unessa olen jossain pimeässä ja ympäriltä kuuluu vain ilkeää naurua.istun maassa polvet rintaani vasten ja itken.yhtäkkiä jokin hyökkää kimppuuni ja sitten kun hyökkääjä katoaa,vaatteeni ovat riekaleina ja vuodan verta.huudan apua,mutta apua ei koskaan tule.voimattomana käperryn maahan.hetken päästä tunnen kuinka joku olisi vierelläni mutta en näe ketään enkä käsilläni haroessa tunne ketään.kuulen vain hengityksen.yhtäkkiä kuulen äänen joka sanoo:"enää ei paluuta ole,minä omistan sinut.ei enää valoa sinulle,enkelini".säikähdän ja yritän paeta mutta jokin tarttuu minuun ja kääntää minut selälleni ja näen vain terän välähdyksen ja sitten tunnen kuinka tikari lävistää sydämeni.
tässä vaiheessa aina herään..
voisiko joku selittää?
13
1679
Vastaukset
- Unentulkki
Jos olet naitsyt, niin alitajuisesti pelkäät menettäväsi sen. Voi olla myös että alitajuisesti pelkäät raiskatuksi tulemista, tai että joku pahoinpitelee sinut.
- lasienkeli
en ole neitsyt.
näen tuon saman unen joka yö enkä koskaan herää ennen tikari-kohtaa.ja joskus se muuttuu pahemmaksi että en herääkään vaan uni jatkuu ja vaikka minun pitäisi kuolla niin säilytän tajuntani ja se jokin jolla oli se tikari niin raiskaa minut uudestaan ja uudestaan.sitten kun se lopettaa niin yhtäkkiä olen salissa jossa kaikkien pelko on aistittavissa.minut on kahlittu johonkin seinään ja sitten menetän tajuntani ja kuin joutuisin jonkinlaiseen painajaisuneen omassa unessani.
en saa koskaan itseäni hereille,ainoa pelastukseni unesta on herätyskelloni.en halua ajatella niitä kuvia jotka mielessäni ovat unessa ollessani. lasienkeli kirjoitti:
en ole neitsyt.
näen tuon saman unen joka yö enkä koskaan herää ennen tikari-kohtaa.ja joskus se muuttuu pahemmaksi että en herääkään vaan uni jatkuu ja vaikka minun pitäisi kuolla niin säilytän tajuntani ja se jokin jolla oli se tikari niin raiskaa minut uudestaan ja uudestaan.sitten kun se lopettaa niin yhtäkkiä olen salissa jossa kaikkien pelko on aistittavissa.minut on kahlittu johonkin seinään ja sitten menetän tajuntani ja kuin joutuisin jonkinlaiseen painajaisuneen omassa unessani.
en saa koskaan itseäni hereille,ainoa pelastukseni unesta on herätyskelloni.en halua ajatella niitä kuvia jotka mielessäni ovat unessa ollessani.tämä kuvaa tilannettasi, kun et ole uskossa ja se paha vainoaa ja sanookin omistavansa sinut ja se nauttii kun saa raiskata ja kiusata sinua.
On kuitenkin toinen voima ja se haluaa vapauttaa sinut ja omistaa ja antaa kaikkia hyviä asioita ja kerran pääsyn taivaaseen, jossa ei ole mitään pahaa eikä kipua, vaan ainaista iloa ja riemua, kun mikään paha ei voi sinne tulla.
Tämä voima on Jeesus ja Hän on hyvyys ja rakkaus ja Hän on jo sovittanut sinut ja sinä olet Hänen sillä hetkeään kun vain pyydät Häntä tulemaan sydämeesi ja samalla Hän karkoittaa sen pahan pois ja sinä olet Jeeusksen omaisuutta, johon ei pahalla ole mitään asiaa, koska olet jumalan lapsi ja siten suojattu ja siunattu.- Samoin ajattelija
penttiz kirjoitti:
tämä kuvaa tilannettasi, kun et ole uskossa ja se paha vainoaa ja sanookin omistavansa sinut ja se nauttii kun saa raiskata ja kiusata sinua.
On kuitenkin toinen voima ja se haluaa vapauttaa sinut ja omistaa ja antaa kaikkia hyviä asioita ja kerran pääsyn taivaaseen, jossa ei ole mitään pahaa eikä kipua, vaan ainaista iloa ja riemua, kun mikään paha ei voi sinne tulla.
Tämä voima on Jeesus ja Hän on hyvyys ja rakkaus ja Hän on jo sovittanut sinut ja sinä olet Hänen sillä hetkeään kun vain pyydät Häntä tulemaan sydämeesi ja samalla Hän karkoittaa sen pahan pois ja sinä olet Jeeusksen omaisuutta, johon ei pahalla ole mitään asiaa, koska olet jumalan lapsi ja siten suojattu ja siunattu.Yhdyn edelliseen puhujaan.
- Minä
Samoin ajattelija kirjoitti:
Yhdyn edelliseen puhujaan.
