Miten löydän hotwifen?

Anonyymi-ap

Mistä voisi löytää naisen, joka olisi mun kanssa suhteessa mutta haluaisi luvan kanssa panna muita isomunaisia miehiä? Netissä noita hotwifeja on eri sivustoilla, mutta ovat kaikki varattuja. Kaikki naiset joita olen elämässäni tavanneet, ovat hyvin konservatiivisia näissä asioissa, eivätkä kaipaa ketään muita ihmisiä parisuhteen lisäksi.

Tämä ei ole provo, ja te jotka ette voi millään käsittää tällaista, älkää kirjoittako mitään kiitos.

Mulla nyt vaan sattuu olemaan tällaiset mieltymykset enkä niille mitään voi. Haluan kyllä rakastaa ja rakastella kumppaniani, mutta minua kiihottaisi kuulla ja jopa katsoa kun kumppani nauttii isomunaisten käsittelyssä.

2

730

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hmm... en tiedä kuinka helppoa tai vaikeaa tällaisen kiimaisen hotwifen löytäminen on mutta eiköhän niitä vapainakin joitain ole... uskoisin ainakin ;)

Ei muuta kuin asiallista ilmoitusta tämän tiimoilta tuonne treffien puolelle ja sormet ristiin jotta juuri se yksi passeli ja sopiva ehdokas sen ilmon löytää ja vastaa ja pääsette lähempään tuttavuuteen josta sitten sitä sopivaa alfaa etsimään seuraavalla ilmoituksella ;-)

• Jos joku sulle sen joku päivä kertoo, niin tule tänne sit huutamaan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      350
      10220
    2. Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja

Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve
      Kommunismi
      11
      2922
    3. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      285
      2306
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      122
      2086
    5. Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset

Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U
      Maailman menoa
      38
      1873
    6. SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918

kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,
      Maailman menoa
      100
      1669
    7. Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa

Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..
      Ikävä
      141
      1633
    8. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      147
      1557
    9. Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia

joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin
      Maailman menoa
      72
      1385
    10. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      93
      1046
    Aihe