Tietäisinpä mitä sinä haluat

Anonyymi-ap

Annat vihjeitä, että haluaisit kenties lähentyä, mutta jos otan askeleen lähemmäs, saan osakseni vain torjuntaa. En tiedä mikä tilanne on.

64

1918

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan pikku vinkki, että jos teet tällaisen aloituksen yleiselle palstalle, niin kannattaa laittaa edes puhutteleeko naista vai miestä vai haluatko keskustella yleisesti siitä mitä toinen haluaa? 🤔

      • Anonyymi

        No eipä sillä sinänsä väliä jos kirjoittaa vaikka naiselle kuitenkin aika monta naista on .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä sillä sinänsä väliä jos kirjoittaa vaikka naiselle kuitenkin aika monta naista on .

        No aivan totta kyllä.


      • Anonyymi

        Kunhan huusin tuuleen. Häneltä kun en vastausta saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan huusin tuuleen. Häneltä kun en vastausta saa.

        Miten niin et saa? Etkö voi kysyä suoraan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin et saa? Etkö voi kysyä suoraan?

        Olen yrittänyt saada keskusteluyhteyttä auki, en saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan huusin tuuleen. Häneltä kun en vastausta saa.

        Oleks edes kehran kysyjä häneltä mie o hält kysynä sen takia jot hää on jotai liian kaunist kahteltavaa kun vaihtoehtona vois kuitee ol jot ei vahingossakaan sua nähdä etes vilaukselt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen yrittänyt saada keskusteluyhteyttä auki, en saa.

        Sillai ain ei tartti yhteistä keskustelun aihetta se on se yhteinen keskustelun aihe siihin et saa keskustelun avattua itse en sillai edes tykkää keskustel jos ei varsinaisesti ole sillai mitään asiaa edes nääs jos vaihtoehdot on seksi tai keskustelu ni mielummin mä seksin valitsen keskustelles saattaa uudet puheenaiheet loppua nopeastikin kesen


      • Anonyymi

        Niin justih. Miekii meinaan ottaa saaviin suuren katajapensah komistamhan omistuskämphääni.
        Mun jo pilvenlonkalle nousutta vaim-ihmistä.

        Eletään nää päivät ens talvipäivänseisaukseen asti. Joulun ajan sääennuste on se miltä silhoin ikkunasta näyttää.
        Stara.fi näyttää jotaa tästä aiheesta ilmottavan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen yrittänyt saada keskusteluyhteyttä auki, en saa.

        Ämmät ei vastaile, saman todennut, eikä tajua edes tekojaan anteeksi pyytää, on se nähty sekin.


    • Anonyymi

      Miksi soitat salaisesta numerosta en vastaa niihin

      • Anonyymi

        Ei ole tuollainen tapana.


    • Anonyymi

      Ehkä tulkitset vihjeet väärin eikä yritä viestittää olemuksellaan et haluaa sun lähestyvän.

      • Anonyymi

        En usko, että tuosta on kyse.


    • Anonyymi

      Anna palaa. Mitä voit menettää? Ylpeytesi?

      • Anonyymi

        Kuka sitä ei haluaisi menettää???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sitä ei haluaisi menettää???

        No kastematoa ei varmaan haittaisi, jos vois mönkiä takaisin maan alle.


    • Anonyymi

      Viestiä vaan.

    • Anonyymi

      Millaista torjuntaa? Jos hyväntahtoisesti lähestyy niin ei kai siitä harmia seuraa

    • Anonyymi

      Jos tulet torjutuksi, voi viesti olla yritä enemmän tyhmä.
      Toiben vaihtoehto voi olla et pitää sinua varalla.

      • Anonyymi

        👍👍


      • Anonyymi

        Molemmat huonoja vaihtoehtoja. Pelailijoiden hommaa.


    • Anonyymi

      Eiköhän 3 kertaa riitä mieheltä

    • Anonyymi

      Ihmiset on niin paskoja et helpompi torjua kuin päästää lähelle.

      • Anonyymi

        Haluaisin tutustua erääseen, mutten oikein tiedä missä voisimme törmätä. Tajusin sen jälkeenpäin, silloin kun olin jo lähtenyt. Etunimi vain selvillä ja suunnilleen missä päin asuu. Ymmärsin jälkijunassa, että siinäpä vasta mukava ihminen. Turvallisen oloinen ja kommunikointi sujui. Suojelen itseäni ja se on jo kääntynyt itseäni vastaan.


    • Anonyymi

      Kysyt hänen tilanteestaan irlissä .
      Se on ainoa hyvä tapa selvitään asiaa
      Hänellä eiv välttämättä oo paras hetki luoda uutta suhdekuviota.
      Sen lisäksi kannatas jalat maassa ettei
      Ihastuksissaan luule perus kivaa sosiaalisuutta merkeiksi.
      Vaan et on ollu jotakin selvempaa vihjailua ...
      Tuhmempaa puhetta jne.

