Elia apokryfi

Anonyymi-ap

Kuudentena vuotena persialaisten kuningas suunnittelee väijytyksen Memphisissä. He tappavat assyrialaisen kuninkaan. Persialaiset kostavat maalle ja he käskevät tappamaan pakanat ja laittomat. He käskevät rakentamaan pyhien temppelit. He antavat kaksinkertaisia lahjoja Jumalan Huoneelle. He sanovat "Jumalan nimi on yksi." Kaikki maa tervehtii persialaisia.

Jopa se jäännös, joka ei kuollut ahdistusten alle, sanoo: "Herra on lähettänyt meille vanhurskaan kuninkaan, ettei maa tulisi erämaaksi." Hän käskee, ettei mitään kuninkaallista anneta kolmeen vuoteen ja kuuteen kuukauteen. Maa tulee olemaan täynnä tavaraa hyvinvoinnin runsaudessa. Ne, jotka ovat elossa, menevät kuolleiden luokse sanoen "Nouskaa ja olkaa kanssamme tässä levossa."

Tuon kuninkaan neljännen vuoden alussa laittomuuden poika ilmestyy sanoen "minä olen kristus", vaikka hän ei ole. Älkää uskoko häntä!

Laittomuuden poika seisoo pyhissä paikoissa. Hän sanoo auringolle "laske", ja se laskee. Hän sanoo "loista" ja se tekee sen. Hän sanoo "pimenny" ja se tekee sen. Hän sanoo kuulle "muutu veriseksi" ja se tekee sen. Hän kulkee meren ja jokien päällä kuin kuivalla maalla. Hän laittaa rammat kävelemään. Hän laittaa kuurot kuulemaan. Hän laittaa mykät puhumaan. Hän laittaa sokeat näkemään. Spitaaliset hän puhdistaa, sairaat hän parantaa. Paholaiset hän heittää ulos. Hän moninkertaistaa merkkinsä ja ihmeensä jokaisen läsnäolossa. Hän tekee niitä tekoja, joita Kristus teki paitsi kuolleiden herättämistä. Tästä te tiedätte, että hän on laittomuuden poika, koska hän ei kykene antamaan elämää.

Katso, minä kerron minkälainen hän on, niin että voitte tunnistaa hänet. Hän on hoikkajalkainen nuori mies, vähän harmaita hiuksia hänen päänsä etupuolella. Hänen kulmakarvansa yltävät hänen korviinsa. Hänen käsiensä etupuolella on spitaalista muistuttava paljas läikkä. Hän muuttaa itsensä niiden läsnäolossa, jotka näkevät hänet. Hänestä tulee nuori lapsi. Hänestä tulee vanhus. Hän muuttaa itseään joka kohdassa, mutta hänen päänsä merkkejä hän ei kykene vaihtamaan. Siitä te tiedätte, että hän on laittomuuden poika.

Neitsyt nimeltään Tabitha kuulee, että häpeämätön on paljastanut itsensä pyhissä paikoissa. Ja hän pukee ylleen vaatteen hienosta kankaasta. Ja hän ajaa hänet Juudeaan, haukkuen hänet ylös Jerrusalemiin sanoen: "Oi häpeilemätön, oi laittomuuden poika, oi sinä, joka olet ollut vihamielinen kaikille pyhille." Sitten se häpeämätön suuttuu neitsyelle. Hän ajaa hänet auringonlaskun maakuntiin, hän imee hänen verensä illalla. Ja hän heittää hänet temppelin ylle ja neitsyestä tulee kansalle parannus. Hän nousee aamun koittaessa ja elää haukkuakseen häntä sanoen: "Oi häpeämätön, sinulla ei ole valtaa sieluani tai ruumistani vastaan, koska minä elän aina Herrassa. Myös minun vereni, jonka olet heittänyt temppelin ylle, tulee kansan parannukseksi."

