuon omituisen lärvin muotoon ja hakkaan sitä ihan vitusti aamuin ja illoin, sekä päivisin."

kyllä nutipää pelottaa, melkoine pelle...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kyllä nutipää pelottaa, melkoine pelle...

Pitele Pasanen banaanista kiinni kun sinua lyödään. Onnettomuuden uhrilta näyttää tämä kampaus jo muutenkin https://aijaa.com/UcWg9P

• Anonyymi

Odotan edelleen sinulta vertailua kuluista kun mennään psykiatrillepään tutkimukseen.

• Anonyymi

Odotan edelleen sinulta hintatietoja psykiatrin tutkimuksista kun kävit tarkastuksessa.

• Anonyymi

Siinäpähän odottelet, onko sulla muuta odoteltavaa palstan odotteleva, lauantai-iltanasi?

• Anonyymi

Pojilla on Krapula!
      Minä jätin tuon viikonlopun juominkigit väliin. . . SIITÄ TULEE HELVETINMOINEN MORKKIS. . . Krapulaa siinä ei oikeastaan ole, koska morkkis on paha . . . Rahat meni ja joulu ja yksinäisyys ja kylmyys ja ruokajonot.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      19
      5870
    2. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      3326
    3. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      119
      2966
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      638
      2203
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      162
      2138
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      71
      1454
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      42
      1425
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1228
    9. Veda uskonto vs. muut uskonnot

Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan
      Ateismi
      406
      1146
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1117
    Aihe