Miten Martinan komeron vuokraus etenee?

Anonyymi-ap

Huhujen mukaan se on nyt talon asukkaiden suksivarasto.

155

863

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä yritä siirtää puheenaihetta Maisasta ja rakkausparista Stefu ja Sofia muualle.

• Anonyymi

Taitaa tuo Maisan hyvä ystävä Nettakin olla aloittajan tuttuja.

• Anonyymi

Auts! Tuli moka, siis päihdeparista Stefu ja Sofia..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Auts! Tuli moka, siis päihdeparista Stefu ja Sofia..

Kyllähän sen komeron joku 400 e vuokralla on ottanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienolta kuulostaa Rouva Sofia Therman 🏝️.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus koski Martinan komeron vuokrausta 🧐

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten se sun kaverisi Sofia, onko sillä raukalla edes minkäänlaista asuntoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä sitten, miten Sofian miehenmetsästys edistyy, joka maksaja on löytynyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaurajukka on Maisan serkun veli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisilla on asuntoja mitä vuokrata, toisilla ei edes luottoa, että saisi vapailta markkinoilta asunnon. On Sofia raukka saanut kaupungin hätämajoituksen, johon ei kehtaa viedä edes Somalian suippokorva.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki rikolliset ja huumeveikot ovat kamuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisilla on asuntoja mitä vuokrata, toisilla ei edes luottoa, että saisi vapailta markkinoilta asunnon. On Sofia raukka saanut kaupungin hätämajoituksen, johon ei kehtaa viedä edes Somalian suippokorva.

Toisilla on komero , jota yrittää vuokrata 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi Martina raukkaa, kun ihan turhaan luuli pääsevänsä rouva Thermaniksi
        Oikein kuva piti julkaista Katri Niskasen suunnittelemasta hääpuvusta.
        Ei tullut käyttöä sille puvulle HAH HAH HAH HAH HAA, VOI VOI!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä sitten, miten Sofian miehenmetsästys edistyy, joka maksaja on löytynyt?

Joka maksaja?
        Ole vaan onnellinen Martinan puolesta, maksaja on löytynyt toiselta puolelta maapalloa, kun Suomesta ei kukaan järkevä ihminen häneen kelkkaansa lähtisi.

• Anonyymi

Sofia mainosti hammasklinikkaa sellaisella kuvalla itsestään, ettei hevin moisen paikan asiakkaaksi hakeudu. Överit laminaatit ylikapeissa kasvoissa, ilme luonnoton.

• Anonyymi

Miksi mainostaa hammasklinikkaa ja pitää isoa ruusupuskaa sylissään, toi on feikkiä taas kerran ja joku menee taaskin halpaan .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi mainostaa hammasklinikkaa ja pitää isoa ruusupuskaa sylissään, toi on feikkiä taas kerran ja joku menee taaskin halpaan .

Sofia esittää että olisi saanut joltain sata punaista ruusua, eiks niin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo Martinan kadehtiminen menee jo aivan sairaalle tasolle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäiskö Martinan olla jo huolissaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös tuosta Sofian mainoksesta tule käsitys että saa koko hammasremontin ilmaiseksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkähänlaiset suhteet tuolla hammaslääkärillä on? Ainakin Stefu on siellä laitattanut kuoret mutta kun on Tampereelta, niin onko Ranta-ahon tuttuja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkähänlaiset suhteet tuolla hammaslääkärillä on? Ainakin Stefu on siellä laitattanut kuoret mutta kun on Tampereelta, niin onko Ranta-ahon tuttuja?

Huumeista tuomittuja käyttää mainoskasvoina joten ei ainakaan ole huumevastainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos noin on taitaa olla Sofialla pakko mielle Martinaan, jos on todellakin esittänyt että on saanut sata ruusua joltain mieheltä. Voi tietysti vaatia miestä ostamaa kerta on varattu avioliitossa oleva perheelinen mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nauroin ääneen tuota Sofian touhua, hyvin huomaa miten kateellinen Sofia on Martinalle! Mitä nuo ruusut tuossa hammaslääkäri mainoksessa tekee? Sofia on huono malli hammaslääkärille, tuon jälkeen voi vain sanoa, etten itse astuisi varpaallanikaan tuohon puljuun!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös tuosta Sofian mainoksesta tule käsitys että saa koko hammasremontin ilmaiseksi?

Ilmaiset tietenkin millä olisi maksanut hammaskuorten remontin itse .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkohan se ant....t hammaslääkärillekin? Missä muuten Sofian toinen käsi on tuossa kuvassa, jossa seisoo hammmaslääkärin vieressä?

• Anonyymi

Kasvoista oli tullut filtteröinnin takia vinot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kasvoista oli tullut filtteröinnin takia vinot.

Kauhean näköinen tuossa kuvassa, huulet ihan rakoilla....mutta sellainen malli kuin on kuvattavakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nauroin ääneen tuota Sofian touhua, hyvin huomaa miten kateellinen Sofia on Martinalle! Mitä nuo ruusut tuossa hammaslääkäri mainoksessa tekee? Sofia on huono malli hammaslääkärille, tuon jälkeen voi vain sanoa, etten itse astuisi varpaallanikaan tuohon puljuun!

No ei sullakaan hyvin mene, jos pitää ihan ääneen nauraa jonkun julkun hampaita!
        Juu, Sofia on kade Martinalle, ei olisi saanut olla ruusuja mainoksessa. Ruusut on korvamerkitty Martinalle.
        Onneksi on monia"hammaslääkäripuljuja", joista sinä itse voit valita palvelun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei sullakaan hyvin mene, jos pitää ihan ääneen nauraa jonkun julkun hampaita!
        Juu, Sofia on kade Martinalle, ei olisi saanut olla ruusuja mainoksessa. Ruusut on korvamerkitty Martinalle.

