Pim pom ovikello soi :)

Anonyymi-ap

mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse :)

129

2015

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisin noloissani, koska täällä on sotkuista, pölyistä, sohva täynnä likaisia vaatteita ja muutenkin täällä on epäviihtyisää. Olisin kuitenkin iloinen hänen näkemisestään.

      • Anonyymi

        Minä asun kuulemma läävässä 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä asun kuulemma läävässä 👍

        No sinä asut vielä äidin helmoissa vaikka oot ikivanha vanhapiika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sinä asut vielä äidin helmoissa vaikka oot ikivanha vanhapiika.

        Kiitos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä asun kuulemma läävässä 👍

        Antaa haukkujien haukkua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä asun kuulemma läävässä 👍

        Onko se läävä jos ei se itseä häiritse kyläilijälle voinee sanoa jos sua häirihee nii siivoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaa haukkujien haukkua!

        Voi kun olet miestä kohtaan empasosiopaattinen


    • Anonyymi

      Nämä on kivoja leikkejä. :)
      "Hei, mukava kun tulit, saanko halata? Haluatko kahvia / teetä / olutta tms.?"

      • Anonyymi

        Sähän tykkäätkin enemmän haukkua etc


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähän tykkäätkin enemmän haukkua etc

        Anteeksi mistä nyt puhut? 🤔 Oliko mulla väärä hymiö käytössä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi mistä nyt puhut? 🤔 Oliko mulla väärä hymiö käytössä?

        Jätä nuo sekoilijat vain huomiotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätä nuo sekoilijat vain huomiotta.

        Kiitos, kiva kun joku tsemppaa, vaikka ei tunneta. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, kiva kun joku tsemppaa, vaikka ei tunneta. :)

        Kannattaa keskittyä vain positiivisiin viesteihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa keskittyä vain positiivisiin viesteihin.

        Niin yritänkin tehdä. :)


      • Anonyymi

        Mä en ymmärrä mitä ihmiset on koskaa saanu irti näistä "kaivattusi tulee ovelle" aloituksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ymmärrä mitä ihmiset on koskaa saanu irti näistä "kaivattusi tulee ovelle" aloituksista.

        Mä tierän mu koitappa sä arvata ehkä hyväl tuuril arvaat oikkei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ymmärrä mitä ihmiset on koskaa saanu irti näistä "kaivattusi tulee ovelle" aloituksista.

        Yksinäinen ihminen höpöttelee, kun ei jaksa itsekseenkään koko aikaa puhua? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ymmärrä mitä ihmiset on koskaa saanu irti näistä "kaivattusi tulee ovelle" aloituksista.

        Yhtä suuri tai pieni menekki mitä muillakin miehen yksinpuheluilla, riippuu mistä kulmasta katsoo


    • Anonyymi

      Huolestuisin, koska ei hänen pitäisi tietää missä asun

      • Anonyymi

        Jos ei osoitetieto ole salainen ei sen selvittäminen pitäisi olla edes haaste si jos on täsmälleen saman nimisiä ni si pitäs varmaan se henkilötunnuskin tietää ja poliisihan si taas saa selville sen salaisenkin osoitetiedon


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei osoitetieto ole salainen ei sen selvittäminen pitäisi olla edes haaste si jos on täsmälleen saman nimisiä ni si pitäs varmaan se henkilötunnuskin tietää ja poliisihan si taas saa selville sen salaisenkin osoitetiedon

        Miksi tää poliisi ovelle kaivattuna koko aika? 🤭
        Joo mun ovelle voi tulla poliisista, krp tai Suposta tyyppejä. Ihan ois tervetulleita avuksi.

        ♥️ jonnekin


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Miksi tää poliisi ovelle kaivattuna koko aika? 🤭
        Joo mun ovelle voi tulla poliisista, krp tai Suposta tyyppejä. Ihan ois tervetulleita avuksi.

