Mikä siellä mättää veneenlaskupaikalla,kertokaapa ken tietää faktat ?
Veneet vesille
16
810
Vastaukset
- Anonyymi
Vai olet nyt laskemassa venettä vesille, sen kun lasket
- Anonyymi
Mitä se sinulle kuuluu vaikka laskenki,tarkotin tätä jupakkaa joka jakaa tämän kylän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se sinulle kuuluu vaikka laskenki,tarkotin tätä jupakkaa joka jakaa tämän kylän
Onko kunta tehny venepaika just siihen misä pitäs saaha uira?
- Anonyymi
Laske ensin persmäkkee järveen ja ui sitte käsipohojaa
- Anonyymi
pää pinnalla ku pysyy
- Anonyymi
Laske vaan veneesi ajoissa, kyllä se keväällä tulsavasi vie sen ja pääset ongelmasta!
- Anonyymi
Ompas arka sihe kun ei asiallista keskustelua synny😂
- Anonyymi
Eikö sinne mahdu kaikki?
••••
Kanootin kapean, vesille työnsin,
seuraan nyt majavaa vaeltavaa.
Kanootin korean kaisloihin soudan,
hauen ja säynävän saaliiksi saan
EmKultaa ja hopeaa melassa päilyy,
muistoissa melojan säilyy se ain.
Etelännainen - Anonyymi
Jakaako tämä kulän kahtia?
- Anonyymi
Etelämmies rientää auttamaan. Hän tuumaa myös jotta siellä veneellinen mahtuu olemaan.
- Anonyymi
No on siellä Kytökylässä pahansopuista porukkaa, jos yli 100 kilometriä pitkän joen varrelle ei mahdu uimarit ja veneen laskijat yhdessä?
- Anonyymi
Paljonko siellä niitä uimareita nykyään käy? Sillonku minun nuoruudessa siellä 80-luvullä käytiin, ni tuolla veteenlaskurampin paikalla niitä veneitä sillon säilytettiin. Sekö sitte oli turvallisempaa?
- Anonyymi
Kyse lienee menettelytavoista, samat säännöt kuulunee kaikille
- Anonyymi
Nää on niin selkeitä juttuja joten eiköhä anneta olla
- Anonyymi
Öö,mikä tässä on selkiää?
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😋 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi018152469vf
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445720
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253566Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1172789- 472488
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851- 291839
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201616- 321587
- 281530