Sitten kun Elia ja Eenok kuulevat, että häpeämätön on paljastanut itsensä pyhässä paikassa, he tulevat alas ja taistelevat hänen kanssaan sanoen: "Etkö ole häpeissäsi, kun liität itsesi pyhiin, vaikka olet aina ollut etäinen. Sinä olet ollut vihamielinen niille, jotka kuuluvat taivaaseen. Sinä olet toiminut maahan kuuluvia vastaan. Sinä olet ollut vihamielinen valtaistuimille, sinä olet toiminut enkeleitä vastaan. Sinä olet aina muukalainen. Sinä olet pudonnut taivaalta kuin aamutähdet. Sinut muutettiin ja heimosi tuli sinulle pimeäksi. Mutta sinä et häpeä, kun seisot lujasti Jumalaa vastaan. Sinä olet paholainen." Häpeämätön kuulee ja suuttuu. Hän taistelee heidän kanssaan suuren kaupungin torilla. Häneltä menee seitsemän päivää heidän kanssaan taistelemiseen. Ja heiltä menee kolme ja puoli päivää torilla kuolleina kaiken kansan nähdessä heidät. Mutta neljäntenä päivänä he nousevat ja haukkuvat häntä sanoen: "Oi häpeämätön, oi laittomuuden poika. Etkö häpeä itseäsi, sillä sinä johdat harhaan Jumalan kansaa, jonka puolesta sinä et kärsinyt? Etkö tiedä, että me elämme Herrassa?" Kun nämä sanat puhutaan, he hallitsevat häntä sanoen: "Lisäksi me alennamme lihan hengen puolesta ja me tapamme sinut, sillä sinä et kykene puhumaan tuona päivänä, koska me olemme ikuisesti vahvoja Herrassa. Mutta sinä olet ikuisesti vihamielinen Jumalalle." Häpeämätön kuulee ja hän suuttuu ja taistelee heidän kanssaan, ja koko kaupunki ympäröi heitä. Tuona päivänä he huutavat ylös taivaaseen, kun he loistavat, kaiken kansan ja koko maailman nähdessä heidät.

Laittomuuden poika ei voita heitä. Hän on vihainen maassa ja etsii, kuinka voisi tehdä syntiä kansaa vastaan. Hän vainoaa kaikkia pyhiä. Heidät ja maan papit tuodaan takaisin sidottuina. Hän tappaa heidät ja tuhoaa heidät. Heidän silmänsä poistetaan rautaisilla piikeillä. Hän poistaa ihon heidän päistään. Hän poistaa heidän kyntensä yksi kerrallaan. Hän käskee etikkaa ja sitruunaa laitettavaksi heidän nenäänsä. Nyt ne, jotka eivät kykene sietämään tuon kuninkaan kidutuksia, ottavat kultaa ja pakenevat kahluupaikkojen yli erämaihin. He makaavat kuin nukkuvat. Herra ottaa heidän henkensä ja

3

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yksikään villieläin ei syö niitä, ennen kuin tulee suuren tuomion viimeinen päivä. He nousevat ja löytävät lepopaikan Kristuksen valtakunnassa, mutta he eivät ole niin kuin ne, jotka ovat kestäneet, sillä Herra sanoi: "Minä suon heille, että he istuvat oikealla puolellani." Ne, jotka ovat kestäneet, saavat suosion yli toisten, ja he voittavat laittomuuden pojan. He todistavat taivaan ja maan erkanemista. He saavat kirkkauden valtaistuimet ja kruunut.

Kuusikymmentä vanhurskasta, jotka ovat valmistautuneet tähän hetkeen, kuulevat. He vyöttäytyvät Jumalan rintakilpeen ja he juoksevat Jerusalemiin ja taistelevat häpeämättömän kanssa sanoen: "Kaikki vallat, joita profeetat ovat alusta lähtien tehneet, sinä olet tehnyt. Mutta sinä et kykene herättämään kuolleita, koska sinulla ei ole valtaa antaa elämää. Siitä me olemme tienneet, että sinä olet laittomuuden poika." Hän kuulee ja hän suuttuu ja käskee sytyttämään alttareille tulen. Vanhurskaat sidotaan, heidän nostetaan ylös ja poltetaan.

Ja tuona päivänä monien sydämet ymmärtävät ja he pakenevat hänen luotaan sanoen: "Tämä ei ole Kristus. Kristus ei tapa vanhurskaita. Hän ei vainoa niin että hän etsisi heitä, vaan hän taivuttelee heidät merkeillä ja ihmeillä."

Tuona päivänä Kristus säälii niitä, jotka ovat Hänen omiaan. Hän lähettää taivaasta 64000 enkeliä, jokaisella niistä kuusi siipeä. Ääni liikuttaa taivasta ja maata, kun he ylistävät ja kiittävät. Nyt ne, joiden otsan ylle on kirjoitettu Kristuksen nimi ja joiden käden yllä on sinetti, sekä pienet että suuret otetaan ylös heidän siipiensä ylle ja nostetaan ylös ennen vihaa. Sitten Gabriel ja Uriel tulevat valopylväiksi johdattaen heidät pyhään maahan. Heille suodaan syödä elämän puusta. He pukeutuvat valkeisiin vaatteisiin ja enkelit vartioivat heitä. He eivät janoa eikä laittomuuden poika kykene hallitsemaan heitä.

