Nainen miks me revitään toisiamme kappaleiks
kun voitas korjata toinen toistamme
Haluisin jakaa elämäni sun kans
Kaikki ylä ja alamäet
Olla parhaani mukaan sun tuki ja turva
Tulisit viereen yöks niinku silloin jokin aika sitten etkä lähtis enää ikinä pois
En haluu elää ilman sua
Oot kaunein ja upein
Rakastan sua
Tuun varmaan aina rakastamaan
ja se tekee mut hulluks
etenkin kun tiiän etten sua saa
Mitkään ilkeet jutut täällä ei oo multa
jos niin oot luullu
aistinu välillä et varmaan inhoot mua
Kun kirjotan usein näitä tämmösiä
Mut en pahalla ja ainoostaan vaa me kaks voidaan tunnistaa
:(💔
Tää biisi kertoo vähänku meistä
💕
https://youtu.be/n2XY9X9zOeA?feature=shared
Nainen tää on sulle menetetty rakkaus
123
7137
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi menetetty?
- Anonyymi
Koska oon idiootti ja käyttäydyn typerästi aina
Tajusin mitä menetin jokapäivä mielessä toinen ja toinen tuskin ees miettii mua :(
- Anonyymi
Toivottavasti et ap pahastu, kun kommentoin, että koskettava kappalevalinta.
- Anonyymi
Miksi pahastuisin ? Eniten harmittaa että hän ei edes mieti mua pätkääkään oon yhdentekevä ehkä ei koskaan aidosti välittänytkään sattuu tietää et on aina hylätty ja petetty t. Aloittaja
- Anonyymi
Milloin olen vieressäsi ollut?
- Anonyymi
Se ihana nainen nukkui vieressäni joku 2,5 viikkoa sitten. T. Aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmetyttää. Siis ootte olleet yhdessä noin vähän aikaa sitten. Ettekö muka voi vielä puhua asioita selviksi ja miksi kommunikoida täällä. Rohkeutta nyt vaan .-sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nukkuiko samassa sängyssä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nukkuiko samassa sängyssä?
Nukkui joo. Ettekö ymmärrä lukemaanne. Antaa olla. Unohtakaa koko aloitus. Älkää kyselkö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nukkui joo. Ettekö ymmärrä lukemaanne. Antaa olla. Unohtakaa koko aloitus. Älkää kyselkö.
Ymmörsin ajattelin vaan että olisit joku muu unohda.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmörsin ajattelin vaan että olisit joku muu unohda.
Mäkin ajattelin et oisit sinä vissiin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli kyllä vähän pieni sänky 😁🤭
- Anonyymi
Laita jotain tunnisteita
- Anonyymi
En laita enempää. Liikaa kalastelijoita ja trolleja. Oikee voi tunnistaa. Ehkä jos fiksusti ajattelee. T. Aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En laita enempää. Liikaa kalastelijoita ja trolleja. Oikee voi tunnistaa. Ehkä jos fiksusti ajattelee. T. Aloittaja
Eiköhän tuo vieressä nukkuminen ollut jo riittävä tunniste. Täällä kun on vaan meitä yksinnukkujia tai varattuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä ketään tai mitään muuta ole kun sä ja sun psykomoodit
- Anonyymi
Plää plää ainakin 30v,meille lukijoille riittää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tuo vieressä nukkuminen ollut jo riittävä tunniste. Täällä kun on vaan meitä yksinnukkujia tai varattuja.
Ootte vuosikymmeniä yrittäneet palstalla hoitaa tota suhde asiaa, menkää avioliitto asiantuntijalle selvittään noi asiat, koko suomi tietää teistä aika paljon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootte vuosikymmeniä yrittäneet palstalla hoitaa tota suhde asiaa, menkää avioliitto asiantuntijalle selvittään noi asiat, koko suomi tietää teistä aika paljon!
No kaikkea kanssa.
- Anonyymi
Kyllähän tässä kaikki osuis paitsi nukkuminen, yhessä olo, toinen toiselle..
Ainut etten ollut se joka niihin tauluihin kuului.