        ♥️ jonnekin

        Mihin tarvitset mies apua- tiskaamiseen vai roskien vientiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin tarvitset mies apua- tiskaamiseen vai roskien vientiin?

        Tai lumitöihin, puunkantoon, postin hakemiseen ym ym ym


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mihin tarvitset mies apua- tiskaamiseen vai roskien vientiin?

        Saa toki tätä naista auttaa tiskaamisessakin.
        Kun vointi on heikko tällä hetkellä,
        mutta ei en mä tuollasiin noita tarttisi apuun.

        Toki ihan kahvillekin voisi tulla,
        höpöttelemään kuulumisia.

        <3 Pelastajalle


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Saa toki tätä naista auttaa tiskaamisessakin.
        Kun vointi on heikko tällä hetkellä,
        mutta ei en mä tuollasiin noita tarttisi apuun.

        Toki ihan kahvillekin voisi tulla,
        höpöttelemään kuulumisia.

        <3 Pelastajalle

        Nyt on kyllä taas uskottavaa, kun kerroit olevasi nainen näin heti kommentin kärkeen, jospa tekisivät manikyyrin samalla👍


    • Anonyymi

      Kutsuisin sisään, keittäisin kahvit.

    • Anonyymi

      Empä tiiä, siinähän tuo kävi kuukausi sitten. Ovi ei vaan auvennut🤣

      • Anonyymi

        Ei ollu varmaan kotona tai nukku sikiäst


    • Anonyymi

      Huolestuisin koiran kunnosta. Se yleensä syö ihmiset jo ennen kuin ne pääsevät ovikellon luokse.

    • Anonyymi

      Olisin positiivisesti yllättynyt ja iloinen kun sinut näkisin :)

    • Anonyymi

      Ensinäkin ovikellon ääni saa aikaa. Jähmettymisen. Joka saa aikaan reaktion että ryömisin lattialla ja esittäisin etten ole kotona.

      • Anonyymi

        Sulla lienee si hakupäällä poliisi si taas lie soittaa huoltomiehelle jos ne noista syistä ihan oventaakse vaivautuu jotta varmistuvat ettei asiakas joka istumaan pitäs toimittaa ole varmasti kotona


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla lienee si hakupäällä poliisi si taas lie soittaa huoltomiehelle jos ne noista syistä ihan oventaakse vaivautuu jotta varmistuvat ettei asiakas joka istumaan pitäs toimittaa ole varmasti kotona

        En kuulu sun tuttava piiriin. En ole ollut ikinä missään tekemisissä poliisin kanssa. Asun omakotitalossa. Enkä päästä tuntemattomia kotiini. Eikä nykyään tututkaan ilmesty oven taakse ilmoittamatta.


    • Putoisin varmaan maahan eli vink vink
      voiks varautua valmiiks ja tarraa kii.
      Itkisin ehkä ja halaisin.
      Ellen paniikissa sitte vetäis ovea naaman eestä kii.
      Mutta ei näin tuu käymään ikinä.

      • Sä putoilet vaan sen takia, ku et vieläkään oo syöny kunnon aamupalaa. Siitä se johtuu se putoilu.


      • UnhappyJoe kirjoitti:

        Sä putoilet vaan sen takia, ku et vieläkään oo syöny kunnon aamupalaa. Siitä se johtuu se putoilu.

        No totta tuo, siitähän varmasti suurin osa putoiluista ja kopsahuksista johtuu...
        äsken söin lauantain aamupalaa..

        Nyt koitan mennä nukkuu...

        Hyvää yötä !!


      • originalpieninainen kirjoitti:

        No totta tuo, siitähän varmasti suurin osa putoiluista ja kopsahuksista johtuu...
        äsken söin lauantain aamupalaa..

        Nyt koitan mennä nukkuu...

        Hyvää yötä !!

        Öitä :)


      • UnhappyJoe kirjoitti:

        Öitä :)

        Kuka oletkaan,
        kaikkea hyvää!
        Pidä huoli itestäs.

