Mutta... se hitsisauma, niin kaunis kuin olikin,

Anonyymi-ap

ei ollut sinun käsistäsi. Sen vuoksi.

21

604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kauniista voisi päätellä että oli varmaan ihan hyvää saumaa kuitenkin.

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍑 ­­N­­­y­m­­­f­o­­m­a­­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Jep, hyvää saumaa se oli. Villakoiran ydin piilee sanassa "mutta". Sehän tässä niin onnettoman tuskallista onkin.

      • Anonyymi

        Eli edes hyvä sauma ei riitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli edes hyvä sauma ei riitä?

        Ei sauman laadulla ole (tässä kontekstissa) merkitystä. Sauman tekijällä on.
        Moni tekee kelpo saumaa, jopa erinomaista. On kuitenkin tavattu yksilöitä, tai mahdollisesti yksilö, jonka työskentely (lähtien suunnittelusta -> päätyen valmiiksi tuotteeksi) on kokonaisprosessina paitsi varsin miellyttävää, myös laadullisesti korkeatasoista ja luovaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sauman laadulla ole (tässä kontekstissa) merkitystä. Sauman tekijällä on.
        Moni tekee kelpo saumaa, jopa erinomaista. On kuitenkin tavattu yksilöitä, tai mahdollisesti yksilö, jonka työskentely (lähtien suunnittelusta -> päätyen valmiiksi tuotteeksi) on kokonaisprosessina paitsi varsin miellyttävää, myös laadullisesti korkeatasoista ja luovaa.

        Missähän päin Suomea tämä miellyttävä henkilö mahtanee asua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sauman laadulla ole (tässä kontekstissa) merkitystä. Sauman tekijällä on.
        Moni tekee kelpo saumaa, jopa erinomaista. On kuitenkin tavattu yksilöitä, tai mahdollisesti yksilö, jonka työskentely (lähtien suunnittelusta -> päätyen valmiiksi tuotteeksi) on kokonaisprosessina paitsi varsin miellyttävää, myös laadullisesti korkeatasoista ja luovaa.

        Kysymys on lopulta kokonaisuudesta, koko prosessista.

        Toki, joskin häviävän vähäisessä määrin, on mahdollista, että kokonaisuuteen eli koko prosessiin vaikuttavat persoona, henkilöhistoria sekä vallitsevat olosuhteet. Kokemuksellisesti todettuna on kuitenkin eittämättömän ilmeistä, ettei ihmisen syvin olemus ole näistä lopputulemista riippuvainen.
        Vahva syvälahjakkuus henkilössä ilmenee poikkeuksellisina prosessointimetodeina, joiden ymmärtämisessä (sivustaseuraajien silmin) on kautta historian havaittu valitettavan suuria puutteita, mutta ymmärtämättömyys pyrkimyksenäkään ei pysäytä näitä prosessointimenetelmiä, mikä todistanee suurelta osin mm. vallitsevien olosuhteiden vaikuttamisen vesittymistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys on lopulta kokonaisuudesta, koko prosessista.

        Toki, joskin häviävän vähäisessä määrin, on mahdollista, että kokonaisuuteen eli koko prosessiin vaikuttavat persoona, henkilöhistoria sekä vallitsevat olosuhteet. Kokemuksellisesti todettuna on kuitenkin eittämättömän ilmeistä, ettei ihmisen syvin olemus ole näistä lopputulemista riippuvainen.
        Vahva syvälahjakkuus henkilössä ilmenee poikkeuksellisina prosessointimetodeina, joiden ymmärtämisessä (sivustaseuraajien silmin) on kautta historian havaittu valitettavan suuria puutteita, mutta ymmärtämättömyys pyrkimyksenäkään ei pysäytä näitä prosessointimenetelmiä, mikä todistanee suurelta osin mm. vallitsevien olosuhteiden vaikuttamisen vesittymistä.

        Voi luoja siun kanssa!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi luoja siun kanssa!!!

        Ei luoja sinnuu auta ny.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei luoja sinnuu auta ny.

        Mikähän auttaisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän auttaisi?

        Ei kai tuo apua tarvihte sitten niin?


    • Anonyymi

      Kerrohan, mikä tilanne tällä hetkellä siellä suunnalla.

      • Anonyymi

        Et tainnut tajuta mistä aloituksessa on kyse? En ole aloittaja itse mutta uskallan väittää tietäväni, mistä aloituksessa on kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tainnut tajuta mistä aloituksessa on kyse? En ole aloittaja itse mutta uskallan väittää tietäväni, mistä aloituksessa on kyse.

        Luulenpa tietäväni ja siksi kysyinkin. Miksikö tiedän? No siitä en avaudu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulenpa tietäväni ja siksi kysyinkin. Miksikö tiedän? No siitä en avaudu.

        Jos tietäisit mistä aloituksessa on kyse, et olisi kysynyt koko kysymystä, mutta kun kerran kysyit niin kerro, minkä luulet olevan vastaus sinun kysymykseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tietäisit mistä aloituksessa on kyse, et olisi kysynyt koko kysymystä, mutta kun kerran kysyit niin kerro, minkä luulet olevan vastaus sinun kysymykseen.

        Miksi ihmeessä minun pitäisi kertoa sinulle yhtään mitään? Ethän ole edes aloittaja!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä minun pitäisi kertoa sinulle yhtään mitään? Ethän ole edes aloittaja!!

        Tässä taitaa olla kyse vain luetun ymmärtämisestä. Silloin voit hyvin myös vastata.
        Jos et vastaa niin silloin muut lukijat voivat päätellä niin että sinä et ymmärrä lukemaasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä minun pitäisi kertoa sinulle yhtään mitään? Ethän ole edes aloittaja!!

        Ja voit ihan hyvin vastata kysymykseen kysyvästi, silloin se on kuin vastaisit aloittajalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä taitaa olla kyse vain luetun ymmärtämisestä. Silloin voit hyvin myös vastata.
        Jos et vastaa niin silloin muut lukijat voivat päätellä niin että sinä et ymmärrä lukemaasi.

        No minulle on aivan samantekevää, mitä muut lukijat päättelevät. Minulle riittää se, että itse ymmärrän lukemani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minulle on aivan samantekevää, mitä muut lukijat päättelevät. Minulle riittää se, että itse ymmärrän lukemani.

        Mutta tässähän juuri todistettiin se ettet sinä ymmärrä lukemasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta tässähän juuri todistettiin se ettet sinä ymmärrä lukemasi.

        Tuli kirjoitusvirhe.

        Piti kirjoittaa lukemaasi eikä lukemasi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3078
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1046
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      50
      937
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      816
    Aihe