Mutta... se hitsisauma, niin kaunis kuin olikin,

Anonyymi-ap

ei ollut sinun käsistäsi. Sen vuoksi.

21

625

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kauniista voisi päätellä että oli varmaan ihan hyvää saumaa kuitenkin.

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

🍑 ­­N­­­y­m­­­f­o­­m­a­­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Jep, hyvää saumaa se oli. Villakoiran ydin piilee sanassa "mutta". Sehän tässä niin onnettoman tuskallista onkin.

• Anonyymi

Eli edes hyvä sauma ei riitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli edes hyvä sauma ei riitä?

Ei sauman laadulla ole (tässä kontekstissa) merkitystä. Sauman tekijällä on.
        Moni tekee kelpo saumaa, jopa erinomaista. On kuitenkin tavattu yksilöitä, tai mahdollisesti yksilö, jonka työskentely (lähtien suunnittelusta -> päätyen valmiiksi tuotteeksi) on kokonaisprosessina paitsi varsin miellyttävää, myös laadullisesti korkeatasoista ja luovaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moni tekee kelpo saumaa, jopa erinomaista. On kuitenkin tavattu yksilöitä, tai mahdollisesti yksilö, jonka työskentely (lähtien suunnittelusta -> päätyen valmiiksi tuotteeksi) on kokonaisprosessina paitsi varsin miellyttävää, myös laadullisesti korkeatasoista ja luovaa.

Missähän päin Suomea tämä miellyttävä henkilö mahtanee asua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysymys on lopulta kokonaisuudesta, koko prosessista.

Toki, joskin häviävän vähäisessä määrin, on mahdollista, että kokonaisuuteen eli koko prosessiin vaikuttavat persoona, henkilöhistoria sekä vallitsevat olosuhteet. Kokemuksellisesti todettuna on kuitenkin eittämättömän ilmeistä, ettei ihmisen syvin olemus ole näistä lopputulemista riippuvainen.
        Vahva syvälahjakkuus henkilössä ilmenee poikkeuksellisina prosessointimetodeina, joiden ymmärtämisessä (sivustaseuraajien silmin) on kautta historian havaittu valitettavan suuria puutteita, mutta ymmärtämättömyys pyrkimyksenäkään ei pysäytä näitä prosessointimenetelmiä, mikä todistanee suurelta osin mm. vallitsevien olosuhteiden vaikuttamisen vesittymistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysymys on lopulta kokonaisuudesta, koko prosessista.

Toki, joskin häviävän vähäisessä määrin, on mahdollista, että kokonaisuuteen eli koko prosessiin vaikuttavat persoona, henkilöhistoria sekä vallitsevat olosuhteet. Kokemuksellisesti todettuna on kuitenkin eittämättömän ilmeistä, ettei ihmisen syvin olemus ole näistä lopputulemista riippuvainen.
        Vahva syvälahjakkuus henkilössä ilmenee poikkeuksellisina prosessointimetodeina, joiden ymmärtämisessä (sivustaseuraajien silmin) on kautta historian havaittu valitettavan suuria puutteita, mutta ymmärtämättömyys pyrkimyksenäkään ei pysäytä näitä prosessointimenetelmiä, mikä todistanee suurelta osin mm. vallitsevien olosuhteiden vaikuttamisen vesittymistä.

Voi luoja siun kanssa!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi luoja siun kanssa!!!

Ei luoja sinnuu auta ny.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei luoja sinnuu auta ny.

Mikähän auttaisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikähän auttaisi?

Ei kai tuo apua tarvihte sitten niin?

• Anonyymi

Kerrohan, mikä tilanne tällä hetkellä siellä suunnalla.

• Anonyymi

Et tainnut tajuta mistä aloituksessa on kyse? En ole aloittaja itse mutta uskallan väittää tietäväni, mistä aloituksessa on kyse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et tainnut tajuta mistä aloituksessa on kyse? En ole aloittaja itse mutta uskallan väittää tietäväni, mistä aloituksessa on kyse.

Luulenpa tietäväni ja siksi kysyinkin. Miksikö tiedän? No siitä en avaudu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulenpa tietäväni ja siksi kysyinkin. Miksikö tiedän? No siitä en avaudu.

Jos tietäisit mistä aloituksessa on kyse, et olisi kysynyt koko kysymystä, mutta kun kerran kysyit niin kerro, minkä luulet olevan vastaus sinun kysymykseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tietäisit mistä aloituksessa on kyse, et olisi kysynyt koko kysymystä, mutta kun kerran kysyit niin kerro, minkä luulet olevan vastaus sinun kysymykseen.

Miksi ihmeessä minun pitäisi kertoa sinulle yhtään mitään? Ethän ole edes aloittaja!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ihmeessä minun pitäisi kertoa sinulle yhtään mitään? Ethän ole edes aloittaja!!

Tässä taitaa olla kyse vain luetun ymmärtämisestä. Silloin voit hyvin myös vastata.
        Jos et vastaa niin silloin muut lukijat voivat päätellä niin että sinä et ymmärrä lukemaasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja voit ihan hyvin vastata kysymykseen kysyvästi, silloin se on kuin vastaisit aloittajalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä taitaa olla kyse vain luetun ymmärtämisestä. Silloin voit hyvin myös vastata.
        Jos et vastaa niin silloin muut lukijat voivat päätellä niin että sinä et ymmärrä lukemaasi.

No minulle on aivan samantekevää, mitä muut lukijat päättelevät. Minulle riittää se, että itse ymmärrän lukemani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No minulle on aivan samantekevää, mitä muut lukijat päättelevät. Minulle riittää se, että itse ymmärrän lukemani.

Mutta tässähän juuri todistettiin se ettet sinä ymmärrä lukemasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta tässähän juuri todistettiin se ettet sinä ymmärrä lukemasi.

Tuli kirjoitusvirhe.

Piti kirjoittaa lukemaasi eikä lukemasi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin

Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k
      Maailman menoa
      139
      2875
    2. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      26
      2417
    3. Mitä sä haluaisit

Hänestä tai siitä jota kaipaat
      Ikävä
      135
      2008
    4. Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan

Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara
      Ikävä
      134
      1583
    5. Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?

Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...
      Ikävä
      83
      1377
    6. Saha suljetaan

Vai Kalajoen saha ?
      Oulainen
      33
      1213
    7. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      100
      1161
    8. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      2
      1049
    9. Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä

et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta
      Ikävä
      60
      1032
    10. Minua särkee puolestasi

Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit
      Ikävä
      50
      990
    Aihe