Vaan ihan ulkopuolinen. 💔 - Anonyymi
Sua ei kiinnosta rakastaa ja elää, vaan olet sitä samaa alistajaa porukkaa joka etsii hyötyä muille. Hävitit juuri meidän yhteisen elämänkin niihin saastoihin. Et sinä niitä voi toteuttaa ilman minua, minä taas voin. Mutta teit kuitenkin hyvää heille. Ehkä se tekee sinut onnelliseksi. Ei olisi tarvinnut muuta kuin laittaa meidät ykköseksi ja meidän elämän. Ja olisit saanut kaiken tuon mistä haaveiltiin, mutta halusit pelata ja alistaa ja pitää muiden naisten puolia.
- Anonyymi
Nyt erehdyt henkilöstä en ole pelannut tai alistanut ketään tai vienyt yhtään mitään. Ihme syyttelijöitä ja haukkujia koko köpsä palsta täynnä.
- Anonyymi
Miten tää homma oikein menee? Kaikki muuten osuu mut .. ei täs oo mitää perää koko jutus.
- Anonyymi
Mitä jos se onkin sulle. Selvitä asia :) t. Aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei se voi olla kun en ole nukkunut kenenkää kanssa irl...
Miten mä sen muka selvittäisin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On harmitus kyllä kun ei ollut mulle. :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro tästä nyt jotain jooko?
💔🥺
- Anonyymi
Nyt menee kyllä niin yli ymmärryksen tämä viestisi, etten tajua mistä on kysymys?
Taitaa nyt olla viimeinen viesti tänne, tulipa tämäkin paikka koettua.- Anonyymi
Ehkei se ollut sinulle sitten ja jos olikin niin ja jonkun rakkaus noin inhottaa niin älä lue näitä.
- Anonyymi
Mä mieluusti katselisin erään maalaamassa tauluja. Se oli yksi hänen hienoista puolista. Nytkin saisi tulla maalaamaan mulle yhden taulun, johon jo pohjan ostin.
- Anonyymi
No voi että, minkälaisia tauluja hän sitten maalasi?:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi että, minkälaisia tauluja hän sitten maalasi?:)
Omanlaisiaan, lähinnä abstraktia, mun mielestä upeita ku mitkä. Tässä vaiheessa mun on sanottava kuitenkin hyvää yötä tänne ja yritettävä saada nukuttua ees vähän. Muuten ei oo aamulla hyvä olo. Ja niin ikävissäni yksin isoon sänkyyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omanlaisiaan, lähinnä abstraktia, mun mielestä upeita ku mitkä. Tässä vaiheessa mun on sanottava kuitenkin hyvää yötä tänne ja yritettävä saada nukuttua ees vähän. Muuten ei oo aamulla hyvä olo. Ja niin ikävissäni yksin isoon sänkyyn.
Taulua maalaava saattoi juuri nähdä tämän.. ❣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taulua maalaava saattoi juuri nähdä tämän.. ❣
Joo, monet kai maalaa, joten useampikin maalaaja saattoi nähdä tuon. Ja Monet maalasi, muistaakseni 🤔 mutta tämä, ketä tarkoitin tuossa, maalaa omalla tavallaan, ei käytä esimerkiksi telinettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, monet kai maalaa, joten useampikin maalaaja saattoi nähdä tuon. Ja Monet maalasi, muistaakseni 🤔 mutta tämä, ketä tarkoitin tuossa, maalaa omalla tavallaan, ei käytä esimerkiksi telinettä.
Ja laitetaas tohon loppuun vielä tää ❣️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämäkään ei telineitä käyttele. Jonkun kanssa jäi kesken jokin sunnittelu tai muu, että ois voinut maalata valmiiks. ❣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämäkään ei telineitä käyttele. Jonkun kanssa jäi kesken jokin sunnittelu tai muu, että ois voinut maalata valmiiks. ❣
Jaa. Mistäs teillä jäi ja mitä kesken? Yhdessäkö maalasitte? Meidän perheessä vain hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa. Mistäs teillä jäi ja mitä kesken? Yhdessäkö maalasitte? Meidän perheessä vain hän.