No itkeäkö pitäisi sanomasi "jonkun julkun" hampaita? Noloa, kun nimittelet idoliasi noin väheksyvästi, syy tuohon?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sadan ruusun kimppu on aika tavalla korvamerkitty Martinalle. Kukkakuppakin sekosi kirjoituksissaan kun Martina sai joltain sata ruusua. Vielä eilenkin väitti sitä feikkikimpuksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän Eerikäinen ole saman hampilääkärin asiakas, ainakin mainostaa jotain pitkään ja hartaasti taitaa tulla kallis remontti 😥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu en käytä näiden tyrkkyjen mainostamaa lekuria ainakaan 😳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sadan ruusun kimppu on aika tavalla korvamerkitty Martinalle. Kukkakuppakin sekosi kirjoituksissaan kun Martina sai joltain sata ruusua. Vielä eilenkin väitti sitä feikkikimpuksi.

Samanlaisia feikkejä ovat koko turhuuksien joukko !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän Eerikäinen ole saman hampilääkärin asiakas, ainakin mainostaa jotain pitkään ja hartaasti taitaa tulla kallis remontti 😥

Esko on kyllä Sofian kavereita ollut aina. Ehkä heillä on vieläkin keskenään joku yhteis- ja avunantosopimus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofian tekarit ovat samanlaiset kuin Aku-ankalla, leveitä, isoja etuhampaita kaikki, kuin pistolapiot. On hampaissa kokoa, oikeita loppanoita ja kaikki samankokoisia. Kerätty vainajien suusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkohan se ant....t hammaslääkärillekin? Missä muuten Sofian toinen käsi on tuossa kuvassa, jossa seisoo hammmaslääkärin vieressä?

Ei hammaslääkäri niin pöljä sentään ole, että alentuisi johonkin marokkolaiseen torinaiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäiskö Martinan olla jo huolissaan?

Ai siitä, että jollain on ruusuja kädessä?
        Vai hammaskuorista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eskohan teetti tuolla hampaat mainostamista vastaan ilmaiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos Stefu päihteissä lähetti 😳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauhean näköinen tuossa kuvassa, huulet ihan rakoilla....mutta sellainen malli kuin on kuvattavakin.

Sama pätee Martinaankin. joka aikamoinen koppelo 🧐

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai siitä, että jollain on ruusuja kädessä?
        Vai hammaskuorista?

Molemmista ,.... V'''u tää on mun reviiriä ...😣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka monta vuotta Esko joutuu mainostamaan omaa hammasremonttiaan 😳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olenko kertonut tuossa nauravani jonkun julkun hampaita? Opettele lukemaan!

Sofiahan on koko ikänsä ollut kateellinen Martinalle, Martina on Sofian myös joskus julkisuuteen tuonut. Sofia ei osaa tehdä itse mitään, hänhän aina mainoksissaan matkii jotain, kuten Niko entistä, Didemiä matki pitkään pukeutumisellaan, kun yritti vokotella Didemin miehen veljeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tämä joku vertauskilpailu Sofia vastaan Martina, vai? Pikkulasten leikkiä, jota harjoittaa vanhat ämmät!

• Anonyymi

On Sofia vaan niin kaunis😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi astuisit, eihän sulla ole hampaitakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle ei tulisi mieleenkään ostaa jonkun valehtelevan tyrkky Martinan valmennusta, ihan itse osaan juosta puun ympäri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofian tekarit ovat samanlaiset kuin Aku-ankalla, leveitä, isoja etuhampaita kaikki, kuin pistolapiot. On hampaissa kokoa, oikeita loppanoita ja kaikki samankokoisia. Kerätty vainajien suusta.

Taidat nyt sekoittaa Sofian Martinaan hevoshymyineen, Aussi miehellä näyttää olevan myös isot laminaatit hampaissa.
        Siinä on hevoshymyä nauruun asti, kun vierekkäin ovat suut auki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmettelen, että kuka käyttää niitä hammaslääkäreitä, joita nämä tyrkyt mainostavat ??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle ei tulisi mieleenkään ostaa jonkun valehtelevan tyrkky Martinan valmennusta, ihan itse osaan juosta puun ympäri.

Kerrankin viisas kommentti 👏🏻

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin sulla on rahaakaan niihin laittaa, koska sähän mainostit joskus et valmennuksia saa netistä ilmaiseksi.....

Minä kyllä ostan Martinan valmennuksia vastaisuudessakin, kun olen niitä jo useamman vuoden ostanut. Katos, kun ei ole pikkurahasta puutetta....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan hammaslääkäri ota oman firman mainokseen huumeista tuomittua, yksinkertaista, huumeporukoissa elänyttä poloista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo hammashoitola on vain huumeiden käyttäjille erikoistunut. Huumeet kuluttaa ja syövyttää omat hampaat ja sen jälkeen aletaan laittamaan muovikuoria ja proteeseja. Ainakin näiden Stefun ja Sofian hampaat ovat varmaan joltakin vainajalta otettu, on hampaissa kokoa ja kulutuspintaa reippaasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Sofialla nykyään pidennetty tuo vartin ilot. Hupaisia nämä Sofian kamut, kun kirjoittelevat aina, että Sofia on lomalla. Miten ihminen voi olla jatkuvasti lomalla, kun ei koskaan ole tehnyt mitään töitä, eikä kukaan tuollaista vellipersettä huolisi edes töihin. Hänellä ei ole ammattia ei opiskelua, ei suosituksia, vaan huumerikos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et jaksa juosta, kyllä sinua aina viedään lekurille kottikärryillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat nyt sekoittaa Sofian Martinaan hevoshymyineen, Aussi miehellä näyttää olevan myös isot laminaatit hampaissa.
        Siinä on hevoshymyä nauruun asti, kun vierekkäin ovat suut auki.

Sofialla on iso pää ja hevosen tekohymy. Hiukset lähtee puolipäästä ja huulet rakkoja täynnä. Vastenmielisen näköinen Marokon mustalainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin sulla on rahaakaan niihin laittaa, koska sähän mainostit joskus et valmennuksia saa netistä ilmaiseksi.....

