Ellen Jokikunnas ja Jari-rakas rohkeassa elämänmuutoksessa: "Rottia vilisevään yli 200 v..."

Rohkea päätös, Ellen ja Jari! Moni meistä unelmoi asumisesta ulkomailla tai ainakin talviaikaan lämpimämmässä maassa. Oletko sinä unelmoinut asumisesta ulkomailla?

Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/ellen-jokikunnas-ja-jari-rakas-rohkeassa-elamanmuutoksessa-rottia-vilisevaan-yli-200-v?s24

16

1397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tyypilliseen tapaan tähänkin "rohkeaan elämänmuutokseen" haetaan muita maksajiksi?

• Anonyymi

Joo se on kumma kun jonkun julkimon mökki/talo tarvitsee remonttia, niin on ohjelmia joissa tulee porukka laittamaan paikat kuntoon ja halvalla? Nyt sitten muutellaan ulkomaille kun se on niin trendikästä , pitää varmaan saada vanhasta talosta puoli-ilmaiseksi tyylikäs koti , ja tietysti tv kanava maksaa, ainakin suuren osan? Eihän tavallisen muuttajan asuntoja korjata halvalla, mutta julkimolla aina kavereita tutulla kanavalla. Sitten ihmetellään kun katsojat katoaa , maksutv kanavat kiittää ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo se on kumma kun jonkun julkimon mökki/talo tarvitsee remonttia, niin on ohjelmia joissa tulee porukka laittamaan paikat kuntoon ja halvalla? Nyt sitten muutellaan ulkomaille kun se on niin trendikästä , pitää varmaan saada vanhasta talosta puoli-ilmaiseksi tyylikäs koti , ja tietysti tv kanava maksaa, ainakin suuren osan? Eihän tavallisen muuttajan asuntoja korjata halvalla, mutta julkimolla aina kavereita tutulla kanavalla. Sitten ihmetellään kun katsojat katoaa , maksutv kanavat kiittää ?

Miksei ostaneet uutta tai edes uudehkoa

• Anonyymi

Katsoin eilen yhden jakson ja ne "rotat" olivat hiiriä. Ei rottia. Itse olisin nuo tuholaiset loukuttanut aikuisen oikeesti mutta he loukuttivat hiirulaiset elävinä. Katsojat eivät nähneet minne hiiret sitten kuljetetiin.
      Katson ehkä seuraavankin jakson jos muistan.

• Anonyymi

En tiedä olen ainakin minä hyvin onnellinen, koska he vihdoinkin saivat lapsen ja pääsivät vanhemmiksi ♥️.

• Anonyymi

En koskaan ole edes ajatellut asuvani jossakin HIOSTAVAN KUUMASSA MASSA ! Ja kuumien maiden PASKA LÄÄVISSÄ ! Kyllä suomen talven laavu yöpyminen korpimaisemassa voittaa etelän hikiset ja perseen "ihveen" LEMUISET päivät ja yöt!! Etelän ihmiset eritteineen haisevat todella ÄITELÄLTÄ esim. kauppojen kassa jonoissa . . . . YÖÖÖÖKK ! helvetti sentään. Suomalaisista joistakin turhuuksien kyllästämistä on HIANOA !! kuten itse sanovat. Lomailla ja elää paska keitailla hiukisen paskasissa oloissa, KUN SEON NIIN HIAAAAAaaanoa ! Suomalainen puhdas sauna lämmitetty hyväksi ja VASTA ! Valmiina lauteilla hyväksi lämpimässä vedessä hautunut. Sitä ei etelän kohteet VOITA KOSKAAN !

Karjalan Timppa ! . . . . idästä.

• Anonyymi

Helppo se on mussuttaa kun ainoa kokemus on kaffella käynti lähimmällä Teboililla rahapulan takia..
        Tosimiehet reissaa ja näkee maailmaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helppo se on mussuttaa kun ainoa kokemus on kaffella käynti lähimmällä Teboililla rahapulan takia..
        Tosimiehet reissaa ja näkee maailmaa!

Paskat sinä mikään tosi mies olet !! Ikuinen äitisi LÖKÄ PÖKSY PERKELE !! Minä olen sentään koittanut miehen mittainen olla ja aika hyvin siinnä onnistunutki. Sotilas urani loin jo nuorena Siinailla ja Suezilla rauhanturva joukoissa. Siitä etenin nopeasti ja kouluttauduin erikoisjoukkoihin jota en viitsi tässä mainita. Vuosia toimin esimies tehtävissä ja kouluttajan Nyt olen evp. upseeri ja aivan kivasti menee. Mutta ulkomailla on aivan JOUTAVAA ASUSTELLA !! Paitssi RAUHAN TURVA JOUKOISSA ja tehtävissä.

• Anonyymi

Jone on pyörittänyt iltapäiväohjelmaansa radio- rockilla 10 levyn voimin viimeiset 15 vuotta. Metallica.

• Anonyymi

Mitä Jone tähän liittyy?

Ellenin miehen nimi on Jari. Onnea heille saavat vihdoinkin kauan odottamansa lapsen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä Jone tähän liittyy?

Ellenin miehen nimi on Jari. Onnea heille saavat vihdoinkin kauan odottamansa lapsen.

Tais Jone olla Ellenin entinen puoliso.?

• Anonyymi

Kumpi oli ensin talo vai tv-sarja?. Onko ohjelma jokin ulkomaalainen formaatti, johon etsittiin kotimainen päähenkilö?

• Anonyymi

Ihana sarja ❤️

• Anonyymi

Kyllä, varsinkin kuluneena talvena.
      Kuitenkin remonttivapaassa asunnossa jossa iso terassi näköaloin jossa yksityisyys ja naapureilla ei näköyhteyttä. Mutta onko Välimeren seutu tarpeeksi lämmin talvella? Florida, pitkä matka.
      Ellen tykkää remontoida vanhoja taloja, Suomessakin juna-asema.
      Puolisosta näkee Ellenin miesmaun, Jonen tyylinen vaaleahko viikinki.

• Anonyymi

Ellen Kukakunnas?

• Anonyymi

Ihana ja onnelinen aviopari ja nyt saivat paljon odotetun kaipaamansa lapset. Paljon onnea heidän koko perheelle ♥️.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      325
      2675
    2. Vernu Vasunta

On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      87
      2012
    3. En kelpaa sinulle

Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1590
    4. Taidat vanhempi nainen

Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1134
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      992
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      963
    7. Voi nainen...

Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      920
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      863
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      279
      807
    10. Naiselle kysymys

Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      714
    Aihe