Pitäisi saada lisää tietoa Harmaa Seat merkkisestä henkilöautosta. Hurjasteli eilen illalla ja yöllä ympäri Raision keskustaa vaarallisesti aiheuttaen muutaman vaaratilanteen. Onko jollain tietoa tästä hurjastelevasta Seatista. Mahdollisesti on jopa varastettu.
Harmaa Seat
15
359
Vastaukset
- Anonyymi
Saitko rekisterin ylös. Jos sait niin ilmoita poliisille hurjastelusta ja mahdollinen epäily että olisi varastettu auto.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18152456r
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Vaarallisesta ajosta tulee soittaa 112:een.
En ymmärrä nykypelleilyä. Vaarallisesta ja rikollisesta toiminnasta ei soiteta häkeen vaan somessa ja netissä kysellään näkiks joku muu! MIKSI! Joku perustelee että ei poliisit kuitenkaan tule mutta jos heille ei edes ilmoiteta niin sitten eivät varmasti tule! Tai tulevat kun joku on ensin kuollut tai loukkaantunut kun ilmoitusta ei tehty ajoissa.- Anonyymi
No ehkä siksi ei häkeen soiteta kun kestää kauan ennen kuin poliisi tulee paikalle ja silloin kaahari on jo kadonnut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ehkä siksi ei häkeen soiteta kun kestää kauan ennen kuin poliisi tulee paikalle ja silloin kaahari on jo kadonnut.
Niin että paremmin löytyy ja saadaan vastuuseen teoistaan kysymällä suoli24-palstalla näkikö kukaan? Onko sitten niin että jos vaikka Tasalanaukiolla raiskaus tai pahoinpitely menossa, ei soittoa 112:een kun poliisin tulo kuitenkin kestää niin kauan? Parempi hakata vaikla kuoliaaksi ja seuraavana päivänä kysellään somessa näkiks kukaan? Niinkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin että paremmin löytyy ja saadaan vastuuseen teoistaan kysymällä suoli24-palstalla näkikö kukaan? Onko sitten niin että jos vaikka Tasalanaukiolla raiskaus tai pahoinpitely menossa, ei soittoa 112:een kun poliisin tulo kuitenkin kestää niin kauan? Parempi hakata vaikla kuoliaaksi ja seuraavana päivänä kysellään somessa näkiks kukaan? Niinkö?
Relaa tampio
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Relaa tampio
Kyllä tampio olet sinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tampio olet sinä.
Tampio.
- Anonyymi
Kyseessä olikin harmaa Suzuka ja paikkana Naantalin Karvetti.
- Anonyymi
Hei, näin vihreän mazdan sudittelevan Tikanmaalla, sama auto?
- Anonyymi
Millainen auto on Suzuka?
- Anonyymi
Palturia.
- Anonyymi
Suzuka on Formularata Japanissa.
- Anonyymi
Matsutake
- Anonyymi
Mun muna on 25 senttinen ja paksu, miettikää sitä raision runkkarit
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579