Minä kyllä ostan Martinan valmennuksia vastaisuudessakin, kun olen niitä jo useamman vuoden ostanut. Katos, kun ei ole pikkurahasta puutetta....

No on ihme valmennuksia, jos ei useammassa vuodessa mitään vastetta tullut? Pikkurahasta ei puutetta, mutta entäs isosta rahasta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martinan huulet täynnä reikiä ja siihen vielä viikset päälle😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä välissä ehdit niitä tekemään, kun roikut täällä 24/7 ?
        Kerro paljonko on paino tippunut 130 kilon lähtöpainosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo hammashoitola on vain huumeiden käyttäjille erikoistunut. Huumeet kuluttaa ja syövyttää omat hampaat ja sen jälkeen aletaan laittamaan muovikuoria ja proteeseja. Ainakin näiden Stefun ja Sofian hampaat ovat varmaan joltakin vainajalta otettu, on hampaissa kokoa ja kulutuspintaa reippaasti.

Onkohan Martinan hampaat otettu hevoselta, siltä näyttää.

• Anonyymi

Huhujen mukaan aloittaja sairastaa skitsofreniaa ja on psyykkisesti sairas! Toki näkeehän sen jo hänen päättömistä joka päiväisistä aloituksistakin.

• Anonyymi

Juuri näin. Huopalahdentien pubissa asiakkaat ovat jo huolissaan hänestä. Liikaa siideriä liian monta vuotta?

• Anonyymi

Onko tuolle aloitteiden tekijälle tehty jo lopotomia, vai odotteleeko vielä aikaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tuolle aloitteiden tekijälle tehty jo lopotomia, vai odotteleeko vielä aikaa?

Lopotomia tehtiin Vecasissa kynegolokin avulla.

• Anonyymi

Sofia on kateellinen Martinan tekohampaista.

Ne asensi sama turkkilainen kirurgi, joka pursotti kainaloista Martinalle persoonalliset rinnat.

Tri Öhläm Ötatürk on velho.

• Anonyymi

Yhdessä viimeaikaisessa instakuvassa ihan karmeat kuhmurat ja syvä aukko keskellä 😳

• Anonyymi

Sofian rinnat on ale-laarista, kun toinen näyttää itään ja toinen kainaloon ja nännit ihan eri korkeudella!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofian rinnat on ale-laarista, kun toinen näyttää itään ja toinen kainaloon ja nännit ihan eri korkeudella!

Eikö Martinalla oo ihan sama juttu? Nännit kainaloissa ja kumma kanjoni rintojen välissä. Ei oo kehuminen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö Martinalla oo ihan sama juttu? Nännit kainaloissa ja kumma kanjoni rintojen välissä. Ei oo kehuminen

Silikoni implantit eivät ole enää missään mielessä haluttavia. Eihän niitä enää halua kuin Ö-luokan tyhjäpäät.

Nyt on luonnollisuus valttia eli pienet nätit pystyrinnat....😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

18:35 Viimeisimmissä kuvissa myös toinen rinta paljon suurempi toista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silikoni implantit eivät ole enää missään mielessä haluttavia. Eihän niitä enää halua kuin Ö-luokan tyhjäpäät.

Nyt on luonnollisuus valttia eli pienet nätit pystyrinnat....😍

Kukakohan tyhjäpää tuonkin kommentin laittoi! Ihminen joka ei tiedä silikonirinnoista yhtään mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofialla on aletissit ja likaisen väriset, kun ei pese itseänsä koskaan. Rotukin on ei musta eikä vaalea, mulatti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukakohan tyhjäpää tuonkin kommentin laittoi! Ihminen joka ei tiedä silikonirinnoista yhtään mitään.

Varmaan sellainen, jolla on luonnostaan kauniit rinnat!
        Tekotissi on aina tekotissi.

• Anonyymi

Muori taas rapuloissaan vääntää juttua. Kateus vaivaa tuota ryhävalasta, yrittää keksiä Martinan elämästä mitä vain, ettei huumetuomitusta, miesten elätistä, juoposta marokkolaisesta alettaisi ihmettelemään kenen suippokorvan elättinä nyt makaa.

• Anonyymi

Juuri näin. Koko Huopalahdentie kuulee hänen huutonsa partsilla.

• Anonyymi

Lapset pelkää kovaäänistä, ilkeää röllömahaa. Ei heitä voi tuoda isolle kirkolle jouluostoksille.

• Anonyymi

Martina se on elänyt ja tehnyt lapsen huumetuomioista syytetyn kanssa, rikollisen kanssakin seurustellut ja itsekin on väkivalta rikollinen, mistä istunut oikeudessa ja saanut tuomion.
        Revi siitä!

• Anonyymi

Tästä ketjusta näkee todella yhden asian, Martinan seuraajat on jollain tavalla hirveän katkeria Sofialle ja jauhavat todella törkeitä juttuja. Isot laminaatit ne on sillä teidän idolillakin. Eikä ruusut ole syyllisiä siihen, että Martinan insta on sitä mitä ne muillakin somejulkkiksilla on, teatteria

• Anonyymi

Tuon saman KATKERA sanan olet jo tuhansia kertoja kirjoittanut, etkö keksi mitään parempaa? Kuka olisi katkera huumedenkäyttäjälle, huumetuomion saaneelle, Marokkaolaiselle h......le, käärmeelle, lokille, Escortille jne....Kyllä nainen on ihan itse itsensä tuohon asemaan ajanut!

• Anonyymi

17:59 Sä näytät tekeväsi usein tuota YKSIPUOLISTA yhteenvetoa ketjun kirjoittajista! Loppupeleissä ethän sä tiedä asioista yhtään mitään. Koitat vain puolustella huumetuomion saanutta lorttoa, joka elää miesten kustannuksella!

