En ole nukkunut kuin pari tuntia öisin ja minulla on ihan hirveät fyysiset oireet. Päänsärkyä, hikoilua ja ihme tunteita ihossa. Pelkään vajoavani psykoosiin. Rukoilen jo että kuolisin täältä pois. Anteeksi, se on väärin, mutta olo on todella paha ja epätoivoinen. Kokeilin nukahtamislääkettä, mutta ilmeisesti elimistö on jo liian kierroksilla ettei enää vaikuta mitään. Olin joskus 30 vuotta sitten sairaalassa vaikeasteisen unettomuuden takia ja lääkärin mukaan olin jo lähellä psyykoositasoa. Olen tosi peloissani. Silloin menetin kykyni jopa katsoa telkkaria ja lukea. En muistanut enää lapseni nimeä. Elin vain ajatuksissa tappaa itseni. Keräsin viinaa ja lääkkeitä, mutta onneksi olin silloin niin huonossa kunnossa etten pystynyt tekee sitä. Toivuin siitä erikoislääkkeellä, mutta sitä ei enää saa. Onko muita vastaavia potilaita ja onko mistään kukaan saanut apua?
Vaikea unettomuus
5
392
Vastaukset
- Anonyymi
Kokeilepa homeopaattista coffea 6 etenkin jos olet kahvinjuoja. Muutama pilleri noin puoli tuntia ennen nukkumista. Toinen jota kannattaisi kokeilla on homeopaattinen Opium 6 tai 30, se ei ole huumaava aine, van moninkertaisesti potentisoitu. Jos ei naa auta niin homeopaatit voi katsoa tarkemmin mika sopii
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
jos olet nainen niin voisko oireet viitata vaihdevuosiin?
- Anonyymi
Mene lääkäriin hyvä ihminen unettomuus jos se kestää kauan ei ole mitenkään hyväksi , tarvitse unta ja sen voivat sairaalassa sinulle järjestää valvonnan alla
Kerran pitkän stressi kauden ainoana nukuin 20 tuntia yhteen menoon ja kun heräsin niin kaikki vaivat olivat poissa.
On vaan osattava sanoa lääkärille asia niin että he ymmärtävät miten kova pelko sinulla on siitä että joudut psykoosiin.äheisän tulee auttaa sinua. - Anonyymi
Pössyttelijät ei kärsi mitään. He suosittelevat pössyttämistä, mm julkkikset
Arhimäki, Hirviniemi, Halonen >Taipale Ilkka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984