No todellisuudessa se olin vaan minä yksin joka maalailin yhtään mitään.
Unelmia ja toiveita.. Särkyneenä yksin...
Jos te olette PERHE, niin miksi saisi TULLA maalaamaan, miksei ole siellä jos perheeseen kuuluu?
Voi itku, oma perheeni ei ollutkaan perhe. :( - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No todellisuudessa se olin vaan minä yksin joka maalailin yhtään mitään.
Unelmia ja toiveita.. Särkyneenä yksin...
Jos te olette PERHE, niin miksi saisi TULLA maalaamaan, miksei ole siellä jos perheeseen kuuluu?
Voi itku, oma perheeni ei ollutkaan perhe. :(Miksi et enää vastannut mitään?
Tuli mieleen tuosta aiemmasta kun sanoit että monet maalasi..
Itsellä tuo maalaus hieman jäi kun niin moni yritti vaikuttaa siihen mitä minä halusin saada maalattua kuvaan.
Ja ehkä suurin syy miksi maalaus on jäähyllä on se että niist ei ikinä tullu valmiita koska lopputulos olisi tarvinnut pientä apua Perheeltä.
Kun yhteiseen Kotiin haluaa saada sopimaan jotain niin ei voi täysin yksin päättää mitä yhteiseen sisältyy.
Yksin ei saa valmista. 💔
Mä tarvitsen maalauksiin tunnetta.
Rakkautta.
Toki viha suru ikäväkin ja yksinäisyys tuottaa omanlaisiaan maalauksiaan, mutta niitä en säilytä.
Joko sinun Hän tuli maalaamaan?
❣ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et enää vastannut mitään?
Tuli mieleen tuosta aiemmasta kun sanoit että monet maalasi..
Itsellä tuo maalaus hieman jäi kun niin moni yritti vaikuttaa siihen mitä minä halusin saada maalattua kuvaan.
Ja ehkä suurin syy miksi maalaus on jäähyllä on se että niist ei ikinä tullu valmiita koska lopputulos olisi tarvinnut pientä apua Perheeltä.
Kun yhteiseen Kotiin haluaa saada sopimaan jotain niin ei voi täysin yksin päättää mitä yhteiseen sisältyy.
Yksin ei saa valmista. 💔
Mä tarvitsen maalauksiin tunnetta.
Rakkautta.
Toki viha suru ikäväkin ja yksinäisyys tuottaa omanlaisiaan maalauksiaan, mutta niitä en säilytä.
Joko sinun Hän tuli maalaamaan?
❣En ole nähnyt tätä, sori, joten en ole voinut siis vastatakaan.
Meillä oli kahden hengen perhe.
Monet oli maalaaja muistaakseni. Oliko Claudia vai mikä....
(Minun) maalaajaa ei ole näkynyt 💔 Hän ei ole enää olemassa minua varten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole nähnyt tätä, sori, joten en ole voinut siis vastatakaan.
(Minun) maalaajaa ei ole näkynyt 💔 Hän ei ole enää olemassa minua varten.Miksei ole enää sua varten?
Oletko varma?
💔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei ole enää sua varten?
Oletko varma?
💔Olen varma. Hän on uudessa suhteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen varma. Hän on uudessa suhteessa.
No sitten se en minä ole. Kun en missään suhteessa ole. Vieläkään. 💔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitten se en minä ole. Kun en missään suhteessa ole. Vieläkään. 💔
No mä sain kuulla hänen olevan. En ole nähnyt häntä eikä ole juteltu asiasta ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mä sain kuulla hänen olevan. En ole nähnyt häntä eikä ole juteltu asiasta ollenkaan.
Älä usko kuuloihin aina. Usko itseesi, luota tunteisiin. Ja ota selvää jos tuo oli tärkeä sinulle. ❣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
(Minun) maalaajaa ei ole näkynyt 💔 Hän ei ole enää olemassa minua varten.Kertoisitko miksi must tuntuu et
Sinä olet... Ja minä olen...
Tai niin Näkisin asiaa..