        Kiitos aamupalasta Nallukalle 🐻🧸❣


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Kuka oletkaan,
        kaikkea hyvää!
        Pidä huoli itestäs.

        Kiitos aamupalasta Nallukalle 🐻🧸❣

        Ota koppia villiäisestä. Sotkee minun ja kaverini asioita ja esittää muita. Jos menisitte yhdessä puhumaan jonnekin niin se jättäisi meidät rauhaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ota koppia villiäisestä. Sotkee minun ja kaverini asioita ja esittää muita. Jos menisitte yhdessä puhumaan jonnekin niin se jättäisi meidät rauhaan?

        Vattuako tuut mulle jauhaa Nallukan ja mun juttuun.


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Vattuako tuut mulle jauhaa Nallukan ja mun juttuun.

        Anteeksi Nallukka vaikuttaa oikein rehelliselle. Villiäinen taas ei yhtään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi Nallukka vaikuttaa oikein rehelliselle. Villiäinen taas ei yhtään.

        Vattuuko sulle kuuluu tai liittyy.


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Vattuako tuut mulle jauhaa Nallukan ja mun juttuun.

        Eiks siel niuvasa ole aamu pala ja lääkkeet? Teille molemmille!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiks siel niuvasa ole aamu pala ja lääkkeet? Teille molemmille!

        En mä ainakaa oo siellä..
        Eikä lääkkeitä oo mul myöskää ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiks siel niuvasa ole aamu pala ja lääkkeet? Teille molemmille!

        Siis molemmille miehen mielikuvitushahmoille vai? Omalla identiteetillä varmaan mennä portista sisään


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis molemmille miehen mielikuvitushahmoille vai? Omalla identiteetillä varmaan mennä portista sisään

        OrigPn joo on ns hahmo, mutta hahmon takana olen ihan ihminen, en mielikuvitusta. enkä mieskään. Eikä mulla ole syytä tai tarvetta niuvaan. Ja jos oisikin johkin hoitoon tarve niin se paikka ois täällä etelän suunnassa


    • Anonyymi

      Kaatuisin 😊😂

    • Anonyymi

      Hajusta tietäisin 🤦‍♂️

      • Anonyymi

        Painu ny vituun


    • Anonyymi

      Ovikello rikki.

    • Anonyymi

      Onkohan sillä päässä vikaa hih

      • Anonyymi

        On mulla kuulemma omasta mielestäni ei ole mu mä toki olen puolueellinen siittä sanomaankaan kun tyhmähän sellai immei kaiketi on joka ei puoliaan pidä


    • Anonyymi

      Kurkkaisin ovisilmästä kuka on ja avaisin oven.

    • Anonyymi

      Ovi on aina avoinna 😁

    • Anonyymi

      12 v?

      • Anonyymi

        Tuon ikäinen on vie lapsi mu miten tuo ny mihkään liittyy ja kysymyksenä tyhmä laittaa ikä ja kyssäri


    • Anonyymi

      En ehdi kun olen tod.näk palstalla keikkumassa.

    • Anonyymi

      Ei tiedä missä asun

    • Anonyymi

      Iloinen ja yllättynyt tietysti.

    • Anonyymi

      No ei vittu taatusti ilmesty.
      Turhaa haaveilla jostakin, mikä on vähemmän todennäköistä kuin voittaa lotossa joka viikko vuoden ajan.

      • Anonyymi

        Jos olisit mun kaivattu niin yllättäisin ihan piruuttani.


      • Anonyymi

        Et arvakkaan kuinka moni olis valmis vaihtamaan jopa edes mahdollisuuden rakastua tuohon lottovoittoon kerta viikkoon


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et arvakkaan kuinka moni olis valmis vaihtamaan jopa edes mahdollisuuden rakastua tuohon lottovoittoon kerta viikkoon

        Kun sais sen rakkauden ei ois mitään merkitystä rahalla. No ei nytkään kyllä mutta ennemmin rakkaus ja rakas kun loputonkaan määrä rahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et arvakkaan kuinka moni olis valmis vaihtamaan jopa edes mahdollisuuden rakastua tuohon lottovoittoon kerta viikkoon

        Haista mies vttu


    • Anonyymi

      🥰Olisin maailman onnellisin nainen🙏❤️‍🔥

    • Anonyymi

      Soittaisin poliisit.

