mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse :)
Pim pom ovikello soi :)
129
2048
Vastaukset
- Anonyymi
Olisin noloissani, koska täällä on sotkuista, pölyistä, sohva täynnä likaisia vaatteita ja muutenkin täällä on epäviihtyisää. Olisin kuitenkin iloinen hänen näkemisestään.
- Anonyymi
Minä asun kuulemma läävässä 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sinä asut vielä äidin helmoissa vaikka oot ikivanha vanhapiika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sinä asut vielä äidin helmoissa vaikka oot ikivanha vanhapiika.
Kiitos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antaa haukkujien haukkua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se läävä jos ei se itseä häiritse kyläilijälle voinee sanoa jos sua häirihee nii siivoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antaa haukkujien haukkua!
Voi kun olet miestä kohtaan empasosiopaattinen
- Anonyymi
Nämä on kivoja leikkejä. :)
"Hei, mukava kun tulit, saanko halata? Haluatko kahvia / teetä / olutta tms.?"- Anonyymi
Sähän tykkäätkin enemmän haukkua etc
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähän tykkäätkin enemmän haukkua etc
Anteeksi mistä nyt puhut? 🤔 Oliko mulla väärä hymiö käytössä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi mistä nyt puhut? 🤔 Oliko mulla väärä hymiö käytössä?
Jätä nuo sekoilijat vain huomiotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätä nuo sekoilijat vain huomiotta.
Kiitos, kiva kun joku tsemppaa, vaikka ei tunneta. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, kiva kun joku tsemppaa, vaikka ei tunneta. :)
Kannattaa keskittyä vain positiivisiin viesteihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa keskittyä vain positiivisiin viesteihin.
Niin yritänkin tehdä. :)
- Anonyymi
Mä en ymmärrä mitä ihmiset on koskaa saanu irti näistä "kaivattusi tulee ovelle" aloituksista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en ymmärrä mitä ihmiset on koskaa saanu irti näistä "kaivattusi tulee ovelle" aloituksista.
Mä tierän mu koitappa sä arvata ehkä hyväl tuuril arvaat oikkei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksinäinen ihminen höpöttelee, kun ei jaksa itsekseenkään koko aikaa puhua? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhtä suuri tai pieni menekki mitä muillakin miehen yksinpuheluilla, riippuu mistä kulmasta katsoo
- Anonyymi
Huolestuisin, koska ei hänen pitäisi tietää missä asun
- Anonyymi
Jos ei osoitetieto ole salainen ei sen selvittäminen pitäisi olla edes haaste si jos on täsmälleen saman nimisiä ni si pitäs varmaan se henkilötunnuskin tietää ja poliisihan si taas saa selville sen salaisenkin osoitetiedon
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei osoitetieto ole salainen ei sen selvittäminen pitäisi olla edes haaste si jos on täsmälleen saman nimisiä ni si pitäs varmaan se henkilötunnuskin tietää ja poliisihan si taas saa selville sen salaisenkin osoitetiedon
Miksi tää poliisi ovelle kaivattuna koko aika? 🤭
Joo mun ovelle voi tulla poliisista, krp tai Suposta tyyppejä. Ihan ois tervetulleita avuksi.
♥️ jonnekin- Anonyymi
originalpieninainen kirjoitti:
Miksi tää poliisi ovelle kaivattuna koko aika? 🤭
Joo mun ovelle voi tulla poliisista, krp tai Suposta tyyppejä. Ihan ois tervetulleita avuksi.
♥️ jonnekinMihin tarvitset mies apua- tiskaamiseen vai roskien vientiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin tarvitset mies apua- tiskaamiseen vai roskien vientiin?
Tai lumitöihin, puunkantoon, postin hakemiseen ym ym ym
Anonyymi kirjoitti:
Mihin tarvitset mies apua- tiskaamiseen vai roskien vientiin?
Saa toki tätä naista auttaa tiskaamisessakin.
Kun vointi on heikko tällä hetkellä,
mutta ei en mä tuollasiin noita tarttisi apuun.
Toki ihan kahvillekin voisi tulla,
höpöttelemään kuulumisia.
<3 Pelastajalle- Anonyymi
Saa toki tätä naista auttaa tiskaamisessakin.
Kun vointi on heikko tällä hetkellä,
mutta ei en mä tuollasiin noita tarttisi apuun.
Toki ihan kahvillekin voisi tulla,
höpöttelemään kuulumisia.