Oiskohan mitenkään Mahdollista
Todellisuudessa?
❣ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
(Minun) maalaajaa ei ole näkynyt 💔 Hän ei ole enää olemassa minua varten.Tää vaivaa edelleen paljon.
Olikohan Claude Monet tai sinne suuntaan, Tuollainen Claudia Muuten on Näkijä tai vastaavaa.
Maalaaminen on ihan jäissä täällä.
Ei millään onnistu jostain syystä. 💔
❣ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene sateenkaari palstalle höpöttämään, älä tule tänne!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene sateenkaari palstalle höpöttämään, älä tule tänne!
Mitä vttua. Jotkut puhuu asioita ihan niinkuin ne lukee, ilman teidän joidenkin ihme sekoja se sana tarkoittaa sitä tai tätä pskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävää että tää vieläkin vaivaa mua 💔
Kaipaisin kyllä johonkin viereen,
oli sit iso taikka pieni sänky ❣
- Anonyymi
Ei kai se ketään inhota, mut onkohan tämä väärä paikka ilmotella tommosesta.
- Anonyymi
Ei kaikki voi ilmottaa sille jota kaipaa mitä se sua nyt liikuttaa jos joku purkaa tuntojaan. Ehkä se rakkauskin loppuu lopulta ja muuttuu vihaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaikki voi ilmottaa sille jota kaipaa mitä se sua nyt liikuttaa jos joku purkaa tuntojaan. Ehkä se rakkauskin loppuu lopulta ja muuttuu vihaksi.
Sun rakkauden loppumiselle en voi nyt yhtään mitään, sun pitää puhua siitä oikealle henkilölle.
Katkeruus ei ole hyväksi kenellekään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun rakkauden loppumiselle en voi nyt yhtään mitään, sun pitää puhua siitä oikealle henkilölle.
Katkeruus ei ole hyväksi kenellekään.Mee nyt pois sotkemasta kun ei se sulle ole. Piti vaan tulla pätee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei vois?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei vois?
Sitä minäkin ihmettelen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä niin, viha ja rakkaus.. nepä tietenkin.
- Anonyymi
Miten liittyy enkelit asiaan?
- Anonyymi
Ei liity.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei liity.
Juu.. tuli vaan joku sellanen ajatus..
Mutta niin.. En voi selvittää mitään..
Ja nukkuminen ei sovi koska irl iha yksin nukkunut.
- Anonyymi
Äkkiäpä se rakkaus muuttui vihaksi, jos vasta 2,5 viikkoa sitten olette vielä yhdessä nukkuneet .
- Anonyymi
Ei ole mitään vihaa mut jos tarpeeks palstalle laittaa rakkaudenosotuksia ja saa kuraa niskaan niin ehkä ne tunteetkin laantuu...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään vihaa mut jos tarpeeks palstalle laittaa rakkaudenosotuksia ja saa kuraa niskaan niin ehkä ne tunteetkin laantuu...
Mikset sano suoraan sille jollekin tätä.. Miks pitää arvailla? Täällä ei voi uskoa mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset sano suoraan sille jollekin tätä.. Miks pitää arvailla? Täällä ei voi uskoa mitään.
Joskus on vain isoja esteitä. Ei paria muuttujaa vaan enempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkauden osoitukset ei välttämättä myöskään mene aina perille, koska ei kaikilla ole mahdollisuutta olla täällä niin usein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en nyt oikeesti ymmärrä tätä ollenkaan miten voi olla näin osuvia mutta toi nukkuminen. Ja siihen liittyen toinen ei kuuntele ja toinen ei vastaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi laitat niitä rakkaudenosoituksia tänne? Laita sille kenelle ne on tarkoitettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei esteitä vaan hidasteita kuulostais paremmalle. Eikös vaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei esteitä vaan hidasteita kuulostais paremmalle. Eikös vaan?
Usein ne ovat juurikin hidasteita. Sivusta tämä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usein ne ovat juurikin hidasteita. Sivusta tämä
Juu tuokin oli sivusta että ei esteitä vaan...
