Talvinen alkoholiongelma

Anonyymi-ap

Talven koittaessa on myös sontaseppojen aktiivisuus lisääntynyt. Sosiaalitukien leikkaus on saanut heidät yhfistämään voimansa.Tämä aktiivisuus näyttää aiheuttavan uudelle jallitukselle räjähtävät kustannukset säästöjen sijaan. Sontaseppojen guerilla sodankäynti on lamaannuttanut porvarijallituksen. Suurempien kaupunkien lähimetsiin on ilmestynyt suuria sontaseppojen leirejä jopa nuuksion 3000 sontasepon populaatio myös Oulun alueen heimopäälliköt ovat pystyttäneet pontikkapannunsa ja telttansa sopivalle iskutuntumalle. Yön pimeydessä kuun ollessa korkealla sontaseppojen nähdään sivakoivan 3 miehen hiihtopartiossa vetäen perässään oluella täytettyjä ahkioita. Aseinaan iskujoukoilla on kirves, polttopullot ja taistelijanpakkaus lasolia ja korviketta, että näköä hämärtää. Taktiikkana on tunkeutua avoimiin myymälöihin 2 sontasepon aiheuttamalla hälyä persettä näyttämällä, kikkelinheilutuksella ja ulostetta heittämällä. Kolmas sontaseppo täyttää oluet ahkioon ja alkaa sivakointi kohti metsää kohti kotia. Etumies kirveineen raivaa kaikki esteet tieltä sitkeimmän ja pienimmän vetäen oluella täytettyä ahkiota peräsmiehen hoidellessa taistelukaasulla ja polttopulloilla takaa-ajajat.Jälkeen jää vain sontavana hankeen ja kaiken läpäisevä pahan odöörin tuoksu jörkyttyneiden kansalaisten hakien toisistaan muutakin kuin turvaa. Kaupungeissa useat sontasepot sitovat poliisivoimat hämäysoperaatioilla, kuten massajuomingeilla täyttäen putkat samaan aikaan eliitti sontaseppopartioiden mustissa karvareuhkoissaan ja korvaläpissään oljilla täytetyissä sonnanlämpimissä pilkkihaalareissaan tyhjentäessä paikkakunnan alkot ja apteekit kaasuttaen pitkin jäisiä teitä hiacella kohti vapautta kohti kotimetsää. Myös murtomaahiihtäjiä on kolkattu latuja väijyvien sontaseppojen toimesta ja saalissuksia ja monoja ja hiihtoasusteita kaupitellaan avoimesti torilla. Maaseudulla asuvat perheet voivat vain luovuttaa aseensa ja alkoholipitoiset juomat useimmiten myös emännän kiiluvien silmien ilmestyttyä huurustuvien ikkunoiden taakse. Evakot hakeutuvat suuriin kaupunkeihin, jos vielä ehtivät.
Villiintyneiden sontaseppojen on nähty ajelevan kirkonkylillä traktoreilla vetäen peräkärreissään umpipirtupäissään olevia lääkehuuruissaan tumputtavia sontaseppoja.

3

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muuten ihan viihdyttävä kertomus, mutta ei meiltä ole vielä sosiaalitukia leikattu yhtään ja tuskin tulevat leikkaamaankaan. Hallitus rankaisee vain köyhiä lapsiperheitä leikkauksilla, että tajuaisivat olla sikiämättä lisää köyhiä tänne, kun taas me lapsettomat oikeat sontiaiset jäämme leikkauksien ulkopuolelle.

- Kylmät kädet

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

💋 ­­­N­­y­­­m­f­­o­m­­­a­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Jallituksen ydin on väestönvaihto, jota ei saa lausua ääneen. Kantasuomalaiselle sontasepolle kohtuullinen tukitaso onneksi suodaan onhan kyseessä ikiaikainen suomalainen unelma elämästä vapaana sontaseppona. Huolestuttavinta on , että maahanmuuttaneet ryyppäävät kuin kamelit ensin juotuaan kotimaansa Saharaksi unelmoivat Suomen pohjavesistä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5299
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3460
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2870
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      58
      2686
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      173
      2365
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2157
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1899
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1865
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1401
    Aihe