<3 PelastajalleNyt on kyllä taas uskottavaa, kun kerroit olevasi nainen näin heti kommentin kärkeen, jospa tekisivät manikyyrin samalla👍
- Anonyymi
Kutsuisin sisään, keittäisin kahvit.
- Anonyymi
Empä tiiä, siinähän tuo kävi kuukausi sitten. Ovi ei vaan auvennut🤣
- Anonyymi
Ei ollu varmaan kotona tai nukku sikiäst
- Anonyymi
Huolestuisin koiran kunnosta. Se yleensä syö ihmiset jo ennen kuin ne pääsevät ovikellon luokse.
- Anonyymi
Olisin positiivisesti yllättynyt ja iloinen kun sinut näkisin :)
- Anonyymi
Ensinäkin ovikellon ääni saa aikaa. Jähmettymisen. Joka saa aikaan reaktion että ryömisin lattialla ja esittäisin etten ole kotona.
- Anonyymi
Sulla lienee si hakupäällä poliisi si taas lie soittaa huoltomiehelle jos ne noista syistä ihan oventaakse vaivautuu jotta varmistuvat ettei asiakas joka istumaan pitäs toimittaa ole varmasti kotona
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla lienee si hakupäällä poliisi si taas lie soittaa huoltomiehelle jos ne noista syistä ihan oventaakse vaivautuu jotta varmistuvat ettei asiakas joka istumaan pitäs toimittaa ole varmasti kotona
En kuulu sun tuttava piiriin. En ole ollut ikinä missään tekemisissä poliisin kanssa. Asun omakotitalossa. Enkä päästä tuntemattomia kotiini. Eikä nykyään tututkaan ilmesty oven taakse ilmoittamatta.
Putoisin varmaan maahan eli vink vink
voiks varautua valmiiks ja tarraa kii.
Itkisin ehkä ja halaisin.
Ellen paniikissa sitte vetäis ovea naaman eestä kii.
Mutta ei näin tuu käymään ikinä.Sä putoilet vaan sen takia, ku et vieläkään oo syöny kunnon aamupalaa. Siitä se johtuu se putoilu.
UnhappyJoe kirjoitti:
Sä putoilet vaan sen takia, ku et vieläkään oo syöny kunnon aamupalaa. Siitä se johtuu se putoilu.
No totta tuo, siitähän varmasti suurin osa putoiluista ja kopsahuksista johtuu...
äsken söin lauantain aamupalaa..
Nyt koitan mennä nukkuu...
Hyvää yötä !!originalpieninainen kirjoitti:
No totta tuo, siitähän varmasti suurin osa putoiluista ja kopsahuksista johtuu...
äsken söin lauantain aamupalaa..
Nyt koitan mennä nukkuu...
Hyvää yötä !!Öitä :)
UnhappyJoe kirjoitti:
Öitä :)
Kuka oletkaan,
kaikkea hyvää!
Pidä huoli itestäs.
Kiitos aamupalasta Nallukalle 🐻🧸❣- Anonyymi
Kuka oletkaan,
kaikkea hyvää!
Pidä huoli itestäs.
Kiitos aamupalasta Nallukalle 🐻🧸❣Ota koppia villiäisestä. Sotkee minun ja kaverini asioita ja esittää muita. Jos menisitte yhdessä puhumaan jonnekin niin se jättäisi meidät rauhaan?
Anonyymi kirjoitti:
Ota koppia villiäisestä. Sotkee minun ja kaverini asioita ja esittää muita. Jos menisitte yhdessä puhumaan jonnekin niin se jättäisi meidät rauhaan?
Vattuako tuut mulle jauhaa Nallukan ja mun juttuun.
- Anonyymi
Anteeksi Nallukka vaikuttaa oikein rehelliselle. Villiäinen taas ei yhtään.
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi Nallukka vaikuttaa oikein rehelliselle. Villiäinen taas ei yhtään.
Vattuuko sulle kuuluu tai liittyy.
- Anonyymi
Eiks siel niuvasa ole aamu pala ja lääkkeet? Teille molemmille!
Anonyymi kirjoitti:
En mä ainakaa oo siellä..