• Anonyymi

Voi, voi sua LISSU. Sinä se jaksat noita kommenttiasi Martinasta naputtaa päivät pitkät. Oletko jokin kiukkuinen teini vai vähän teinien tasolle jäänyt täysi-ikäinen?

• Anonyymi

Ne raivoaa heti, kun niihin osuu sopivasti. Eivät kestä totuutta itsestään. Semmoista se on Martinan faneilla, vaikea elämä peräkamarissa 😵

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi, voi sua LISSU. Sinä se jaksat noita kommenttiasi Martinasta naputtaa päivät pitkät. Oletko jokin kiukkuinen teini vai vähän teinien tasolle jäänyt täysi-ikäinen?

Kukaan teini ei tiedä Aitolehteä. Martinan seuraaja elättelee toiveita, että nuoret seuraisi Martinaa. Niillä on ihan eri (nuoret) tyypit joita seuraavat. Keski-ikäinen wannabe urheilija ei ole sellainen. Sopeudu 20:19 😉

• Anonyymi

Sielläpä varsinainen sohvelinsoturi kiukuttelee oikein "vanhoja sananlaskuja" mukaillen 🤓🤓. Rauhoitu ja lähde taas sille pikku hapelle kotimaisissa turvakengissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuon saman KATKERA sanan olet jo tuhansia kertoja kirjoittanut, etkö keksi mitään parempaa? Kuka olisi katkera huumedenkäyttäjälle, huumetuomion saaneelle, Marokkaolaiselle h......le, käärmeelle, lokille, Escortille jne....Kyllä nainen on ihan itse itsensä tuohon asemaan ajanut!

18:39 Melkoista hallitsematonta vihaa ja raivoa itsellesi tuntematonta ihmistä kohtaan. Mutta normi ikifani, WT.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...huumeden...Marokkaolaiselle....

Kyllä nyt on kovaa tekstiä Siiderskältä 😳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne raivoaa heti, kun niihin osuu sopivasti. Eivät kestä totuutta itsestään. Semmoista se on Martinan faneilla, vaikea elämä peräkamarissa 😵

PERÄKAMMARISSA? En kyllä eläissän ole peräkammarissa asunut, aivan toisin kuin sinä!
        Ai tuo olikin tämä FANI kommentoija, joka on jo todella vanha. Yrittää käyttää nuorekasta kieltä, joka välillä lipsahtaa vähän oudoksi koomiseksi! Kuten peräkammari/FANI.....Hups keikkaa....eiks joskus ennenvanhaan puhuttu peräkammarista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

18:39 Melkoista hallitsematonta vihaa ja raivoa itsellesi tuntematonta ihmistä kohtaan. Mutta normi ikifani, WT.

Voi taivas sua, missä sä näet vihaa ja raivoa? sulla on toi asioiden ymmärtäminen todella vaikeaa, jos sulle kerrotaan totuus Sofiasta, etkö kestä sitä?

IKIFANI, WT? Lässyn lässyn vanha silmäpussimuori! Silmäpussimuori ei taida ihan pysyä nykymaailman menossa kun IKIFANEISTA kirjoittelee!

• Anonyymi

Sai vuokrattua komeron kun laski hintaa 500 e/kk.

• Anonyymi

Sopiva vuokra siitä komerosta.

• Anonyymi

No nyt päästiin taas varsinaiseen ketjun aiheeseen, toki monen mutkan kautta.
        On tämä Martinan soturijoukko sekopäitä, kun jokaiseen naista arvostelevaan ketjuun saavat Sofian mainittua, nyt käsiteltiin jo hammasremontitkin samalla.
        Noin vaikeaako on kehittää Martinaa puolustelevaa tekstiä?
        Ei se muita syyttelemällä, naisen kehuminen ennenkään ole vakuuttanut.
        Aihehan oli Martinan sijoituskomero, vessanpönttö suihkulla, jos se nyt viimein on saatu vuokrattua edes jollain rahalla niiin ihan kiva, auttaahan se edes hiukan kun muut bisnekset laahaa pohjamudassa.

• Anonyymi

Martinan karvainen komero, tuskin ketää kiinnostaa...

• Anonyymi

Sinua ainakin kiinnostaa....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinua ainakin kiinnostaa....

Kovasti kiinnostaakin 🤭

• Anonyymi

Komerossa tuoksahtaa, alkaahan oleen jo iäkäs tavara.

• Anonyymi

Voi tota yhtä raukkaa, kun saa yksinään haukkua Sofiaa. Hullulla on halvat huvit, hänellä ilmaiset.
      Asiasta kolmanteen, on se Sofia vaan älyttömän kaunis😍

• Anonyymi

Sinulta on tässä muutaman vuoden aikana kovasti kyselty että mitä muuta Sofia on kuin kaunis, mutta et ole osannut vastata. Toki aivottomille miehille se riittää mutta kuka nyt aivottoman miehen haluaisi. No tietenkin aivoton nainen joka ei ole muuta kuin kaunis, eiks niin? yeah yeah yeah.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulta on tässä muutaman vuoden aikana kovasti kyselty että mitä muuta Sofia on kuin kaunis, mutta et ole osannut vastata. Toki aivottomille miehille se riittää mutta kuka nyt aivottoman miehen haluaisi. No tietenkin aivoton nainen joka ei ole muuta kuin kaunis, eiks niin? yeah yeah yeah.