On hidasteita, jättimäisiäkin hidaste töyssyjä, kuoppia ja mutkia matkalla, ne on oookooo,
esteitä ei... Siis jos molemmat haluavat jotain. Esteitä vasta jos ei ole toiselle edes ilmaa.
- Anonyymi
Onko täällä järkeä olla silloin, jos siltä tuntuu? Eihän se henkilö muiden ilkeyksiin ole syyllinen, että sun vihan ansaisisi.
- Anonyymi
Ei olekkaan syyllinen. Täällä tulee harhaiseksi.
- Anonyymi
Kannattaisiko nyt vaan mennä nukkumaan?
- Anonyymi
Enhän minä revi ketään kappaleiksi en vaan suostu sinun sairaisiin leikkeihin ja alistamiseen.
- Anonyymi
Ollaan enkeleitä toisillemme
Now and forever
- Anonyymi
Rakkautta voi olla niin monenlaista. Se on hieno asia. Älä anna kenenkäänpilata sitä. Joitakin tauluja ei voi hevinsiirtää 😁 Ne jää elämään omaa elämäänsä, jos kukaan ei niitämuuta.
- Anonyymi
Näinhän se on... Kenelle lie joltakulta keneltä jollekin tämän sanot. Kovasti pyöritän päässäni nyt onko tässä jotain..
- Anonyymi
Keneltä kenelle tämä joskus oli?
- Anonyymi
Juupa juu, rakkaus rikkoo .. 💔
- Anonyymi
Niin tekee.. 💔
- Anonyymi
Kyllä asia on niin, että aito rakkaus ei ketään riko. Lukekaa ihmiset mitä on aito rakkaus, miksi suhde satuttaa ja haavoittaa...
Jos se rikkoo, ei se ole mitään rakkautta. Harmittaa, että meni itsellä älyttömän kauan oivaltaa tämä. Olin aiemmin epäterveissä suhteissa, jotka rikkoivat.
Mutta terveessäkin suhteessa esimerkiksi kiintymyssuhdemalli voi vaikuttaa, että kipupisteet saa osumaa.
Rakkautta kaikille, juuri sinä siellä olet rakkauden arvoinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä asia on niin, että aito rakkaus ei ketään riko. Lukekaa ihmiset mitä on aito rakkaus, miksi suhde satuttaa ja haavoittaa...
Jos se rikkoo, ei se ole mitään rakkautta. Harmittaa, että meni itsellä älyttömän kauan oivaltaa tämä. Olin aiemmin epäterveissä suhteissa, jotka rikkoivat.
Mutta terveessäkin suhteessa esimerkiksi kiintymyssuhdemalli voi vaikuttaa, että kipupisteet saa osumaa.
Rakkautta kaikille, juuri sinä siellä olet rakkauden arvoinen.Kyllä myös aito rakkaus voi satuttaa. Pahastikin. Joskus on tilanteita että vaikka kuinka olisi aidosti rakastunut ei voi olla yhdessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä myös aito rakkaus voi satuttaa. Pahastikin. Joskus on tilanteita että vaikka kuinka olisi aidosti rakastunut ei voi olla yhdessä.
Naimisissa toisen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naimisissa toisen kanssa.
Varmaan tuollaisessakin tilanteessa joo,
sellaisesta en vaan puhunut.
- Anonyymi
No en ole ollut kenenkään vieressä pitkään aikaan joten not for me.
Kaunis ajatus toki olisi. Onnea etsintään 👍🏻 - Anonyymi
Pelkkää leikkiä vaan kaikki.. 💔
- Anonyymi
Naapurien leikkiä ja heidän vieraidensa.
Perähikiän huvit on köyhät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naapurien leikkiä ja heidän vieraidensa.
Perähikiän huvit on köyhät.Naapurit ei kyllä muhun liity eikä mikää Hikiä todellakaan. Sitä en osaa sanoa onko missään mitään perää vai ei. Olis kyllä oikeesti ollut hitsin hienoa tietää että mitähän v....a :(
/ tää sivust vaiko perästä jostai
- Anonyymi
Kaikki oli haaveita vain kohdallani.