      • Anonyymi

        Jos hän olisi itse itse tinanappi, kollega voisi jo valmiiksi olla pihalla odottelemassa kytiksellä. 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hän olisi itse itse tinanappi, kollega voisi jo valmiiksi olla pihalla odottelemassa kytiksellä. 🤭

        No tuossa tapauksessa oisin onnellinen jos mun ovelleni ilmestyisi... ❣


    • Anonyymi

      Moni kaipailija näyttää sekoittavan asioita.se että kaipaa jotakuta ei tarkoita että tunne on molemminpuolinen! Jos molemmat toisiaan oikeasti kaipaisi tuskin viestit tätä kautta kulkisi!

      • Anonyymi

        Olet täysin oikeassa. Eikö kaikilla kuitenkin ole oikeus käsitellä tunteitaan, jos ei loukkaa toista?


      • Anonyymi

        Luuletko tosiaan ettei viestit kulje tätä kautta ainoa mikä täällä jää haasteeksi on löytää kaikki kyseisen henkilön kirjoittamat kirjoitukset mun kohdalla se on jo mahdotonta kun joku on niitä mustasukkaisuuttaan poistanu poistattanu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet täysin oikeassa. Eikö kaikilla kuitenkin ole oikeus käsitellä tunteitaan, jos ei loukkaa toista?

        Ymmärtääkseni on kuinka tunteitaan muuten oppii käsittelemään jos ei niitä opettele edes käsittelemään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko tosiaan ettei viestit kulje tätä kautta ainoa mikä täällä jää haasteeksi on löytää kaikki kyseisen henkilön kirjoittamat kirjoitukset mun kohdalla se on jo mahdotonta kun joku on niitä mustasukkaisuuttaan poistanu poistattanu

        Keneltä kenelle viestejä etsit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keneltä kenelle viestejä etsit?

        Sinun kannattaa jo luovuttaa tämän provoilevan miehen aukikirjoittelusi


    • Anonyymi

      Ovisilmästä vilkaisu ainakin pistäisi sydämen hakkaamaan. Vetäisin henkeä :) ja ovi auki. On tämäkin, fiilis kuin teinillä. No tätä se nainen saa minussa vieläkin aikaan (ei kumminkaan näy päällepäin).

    • Anonyymi

      Pim pom ovikello ei soi kukonlaulu klo.04 32 lämmintä silloin jo 22

      • Anonyymi

        Kukonlaulunaika on entimuinoin ollu ymmärtääkseni siinnä kuuden korvil


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukonlaulunaika on entimuinoin ollu ymmärtääkseni siinnä kuuden korvil

        Minulla on kokemusta kanoista. Kyllä se kukko aikaisemmin laulaa, eli joskus neljän ja viiden välillä.


    • Anonyymi

      Ottaisin kainaloon ja suutelisin.

    • Anonyymi

      Avaisin oven olen mä oven yleensä avannu oli oventakana kuka tahansa virpojille en tosin ole avannu kun ei ole koskaan muistannu varata mitään lapsille annettavaksi ni ei sillai ole tahtonu edes tuottaa lapselle lapsille pettymystä si taas

    • Anonyymi

      Huitoisin ikkunasta, soita ovikelloa, pyytäisin siirtymään oven eteen, pyytäisin nimikirjoitusta, pyytäisin ranskalaista suudelmaa. Sitten en enää pyytäis, antaisin vaan.

    • Anonyymi

      Kättä pidempää pitää olla eteisessä, koskaan tiedä kuka tulossa väärään aikaan.