Kertokaa edes yksi mies, jolla on ammatti/virka työpaikka, joka on opiskellut ja joka lähtee aamusin töihin tai työmatkalle, onko Sofialla ollut ikinä sellaista miestä. Ei kukaan oikea mies ole koskaan kiinnostunut Sofiasta. Sofian miehet ovat kaikki olleet ja ovat rikollisia, huumeiden käyttäjiä, hamppareita ja juoppoja. Rikollinen vetää aina puoleensa rikollista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko roikkunut tosiaan muutaman vuoden notkunut tällä palstalla? Ja vielä kovasti kysellen? Eipä siinä mitään, jatka vielä muutama vuosi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofialla hyvin kauniit marokkolaiset kasvot, kuten Sara Cfakillakin, molemmilla marokkolainen isä, ja Sofia saa sanat suustaan, toisin kuin transua muistuttava Martina naamalankoineen ja viiksineen.
        Tota, tota, tota, ääääää, öööööö, hmmmmm, jaaaaa, jaaaaa, jaaaa.
        Järkyttävä ulosanti!!!!

• Anonyymi

Vai muuttaako se uusi hevonen sinne tilapäisesti, kunnes sähköt saadaan taas toimimaan Thermannin heppatilalla? Onko komero edes riittävän suuri, että yksi täyskasvuinen hevonen mahtuisi siellä seisomaan?

• Anonyymi

Se yksi "hevonenhan" isoine hampaineen siellä asuikin, mutta onko muuttanut pohojoseen etsimään luonnollisia naisia joille ei status ja materia ole ne tärkeimmät elämässä. Ikävä juttu että se iso "hevonen" ei päässyt kääntymäänkään siellä vessassa ja piti aina takaperin ohjata ulos vessasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se yksi "hevonenhan" isoine hampaineen siellä asuikin, mutta onko muuttanut pohojoseen etsimään luonnollisia naisia joille ei status ja materia ole ne tärkeimmät elämässä. Ikävä juttu että se iso "hevonen" ei päässyt kääntymäänkään siellä vessassa ja piti aina takaperin ohjata ulos vessasta.

No nyt on pohojosessa tillaa olla ja elellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika rumasti kirjoitat Martinasta ja joka vuosihan Martina Levillä pyörii, mutta ei se tarkoita, että olisi sinne muuttanut eikä ole siellä mitään naisia etsimässä, kun ei järjestä Miss Helsinki kilpailuja enää eikä niihin edes ole koskaan haluttu mitään luonnollisia ja nuhteettomia naisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika rumasti kirjoitat Martinasta ja joka vuosihan Martina Levillä pyörii, mutta ei se tarkoita, että olisi sinne muuttanut eikä ole siellä mitään naisia etsimässä, kun ei järjestä Miss Helsinki kilpailuja enää eikä niihin edes ole koskaan haluttu mitään luonnollisia ja nuhteettomia naisia.

Missä tuossa jutussa puhuttiin Martinasta ja missä tuossa jutussa puhuttiin Levistä?

Muuten, Anne-Mari Berg, tämä kuuluisa Martinan vihaaja aikanaan, puuttui siihen että Miss Helsinki -kilpailijat kuvattiin Levillä aidoissa turkiksissa. Ei voi olla sattumaa että puhut Levistä ja Miss Helsinki -kisoista tuossa kirjoituksessa, eiks niin? Berg sitten niiden tissityrkkykuvien jälkeen alkoi esittämään eläintensuojelijaa ja turkisten vastustajaa. Hyvä että otti uuden kohteen koska Esko ja Martina jossain kirjoituksessa hänelle viestittelivät että hankkisi oman elämän, että muut ihmiset saisivat olla rauhassa. Mutta ei se malttanut vaan puuttui Miss Helsinki -kilpailijoiden kuvaukseen turkiksissa Levillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä tuossa jutussa puhuttiin Martinasta ja missä tuossa jutussa puhuttiin Levistä?

Muuten, Anne-Mari Berg, tämä kuuluisa Martinan vihaaja aikanaan, puuttui siihen että Miss Helsinki -kilpailijat kuvattiin Levillä aidoissa turkiksissa. Ei voi olla sattumaa että puhut Levistä ja Miss Helsinki -kisoista tuossa kirjoituksessa, eiks niin? Berg sitten niiden tissityrkkykuvien jälkeen alkoi esittämään eläintensuojelijaa ja turkisten vastustajaa. Hyvä että otti uuden kohteen koska Esko ja Martina jossain kirjoituksessa hänelle viestittelivät että hankkisi oman elämän, että muut ihmiset saisivat olla rauhassa. Mutta ei se malttanut vaan puuttui Miss Helsinki -kilpailijoiden kuvaukseen turkiksissa Levillä.

Mediassa kyllä on juttu että Bergin seuraava "uhri" oli Martinan jälkeen Bergin silloisen miesystävän exä. Ja tämä exä onkin antanut Hymylle haastattelun asiasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mediassa kyllä on juttu että Bergin seuraava "uhri" oli Martinan jälkeen Bergin silloisen miesystävän exä. Ja tämä exä onkin antanut Hymylle haastattelun asiasta.

Nousiaisenkin exä on antanut Hymylle haastattelun kun ei ehtinyt viedä omia tavaroitaan asunnosta pois kun Niko jo Sofian sinne toi asumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No nyt on pohojosessa tillaa olla ja elellä.

On se vieläkin katkera paikka Martinalle tuo Hannu, että kuinka nyt noin pääsi käymään 😣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kuulla, elikkä Berg on "uhkaillut" muitakin kuin Martinaa ja Eskoa.

Herää kysymys, kirjoitteleeko Berg myös täällä, jollei ole pässyt Martina katkeruudestaan/vihasta eroon?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se vieläkin katkera paikka Martinalle tuo Hannu, että kuinka nyt noin pääsi käymään 😣

Martina ei ole kyllä aikoihin korvaas lotkauttanut jollekin reppana Hannulle, joka on jo ajat sitten ollut menneeen talven lumia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martina ei ole kyllä aikoihin korvaas lotkauttanut jollekin reppana Hannulle, joka on jo ajat sitten ollut menneeen talven lumia!

Niinpä. Mutta kävi laittamassa kielen Andrein korvaan! Slurps.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martinahan ojensi miss Helsinki kisoissa kukat väärälle henkilölle muistaakseni.
        Kokakuu ja silleen.