- Anonyymi
No näköjään munkin.
- Anonyymi
Voi ikävien ikävä :(
- Anonyymi
Jos ap linjoilla vielä, niin laita tämä aloitusteksti hänelle. Tässä kun on selvästi oivallettu se tärkein, ja aitoa rakkautta.
Jos hän kuitenkin edelleen välittää, niin tämä lähentäisi teitä enemmän kuin mikään koskaan.
Älä pelkää tehdä sitä. ❣️
Asiat pitäisi tietysti myös puhua. Netistä voi jokainen etsiä tietoa, miten kommunikoida hyvin parisuhteessa (pätee myös ihstuksen kanssa usein). Lisäksi ihmisten kannattaa tutustua aiheeseen Kiintymyssuhdemallin vaikutus parisuhteessa. Pätee myös ihstuksen käytöstä jos haluaa tutkailla, ja ymmärtää omaansa.
Itsekin vielä kesken, mutta vuorovaikutus on yksi tärkeimmistä tukipylväistä ihmissuhteita. Älkää ihmiset pelätkö sitä, sitä kannattaa harjoittaa, yrittää, ja rakentaa.
Lopuksi yleisesti, mukavaa loppupäivää jokaiselle. Juuri sinä siellä olet arvokas ihminen.- Anonyymi
Kiitos sinulle!
Sinäkin olet arvokas ❣
- Anonyymi
Olen välillä linjoilla en kirjoittele enää juuri yhtään kaipausviestejä tai juuri muutakaan kun nealoitukset sotketaan kuitenkin kun täällä on noita mukamas " tunnistelijoita" yms ja heitä joilla ei ole verbaliikka hallussa niin he väittävät itse kirjoittaneensa näitä joita olen kirjoittanut useampia ja joissa on aika paljon näyttökertoja ja ne ovat aitoja kaipaus tekstejä. Kaipasin pitkään erästä A-naista mutta olin eräänlaisessa mielenhäiriössä ja alan olla parantumaan päin, ehkä joku kaunis päivä paranen kokonaan. T. Aloittaja
- Anonyymi
Himputti, eipä yllätä että A naista.
Niin moni on ihan kuin Osumia mutta sehän sitte aina menee ohi kun ei ala etunimeni tuolla Aalla..
Ps. Tuossakin jopa oli uppoovaa ja osuvaa,
vaikka ei tarkoituksella olisikaan ollut.
Pss. Jos sulla oli Aitoa tunnetta, et voi olla vielä parantumaan päin, nimittäin Aito ei mene niin vaan ohi.. Ehkä joskus vielä, jonain päivänä huomaa ...
Että on ehjä, tai ainakin riittävän ehjä.
- Anonyymi
Rakastan sua vieläkin kaikkien vuosien jälkeenkin ihana nainen sä oisit ollu mulle se ainut ja oikee tiiän et oltas hyvä tiimi ❤️ En vaan voi unohtaa vaikka kuinka yritän mut ehkä joku kaunis päivä unohdan tän ykspuolisen rakkauden.... T. Aloittaja
- Anonyymi
Ditchaa se nykyinen nii harkitsen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ditchaa se nykyinen nii harkitsen...
Ei ole ketään muuta yksin olen. T. Aloittaja
- Anonyymi
Tämä on niin särkevää A vaan on ohi menevä. Muu osuu. Sattuu paljon.
- Anonyymi
Me tapaamme vielä rakas, haluan vain sinut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me tapaamme vielä rakas, haluan vain sinut.
Ketkä tapaavat ja kuka on rakas, jonka haluat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ketään muuta yksin olen. T. Aloittaja
Et sä ketään kaipaa lopeta tuo hömpötys jo
- Anonyymi
Voi yäk
Naiset ovat luonnon asettama ansa
- Anonyymi
Rakkaus on ihana ja tärkeä asia elämässä. Useimmat miehet ja naiset haluavat rakkautta ja rakastaa myös itse ja näin se kuuluu ollakin.
- Anonyymi
Haist jotain !!
