kaivatullesi joululahjaksi?
Mitä olet hankkinut
47
866
Vastaukset
- Anonyymi
38 pakettia 🙋♂️
- Anonyymi
Romua ja paljon
- Anonyymi
Antaisin halauksen ja kuiskaisin korvaan ajatukseni, jos tulisi sellainen tilaisuus ja hän haluaisi sen halauksen.
- Anonyymi
Haluan kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan kiitos.
Kiva. Odotan jännityksellä jos tilaisuus tulee :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva. Odotan jännityksellä jos tilaisuus tulee :)
Ma.na.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ma.na.
Se jää nähtäväksi...
- Anonyymi
Pienen pieniä hauskoja pakefteja :D joku joo hausfka peli juttu joo,,
- Anonyymi
Risuja👍
- Anonyymi
En osta lahjoja pukki sanoi, että tuhma ollu🎅
- Anonyymi
En mitään. Ei hän minulta mitään kaipaa. Olen toivonut häneltä tiettyä lahjaa ja jos sitä ei tule, niin suutun ihan v.tusti.
- Anonyymi
Jooh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jooh
Ostitko sen? Hyvä on sitten, teen ensi vuoden sitten sinun tahtosi mukaan. Mutta ihan turha mitään nöyristelyä odottaa.
- Anonyymi
Sukat
- Anonyymi
En mtn. Kiittämättömälle ei anneta mtn
- Anonyymi
Miksi olisin hankkinut mitään kun ei kohdata koskaan.
- Anonyymi
Mummokalsarit haha 🤣
- Anonyymi
Haluaisin saada sinut loistamaan
Silmäsikin - Anonyymi
Jännä kun tämä 49v.nainen laittaa näitä mummoaiheisia vittuiluviestejä itselleen.
- Anonyymi
Aion viedä pas-kan palan laatikkoon. Kuljen siinä alueella usein..
- Anonyymi
Aika äärioikeistolaista joulumieltä
- Anonyymi
Miksi minä hänelle lahjoja hankkisin? Hän on kaivattu eikä kumppanini.
- Anonyymi
Samaa minä mietin. 🤔
- Anonyymi
Patterit
- Anonyymi
Jos tuntisin paremmin niin ehkä sitten.
- Anonyymi
Tortun.
- Anonyymi
Just. Joku väänsi tortun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just. Joku väänsi tortun.
Lemottaa vanha mies.
- Anonyymi
Tyhjän toivotuksen yhtään mistään hyvästä, minkä jätän lahjaksi tähän, aivan liian aikaisin...
https://m.youtube.com/watch?v=y3aNF3GMMFM - Anonyymi
Herkkukoria oon miettinyt 🥱🤭
- Anonyymi
👍 Kokoan sellaisen vanhemmille joka joulu ja he tykkäävät tosi paljon.
- Anonyymi
En osta yhtään mitään kenellekään. Maailma hukkuu kiinalaiseen muoviroinaan, tarpeettomiin elektroniikkaromuihin ja lopulta läskiin.
- Anonyymi
Emme nyt varsinaisesti tunne toisiamme, saatikka olisimme nykyään sitäkään vähää tekemisissä mutta lahjaani hänelle ei saisi rahallakaan. Se olisi parantamisen halu ikävästä vaivasta. Jos tohtisin tämän edes kertoa hänelle. Mieheltä.
- Anonyymi
Minä hommaisin naiselle sormuksen että voisi tulla rakkaaksi vaimokseni. Mutta olen liian arka ja herkkä. Pelkään liikaa avata sydäntäni, suojelen sitä liikaa.
- Anonyymi
Pupu liukuestetossut, jalkanaamion ja suklaata ❤️aunt.
- Anonyymi
Kanamuna rasian
- Anonyymi
Vuohen kehitysmaahaan
- Anonyymi
Hei, tuo on hyvä idea!!!
- Anonyymi
Lainaan tuota 41:44: pelästyin kun veri alkoi kiertään ja aloin katsella uteliaana ikkunasta, aika vähästä sitä loistaisi😊
- Anonyymi
Kaivatulle? Minulla ei kaivattua.Ihan on mies ystävä elämässä,Ei siis tarvitse häntä kaivata.Emme hanki lahjoja toisillemme.Koska joulun oleme eri suunassa Suomea. Niin tapaame vasta välipäivinä taas ,yhdessä matkaan uteen vuoteen.Ilman viinaa,ilman savukeita ymmm.
- Anonyymi
Miksi sitten kirjoittelet ikäväpalstalla? En minä ainakaan kaipailisi täällä jos olisin suhteessa. 🤨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten kirjoittelet ikäväpalstalla? En minä ainakaan kaipailisi täällä jos olisin suhteessa. 🤨
Tämä kommentoija on selvästi provoileva mies, mutta onkohan sinulla hieman vääristynyt suhde näihin keskustelupalstoihin?
- Anonyymi
Lapion.
- Anonyymi
Tilasin villapaidan.
- Anonyymi
Itseasiassa olin ostavinani ihan muuta, mutta sattumalta tuli pari juttua, mitkä sopii meidän yhteisiin ajatuksiin. Yhden kivan jutun ostin, osui silmään ja ajattelin että annan kelle annan. Ei hätää kaikki maksoi alle 20 euroa mutta niissä on symboliikkaa ❤️
- Anonyymi
Oman ip osoitteen ettei tarvi toisten omaa käyttää
- Anonyymi
Sinut ja halauksen >E
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856324
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303793törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283160Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691716- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46959Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859