• Anonyymi

Ja kuka aloitti taas? No tuo joka yritti vihjailla että Martinan sijoitusasuntoon pitäisi laittaa se hevonen, eiks niin?

• Anonyymi

Huhujen mukaan Plösö ei mahtunut ovesta sisään tähän komeroon.

• Anonyymi

7:31 NO sähän oletkin niin PLÖSÖÖ, ettet mahdukaan mistään ovista sisään, siksi sä kökötätkin siellä pikku yksiössäsi vain suolipalsta seuranasi!

• Anonyymi

Itse Andrei arvioi tämän päivän Hesarissa, että yksiöiden hinta on tullut rytinällä alaspäin.
      Jos kalliilla osti 2019-2021, siitä neliöhinta on laskenut 7-9 % (esim. Kallio).
      Jos nyt aikoo myydä hankkimansa yksiön, myyntihinnasta joutuu tinkimään rutkasti.
      Hyvä vuokralainen on nyt kullankallis.

• Anonyymi

Ei siis kannata myydä hankkimaansa yksiötä. Kuka muuten haluaisi muuttaa jonnekin Kallioon. Sehän on kaukana jostain hienostoalueesta. "Itse Andrei" joutui myymään Kirkkonummelta sijoitusasunnon tappioilla, mikä ei ole ihme koska sijainti, sijainti ja sijainti. Fiksut ostaa esim. hienostoalueilta eli Kaartinkaupungista, Töölöstä tai Punavuoresta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siis kannata myydä hankkimaansa yksiötä. Kuka muuten haluaisi muuttaa jonnekin Kallioon. Sehän on kaukana jostain hienostoalueesta. "Itse Andrei" joutui myymään Kirkkonummelta sijoitusasunnon tappioilla, mikä ei ole ihme koska sijainti, sijainti ja sijainti. Fiksut ostaa esim. hienostoalueilta eli Kaartinkaupungista, Töölöstä tai Punavuoresta.

Sijain, sijainti, sijainti. Ok. Myös koko, koko, koko ja toimivuus, toimivuus ja toimivuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kutsuisi noita alueita " hienostoalueiksi " ovat keskustassa, jossa kaikki palvelut ovat kävelymatkan päässä , kuten myös meri, ravintolat, kahvilat ja varsinkin kesäisin upea meri ja Kaivarin rantabulevardi 👏🏻

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kutsuisi noita alueita " hienostoalueiksi " ovat keskustassa, jossa kaikki palvelut ovat kävelymatkan päässä , kuten myös meri, ravintolat, kahvilat ja varsinkin kesäisin upea meri ja Kaivarin rantabulevardi 👏🏻

Pienen matkaoppaan mukaan "Viiskulman takaa alkavat Helsingin hienostoalueet johon kuuuluvat Ullanlinna, Kaivopuisto ja Eira. Eli Martina asuu ja on myös ostanut sijoitusyksikön Helsingin hienostoalueella. Se totuus ei pala tulessakaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pienen matkaoppaan mukaan "Viiskulman takaa alkavat Helsingin hienostoalueet johon kuuuluvat Ullanlinna, Kaivopuisto ja Eira. Eli Martina asuu ja on myös ostanut sijoitusyksikön Helsingin hienostoalueella. Se totuus ei pala tulessakaan!

Onko ihmiselle joku meriitti asua hienostoalueella vuokralla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofialle ei kelvannut mikään muu kämppä kuin parhaalta paikalta, vaikka mies menee ulosottoon. Joutui Rantiksen luxuskämpästä pois. Yritti vielä asianajan avulla jäädä loisimaan sinne. Kenelle kelpaa ja mikä. Olisi Martinan vainooja jo hiljaa näistä asunnoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä se, että yksiö on 17,6 m2 ja suihkussa pitää käydä wc:n pytyllä istuen. Se totuus ei pala tulessakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se meriitti asua hienostoalueella. On vähän niinkuin itsekin hienostolainen.
        Joka tapauksessa, vuokra-asunto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se epämääräisen historian omaavalle, yh:n kouluttamattomalle tyrkky tyttärelle jo mahtava saavutus.
        Yläluokkaan on naisen mahdoton meriiteillään kiipiä, joten hiukan lohduttaa, että edes asustelee samoilla hoodeilla, tosin vain vuokralla.
        Saa toki olla tarkkana, että tulot riittävät ökyilyyn, olishan se tosi noloa tipahtaa tavisten kastiin ja asuinalueelle tolla egolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä se, että yksiö on 17,6 m2 ja suihkussa pitää käydä wc:n pytyllä istuen. Se totuus ei pala tulessakaan.

Ja totuus on, että aika kuivaaminen suihkussa käynnin jälkeen, kun vessa lainehtii vettä.

• Anonyymi

Sofia olisi mielellään vuokrannut suuren rakkautensa Martinan yksiön. Käytännön syistä, nimittäin ison ahterin, päätti suosiolla vuokrata 3000e tilavan asunnon. Sofiallahan olisi käynyt köpelösti ahterille ahtaan wc: n käytössä. Palokuntaa olisi tarrvittu pelastamaan juuttuuneen takapuolen. Sofialle tämä tekoahteri tulee kalliiksi. Lentokoneessakin vaatii jo kahden matkustajan penkin. Siksi ei koskaan kuvaa näitä escort-reissuja koneessa.

• Anonyymi

Sofia ei paljon pese itseään koska käyttää itseruskettavaa. Treenin jälkeenkin kuivaa itsensä hiustenkuivaajalla ja menee kahvilaan syömään. Siksi tuo Martinan sijoitusasunnon pieni vessa olisi ollut Sofialle riittävä. Ja siellä on Martinan ostamama tosi iso peili ja se oli tärkeintä Hannullekin selfieiden ottamiseen ja Sofialle toki elintärkeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofia ei paljon pese itseään koska käyttää itseruskettavaa. Treenin jälkeenkin kuivaa itsensä hiustenkuivaajalla ja menee kahvilaan syömään. Siksi tuo Martinan sijoitusasunnon pieni vessa olisi ollut Sofialle riittävä. Ja siellä on Martinan ostamama tosi iso peili ja se oli tärkeintä Hannullekin selfieiden ottamiseen ja Sofialle toki elintärkeä.