Eikä lääkkeitä oo mul myöskää ..- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis molemmille miehen mielikuvitushahmoille vai? Omalla identiteetillä varmaan mennä portista sisään
Anonyymi kirjoitti:
Siis molemmille miehen mielikuvitushahmoille vai? Omalla identiteetillä varmaan mennä portista sisään
OrigPn joo on ns hahmo, mutta hahmon takana olen ihan ihminen, en mielikuvitusta. enkä mieskään. Eikä mulla ole syytä tai tarvetta niuvaan. Ja jos oisikin johkin hoitoon tarve niin se paikka ois täällä etelän suunnassa
- Anonyymi
Kaatuisin 😊😂
- Anonyymi
Hajusta tietäisin 🤦♂️
- Anonyymi
Painu ny vituun
- Anonyymi
Ovikello rikki.
- Anonyymi
Onkohan sillä päässä vikaa hih
- Anonyymi
On mulla kuulemma omasta mielestäni ei ole mu mä toki olen puolueellinen siittä sanomaankaan kun tyhmähän sellai immei kaiketi on joka ei puoliaan pidä
- Anonyymi
Kurkkaisin ovisilmästä kuka on ja avaisin oven.
- Anonyymi
Ovi on aina avoinna 😁
- Anonyymi
12 v?
- Anonyymi
Tuon ikäinen on vie lapsi mu miten tuo ny mihkään liittyy ja kysymyksenä tyhmä laittaa ikä ja kyssäri
- Anonyymi
En ehdi kun olen tod.näk palstalla keikkumassa.
- Anonyymi
Ei tiedä missä asun
- Anonyymi
Iloinen ja yllättynyt tietysti.
- Anonyymi
No ei vittu taatusti ilmesty.
Turhaa haaveilla jostakin, mikä on vähemmän todennäköistä kuin voittaa lotossa joka viikko vuoden ajan.- Anonyymi
Jos olisit mun kaivattu niin yllättäisin ihan piruuttani.
- Anonyymi
Et arvakkaan kuinka moni olis valmis vaihtamaan jopa edes mahdollisuuden rakastua tuohon lottovoittoon kerta viikkoon
Anonyymi kirjoitti:
Et arvakkaan kuinka moni olis valmis vaihtamaan jopa edes mahdollisuuden rakastua tuohon lottovoittoon kerta viikkoon
Kun sais sen rakkauden ei ois mitään merkitystä rahalla. No ei nytkään kyllä mutta ennemmin rakkaus ja rakas kun loputonkaan määrä rahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haista mies vttu
- Anonyymi
🥰Olisin maailman onnellisin nainen🙏❤️🔥
- Anonyymi
Soittaisin poliisit.
- Anonyymi
Jos hän olisi itse itse tinanappi, kollega voisi jo valmiiksi olla pihalla odottelemassa kytiksellä. 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos hän olisi itse itse tinanappi, kollega voisi jo valmiiksi olla pihalla odottelemassa kytiksellä. 🤭
No tuossa tapauksessa oisin onnellinen jos mun ovelleni ilmestyisi... ❣
- Anonyymi
Moni kaipailija näyttää sekoittavan asioita.se että kaipaa jotakuta ei tarkoita että tunne on molemminpuolinen! Jos molemmat toisiaan oikeasti kaipaisi tuskin viestit tätä kautta kulkisi!
- Anonyymi
Olet täysin oikeassa. Eikö kaikilla kuitenkin ole oikeus käsitellä tunteitaan, jos ei loukkaa toista?
- Anonyymi
Luuletko tosiaan ettei viestit kulje tätä kautta ainoa mikä täällä jää haasteeksi on löytää kaikki kyseisen henkilön kirjoittamat kirjoitukset mun kohdalla se on jo mahdotonta kun joku on niitä mustasukkaisuuttaan poistanu poistattanu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet täysin oikeassa. Eikö kaikilla kuitenkin ole oikeus käsitellä tunteitaan, jos ei loukkaa toista?
Ymmärtääkseni on kuinka tunteitaan muuten oppii käsittelemään jos ei niitä opettele edes käsittelemään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko tosiaan ettei viestit kulje tätä kautta ainoa mikä täällä jää haasteeksi on löytää kaikki kyseisen henkilön kirjoittamat kirjoitukset mun kohdalla se on jo mahdotonta kun joku on niitä mustasukkaisuuttaan poistanu poistattanu
Keneltä kenelle viestejä etsit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keneltä kenelle viestejä etsit?
Sinun kannattaa jo luovuttaa tämän provoilevan miehen aukikirjoittelusi
- Anonyymi
Ovisilmästä vilkaisu ainakin pistäisi sydämen hakkaamaan. Vetäisin henkeä :) ja ovi auki. On tämäkin, fiilis kuin teinillä. No tätä se nainen saa minussa vieläkin aikaan (ei kumminkaan näy päällepäin).