Näin se on.
- .....
lasienkeli kirjoitti:
en ole neitsyt.
en saa koskaan itseäni hereille,ainoa pelastukseni unesta on herätyskelloni.en halua ajatella niitä kuvia jotka mielessäni ovat unessa ollessani.johon ei tarvitse vastata täällä ellet halua, mutta mielessäsi itsellesi se on välttämätöntä. Onko mahdollista, että uni kuvaisi osin symbolisella ja osin konkreettisella tasolla jotain asiaa menneisyydestäsi?
Kuinka kauan olet nähnyt tuota unta? - näiden
penttiz kirjoitti:
tämä kuvaa tilannettasi, kun et ole uskossa ja se paha vainoaa ja sanookin omistavansa sinut ja se nauttii kun saa raiskata ja kiusata sinua.
Tämä voima on Jeesus ja Hän on hyvyys ja rakkaus ja Hän on jo sovittanut sinut ja sinä olet Hänen sillä hetkeään kun vain pyydät Häntä tulemaan sydämeesi ja samalla Hän karkoittaa sen pahan pois ja sinä olet Jeeusksen omaisuutta, johon ei pahalla ole mitään asiaa, koska olet jumalan lapsi ja siten suojattu ja siunattu.Uskolla päänsä pehmentäneiden satujen olla omissa oloissaan. Tai mene mukaan, mutta painajaiset vain pahenevat sen jälkeen.
- lasienkeli
..... kirjoitti:
johon ei tarvitse vastata täällä ellet halua, mutta mielessäsi itsellesi se on välttämätöntä. Onko mahdollista, että uni kuvaisi osin symbolisella ja osin konkreettisella tasolla jotain asiaa menneisyydestäsi?
Kuinka kauan olet nähnyt tuota unta?en osaa sanoa. minua ei ole koskaan raiskattu. mutta minun ystäväni ovat käyttäneet minua hyväksi ja sen jälkeen jättäneet yksin silloin kun tarvitsen apua. kai se tavallaan voisi olla mahdollista.... olen nähnyt tuota unta tämän vuoden ajan.. joskus se muuttuu pahemmaksi ja joskus se on tuollainen...
- MIILU
Käyt tällä hetkellä elämässäsi oman elämäsi tutkimista olet kokenut paljon ja henkiset asiat painavat mieltäsi ja etsit vastauksia. Kaikki on vasta alkua ja selviät kunhan teet elämässäsi oikeita päätöksiä. Olet todennäköisesti jo jotakin oivaltanut. Älä pelkää.
Kaikkea hyvää tiellesi.
Vinkiksi vielä, syö b-vitaaminia jos olet masentunut. - Muuan näkijä
Tuon unen voi tulkita hyvinkin monella tavalla, mutta pääasia on se ettei sinulla siinä ole kivaa.
Itse näin muinoin toistuvaa unta, jossa kuljin hämärää käytävää. Käytävän molemmin puolin oli syvennyksiä, kävelin siis eräänlaisista toinen toistaan seuraavista oviaukoista.
Yhden oviaukon takana seisoi aina kyttäämässä mustiin verhoutunut hahmo. Uni päättyi aina siihen, että näin tuon minua synkästi odottavan tyypin.
Olin silloin herkkä taiteilija ja koululainen - siis oivaa kauraa koulukiusatuksi. Kyllästyin sitten kohteluuni ja aloitin lähitaistelutreenit. Muistaakseni siitä asti kun ensi kertaa astuin dojon ovesta sisään, uni ei enää vaivannut minua. Myöhemmin loppui myös kiusaaminen.
Nyt olen jo raavas aikamies enkä muista nähneeni vuosikausiin kuin muutaman painajaisunen. Niissä kohtaan pelon silmästä silmään. En pakene vaan päin vastoin jopa juoksen kohtaamaan uhkaajani.
Muistan eräänkin unen, jossa tasapainottelin hyvin kapealla ulokkeella korkealla muurilla. Alla velloi pyörteenomaisesti musta, nielevä massa - vähän mudan tai raakaöljyn kaltainen jutska. Hermoilin putoamista aikani, kunnes kyllästyin pelkooni ja syöksyin tarkoituksella kauniilla joutsenhyppytyylillä katsomaan, miksi se tahtoi minut niellä. Uni päättyi, eikä ole enää vaivannut.
En nyt tarkoita, että sinun pitäisi lähteä fyysisesti millekään salille, jos se ei ole sinun juttusi - itse olen harrastanut voimailua ja vieläpä varsin ankarasti aina noista ajoista alkaen.
Mutta pieni mentaalidojo voisi tehdä sinulle hyvää. Olin itse hyvin herkkä, taiteilijanretale vieläkin, mutta jokaisessa meissä on kaksi puolta. Siksi myös sinusta löytyy hurjuutta, mutta se saattaa olla syvällä.