Luin Hannun postauksen viikon Levilläasumisen jälkeen ja siinähän tuli kaikki katkeruus Martinan lasten halveksumista myöden. Voi elämän kevät! Toivotaan nyt että Hannu löytään naisen joka on luonnollinen ja jolla ei ole statusta eikä materiaa eikä Hannun tuomio haittaa ja jolle Hannu riittää.

• Anonyymi

Sofiahan vain makoili siellä Stefun kalliilla vuokraamassa kattohuoneistossa ja kuvasi sängystä instaansa kattoikkunaa. Sofiahan söikin sängyssä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luin Hannun postauksen viikon Levilläasumisen jälkeen ja siinähän tuli kaikki katkeruus Martinan lasten halveksumista myöden. Voi elämän kevät! Toivotaan nyt että Hannu löytään naisen joka on luonnollinen ja jolla ei ole statusta eikä materiaa eikä Hannun tuomio haittaa ja jolle Hannu riittää.

Olikohan niin että lasten isät eivät pitäneet tuosta että Hannulle tuli tuollainen syyte? Veikkaanpa että näin oli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se oli kiva huomata että on päässyt Martinasta täysin eroon ja on onnellisempi kuin koskaan eikä tuhlaa enää ajatustakaan Martinalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se oli kiva huomata että on päässyt Martinasta täysin eroon ja on onnellisempi kuin koskaan eikä tuhlaa enää ajatustakaan Martinalle.

Mutta kuitenkin Hannulla vain Martina mielessään.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki raiskaajat ehdottomasti vankilaan ja ei koskaan muuta vaihtoehtoja saa olla !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki raiskaajat ehdottomasti vankilaan ja ei koskaan muuta vaihtoehtoja saa olla !

No laita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itseasiassa minäkin luin saman poistauksen. En nähnyt siinä Martinan tai lasten nimiä. Enkä myöskään mitään halveksuntaa.
        Käsitin niin, että hänelle materia ei ole tärkeää, enää. Kyllä Lapissa on erilaiset arvot, kun sinne on asettunut asumaan.
        Ja hän puhui yleisesti lapsista eikä muuten ole ainoa Suomessa, joka on huolissaan lapsista, materiasta, nuorista. Juurikin tämän päivän IS Flores ja vapaaehtoistyö. Lue muutakin kuin Seiskaa tai Hymyä!
        Sitäpaitsi Hannun ei tarvitse kirjoittaa kuin "kukkaruukku" niin sekin on halveksuntaa Martinaa kohtaan. Jos sulle tulee paha olo, älä lue postauksia. Jos luet, älä esitä omia analyyseja.
        Toivotaan tosiasn Hannulle mukavaa elämää, nuorta ja lapsetonta naista. Eikä rikosta tarvitse hyväksyä enkä hyväksy, mutta elää sitä pitää kuitenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itseasiassa minäkin luin saman poistauksen. En nähnyt siinä Martinan tai lasten nimiä. Enkä myöskään mitään halveksuntaa.
        Käsitin niin, että hänelle materia ei ole tärkeää, enää. Kyllä Lapissa on erilaiset arvot, kun sinne on asettunut asumaan.
        Ja hän puhui yleisesti lapsista eikä muuten ole ainoa Suomessa, joka on huolissaan lapsista, materiasta, nuorista. Juurikin tämän päivän IS Flores ja vapaaehtoistyö. Lue muutakin kuin Seiskaa tai Hymyä!
        Sitäpaitsi Hannun ei tarvitse kirjoittaa kuin "kukkaruukku" niin sekin on halveksuntaa Martinaa kohtaan. Jos sulle tulee paha olo, älä lue postauksia. Jos luet, älä esitä omia analyyseja.
        Toivotaan tosiasn Hannulle mukavaa elämää, nuorta ja lapsetonta naista. Eikä rikosta tarvitse hyväksyä enkä hyväksy, mutta elää sitä pitää kuitenkin.

Pikkarainen kirjoitti samanlaisen katkeran jutun lähes samoilla sanoilla kun Martina jätti. Silloin vain kirjoitti lapsista että kyselevät että mistä ostettu ja mitä maksoi. Pikkarainen laittoi myös stoorin, jonka poisti ennenaikaisesti mutta esim. vieläkin geggosella näkyvissä jossa kyseli että onko raha, status ja materia tärkeämpää kuin rakkaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pikkarainen kirjoitti samanlaisen katkeran jutun lähes samoilla sanoilla kun Martina jätti. Silloin vain kirjoitti lapsista että kyselevät että mistä ostettu ja mitä maksoi. Pikkarainen laittoi myös stoorin, jonka poisti ennenaikaisesti mutta esim. vieläkin geggosella näkyvissä jossa kyseli että onko raha, status ja materia tärkeämpää kuin rakkaus.

Kirjoitti jo tuolloin että pienten lastenkin kohdalla mennään väärään suuntaan. Pikkarainenhan haluaa luonnollisen naisen jolla ei ole merkkivaatteita eikä ökyä eli sellaisen, jotka ovat harvinaisia Helsingissä. Tämä kauramaitomiljonääri sai sellaisen ja hehkutti asiasta Me Naisten rakkaushaastattelussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eräs Pikkaraisenkin kanssa kaveerannut blondi kirjoitti että hänen valmennuksissa ei ole mitään 21 päivän haastetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johtuisiko tuo piikittely jopa lapsia kohtaan siitä että ainakaan Esko ei hyväksynyt Hannua sen jälkeen kun tuli tuo syyte. Ja kukapa olisikaan sellaista hyvällä katsonut koska se ulkopuolinen paine on niin kova. En väitä että Hannua ihmisenä moittivat mutta tuo oli sellainen syyte että kaikki tukijatkin joutuvat aikamoiseen pommitukseen. Joiltakin on mennyt töitäkin sen takia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martinallehan ne on tärkeämpiä, se ei ole jäänyt epäselväksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitti jo tuolloin että pienten lastenkin kohdalla mennään väärään suuntaan. Pikkarainenhan haluaa luonnollisen naisen jolla ei ole merkkivaatteita eikä ökyä eli sellaisen, jotka ovat harvinaisia Helsingissä. Tämä kauramaitomiljonääri sai sellaisen ja hehkutti asiasta Me Naisten rakkaushaastattelussa.

