SAK saa olla eri mieltä asioista, mutta se ei oikeuta lakkoiluun. Ei ole saavutettuja etuja. Asiat muuttuvat.
Hallituksen ohjelmassa olevat asiat ovat pieniä. Niiden vaikutuksista ei kukaan tiedä. Sen näkee vasta jälkeenpäin, kahden ja neljän vuoden päästä. Silloin voi arvioida, miten kävi. Nyt ammattiliitot ovat "viisaudessaan" ilmoittaneet sitä sun tätä tapahtuvaksi. Ei voi tietää. Valehtelevat tulevasta ja yllyttävät kansalaisia lakkoihin ja eripuraan.
Hallituksen ohjelman kohdat ovat pieniä. Ei missään tapauksessa sellaisia, miten sdp:n johtamat SAK:n liitot käyttäytyvät. Lakot on tässä tapauksessa ennemmin yhteiskuntaterroria kuin mielipiteen ilmaus.
Lakot ovat häpeä SDP:lle ja SAK:lle. En hyväksy SAK:n lakkoja.
SDP häpäisee itsensä hyökkäämällä Eduskuntaa vastaan. Se ei ole demokratiaa.
En hyväksy SAK:n lakkoja. Populistista potaskaa.
Anonyymi-ap
1
121
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kukaan kiellä sinua tekemästä työtä vaikka ilmaiseksi tai ruokapalkalla, siitä vaan!!!
Ainoa mitä kannatan lahtareiden vaatimuksista on palkaton ensimmäinen sairaspäivä, vähenee kummasti hoitsujenkin perjantai ja maanantai lomailut, toiset joutuu tekemän niidenkin työt. Itsellä ollut ehkä 1 sairaspäivä kymmenessä vuodessa, eikä talous siitä kärsi vaikka olisi muutamakin vuodessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749