Ja tuona päivänä maa muuttuu, aurinko pimenee ja rauha poistetaan maasta. Linnut putoavat maahan kuolleina. Maa on kuiva, meren vedet kuivuvat. Synnintekijät valittavat maan päällä sanoen: "Mitä sinä olet tehnyt meille, oi laittomuuden poika, sanoessasi ’minä olen kristus’, kun olet paholainen? Sinä et kykene pelastamaan itseäsi niin, että pelastaisit meidät. Sinä teit merkkejä läsnäolossamme kunnes erotit meidät Kristukesta, joka loi meidät. Voi meitä, kun kuuntelimme sinua! Katso, nyt me kuolemme nälänhädässä. Missä nyt on jälki vanhurskaasta, me tahdomme palvoa häntä, tai missä on se, joka opettaa meitä ja me rukoilemme häntä? Nyt meidät tuhotaan vihalla, koska me emme ole totelleet Jumalaa. Me menimme meren syvyyksiin emmekä löytäneet vettä. Me kaivoimme jokia ja papyrusruokoja emmekä löytäneet vettä."

Sitten tuona päivänä häpeämätön itkee sanoen: "Voi minua, koska minun aikani on ohittanut minut, kun olin sanomassa ettei minun aikani ohita minua. Minun vuoteni tulivat kuukausiksi ja minun päiväni ovat mennyttä, niin kuin tomu, joka katoaa. Siksi minä nyt menehdyn yhdessä teidän kanssanne. Siksi, juoskaa erämaahan. Ottakaa kiinni varkaat ja tappakaa heidät. Tuokaa pyhät, sillä heidän tähtensä maa tuottaa hedelmää. Heidän tähtensä aurinko loistaa maan päällä. Heidän tähtensä kastee tulee maan ylle." Synnintekijät itkevät sanoen: "Sinä teit meidät vihamielisiksi jumalalle. Jos kykenet, nouse ja vainoa heitä." Sitten hän ottaa tuliset siipensä ja lentää pyhien perään. Hän taistelee jälleen heidän kanssaan. Enkelit kuulevat ja tulevat alas, he taistelevat hänen kanssaan monien miekkojen taistelua.

Tuona päivänä tapahtuu, että Herra kuulee ja käskee taivasta ja maata suurella vihalla, ja niistä lähtee tuli. Tuli peittää maan 72 kyynärän korkeudelle. Se kuluttaa yhdessä synnintekijät ja paholaiset kuin sänkipellon, oikealla tuomiolla.

Tuona päivänä vuoret ja maa puhuvat. Ohitustiet puhuvat toisilleen sanoen: "Oletko kuullut tänään sellaisen kävelevän ihmisen äänen, joka ei ole tullut Jumalan Pojan tuomiolle?" Jokaisen synnit seisovat häntä vastaan siinä paikassa, missä ne tehtiin, olivatpa ne päivän tai yön syntejä. Ne, jotka kuuluvat vanhurskaisiin, näkevät synnintekijät ja ne, jotka vainosivat heitä ja ne, jotka ojensivat heidät kuolemalle kidutuksissa. Sitten synnintekijät kidutettaessa näkevät vanhurskaiden paikan. Noina päivinä se, mitä vanhurskaat pyytävät, annetaan heille moninkertaisesti ja näin armo tapahtuu

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

❤️ ­­N­­­y­­­m­­f­­o­m­a­­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Tuona päivänä Herra tuomitsee taivaan ja maan. Hän tuomitsee ne, jotka rikkoivat taivaassa ja ne, jotka tekivät niin maan päällä. Hän tuomitsee kansojen paimenet. Hän kysyy lammaslaumoista ja ne annetaan Hänelle, eikä niissä ole petosta. Näiden jälkeen Elia ja Eenok tulevat alas. He poistavat maailman lihan ja saavat hengellisen ruumiin. He ajavat takaa laittomuuden poikaa ja tappavat hänet, sillä hän ei kykene puhumaan. Tuona päivänä hän hajoaa heidän läsnäolossaan kuin jää, joka hajoaa tulesta. Hän menehtyy kuin käärme, jossa ei ole henkeä. He sanovat hänelle: "Sinun aikasi on mennyttä. Siksi nyt, sinä ja ne, jotka uskovat sinuun, te menehdytte". Heidät heitetään syvyyden pohjalle ja se suljetaan heitä varten.

Tuona päivänä Kristus, Kuningas, ja kaikki Hänen pyhänsä tulevat taivaasta. Hän polttaa maan. Hän viettää tuhat vuotta sen yllä. Koska synnintekijät hallitsivat sitä, Hän luo uuden taivaan ja maan. Ei yhtäkään kuolettavaa paholaista ole olemassa niissä. Hän hallitsee pyhiensä kanssa, nousten ja laskeutuen, heidän ollessa aina enkelien kanssa, ja he ovat Kristuksen kanssa tuhat vuotta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 502
      7513
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      230
      2630
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2571
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      160
      1897
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1758
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      3
      1479
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      0
      1357
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      76
      1173
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1158
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1145
    Aihe