Olikos se sama lehti, jossa Martina ja Pikkarainen hehkutti onneaan ja kurkotti tähtiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Medialukutaito on monelle vaikeaa.
        Oletuksia on helppo tehdä, jos jostain henkilöstä ei pidä—näin on käynyt Hannun kohdalla.
        Miehen olisi vain pitänyt tyytyä nöyrästi olemaan hiljaa, kun Martina heivasi elämästään imagosyistä.
        Onneksi mies näyttää jo viimein tajunneen, että ero olikin oikein hyvä asia ja elämällä paljon parempaa tarjolla—vaatimattomampaa, mutta arvokkaampaa.
        Päivänselvää on millaisilla arvoilla Aitolehti/Eerikäinen familia perikuntaansa kasvattaa,
        Materia ja mammona edellä mennään ja koskaan ei unohdeta mainita ja tuoda esiin merkkitavaroiden arvoa tai määrää, korostetaan, että ollaan yläluokkaisia, asutaan arvoalueella ja minkä merkkisellä autolla ajetaan.
        Tämä ei aiheuta kateutta vaan lähinnä sääliä ja huolta siitä korostetaanko perheessä esim,koulutuksen tärkeyttä, kun vanhemmat itse etenevät some-elämää hyödyntäen ja hörhöillen kulisseissaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletuksia on helppo tehdä, jos jostain henkilöstä ei pidä—näin on käynyt Hannun kohdalla.
        Miehen olisi vain pitänyt tyytyä nöyrästi olemaan hiljaa, kun Martina heivasi elämästään imagosyistä.
        Onneksi mies näyttää jo viimein tajunneen, että ero olikin oikein hyvä asia ja elämällä paljon parempaa tarjolla—vaatimattomampaa, mutta arvokkaampaa.
        Päivänselvää on millaisilla arvoilla Aitolehti/Eerikäinen familia perikuntaansa kasvattaa,
        Materia ja mammona edellä mennään ja koskaan ei unohdeta mainita ja tuoda esiin merkkitavaroiden arvoa tai määrää, korostetaan, että ollaan yläluokkaisia, asutaan arvoalueella ja minkä merkkisellä autolla ajetaan.
        Tämä ei aiheuta kateutta vaan lähinnä sääliä ja huolta siitä korostetaanko perheessä esim,koulutuksen tärkeyttä, kun vanhemmat itse etenevät some-elämää hyödyntäen ja hörhöillen kulisseissaan.

Pikkarainen tuomittu raiskauksesta ja kitisee jostain materiasta. Kyllä Martinan ostamat matkat tuntui herralle kelpaavan. Miksei kieltäytynyt lähtemästä. Olisi hörhö todellakin ollut hiljaa ja tyytyväinen ettei joutunut vankilaan. Siellä olisikin ollut alinta kastia. Yritti tämänkin salata. Törkimys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti tuo röyhelönokka Hannu vaikenee, ei viitsisi höpistä, kuka tuollaisen juttuja ottaa todesta, hyi, häpeäisi tekojaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö tuolla miehellä tullut mieleen mitä on raiskaus ja mitä siitä seuraa. Jonkun materian miettiminen on näköjään ensimmäisenä mielessä. Ei näytä katuvan tekosijaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martina se taas huutaa kahvila/ravintolassa kurkku suorana Aussi miehelleen, joka jalat täristen jää paikoilleen.
        Kyllä niin on katunaisen tavat, tällä kiroilevalla vit.,ua huutavalla tyrkyllä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun harhaisessa mielessäsi on näin, otan osaa.
        Susta olisi tullut hyvä satukirjan kirjoittaja, kun omaat noin lentävän mielikuvituksen.

• Anonyymi

Kehtas Pikkarainen valittaa jostain kämpän neliöistä. Vankilassa olisi ollut vielä pienemmässä kopissa. Ja hyvässä lykyssä toisen vuokralaisen kanssa. Ei olis saanu ees paskantaa rauhassa. Lopettais kitinät kun saa vapaana mennä.

• Anonyymi

Ap on oikeassa, suksivarastona toimii.

• Anonyymi

Marttiinako on huhupuheisen valossa jäänyt leskeksi. Rahakkailla leskillä on kysyntää.

• Anonyymi

Sofia vuokrannut

• Anonyymi

Martina taitaa olla aika kateellinen Sofialle. Paljon nuorempi, kauniimpi, ei mitään järkyttäviä tatuointeja kroppa täynnä, Stefu tunnustanut rakkautensa Sofiaan jo heidän lapsensa ristiäisissä, ja menetti Stefun Sofialle ja sitä eroa sitten itkettiin Iholla sarjassa ja televisiossa, eikä tullut häitä Stefun kanssa, vaikka jo hääpuku oli melkein valmiina.
      Saipa tää tyrkky tipahtaa pilven reunalta.

• Anonyymi

Onhan nuo sellaisia asioita mistä Lehdykät eivät pääse koskaan henkisesti yli.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      112
      7207
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      36
      4242
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      38
      3718
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      400
      1970
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1457
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      35
      1448
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      63
      1398
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      177
      1090
    9. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      12
      1088
    10. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      1020
    Aihe