"Parantunut" 2 tyypin diabeetikko

Anonyymi-ap

Hei kaikille. Halusin tulla tänne kertomaan että olen ollut nyt "parantunut" diabeteksesta noin 9 kuukautta. Olen 2 vuoden aikana tiputtanut 42 kiloa painoa ja olen nykyään normaalipainossa, jonka takia kaikki veri arvoni ovat myös normaali lukemissa. Uskon että liikunta ja painonpudotus auttoivat kaiken eniten, mutta kyllä minä myös kokeilin pieni muotoista vhh ruokavaliota ja uskon että silläkin oli osansa tämän kaiken kanssa.

Olen mitannut verensokereitani silti mittarillani ja liuskoilla mitä minulla jäljellä koska jotenkin sitä on vaikea uskoa että en tarvitse lääkkeitä ja että sokerini ovat nykyään tasaisia. Olen jopa pystynyt herkuttelemaan pienillä määrillä suklaata aika ajoin ja ne ei ole aiheuttaneet minkäänlaista ongelmaa sokereissa. Toivon että moni muukin tulee pystymään samaan! Koskaan ei kannata luovuttaa.

5

678

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kauanko sinulla ehti olla diabetesdiagnoosi?

• Anonyymi

Vähän yli vuosi

• Onnittelut. Noinhan siinä yleensä käy jos kakkostyypin diabeetikko laihduttaa paljon.

• Anonyymi

Kiitoksia. Onhan se toki iso tekijä kun pudottaa vähän yli 40% omasta painosta.

• Anonyymi

Minulla ei valitettavasti ole 40 kiloa laihdutettavaa, joten diabetes pysyy.

Mutta hyvä sinulle, joka laihdutit hienosti! Pidä paino kurissa jatkossakin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      179
      5012
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      19
      4397
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3117
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2962
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27