    • Anonyymi

      Hei. Nyt vähän päätä pystyyn ja tarvittaessa hymyä huuliin ihniset. Tänään on viikon paras päivä. Joskus kun ei usko itseensä, niin tilanne tuntuu toivottomalta. Sitten pitää vaan mennä peilin eteen ja tsempata itseään! Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty.

    • Anonyymi

      Jospa hän on itsekin ihan kysymysmerkkinä. Se mikä sinusta tuntuu selvästi askeleelta lähemmäs saattaa ollakin hänelle vaikeasti tulkittavissa.

      • Anonyymi

        En jättänyt tulkinnanvaraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En jättänyt tulkinnanvaraa.

        Siis olet puhunut asiasta suoraan?


    • Anonyymi

      Kun mietitään vaikka tätä tosi pimeetä aikaa. Kuinka lähestyä toista. Baarissa, ei juoda, melua tyhjästä. Marttojen perjantai-ilta, kudontaa, katseet kiinni puikoissa. Tää palsta, lämpimiä ajatuksia ja tunteita, melkein saadaan yhteys väärään sukupuoleen. Ulkona pimeellä ja kylmässä, ei erotu edes silmämunat, parhaiten koiran ledi. IRL, miksei se soita, numero on kyllä sama kuin vuonna 1999.

      • Anonyymi

        REPS! Numero sama kuin 1999.


      • Anonyymi

        Numero ei ole sama kuin 1999, siksikin puhelin ei soi, ainakin kirjoituksen perusteella.


    • Anonyymi

      Nähää, ota kädest kii ja kaikki voi johtaa johonki ❣️:)

      • Anonyymi

        Kurkotan ja otan, ethän kierrä kaukaa ja kovaa.


    • Anonyymi

      Mulle vihjeitä antaa naimisissa oleva nainen. Näyttelen tyhmää ja tavallaan torjun ne lähentelyn yritykset, koska en voi olla 100% varma hänen aikeistaan. Hänen pitäisi sanoa mulle suoraan, eikä vain vihjailla. Kiinnostusta mulla on häneen paljonkin.

      • Anonyymi

        Oletko sinä varattu?


      • Anonyymi

        Ei ole tuollaisesta kyse. Aloittaja on ehdottoman uskollinen ja edellyttää samaa kumppaniltaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä varattu?

        Edellinen viesti katosi mystisesti.

        En ole varattu. Olen kuitenkin tavannut hänen miehensä muutamia kertoja ja vaikuttaa hyvälle tyypille. En haluaisi rikkoa heidän liittoaan, vaikka tämän naisen haluaisinkin. Vaikea tilanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edellinen viesti katosi mystisesti.

        En ole varattu. Olen kuitenkin tavannut hänen miehensä muutamia kertoja ja vaikuttaa hyvälle tyypille. En haluaisi rikkoa heidän liittoaan, vaikka tämän naisen haluaisinkin. Vaikea tilanne.

        Ehdota kolmen kimppaa.


    • Anonyymi

      En ole varattu.

      • Anonyymi

        Jätä varatut rauhaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätä varatut rauhaan!

        Nimenomaan. Kehtaakin aiheuttaa vähintäänkin turhautumista pariskunnalle, kun joku säälittävä inisee kulisseissa varatun perään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan. Kehtaakin aiheuttaa vähintäänkin turhautumista pariskunnalle, kun joku säälittävä inisee kulisseissa varatun perään.

        Millä tavalla koet, että joku inisee kulisseissa varatun perään tai millaisia todenteita sinulla on tästä aiheesta? Suomi24n anonyymit kirjoitukset ei välttämättä ole se paras keino väittää sellaista ja en pidä uskottavana esityksenä, että joku tällainen pari pyörisi täällä ahdistumassa tuntemattomien kirjoituksista, ehkä se on oma fantasiasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla koet, että joku inisee kulisseissa varatun perään tai millaisia todenteita sinulla on tästä aiheesta? Suomi24n anonyymit kirjoitukset ei välttämättä ole se paras keino väittää sellaista ja en pidä uskottavana esityksenä, että joku tällainen pari pyörisi täällä ahdistumassa tuntemattomien kirjoituksista, ehkä se on oma fantasiasi

        Lue noita kommentteja tuossa yläpuolella. Siinähän joku sivullinen sanoo sen suoraan omalta kohdaltaan. Siihen tuo kommentti oli, sinuun ei taas liittynyt yhtään mitenkään.


    • Anonyymi

      Voisiko olla, että hän pelkää muiden saavan tietää, jos lähestyt.
      Tai ei usko olevansa tarpeeksi kiinnostava.
      Jos on ihastunut, varoittamattomat lähestymiset voivat olla( liian) jännittäviä.
      Hän saattaa olla iloinen, ja nauttia vain sinusta, tunteesta,jonka saat aikaan.
      En usko loukkaamistarkoitukseen.

      • Anonyymi

        Tuo on mahdollista. Nauttii vain ihastumisen tunteesta, mutta ei halua sen koskaan konkretisoituvan suhteeksi tai edes tutustumiseksi.

