Enää runsas pari viikkoo tätä Suomen lelukaamosta. Mun tekis mielensä käy kattomassa kaamosrajan pohjoispuolella oikeeta kaamosta vaikka iltapäivällä.
Joku pohjoisen vapaa ja mukava nainen tulis käyttämään mua vaikka Rovaniemellä ny ennenkuin valo valtaa taas pohjoisen.
Sen verran asia kiinnostaa, että gogeloin tps;n eli talvipäivänseisauksen.
Se on tänä vuonna 22.12 klo 4.24. Siintä maapallo alkaa pyörimähän kohti tilapäist valoo päin.
Senkin karttapallosta nähin, että vastakohta, eli yötön yö pallon toisella puolella sattuu Tyynen meren eteläosaan.
Tosin se on enemmän kuukausien kuin viikkojen iso ala, eteläistä palhon puoliskoo se yöttömän yön alue.
Jaksamiist kaikki yksinäiset ihmiset.
Anonyymi-ap
2
122
Vastaukset
- Anonyymi
Tarvitteisin kanssa mukavan tytön rattiin tuolle 2000 kilsan matkalle. Ja paljon ruutia lompakossa.
Nyt ei ol järkee lähtä kattoon mahollisia revontulia Lappiin, Niitä ny näkee etelä-Suomessakin.- Anonyymi
Taidanpa jättää väliin tällä kerralla, mutta kiitos kutsusta!
Ehkä ensi vuonna. Laita tietoamilloin lähdet reissuun.
Voit noukkia minut matkan varrelta, vaaleanpunainen toppatakki ja keltainen myssy päässä.
Hilma Hämeestä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623