Kellään tarkempaa tietoa yrityksestä? Tekisi mieli muuttaa Loviisaan, ihastuttiin asuntomessuilla. Nyt olisi tyrkyllä rivitalohuoneisto Puumalaisella. Ei vielä valmis, ihme kyllä. Semmonen tunne ettei siellä tapahdu mitään. Mimmonen firma tää on? Kannattaako meidän odottaa vai lyödäänkö pensselit santaan?
Rakennusliike Puumalainen.
9
889
Vastaukset
- Anonyymi
Epävakaat markkinaat taitavat lykätä projektia.
- Anonyymi
Aivan
- Anonyymi
Kannattaa selvittää yleensä yhtiöiden talouden tilanteen ettei tule yllätyksiä.
- Anonyymi
Eli mistä selvitetään? Vai liikkuuko huhuja alalla?
- Anonyymi
Hyvin menee.
Viime vuonna liikevaihto 2,2 ME ja tuotto 199TE
Nämä löytyy kaikille avoimista julkisista tiedoista. - Anonyymi
Kaikilla raksafirmoilla pyyhkii nyt hyvin. Töitä piisaa ja kiirettä pitää.
- Anonyymi
Se on totta että kiirettä pitää toimittaa konkurssihakemukset! Ymmärsin että rakennusliikkeitä menee konkurssiin 20 kpl. viikossa!
- Anonyymi
Kaupungin duunarit ajelee omia ajojaan työpaikan autoilla ja täällä epäillään rehellisiä yrittäjiä
- Anonyymi
Puumalaisen kierrän kaukaa! Sitä saa mitä tilaa, vai saako?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2284397Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii732846- 472393
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781369
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘631028PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64840
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86834Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832