        Tuo on itse asiassa varmaan se vastaus.


      • Anonyymi

        Turhaan analysointia. Jos on vahvoja tunteita kyllä ne saattaa kaksi ihmistä yhteen oli varattuja tai ei. Ihan turha leikkiä kukkahattutätejä täällä. Se on arkipäivää että näin käy ja yleensä jos suhteessa olevalla syttyy tunteita kyllä se suhde on jo silloin päin helvettiä* ja sietääkin loppua. Älkää moralisoiko asioilla kun itsekin tiedätte miten tosielämän toimii. Tämä ei varsinaisesti alottajalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on mahdollista. Nauttii vain ihastumisen tunteesta, mutta ei halua sen koskaan konkretisoituvan suhteeksi tai edes tutustumiseksi.

        Tuo on itse asiassa varmaan se vastaus.

        Tuskin on päättänyt, että ei halua. Vaikka pelkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin on päättänyt, että ei halua. Vaikka pelkää.

        Niin, voi tietysti olla noinkin. En ole itsekään sellainen ihminen, joka suin päin ryntää suhteeseen, joten ymmärrän kyllä, jos asia on noin. Joskus tilanteet ovat todella hankalia.


    • Anonyymi

      Just tän takia luen anom keskusteluja
      Ite oon sivunnut tälläistä käytöstä.
      Kiitos kommenttisi havahduin siihen
      Et et ei hitto oon sut tommoinen tunteiden nautiskelija
      Nautin siitä mitä ihastumisen tunne herättelee
      Mutten oo valmis rakentamaan ihmisudetta kaiken sen
      muun vaivanäön vuoksi.
      Nautin niistä ihanista jutuista koska voin.
      Ja koska kun olen elänyt elämää
      Missä kaikki loppuu liian pian ..
      En enää rakentele haaveita vuosikausien rakkaustarinoista.
      Mulla ei oo semmoista ollu.
      Joskus kyllä kovasti toivoin et niin..
      Oma elämä muuten vaativaa,outoa ja turhauttavaa että sen osaksi on vaikea päästää uusia ihmisiä .
      En halua lisää ongelmia.
      Ja luopumistakin on ollu jo paljon.

      Sain todellakin toisenlaisen elämän elettäväksi mitä nuorena haaveilin.
      En tasan lapsena ajatellu et pari Stephen Kingin romaania veis mun koko elämän siihen suuntaan ... Jännäri joka loppuu kun mun maallinen aika päättyy.

      Naiselta Kauhuelokuvista .

      • Anonyymi

        Sinä naisena esiintyvä mies olet sellainen tunteiden nautiskelija ja tykkäät simuloida niitä tunteita joka lähtöön täällä?


    • Anonyymi

      Voin kertoa mitä halusin. Halusin luotettavan ihmisen, ystävän ja kumppanin elämääni. Sinusta en saanut sellaista kuvaa, että voisit olla mitään noista mainituista minulle.

      • Anonyymi

        Täällä toinen joka sanoisi samat sanat, ellei siitä tulisi paskamyrsky. Pitää jatkaa kohteliaan esittämistä ettei tule paskamyrsky. Sen verran epävakaata on.


    • Anonyymi

      Kaunis nainen halusi lähentyä mutta luulen ei tarkoita mitään. Siksi en tee mitään parempi niin. Terve itsekritiikki oltava.

      • Anonyymi

        Kaunis ja tempperamenttinen nainen pyyhälsi kengän korot sauhuten jostain - sivusta.


    • Anonyymi

      Onko se huonoa käytöstä että ei välitä?

    • Anonyymi

      Antaa muille tilaisuuden

    • Anonyymi

      Surullista jos ihmiset eivät kohtaa vaikka haluavatkin. Onko se askel kohti vai sivuun vai minne. Toivottavasti suoraan kohti ja selkeästi. Ei voi olla kuin kuningattaren henkivartija, koko ajan valppaana, pää kääntyy sivuille, taakse, ylös ja alas ja sekään ei välttämättä riitä jos tulee puun takaa.

    • Anonyymi

      En halua enää yhtään mitään, kaikki oli vain testausta molemmilta.

      • Anonyymi

        Kuka tuollaista tekee.


    • Anonyymi

      Eräälle naiselle voisin sanoa että hän ei halua että lähestyn. Jos se nainen näkee minut ulkona niin se ottaa kännykän esiin etten vaan lähesty kyseistä naista.

    • Anonyymi

      Aloittajan ongelma voi olla että on naimisissa ja 10 lasta. Se voi vaikuttaa siihen ettei mies halua lähestyä, mutta eihän sitä sellaista mieti kun ei omasta perheestäkään välitä, kunhan testailee miehiä onko joku kiinnostunut ja jos menee sukset ristiin voi haukkua sen "lähennelleen" miehen sitten.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16720
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      23
      2118
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      190
      1712
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe