Halloota kansalaiset!

Kuis rullaa? ;)

Olettekos joulua pykänneet?

Minä yritän pienin askelin.. :}

Jk. En kaipaa sit hapannaamoja, enkä kylätollon vinkumisia tähän ketjuun.

57

582

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä on testi, katoaako viesti kuten äsken.

• Anonyymi

Halloota vain itsellesi armollinen palstan kuningatar! Vaimoni komennossa siivoan huoneen kerrallaan. Mattojen tamppauksen jälkeen kuusen voi tuoda jälkeläisen iloksi. Hän asetti takarajaksi viikonlopun joten kiirettä pitää.

Uskollinen alamaisesi

• Ooh, aina se hivelee, kun niin nöyrästi kumarretaan, ja ihan syystä ;)

Mut missäs tämä rontti on ollut, kun ei ole valovuosiin näkynyt?? Pitäis heittää tyrmään vähäks aikaa arestiin :}

Mut annetaan tämän kerran olla näin joulunajan kunniaksi, ja kun niin ahkerasti siellä siivoilet ;)

Mukava "nähdä" pitkästä aikaa :))

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Ooh, aina se hivelee, kun niin nöyrästi kumarretaan, ja ihan syystä ;)

Mut missäs tämä rontti on ollut, kun ei ole valovuosiin näkynyt?? Pitäis heittää tyrmään vähäks aikaa arestiin :}

Mut annetaan tämän kerran olla näin joulunajan kunniaksi, ja kun niin ahkerasti siellä siivoilet ;)

Mukava "nähdä" pitkästä aikaa :))

Ankarinkin rangaistus on mitä parhain joululahja kun se tulee armollisen kuningattaren kädestä! Päivät toki kuluvat töissä ja illat huolehtiessa vaimon ja jälkeläisen hyvinvoinnista. Jälkeläinen on kova poika harrastamaan joten hänen kuskaamisessa kuluu tovi jos toinenkin. Joululimpun leivon vielä tälle illalle ja teen piparkakkutalon muotit. Mitenkäs armollisen kuningattaren joulun valmisteluiden laita?

Uskollinen alamaisesi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ankarinkin rangaistus on mitä parhain joululahja kun se tulee armollisen kuningattaren kädestä! Päivät toki kuluvat töissä ja illat huolehtiessa vaimon ja jälkeläisen hyvinvoinnista. Jälkeläinen on kova poika harrastamaan joten hänen kuskaamisessa kuluu tovi jos toinenkin. Joululimpun leivon vielä tälle illalle ja teen piparkakkutalon muotit. Mitenkäs armollisen kuningattaren joulun valmisteluiden laita?

Uskollinen alamaisesi

Kelpaisi tuollainen mies 😘

• Anonyymi kirjoitti:

Uskollinen alamaisesi

Hah, alamainenhan onkin oikein kova luu, kun tyrmään heittokin miellytti ;)

Olet sinä kyllä ahkerakin, kun raadat aamusta iltaan. Kaiken tämän lisäksi vielä olet alamainen tällaiselle palstatähdelle ;))

Mun jouluvalmistelut ovat vielä aika lähtötelineissä, kehtaa ees sanoa. Ehkä huomenna tulee pikkasen isompi siirto :}

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Hah, alamainenhan onkin oikein kova luu, kun tyrmään heittokin miellytti ;)

Olet sinä kyllä ahkerakin, kun raadat aamusta iltaan. Kaiken tämän lisäksi vielä olet alamainen tällaiselle palstatähdelle ;))

Mun jouluvalmistelut ovat vielä aika lähtötelineissä, kehtaa ees sanoa. Ehkä huomenna tulee pikkasen isompi siirto :}

Rakas vaimo tuumaa kun koitan neuvotella jonkinmoista taukoa että parempi olla vaimon vallan alla kuin taivasalla. Oikeassa hän toki on:) Mukava on olla tässä alamaisen roolissa kun on järkevä nainen kuningattarena ja vallan kahvassa:)

Uskollinen alamaisesi

• Anonyymi kirjoitti:

Rakas vaimo tuumaa kun koitan neuvotella jonkinmoista taukoa että parempi olla vaimon vallan alla kuin taivasalla. Oikeassa hän toki on:) Mukava on olla tässä alamaisen roolissa kun on järkevä nainen kuningattarena ja vallan kahvassa:)

Uskollinen alamaisesi

On vaimos oikeassa. Siellä tossun alla on lämpimämpää kuin taivasalla ;)

Olet kyllä mitä parhain uskollinen alamainen! Moni saisi ottaa sinusta mallia! ;)

• Anonyymi

Minä päätän Kokkolassa! Tuliko tämä selväksi? Viisaus on ylivertaista ja te muut ootte passkoja!
      Hahahaha!

• Älä tule isottelemaan, sillä varmaan luit aiemman herrasmiehen viestistä, että minä on palstan kuningatar....

Alistu sontakasa..

• Anonyymi

Sä oot herra, joka voi pelastaa joulun lahjoittamalla joulukuusen lasten sairaalaan

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Älä tule isottelemaan, sillä varmaan luit aiemman herrasmiehen viestistä, että minä on palstan kuningatar....

Alistu sontakasa..

Herra tarvitaan tänne, jotta muurahaispesä ei pääse valtaan..

Kyllä me yks hölömön kestetään ku hänen avulla ne muut Herran kaltaiset miehet pysyy pois täältä.

Sitä paitsi toi herra o ihan ilmainen sirkusesitys tänne..

• Anonyymi

Ostatteko laatikot (lanttu, maksa, porkkana) valmiina kaupasta vai teettekö itse?

• Anonyymi

Meidän kannattaa Herraa sietää, sillä hänen avulla muut Hölömät miehet ei tule tähä palstalla käymään.

Herra on iha sirkushuvit.

Ei hänen juttuja kannata vakavasti ottaa

• Minä ostan valmiina. Ei jaksais enää niitä värkätä, vaikka itse tehty maksalaatikko on nannaa..

• Anonyymi

Ostan.

• Anonyymi

En. En ja En syö jouluruokia.

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Minä ostan valmiina. Ei jaksais enää niitä värkätä, vaikka itse tehty maksalaatikko on nannaa..

Taidan siirtyä itsekkin ostolinjalle, tähän asti olen väsännyt itse. Ikää on ja enin into on mennyt kyökissä oloon.

• Anonyymi kirjoitti:

Taidan siirtyä itsekkin ostolinjalle, tähän asti olen väsännyt itse. Ikää on ja enin into on mennyt kyökissä oloon.

Niin, mitäpä sitä huhkii keittiössä, kun sitä saa valmiinakin, ja on ihan hyvää :)

• Anonyymi

En juhli joulua

• Anonyymi

Jos Tosirealisti määrää, niin silloin joulua juhlitaan

• Okei. Ei sitä pakko ole viettää, jos ei jostain syystä siitä pidä.

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Okei. Ei sitä pakko ole viettää, jos ei jostain syystä siitä pidä.

Joulu on nykyään menny pilalle,ku ennen ei ollu lahjan arvolla väliä.

Miksi pitää monta lahjaa ostaa? Miks ei riitä yks lahja per ihminen jolle ostaa? Miks lahjat pitää olla ni kalliita.

Itse toivon lämpösukat lahjaksi. En muuta

• Anonyymi kirjoitti:

Joulu on nykyään menny pilalle,ku ennen ei ollu lahjan arvolla väliä.

Miksi pitää monta lahjaa ostaa? Miks ei riitä yks lahja per ihminen jolle ostaa? Miks lahjat pitää olla ni kalliita.

Itse toivon lämpösukat lahjaksi. En muuta

Hinnat on tietty nouseet, mutta onhan sekin, että joillakin on kallis maku...

Minusta jokainen saa ostaa siten, kun varallisuutta riittää.

Ennen arvostettiin ihan kaikkea, mutta nykyään kun tavaraa on yltäkylläisesti, niin vaatimuksetkin kasvaa.

Lämpösukat ovatkin mukava toive, varsinkin näin talven keskellä :)

• Anonyymi

Kovia on piparitkin.

• On niitä pehmeitäkin..

• Kyl mä täällä pykään jouluu minkä vaan ehdin :) Klartsun kutreille hommasin sellaisen mageen Lucia-kranssin jossa on viisi kynttilää. Mä aion muutes siivotakin, jos ei täksi jouluksi nii sit ensi ;)

• Moiiii!!

Artsiko siel kans värkkäilee joulua, ja Klartsukin sai kauniin koristeen kutreilleen...

Klartsu on varmaan ikionnelline, ku pään päällä on välillä muutaki ku pölyä ;)

Ei kai sillä väliä ole minä jouluna sitä siivoo, ku pääasia, että se on joulu ;)

• tinttu-liina kirjoitti:

Moiiii!!

Artsiko siel kans värkkäilee joulua, ja Klartsukin sai kauniin koristeen kutreilleen...