- Anonyymi
Pim pom ovikello ei soi kukonlaulu klo.04 32 lämmintä silloin jo 22
- Anonyymi
Kukonlaulunaika on entimuinoin ollu ymmärtääkseni siinnä kuuden korvil
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukonlaulunaika on entimuinoin ollu ymmärtääkseni siinnä kuuden korvil
Minulla on kokemusta kanoista. Kyllä se kukko aikaisemmin laulaa, eli joskus neljän ja viiden välillä.
- Anonyymi
Ottaisin kainaloon ja suutelisin.
- Anonyymi
Avaisin oven olen mä oven yleensä avannu oli oventakana kuka tahansa virpojille en tosin ole avannu kun ei ole koskaan muistannu varata mitään lapsille annettavaksi ni ei sillai ole tahtonu edes tuottaa lapselle lapsille pettymystä si taas
- Anonyymi
Huitoisin ikkunasta, soita ovikelloa, pyytäisin siirtymään oven eteen, pyytäisin nimikirjoitusta, pyytäisin ranskalaista suudelmaa. Sitten en enää pyytäis, antaisin vaan.
- Anonyymi
Kättä pidempää pitää olla eteisessä, koskaan tiedä kuka tulossa väärään aikaan.
- Anonyymi
Se skenaario ei olisi ongelma kuin vain, jos joku olisi aikeissa tulla lässyttämään jotain mielenhallintaskeidaa. Sivusta
- Anonyymi
Hymyilisin leveästi. Ottaisin kädestä kiinni ja veisin sisään. Halaisin erittäin piiitkääään!
Suukkoja!!- Anonyymi
Maneerit.
- Anonyymi
Avaisin oven ja tuijottaisin hyvin yllättyneenä hänen hämmentyneitä ja suloisia kasvojaan. Sanat lipuisivat kummankin huulilta aran jännittyneesti, pyytäisin sisäpuolelle, ja odottaisin takkia naulakkoon. Kysyisin mitä hän tahtoisi juoda, touhuaisin, hetkiä alkuun kun saisi rauhoittaa ajatuksiaan. Ehdottaisin makean rauhoittavaa juomaa, joka yllättäisi hänet hyvällä tavalla. Katsoisin salaa hänen kasvojaan, yrittäisin lukea niitä kauniita silmiä ja samalla hänen juomastani värjääntyneitä huuliansa. Juttelumme rentoutuisi ajastaan, ja kyselisimme toisiltamme aivan tavallisia asioita, vältellen siirtymästä tähän poikkeavaan tapaamiseemme. Hetken katseltuani, jonkun oudon voiman pakottamana, siirtyisin istumaan hänen viereensä. Hän hymyilisi ja arvaisin hänen aavistaneen sisälläni tuntuneen kaipuun tunteen, joka hiljenisi hänen läheisyydessään. Istuisimme kehot lähekkäin ja vapautuisimme, saattaisin hänet autolle ja jäisin mietteliäänä katsomaan hänen katoamistaan.
https://youtu.be/ZUb3Ix5O_iE- Anonyymi
Tanssisimme viimeisen valssin,syöpävalssin.
- Anonyymi
Mähän haisen niin pahalle ettei kukaan voi olla mun kanssa samassa tilassa. Ja vain sen takia ettei kukaan varjele ja suojele mua. Olen älykäs ihminen.
- Anonyymi
Kuin kynästäni
- Anonyymi
Se olisi unelmien t@yttymys 😇, paras joululahja
- Anonyymi
Oishan se sellanen .
- Anonyymi
Syöpäkääryle.
- Anonyymi
Toivottaisin tervetuloa ja keittäisin kahvit ja olisin iloisen onnellinen toivoisin että tulisi toistenkin esim .. nytkin odotan seuraava kertaa että näkisin hänet ...vanhus 72v nainen
- Anonyymi
Minulla ei ole kaivattua. Mitä se sana tarkoitaa? Jos entinen suhteni tulisi ovelleni ? Tarjoaisin teetä ja kysyisin missä olet nämä vuodet ollut?Mutta en kaipaa häntä.Olenko vialinen sitten? Elän tosi elämää.
- Anonyymi
Päästäisin sisään..... näkisipä arjen, kun siihen muutenkin haluaa mukaan.
- Anonyymi
Riemastuisin ja vetäisin täysillä jonkin biisin, mahdollisesti Sylvian joululaulun.