Tee vaikka mielikuvaharjoituksia. Pyri siihen, että yhtenä yönä lopetat itkun ja nouset riekaleisine vaatteinesi pystyyn kätesi nyrkkiin puristaen. Jos joku tulee kuiskimaan omistavansa sinut, haistata sille paskat. Kerro, että omistat itsesi ja kuljet minne haluat. Valista vainoajaasi, ettei hänellä ole mitään oikeuksia määrätä menemisistäsi ja olemisistasi.
Jos joku tulee tikarilla huitomaan, torju. Lyö ja potki. Ota se tikari hyökkääjältäsi ja survo se siihen itseensä.
Kaikissa ihmisissä on väkivaltainen puoli. Sen tunnustaminen on viisautta, ja ominaisuuden käyttäminen ei ole väärin ääritilanteissa. Ehkäpä unesi tarkoitus hyvinkin on se, että löydät itsestäsi uusia voimia ja opit käyttämään niitä oikealla tavalla hyväksesi.- lasienkeli
harrastan taekwon-doa ja minulle on sanottu että ottelutilanteessa olen pelottava vastus ja että he eivät halua otella minua vastaan. mutta unessani en pysty liikkumaan,jokin siinä pimeydessä ja siinä olennossa jähmettää minut paikoilleni enkä pysty puolustautumaan. minuakin kiusattiin aikaisemmin koulussa mutta kun aloitin han moo don(jonka lopetin) niin sen jälkeen minua ei ole kiusattu.
en pienenä pelännyt pimeää mutta nykyään pimeys on minusta pelottavaa. en voi nukkua ilman sellaista pientä yövaloa. olen yrittänyt päästä pelosta pois mutta pelkään koko ajan jonkun pimeydessä haluavan satuttaa minua.
ainoat yöt jotka olen nukkunut rauhassa ilman painajaisia,ovat ne yöt jolloin kultani on vierelläni. silloin voin olla varma että kukaan ei voi satuttaa minua. - hieman.. ...
lasienkeli kirjoitti:
harrastan taekwon-doa ja minulle on sanottu että ottelutilanteessa olen pelottava vastus ja että he eivät halua otella minua vastaan. mutta unessani en pysty liikkumaan,jokin siinä pimeydessä ja siinä olennossa jähmettää minut paikoilleni enkä pysty puolustautumaan. minuakin kiusattiin aikaisemmin koulussa mutta kun aloitin han moo don(jonka lopetin) niin sen jälkeen minua ei ole kiusattu.
en pienenä pelännyt pimeää mutta nykyään pimeys on minusta pelottavaa. en voi nukkua ilman sellaista pientä yövaloa. olen yrittänyt päästä pelosta pois mutta pelkään koko ajan jonkun pimeydessä haluavan satuttaa minua.
ainoat yöt jotka olen nukkunut rauhassa ilman painajaisia,ovat ne yöt jolloin kultani on vierelläni. silloin voin olla varma että kukaan ei voi satuttaa minua.siltä, että sinulla voisi olla masennusta tai ahdistusta.
Sisälläsi on joku tunne, jota et uskalla tuoda päivänvalossa näkyville. Mieti.
Onko ystävyyssuhteissa joku sinua vahvempi, jonka jalkoihin jäät?
Vai oletko parisuhteessanne epäilevä, et luota kaveriisi, omat tunteesi eivät ole niin aidot kuin uskottelet?
Voi olla seksuaalisuuteenkin liittyvää ahdistusta.
Vapaudut painajaisista, jos uskallat katsoa sisimpääsi ja tuoda esille oikean minäsi, silläkin uhalla, että menetät jotain.
Eli voitat sen pahan, lyöt sen kenttään oikeasti unessasi. Päätät, että se on loppu nyt. - lasienkeli
hieman.. ... kirjoitti:
siltä, että sinulla voisi olla masennusta tai ahdistusta.
Sisälläsi on joku tunne, jota et uskalla tuoda päivänvalossa näkyville. Mieti.
Onko ystävyyssuhteissa joku sinua vahvempi, jonka jalkoihin jäät?
Vai oletko parisuhteessanne epäilevä, et luota kaveriisi, omat tunteesi eivät ole niin aidot kuin uskottelet?
Voi olla seksuaalisuuteenkin liittyvää ahdistusta.
Vapaudut painajaisista, jos uskallat katsoa sisimpääsi ja tuoda esille oikean minäsi, silläkin uhalla, että menetät jotain.
Eli voitat sen pahan, lyöt sen kenttään oikeasti unessasi. Päätät, että se on loppu nyt.parisuhteessani en ole epäilevä ja tunteistani olen täysin varma. ystävyyssuhteissa melkein kaikki ovat minua vahvempia henkisesti. tiedän millainen olen sisältä ja nimimerkkini jo kertoo sen,mutta ystävilleni en sitä uskalla kertoa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453106- 1082533
- 512521
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402188Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4751826Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2481809- 1051775
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91644Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151577R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi231417