Klartsu on varmaan ikionnelline, ku pään päällä on välillä muutaki ku pölyä ;)

Ei kai sillä väliä ole minä jouluna sitä siivoo, ku pääasia, että se on joulu ;)

Kyl mä silti jätän hänet himaan ku lähden jouluksi stadiin lihapatain ääreen. Mä en viitti roudata häntä pakkases ku on hiukan haastavaa ton alapään vaatetuksen kaa ;)

• artagnan kirjoitti:

Kyl mä silti jätän hänet himaan ku lähden jouluksi stadiin lihapatain ääreen. Mä en viitti roudata häntä pakkases ku on hiukan haastavaa ton alapään vaatetuksen kaa ;)

Noo, Klartsu pitää siel kotosalla omat joulubileensä, ku ei löydy mekkoa vierailulle stadiin ;))

• Anonyymi

Silloin meidän ei kannata olla millään ketjulla. Sillä hapankorppu on jo valloittaneet joka osion. Kiitos Kyllä tässä joulua valmistellaan. Pieni kinkku paistetaan ,ja karjalanpaisti. Muut herkut valmiina ostetaan. Muutama sähkökynttilä. Ja se on siisti. Jätetään törkytyypit törkyilemään.

• Hapankorppu :))))
        Onneks ehdin kaffeen nielasta :))

Teifän jouluun kuuluu karjalanpaistiakin?

Mä oon tehny sitä vain arkiaikana. Kyllä tulee hyvää, kun muhii uunissa matalalla lämmöllä uunipadassa :)

Tuli mieleen tuosta sähkökynttilästä, ku luin viime viukolla kirjoituksen normikynttilöistä, ettei niitä oikeen kannattais polttaa...

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Hapankorppu :))))
        Onneks ehdin kaffeen nielasta :))

Teifän jouluun kuuluu karjalanpaistiakin?

Mä oon tehny sitä vain arkiaikana. Kyllä tulee hyvää, kun muhii uunissa matalalla lämmöllä uunipadassa :)

Tuli mieleen tuosta sähkökynttilästä, ku luin viime viukolla kirjoituksen normikynttilöistä, ettei niitä oikeen kannattais polttaa...

Painu vittuun sönkkäämästä. Sinun typeriä touhujasi ei kukaan halua seurata, eikä niistä kuulla. Vietä joulusi ja jouluasi vaikka Timbuktuksissa, hah hah haaa!!!...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Painu vittuun sönkkäämästä. Sinun typeriä touhujasi ei kukaan halua seurata, eikä niistä kuulla. Vietä joulusi ja jouluasi vaikka Timbuktuksissa, hah hah haaa!!!...

Useimmat veikkaisivat että keskenkasvuinen pojannulikka siellä huutelee, ellei tietäisi että elämänsä iltaruskon päiviä kituuttava katkera kääkkä se on.

• Viitti tuohon raasun perään kirjottaa, ku se lähtee kumminkin hevonperään...

Rassukka kirjottaa, ettei kukaan viitti mun juttuja lukea, niin itehän se lukee koko ajan! Hassua ;))

• Anonyymi

Älä sönkkää. Vilkaisen vain otsikon, ja siirryn seuraavaan, hah hah haaa!!!...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HöĥhäĥHªhªª.... mìks țúl jos ei jutut kiinnosta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HöĥhäĥHªhªª.... mìks țúl jos ei jutut kiinnosta?

Kaikella kaveruudella. Hakeudu Tinttu-Linttu hoitoon, ennen kuin räjähdät - PUM, hah hah haaa!!!...
        JK Terveisin Ystävätoiminnan pioneeri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikella kaveruudella. Hakeudu Tinttu-Linttu hoitoon, ennen kuin räjähdät - PUM, hah hah haaa!!!...

Eipä taideta meillä Persujen piirissäkään oikein tykätä tuollaisesta häiriintyneen oloisesta päättömyyksien huutelijasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä taideta meillä Persujen piirissäkään oikein tykätä tuollaisesta häiriintyneen oloisesta päättömyyksien huutelijasta.

Ressu sai toiminnallaan aikaan kaksi Perussuomalaista kansanedustajaa Kokkolaan.
        Sen ohessa Kokoomuslainen edustaja sai riittävän äänimäärän. Reijo on Kokkolan Kingsi.
        Jos Reijo ei olisi ollut asialla, niin Kokkolassa ei olisi nyt ainuttakaan kansanedustajaa...
        Ja tästä on taas aivan turha alkaa Ressulle vittuilla. MOT

• Anonyymi kirjoitti:

Ai siirryt? Mites sä oot sit pystyny kirjottamaan tähän??

Valehtelee niin, ettei itsekkään huomaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Taitaa hoidon tarve olla siellä päässä..

• Anonyymi kirjoitti:

Ressu sai toiminnallaan aikaan kaksi Perussuomalaista kansanedustajaa Kokkolaan.
        Sen ohessa Kokoomuslainen edustaja sai riittävän äänimäärän. Reijo on Kokkolan Kingsi.
        Jos Reijo ei olisi ollut asialla, niin Kokkolassa ei olisi nyt ainuttakaan kansanedustajaa...

Kuulostaa harhaiselta...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyi mitä kummallista hourehtimista taas. Olisihan tuollaisesta siten ollut jotain muutakin juttua kuin yksi kesätoimittajan puutarha-aiheinen. Ei löydy hakemallakaan mitään muuta mainittavaa.

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Kuulostaa harhaiselta...

Pitäisikö vitttuilla oikein kunnolla palstalla? Hahahaha!

Olen viisas Perhosta ja tiedän paljon hahaha? Tuliko tämä selväksi? Tulihan se

• Anonyymi kirjoitti:

Pitäisikö vitttuilla oikein kunnolla palstalla? Hahahaha!

Olen viisas Perhosta ja tiedän paljon hahaha? Tuliko tämä selväksi? Tulihan se

Kuulostaa ihan sekopäisen tekstiltä.

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Kuulostaa ihan sekopäisen tekstiltä.

Päinvastoin olen komea ja viisas, naisten unelma. Olen erittäin älykäs. Tuliko tämä selväksi? Tulihan se. Hahaha!

• On se jännä tuo Tokmanni, että siellä on usein sekoilua noiden hintojen ja tarjousten kanssa.

Joulupaperirullat oli kasattu pahvisiin lokeroihin. Hinta oli monessa kohtaa, mutta siltikin se hinta tarkoitti vain joitakin rullia, ei siis kaikkia.

Ei ole ensimmäinen kerta noiden tuotteiden kanssa, että jokin hinta ei päde, vaikka antaa niin ymmärtää... :[

• Anonyymi

NO tavallaan kyllä ja en siis niinku,joo no kokkolan poliiseille olen luvannut tarjota ne pienet munkkikahvit ennen joulua ja niinhän minä teen lupaus täytyy pitää jopa poliisien suhteen eiköstä vaan? Vaikka he ovatkin toimineet väärin eräässä asiassa ja läheistäni kohtaan väärin toimineet,Mutta Jumala korkeuksista käskee minua antamaan heille anteeksi tuo korkein voima kautta aikojen puhuu anteeksi annosta ja armosta sen sanoma nyt siis toteutukoon tänä jouluna minä annan nyt armoa minä annan joulutorttukahvit heille,Ja myös sinulle tinttu-liina lupaan antaa koko puhtaasta sekä tasa-arvoisesta sydämestäni sen lupaan ja vannon käsi Ramatulla niin olkoon.

• Anonyymi

Annat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Annat?

Kyllän annan sinulle tinttu-liina oikein jouluiset torttukahvit heinolankaaren abc llä ajatele kuinka ihanaa?:) ajattele kun viereisessä pöydässä kokkolan poliisit katsoisivat nälissään meitä he olisivat kylmissään oihh:) ihanaa me nauttisimme kuumat jouluiset torttukahvit :)

• Ressun sepitykset lähti, mutta vastaanpa nyt kuitenkin, niin tulee selväksi...

En ole lähdössä juuri nyt. Sitten kun se päivä joskus koittaa, niin lähden omasta tahdostani, en sinun.
      Tulihan selväksi?

• Anonyymi

Olen komea ja viisas, naisten unelma. Olen erittäin älykäs. Tuliko tämä selväksi? Tulihan se. Hahaha!

• Anonyymi kirjoitti:

Olen komea ja viisas, naisten unelma. Olen erittäin älykäs. Tuliko tämä selväksi? Tulihan se. Hahaha!

Ei taida olla reppanan kirjoitusta noin myöhään. Ressukka on tuohon aikaan jo tuutimassa peukku suussa.

• Tuleeko teille koskaan mieleen, että tekisi mieĺi häipyä jonnekkin yksinäiselle saarelle kauas kaikesta?

Ei ihmisiä, sanomalehtiä, telkkua, töitä, eikä mitään arjen kuluttavia asioita.

• Anonyymi

Eipä ole tullut mieleen tuommoinen vaihtoehto:) Vaimon ja lapsen takia sitä kestää mitä vaan.

Uskollinen alamaisesi

• Anonyymi kirjoitti:

Eipä ole tullut mieleen tuommoinen vaihtoehto:) Vaimon ja lapsen takia sitä kestää mitä vaan.

Uskollinen alamaisesi

Sulla on hyvin pullat uunissa :))

Tuli tuo juttu vaan mieleen, kun noita kaikkia uutisia lukee/ kuuntelee. Sotimista, koronaa ja kaikkea muuta ikävää lehdet ja telkku täynnä. Lisäks kaikki arkielämän murheet ym, niin tuli tuollanen ajatus..

Kai sitä vois jättää iltapäivälehdet lukematta, mutta kun on tottunu niitä seuraamaan. Olis mukavaa lukea välillä myönteisiäkin asioita...

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      118
      6229
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      159
      3992
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3325
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      476
      2812
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      276
      1823
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      34
      1486
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1416
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1356
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      163
      1327
    10. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      14
      1283
    Aihe