(Oikeassa elämässä tietty käyttäytyisin korrektisti ja tuikitavallisesti 'moi, mitäs sulla' vai oisko vielä pykälää parempi 'ai moi vietkö nää roskat' kunnon understatement)- Anonyymi
Riemastuisin ja veisin sinut minun sytostaatti hoitoihin ..turhaan ja saisit itkeä kanssani.
- Anonyymi
Varmaan sanoisin jotain tyyliin "oot noin 2 ja puoli minsaa myöhässä". Nähty viimeksi reilu vuosi sitten 🤣
- Anonyymi
Sanoisin:
"Mennään mieluummin sinun luo. - Anonyymi
No enpä tiedä tuota olen monesti miettinyt mut et tulis oot niin arkakin
- Anonyymi
aratkin voivat yllättää ;D
- Anonyymi
Sanoisin että onpa mukava kun tulit auttamaan mua tekemään joulusiivoukset ;D
- Anonyymi
sanoisin "eii en halua vartiotornia"
- Anonyymi
Ohjaisin tyttöystäväni ulos parvekkeen kautta. Onneksi asun 1. Kerroksessa ja tyttöystäväni hyvin ymmärtäväinen.
- Anonyymi
Sanoisin, että kiva kun tulit. Mitä ruokaa tehtäisiin tänään yhdessä?
- Anonyymi
Olisitpa hän nainen. 😌
- Anonyymi
Makkaraa tehtäisiin🤣🤣🤣🤣🤣🤣🥰
- Anonyymi
Kysyisin lähetäänkö ajelulle, minulla olisi asiaa.
- Anonyymi
Miksi pitää lähteä ajelulle tuon takia? Eikö olisi helpompi jutella siellä toisen kotona, jossa toisen osapuolen ei tarvi jakaa huomiota ajamiseen?
- Anonyymi
Viihdyttäisin häntä soittamalla hänelle kitaraa:)
- Anonyymi
Kukas hän mahtaa olla? Mitä soittaisit hänelle kitaralla? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukas hän mahtaa olla? Mitä soittaisit hänelle kitaralla? :)
Olen eräs kiva häntä (naista) ja musiikkia rakastava henkilö vain..
Soittaisin todennäköisesti jotain rauhallista akustisella kitaralla:) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen eräs kiva häntä (naista) ja musiikkia rakastava henkilö vain..
Soittaisin todennäköisesti jotain rauhallista akustisella kitaralla:)Niin suloista ! Toivottavasti saisit soiteltua hänelle. Tuollainen olisi niin unelmaa <3
- Anonyymi
Happy
- Anonyymi
Pyytäisin sisään, keittäisin kahvit ja haluaisin kuulla mikä toi hänet ovelleni juuri nyt.
- Anonyymi
Mahdollisuus meni lauantaina, nyt ei enää ole tulemista.
- Anonyymi
Miten esitit kutsun?
- Anonyymi
No olisin hämmästynyt mut etpä tulis edes oven taakse kun oot niin arka
- Anonyymi
Kysyisin: "Ootko eksynyt? Voinko auttaa?" Jos ei saa sanaa suustaan, jatkaisin: "Tarviitko jotain? Maistuuko lenkki?"
se olisi unelmien täyttymys 😇 paras joululahja 🥰 varmaa halattais, tarjoisin pullakahvit, tutustuttais ja tovittavasti siitä kehittyis pidempiaikaisenpikin ystävyyssuhde.
- Anonyymi
Heittäisin avokin pihalle samalla oven avauksella
- Anonyymi
Ai kauhea. Eihän tälle saisi nauraa, mutta mulla onkin kiero huumorintaju.
- Anonyymi
ei tuu tapahtumaan
- Anonyymi
Sanoisin että ihmeiden aika ei ole ohi 🤗
Tuskin tulee tapahtumaan kuitenkaan, kun minä ollut se aloitteentekijä muutenkin aina.
Mutta oli kyllä kiva nähdä viime perjantaina..
Ehkä seuraavan kerran jo puhutaankin jotain toisillemme 😲 odotin mies sinun aloitusta vaihteeksi, turhaan tietenkin.
Menihän se matka hiljaisuuden vallitessa kuitenkin.
Kunnes jälleen kohtaamme ❤️ - Anonyymi
No koska ilmestyt odotan jos olet ypäjältä päin niin ilomielin odotan sinua oveni taakse
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2665720Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill651899- 1801710
- 1191201
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä131151Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181551047Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71016Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j41931RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j49911Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288902