      • Anonyymi

        Se skenaario ei olisi ongelma kuin vain, jos joku olisi aikeissa tulla lässyttämään jotain mielenhallintaskeidaa. Sivusta


    • Anonyymi

      Hymyilisin leveästi. Ottaisin kädestä kiinni ja veisin sisään. Halaisin erittäin piiitkääään!
      Suukkoja!!

      • Anonyymi

        Maneerit.


    • Anonyymi

      Avaisin oven ja tuijottaisin hyvin yllättyneenä hänen hämmentyneitä ja suloisia kasvojaan. Sanat lipuisivat kummankin huulilta aran jännittyneesti, pyytäisin sisäpuolelle, ja odottaisin takkia naulakkoon. Kysyisin mitä hän tahtoisi juoda, touhuaisin, hetkiä alkuun kun saisi rauhoittaa ajatuksiaan. Ehdottaisin makean rauhoittavaa juomaa, joka yllättäisi hänet hyvällä tavalla. Katsoisin salaa hänen kasvojaan, yrittäisin lukea niitä kauniita silmiä ja samalla hänen juomastani värjääntyneitä huuliansa. Juttelumme rentoutuisi ajastaan, ja kyselisimme toisiltamme aivan tavallisia asioita, vältellen siirtymästä tähän poikkeavaan tapaamiseemme. Hetken katseltuani, jonkun oudon voiman pakottamana, siirtyisin istumaan hänen viereensä. Hän hymyilisi ja arvaisin hänen aavistaneen sisälläni tuntuneen kaipuun tunteen, joka hiljenisi hänen läheisyydessään. Istuisimme kehot lähekkäin ja vapautuisimme, saattaisin hänet autolle ja jäisin mietteliäänä katsomaan hänen katoamistaan.




      https://youtu.be/ZUb3Ix5O_iE

      • Anonyymi

        Tanssisimme viimeisen valssin,syöpävalssin.


    • Anonyymi

      Mähän haisen niin pahalle ettei kukaan voi olla mun kanssa samassa tilassa. Ja vain sen takia ettei kukaan varjele ja suojele mua. Olen älykäs ihminen.

      • Anonyymi

        Kuin kynästäni


    • Anonyymi

      Se olisi unelmien t@yttymys 😇, paras joululahja

      • Anonyymi

        Oishan se sellanen .


      • Anonyymi

        Syöpäkääryle.


    • Anonyymi

      Toivottaisin tervetuloa ja keittäisin kahvit ja olisin iloisen onnellinen toivoisin että tulisi toistenkin esim .. nytkin odotan seuraava kertaa että näkisin hänet ...vanhus 72v nainen

    • Anonyymi

      Minulla ei ole kaivattua. Mitä se sana tarkoitaa? Jos entinen suhteni tulisi ovelleni ? Tarjoaisin teetä ja kysyisin missä olet nämä vuodet ollut?Mutta en kaipaa häntä.Olenko vialinen sitten? Elän tosi elämää.

    • Anonyymi

      Päästäisin sisään..... näkisipä arjen, kun siihen muutenkin haluaa mukaan.

    • Anonyymi

      Riemastuisin ja vetäisin täysillä jonkin biisin, mahdollisesti Sylvian joululaulun.

      (Oikeassa elämässä tietty käyttäytyisin korrektisti ja tuikitavallisesti 'moi, mitäs sulla' vai oisko vielä pykälää parempi 'ai moi vietkö nää roskat' kunnon understatement)

      • Anonyymi

        Riemastuisin ja veisin sinut minun sytostaatti hoitoihin ..turhaan ja saisit itkeä kanssani.


    • Anonyymi

      Varmaan sanoisin jotain tyyliin "oot noin 2 ja puoli minsaa myöhässä". Nähty viimeksi reilu vuosi sitten 🤣

    • Anonyymi

      Sanoisin:
      "Mennään mieluummin sinun luo.