Jos naiset on vaan ansoja nii miehet on sitte .... ................
Naiset vihaavat valehtelua
Ja Miehet vihaavat pettämistä'
He vihaavat mitä he tekee toisia kanssa- Anonyymi
Eiköhän toi päde molempiin molemmin tavoin?
Vihataan ja rakastetaan ....
Miksi pelkkää vihaa sun kommenttis muuten?
Naiset rakastaa .........
Miehet rakastaa ..........
Vain itseni kannalta voin sanoa että rakastan rakastaa rakasta rakasta joka rakastaa rakastaa rakasta rakastaan ..........
- Anonyymi
Suruisaa Kyllä..
- Anonyymi
Tää ja monet muut aidot kaipausviestit oli kaikki sulle täällä A❤️❤️❤️❤️❤️
T. Aloittaja
Kyllä sinä tiiät kuinka kirjoitan aina! Aina toivoin et kunpa joku kaunis päivä....mutta ei....
En ole enää jaksanut kaipailla saat rauhan- Anonyymi
Sinuun haluaisin tutustua kaikki jäi kesken siinä.
- Anonyymi
Hitto. Kaikki muu taas kerran täsmää paitsi kirjainten lukumäärä. Jopa se vieressä nukkuminen.
- Anonyymi
Tämä on edelleen niin omituinen ja sydämeen sattuva aloitus. Kuten jokunen muukin A naiselle kirjoitettu. Miten voi olla näin viiltäviä ja repiviä.. sattumia.
😞💔- Anonyymi
Koska ne on eräälle ihanalle/kauneimmalle naiselle 🙏❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska ne on eräälle ihanalle/kauneimmalle naiselle 🙏❤️
Hän on A nainen 🙏❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on A nainen 🙏❤️
Etunimeltään siis on A, vai ?
- Anonyymi
Viestin alku on kaunis, mutta päättyy kuitenkin manipulointiin.
- Anonyymi
Niinpä ja sitä on ollut jo aivan liian kauan. En pysty arvostamaan ollenkaan manipuloivaa ihmistä! Arvostus on tasan nolla!
- Anonyymi
Se on niin tuttua joltain.
- Anonyymi
Mä en muuta toivokkaan, kun palaisimme yhteen, rakastan sinua ja olen myös kirjoittanut sinulle kauniita tekstejä tänne palstalle. Rakastan sinua nyt ja aina 🥰 Toivottavasti Hugolla on ikävä minua, sinun ikuisesti ❤️💕❤️
- Anonyymi
Tunnistan aloittaja sinut jo parin vuoden takaa. Kaikki ajanjaksot yms. Täsmäsi silloin ja luulinkin sinua kaivatukseni. Olen vieläpä A. Kuitenkin oli sitten jotain pieniä juttuja mistä tajusin ettet ole hän.
Ja nyt taas. Siis luulin aloitusta minulle. Täsmää tuo vieressä nukkuminen yms. Kuitenkin tuo sinun A on ilmeisesti nimenä pidempi. Olet sen täällä tainnut joskus sanoa.
Eniten tässä nyt ihmetyttää, että aina se sama ihminen (sinä) tekee aloituksia ja ne täsmää, mutta ei ihan täysin täsmää. Meillä siis on sama tilanne kanssasi, mutta minä olen vaan se tarinan nainen, mutta kuitenkin eri tarinaa😁 Jotenkin huvittaa, kun tunnistan sinun kirjoitukset ja muistan ne. Olet esimerkiksi nähnyt kaivattusi vilaukselta ja minäkin omani samaan aikaan.
Eli kohtalotoveri täällä eri tarinasta. Jään innolla odottamaan mikä seuraavaksi täsmää.- Anonyymi
Niin ja olette muutenkin eri ikäluokkaa kuin minä. No outoa kuitenkin kaikki. Toivottavasti meillä molemmilla on onnellinen loppu.
- Anonyymi
En sinulta rauhaa saa,
vaikken tiedä kuka oletkaan... 💔😔
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1637322
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264218- 503728
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473210- 512966
- 492559
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262356Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732049Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552005- 291906