"Parantunut" 2 tyypin diabeetikko

Anonyymi-ap

Hei kaikille. Halusin tulla tänne kertomaan että olen ollut nyt "parantunut" diabeteksesta noin 9 kuukautta. Olen 2 vuoden aikana tiputtanut 42 kiloa painoa ja olen nykyään normaalipainossa, jonka takia kaikki veri arvoni ovat myös normaali lukemissa. Uskon että liikunta ja painonpudotus auttoivat kaiken eniten, mutta kyllä minä myös kokeilin pieni muotoista vhh ruokavaliota ja uskon että silläkin oli osansa tämän kaiken kanssa.

Olen mitannut verensokereitani silti mittarillani ja liuskoilla mitä minulla jäljellä koska jotenkin sitä on vaikea uskoa että en tarvitse lääkkeitä ja että sokerini ovat nykyään tasaisia. Olen jopa pystynyt herkuttelemaan pienillä määrillä suklaata aika ajoin ja ne ei ole aiheuttaneet minkäänlaista ongelmaa sokereissa. Toivon että moni muukin tulee pystymään samaan! Koskaan ei kannata luovuttaa.

5

470

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kauanko sinulla ehti olla diabetesdiagnoosi?

• Anonyymi

Vähän yli vuosi

• Onnittelut. Noinhan siinä yleensä käy jos kakkostyypin diabeetikko laihduttaa paljon.

• Anonyymi

Kiitoksia. Onhan se toki iso tekijä kun pudottaa vähän yli 40% omasta painosta.

• Anonyymi

Minulla ei valitettavasti ole 40 kiloa laihdutettavaa, joten diabetes pysyy.

Mutta hyvä sinulle, joka laihdutit hienosti! Pidä paino kurissa jatkossakin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      3
      3996
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      87
      2052
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      50
      846
    4. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      774
    5. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      184
      728
    6. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      34
      728
    7. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      722
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      705
    9. 35
      664
    10. Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?

Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97
      Maailman menoa
      127
      648
    Aihe