    • Anonyymi

      No enpä tiedä tuota olen monesti miettinyt mut et tulis oot niin arkakin

      • Anonyymi

        aratkin voivat yllättää ;D


    • Anonyymi

      Sanoisin että onpa mukava kun tulit auttamaan mua tekemään joulusiivoukset ;D

    • Anonyymi

      sanoisin "eii en halua vartiotornia"

    • Anonyymi

      Ohjaisin tyttöystäväni ulos parvekkeen kautta. Onneksi asun 1. Kerroksessa ja tyttöystäväni hyvin ymmärtäväinen.

    • Anonyymi

      Sanoisin, että kiva kun tulit. Mitä ruokaa tehtäisiin tänään yhdessä?

      • Anonyymi

        Olisitpa hän nainen. 😌


      • Anonyymi

        Makkaraa tehtäisiin🤣🤣🤣🤣🤣🤣🥰


    • Anonyymi

      Kysyisin lähetäänkö ajelulle, minulla olisi asiaa.

      • Anonyymi

        Miksi pitää lähteä ajelulle tuon takia? Eikö olisi helpompi jutella siellä toisen kotona, jossa toisen osapuolen ei tarvi jakaa huomiota ajamiseen?


    • Anonyymi

      Viihdyttäisin häntä soittamalla hänelle kitaraa:)

      • Anonyymi

        Kukas hän mahtaa olla? Mitä soittaisit hänelle kitaralla? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukas hän mahtaa olla? Mitä soittaisit hänelle kitaralla? :)

        Olen eräs kiva häntä (naista) ja musiikkia rakastava henkilö vain..
        Soittaisin todennäköisesti jotain rauhallista akustisella kitaralla:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen eräs kiva häntä (naista) ja musiikkia rakastava henkilö vain..
        Soittaisin todennäköisesti jotain rauhallista akustisella kitaralla:)

        Niin suloista ! Toivottavasti saisit soiteltua hänelle. Tuollainen olisi niin unelmaa <3


    • Anonyymi

      Happy

    • Anonyymi

      Pyytäisin sisään, keittäisin kahvit ja haluaisin kuulla mikä toi hänet ovelleni juuri nyt.

    • Anonyymi

      Mahdollisuus meni lauantaina, nyt ei enää ole tulemista.

      • Anonyymi

        Miten esitit kutsun?


    • Anonyymi

      No olisin hämmästynyt mut etpä tulis edes oven taakse kun oot niin arka

    • Anonyymi

      Kysyisin: "Ootko eksynyt? Voinko auttaa?" Jos ei saa sanaa suustaan, jatkaisin: "Tarviitko jotain? Maistuuko lenkki?"

    • se olisi unelmien täyttymys 😇 paras joululahja 🥰 varmaa halattais, tarjoisin pullakahvit, tutustuttais ja tovittavasti siitä kehittyis pidempiaikaisenpikin ystävyyssuhde.

    • Anonyymi

      Heittäisin avokin pihalle samalla oven avauksella

      • Anonyymi

        Ai kauhea. Eihän tälle saisi nauraa, mutta mulla onkin kiero huumorintaju.


    • Anonyymi

      ei tuu tapahtumaan

    • Anonyymi

      Sanoisin että ihmeiden aika ei ole ohi 🤗
      Tuskin tulee tapahtumaan kuitenkaan, kun minä ollut se aloitteentekijä muutenkin aina.
      Mutta oli kyllä kiva nähdä viime perjantaina..
      Ehkä seuraavan kerran jo puhutaankin jotain toisillemme 😲 odotin mies sinun aloitusta vaihteeksi, turhaan tietenkin.
      Menihän se matka hiljaisuuden vallitessa kuitenkin.
      Kunnes jälleen kohtaamme ❤️

    • Anonyymi

      No koska ilmestyt odotan jos olet ypäjältä päin niin ilomielin odotan sinua oveni taakse

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18459
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3145
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1416
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1091
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe