Voi olla tosi vaikea olla normaalisti kun sinua jos joutuu katsomaan. Olet niin komea.
Miehelle tämä
167
3392
Vastaukset
- Anonyymi
Taidat sen itsekin tietää kun hymyilit. ap
- Anonyymi
Auttoiko yhtään kun istuit ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten auttoiko? Mitä pitäisi auttaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seisoessa voiis syke nousta tai muuta.Istuessa ei ainakaan komeus huimaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan se niinkin. Tuskin pyörtyisin miehen takia, tosin eihän tuota koskaan tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyörtyisitkö itse kauneudesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyörtyisitkö itse kauneudesta?
En tietenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tietenkään.
Mikä sai hymyilyttämään? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sai hymyilyttämään? :)
Varmaan toisen näkeminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan toisen näkeminen.
Miksi se hymyilyttää? Ei sitä jos näkee tuntemattoman ala hymyilemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lukiko tuossa tuntematon ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lukiko tuossa tuntematon ?
Ei vaan sanoin että yleisesti jos näkee tuntemattoman ei ala hymyilemään. Jos taas tunnet hänet niin miksi hymyilit hänelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan sanoin että yleisesti jos näkee tuntemattoman ei ala hymyilemään. Jos taas tunnet hänet niin miksi hymyilit hänelle?
Vähän sekavasti selitetty taas minulta mutta ymmärrät ehkä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan siksi, että on kiva nähdä. Aiheuttaa kivan tunteen kun näkee toisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan siksi, että on kiva nähdä. Aiheuttaa kivan tunteen kun näkee toisen.
Miksi minun näkeminen tuottaa kivan tunteen eikä muiden? Olen jotenkin sekaisin kun yritän olla kuin ei mitään olisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi minun näkeminen tuottaa kivan tunteen eikä muiden? Olen jotenkin sekaisin kun yritän olla kuin ei mitään olisi.
Eiköhän se ole niin, että sellaisen näkeminen aiheuttaa positiivisia tuntemuksia kenestä pitää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se ole niin, että sellaisen näkeminen aiheuttaa positiivisia tuntemuksia kenestä pitää.
Pidät? Miksi pidät minusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidät? Miksi pidät minusta?
Miksi pidän ? Vaikeasti selitettävä juttu. Jostain vain pitää.Luonne, minkälainen toinen on, ulkoinen ja sitten jotain selittämätöntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pidän ? Vaikeasti selitettävä juttu. Jostain vain pitää.Luonne, minkälainen toinen on, ulkoinen ja sitten jotain selittämätöntä.
Minkälainen olen sitten luonteeltani? Miksi ihastuit minuun etkä muihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälainen olen sitten luonteeltani? Miksi ihastuit minuun etkä muihin?
Taitaa olla sinun vuorosi kertoa välillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla sinun vuorosi kertoa välillä
Mitä haluat tietää sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisit ihan itse kirjoittaa sellaista minkä katsot aiheelliseksi kirjoittaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisit ihan itse kirjoittaa sellaista minkä katsot aiheelliseksi kirjoittaa
No kerroin vain että oli aika hankalaa keskittyä muuhun. Vaikeaa. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kerroin vain että oli aika hankalaa keskittyä muuhun. Vaikeaa. :D
Jos tuo sinusta tärkeää niin annetaan olla ellet parempaan pysty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tuo sinusta tärkeää niin annetaan olla ellet parempaan pysty.
Kun katsoit niin se jäi mieleen. Olenko mielestäsi outo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni tuo ei ole outoa.
Kerro edes himpun verran siitä mitä näin kun katsoin sinua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni tuo ei ole outoa.
Kerro edes himpun verran siitä mitä näin kun katsoin sinua.On tosi vaikea tietää mitä minussa näät. Miksi katselet usein ja miksi hymyilit kun katseemme osui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tosi vaikea tietää mitä minussa näät. Miksi katselet usein ja miksi hymyilit kun katseemme osui.
Kumman haluat, että sanon. Näen sinussa kaksoisliekkini vai, että näen sinussa naisen kuka saa aikaan halua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumman haluat, että sanon. Näen sinussa kaksoisliekkini vai, että näen sinussa naisen kuka saa aikaan halua.
Olenko noita molempia sinulle? En tiennyt että ajattelet noin syvällisesti minusta. Kun eihän me tunnetakaan hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olenko noita molempia sinulle? En tiennyt että ajattelet noin syvällisesti minusta. Kun eihän me tunnetakaan hyvin.
Tarkoitin vähän tuota siten, että kumpaa sinä haluaisit minun sinusta näkevän noista ?
Itse sanon jos saa tuon saa aikaan halua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin vähän tuota siten, että kumpaa sinä haluaisit minun sinusta näkevän noista ?
Itse sanon jos saa tuon saa aikaan halua.Minun on vaikea sanoa mitä sinä haluat nähdä minussa. En voi vaikuttaa siihen. Jos siis saan sinut hymyilemään minua katsoessa niin olen saanut sinut ajattelemaan että olisit kaksoisliekkini ja haluat minua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun on vaikea sanoa mitä sinä haluat nähdä minussa. En voi vaikuttaa siihen. Jos siis saan sinut hymyilemään minua katsoessa niin olen saanut sinut ajattelemaan että olisit kaksoisliekkini ja haluat minua?
Unohdetaan nyt tuo kaksoisliekki. Katsotko sinä halusta ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohdetaan nyt tuo kaksoisliekki. Katsotko sinä halusta ?
En katso halusta. Katsoin kohteliaisuudesta ja koitan olla koko ajan katsomatta ja jouduin väkisin katsomaan jolloin katseet kohtasi. Menin siitä sekaisin ja oli vaikeaa keskittyä sen jälkeen muuhin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En katso halusta. Katsoin kohteliaisuudesta ja koitan olla koko ajan katsomatta ja jouduin väkisin katsomaan jolloin katseet kohtasi. Menin siitä sekaisin ja oli vaikeaa keskittyä sen jälkeen muuhin.
Pidätkö edes minusta/tuosta miehestä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidätkö edes minusta/tuosta miehestä ?
No kun on komea ja niin. Tottakai viehätyin ja menin sekaisin siitä hymystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun on komea ja niin. Tottakai viehätyin ja menin sekaisin siitä hymystä.
Mutta et halua ?
Pyysin sinua kertomaan mitä näin kun katsoin sinua ? Tuosta voisit kertoa jotain, vaikka epäolennaista - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta et halua ?
Pyysin sinua kertomaan mitä näin kun katsoin sinua ? Tuosta voisit kertoa jotain, vaikka epäolennaistaEn tiedä mitä sinä näät minussa. Varmaan ihan naisen. No kun on aika vaikeaa koitan keskittyä ja herpaannutat sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä mitä sinä näät minussa. Varmaan ihan naisen. No kun on aika vaikeaa koitan keskittyä ja herpaannutat sen.
Et vastannut tuohon halu kysymykseen. Etkä oikein vastaa tuohon mitö näen kun katson sinua. Olisit voinut kertoa vähän ulkonäköäsi sun muuta.
Menen pian saunaan, joten aika-ikkunani menee kiinni ainakin joksikin aikaa . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et vastannut tuohon halu kysymykseen. Etkä oikein vastaa tuohon mitö näen kun katson sinua. Olisit voinut kertoa vähän ulkonäköäsi sun muuta.
Menen pian saunaan, joten aika-ikkunani menee kiinni ainakin joksikin aikaa .Kiertelet kysymyksiäni. Saat vielä mahdollisuuden räväyttää sellaista vastaukseesi, että saunassa vastauksesi voisi konkretisoitua ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menen pian saunaan, joten aika-ikkunani menee kiinni ainakin joksikin aikaa .Kun en tiedä mitä sinä näet minussa. Enkä osaa sanoa mitä sinä haluat nähdä. En tiedä kulkeeko kiinnostus käsikädessä haluamisen kanssa. Tosin mietin välillä kun olet niin hyvässä kunnossa. Menisin ihan sekaisin jos näkisin vähääkään paljasta pintaa. Tiedät mille näytän kun tällä viikolla nähtiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun en tiedä mitä sinä näet minussa. Enkä osaa sanoa mitä sinä haluat nähdä. En tiedä kulkeeko kiinnostus käsikädessä haluamisen kanssa. Tosin mietin välillä kun olet niin hyvässä kunnossa. Menisin ihan sekaisin jos näkisin vähääkään paljasta pintaa. Tiedät mille näytän kun tällä viikolla nähtiin.
Silti voidit sanoa jotain siitä kun nähtiin.Edes vähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun en tiedä mitä sinä näet minussa. Enkä osaa sanoa mitä sinä haluat nähdä. En tiedä kulkeeko kiinnostus käsikädessä haluamisen kanssa. Tosin mietin välillä kun olet niin hyvässä kunnossa. Menisin ihan sekaisin jos näkisin vähääkään paljasta pintaa. Tiedät mille näytän kun tällä viikolla nähtiin.
Voisit sanoa jotain siitä kun nähtiin.
Eli sinulla on haluja ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta et halua ?
Pyysin sinua kertomaan mitä näin kun katsoin sinua ? Tuosta voisit kertoa jotain, vaikka epäolennaistaAikuiset miehekkeet, puhukaa ihmiset kasvotusten toisille, tätä samaa paskaa jaksa kukaan lukee edes!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sinulla on haluja ?Sanoinhan minä jo tuosta kun nähtiin. Koitin olla normaalisti. Jouduin katsomaan ja katseet osui. Hymyilit ja menin vaikeaksi siitä. Sen jälkeen oli vaikea keskittyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sinulla on haluja ?Minun on mentävä saunaan pian.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sinulla on haluja ?Olet viehättävä miehenä. Tykkäsin hymystäsi. En ajattele tuntemattomia tuttuja halun kautta. Te miehet nyt vain olette enemmän sellaisia haluajia toisin kuin me naiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikuiset miehekkeet, puhukaa ihmiset kasvotusten toisille, tätä samaa paskaa jaksa kukaan lukee edes!
Ei ole pakko lukea. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menen pian saunaan, joten aika-ikkunani menee kiinni ainakin joksikin aikaa .Ärsyttävä trolli!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun on mentävä saunaan pian.
Siitä näkemisestä voisit jotain edes kovin pientä sanoa.Palaan saunasta tähän viideltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä näkemisestä voisit jotain edes kovin pientä sanoa.Palaan saunasta tähän viideltä
Sanoin jo tuolla ylempänä jos et sokea ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotain muuta kuin olet jo sanonut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotain muuta kuin olet jo sanonut
Nuo on kaikki mitä minulla on sanottavaa siitäz
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet viehättävä miehenä. Tykkäsin hymystäsi. En ajattele tuntemattomia tuttuja halun kautta. Te miehet nyt vain olette enemmän sellaisia haluajia toisin kuin me naiset.
Mielestäni olet viehättävä nainen. Uskon, että nainenkin haluaa, sinäkin , mutta sinun sitä vaikeampi myöntää. Sellaista verkottua himoa. Olen elänyt elämää jo ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni olet viehättävä nainen. Uskon, että nainenkin haluaa, sinäkin , mutta sinun sitä vaikeampi myöntää. Sellaista verkottua himoa. Olen elänyt elämää jo ;)
Kirjoita jotain mitä haluatkaan tuohon mitä kysyin. Sitten kysy sen jälkeen minulta jotain.Vastaan viideltä sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet elänyt elämää jo? Ei hän kovin vanha ole. Minuakin nuorempi taitaa olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoinhan minä jo tuosta kun nähtiin. Koitin olla normaalisti. Jouduin katsomaan ja katseet osui. Hymyilit ja menin vaikeaksi siitä. Sen jälkeen oli vaikea keskittyä.
Näin siinä tapahtui. Koen että olet viehättävä ja siksi se hymy sai minut ihan ajatuksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin siinä tapahtui. Koen että olet viehättävä ja siksi se hymy sai minut ihan ajatuksiin.
Et sano oikeastaan yhtään mitään.
Aika-ikkunani täyttyi, heippa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sano oikeastaan yhtään mitään.
Aika-ikkunani täyttyi, heippaSanoin tuossa paljon ja enemmänkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoin tuossa paljon ja enemmänkin.
Et sanonu yhtään mitään 😅 näkemiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoin tuossa paljon ja enemmänkin. Et sinäkään sanonut mitään minusta. :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähdäänhän me pian? Ajattelin olla katsomatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsotko sinä minua ja hymyilet kun nähdään? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska kaikki naiset kokee mielestäsi sinuun verhottua himoa, niin palaat aina kirjoittelemaan ulkonäöstäsi tänne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet viehättävä miehenä. Tykkäsin hymystäsi. En ajattele tuntemattomia tuttuja halun kautta. Te miehet nyt vain olette enemmän sellaisia haluajia toisin kuin me naiset.
Eikö enimmäkseen teinit kirjoittele itselleen, että olet niin viehättävä miehenä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska kaikki naiset kokee mielestäsi sinuun verhottua himoa, niin palaat aina kirjoittelemaan ulkonäöstäsi tänne
Ei tuo mies kirjoittanut ulkonäöstään mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin vasta tämän viestiketjun. :)
Kyllä, herätät minussa himoakin. Pidän äänestäsikin. Katselin sormiesi työskentelyä enkä voinut olla kuvittelematta miten koskettaisit minua. Onneksi pystyn kuuntelemaan ja tekemään useampaa asiaa kerralla.
Tunnen jotain selittämätöntä yhteyttä välillämme, uskaltaisimmekovyhdessä ottaa siitä selvää. Olen vähän epävarma kokemattomuuttani.
Toivottavasti oli hyvä ja rentouttava sauna. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin vasta tämän viestiketjun. :)
Kyllä, herätät minussa himoakin. Pidän äänestäsikin. Katselin sormiesi työskentelyä enkä voinut olla kuvittelematta miten koskettaisit minua. Onneksi pystyn kuuntelemaan ja tekemään useampaa asiaa kerralla.
Tunnen jotain selittämätöntä yhteyttä välillämme, uskaltaisimmekovyhdessä ottaa siitä selvää. Olen vähän epävarma kokemattomuuttani.
Toivottavasti oli hyvä ja rentouttava sauna.Oli hyvä sauna.Kävin saunassa, sitten katselin jalkapalloa ja söin vähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli hyvä sauna.Kävin saunassa, sitten katselin jalkapalloa ja söin vähän.
Tuo ei ollut sitten aloittajalta joka on alkuperäinen katselija ja sai hymyä tällä viikolla. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ei ollut sitten aloittajalta joka on alkuperäinen katselija ja sai hymyä tällä viikolla. :)
Ymmärsin , ettei tuo ollut aloittajalta ja en enää aloittajalta tässä mitään kommenttia kaipaa kun en selkeitä asioita, mistä voisi edes päätellä onko match vai ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärsin , ettei tuo ollut aloittajalta ja en enää aloittajalta tässä mitään kommenttia kaipaa kun en selkeitä asioita, mistä voisi edes päätellä onko match vai ei.
Et taida sitten olla se mies joka hymyili minulle. Jospa tuo nainen sitten on se sinun match.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida sitten olla se mies joka hymyili minulle. Jospa tuo nainen sitten on se sinun match.
Et sanonu mitään sellaista mistä voisin päätellä oletko sama bai et joten en viitsi enää vaivautua keskustelemaan tässä kanssasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sanonu mitään sellaista mistä voisin päätellä oletko sama bai et joten en viitsi enää vaivautua keskustelemaan tässä kanssasi.
Sanoin tuossa montakin kohtaa. Olet minua nuorempi eikö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoin tuossa montakin kohtaa. Olet minua nuorempi eikö?
Juna meni jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juna meni jo.
Sait monta tilaisuutta sanoa veden pitävät asiat mitkä kertoisivat onko match vai ei ja et sanonut joten en viitsi enempää kuluttaa kanssasi aikaa turhanpäiten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juna meni jo.
Ensi viikolla nähdään. Katsot varmasti taas minua. Ei juna ole mennyt mihinkään kun olet edelleen kiinnostunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sait monta tilaisuutta sanoa veden pitävät asiat mitkä kertoisivat onko match vai ei ja et sanonut joten en viitsi enempää kuluttaa kanssasi aikaa turhanpäiten.
Jatketaan irl katselua sitten. :) hymyile vain minulle jatkossakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatketaan irl katselua sitten. :) hymyile vain minulle jatkossakin.
En katso kuin sellaista keneltä saan tässä varman matchin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En katso kuin sellaista keneltä saan tässä varman matchin
Kyllä sinä minua irl siellä katselet ja hymyilet hassu. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinä minua irl siellä katselet ja hymyilet hassu. :)
Enpähän katso.Kai itse tiedän että voin olla katsomatta vaikka kymmenen vuotta .Ja en ole sanonut missä katson naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpähän katso.Kai itse tiedän että voin olla katsomatta vaikka kymmenen vuotta .Ja en ole sanonut missä katson naista.
No hän katsoo minua. ;) voithan sinäkin katsoa kuka oletkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä katson minua nuorenparin naista ensi viikolla. En ainakaan minua vanhempaa ensi viikolla katso.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katson ensi viikolla vain minua nuorenpaa naista..
En katso ensi viikolla minua vanhempaa naista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Logiikka puuttuu tuosta kysymyksestä 🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En katso ensi viikolla minua vanhempaa naista.Jos nyt tulee ketään katsottua missään niin noin katson.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En katso ensi viikolla minua vanhempaa naista.No sittenhän et ole se minun match. :D sanoin tuon tunnisteen jo aikaisemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteex ei aina teinillä ole logiikkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos nyt tulee ketään katsottua missään niin noin katson.
Ensi viikolla noin. Joskus muulloin toistepäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiertelet kysymyksiäni. Saat vielä mahdollisuuden räväyttää sellaista vastaukseesi, että saunassa vastauksesi voisi konkretisoitua ;)
Uuuuuh. Meillä taitaakin olla vähän tiivis sauna. Syliin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta käyn sanomassa tähän, että voi hymy irrota ihan itsestään ja edes itse sitä joka kerta tajuamatta, kun on ihastunut/rakastunut ja onnensa kukkuloilla. Mäkin muistan hymyilleeni prätkän päällä istuessani, mutta en tiennyt, että ihan niin leveästi hymyilin onnesta, mikä minulla oli, kun hänet näin. Kuva kertoi sen minulle myöhemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rrrrrrahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näytä genitaalit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Istuin paskalla. Etkö nähnyt ilmettäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarvii laksatiivia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla melkoisen jäykkä tyyppi.
Se että joku hymyilee katsoessaan, ei välttämättä tarkoita, että on sinusta kiinnostunut parisuhdemielessä, se hymy voi lähteä siitäkin, kun huomaa sinun tuijottelevan hassu ilme kasvoilla ja molemmat yrittää olla, kuin ei oltaisi nähtykään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet freely outo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta tämä yksinpuhelu ja itses kehuminen, joka ei pidä alkuunkaan paikkaansa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo mies kirjoittanut ulkonäöstään mitään.
Aloittajaa, eli miestä tarkoitin yksinpuheluineen, aka sinua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa yllättävää, että miehen feikkivuoropuheluista itsensä kanssa puuttuu logiikka 😱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta tämä yksinpuhelu ja itses kehuminen, joka ei pidä alkuunkaan paikkaansa!
Kerrankin olen 🦄 kanssasi samaa mieltä mitä tulee miehen itsekehuskeluun, ihanaa kun sinäkin alat kuntoutumaan😉
- Anonyymi
Mikset jutellut miehelle henkilökohtaisesti mitään?
- Anonyymi
Missä me istuttiin?
- Anonyymi
Mistä sinä tiedät ollaanko juteltu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä tiedät ollaanko juteltu.
Täällä kai kirjoitetaan aina siten, että oletetaan toisen olevan se kenelle haluaa kirjoittaa
- Anonyymi
Mies kehuu omaa ulkonäköään ja sinä kyselet aiheesta? Ok
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo ilmaisu ”joutuu katsomaan” voisi kertoa fiksulle, että erotomaani haaveilee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis häh ? Ootko ihan terve ? kun kirjoitat noin sekavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo ilmaisu ”joutuu katsomaan” voisi kertoa fiksulle, että erotomaani haaveilee
Ja kyseessä on edelleen mies joka fiilistelee joka kauppareissua jälkikäteen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kyseessä on edelleen mies joka fiilistelee joka kauppareissua jälkikäteen..
Siis mitä ihmettä kirjoitat ???
Oot kyllä outo tapaus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot kyllä outo tapaus.Tuon kirjoitti varmaan se mieheksi luulija joka täällä kirjoittaa ihmeellisiä mieheksi luulentoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis häh ? Ootko ihan terve ? kun kirjoitat noin sekavaa.
Ei tuo tapaus ole terve. Luulee kaikkia miehiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä kai kirjoitetaan aina siten, että oletetaan toisen olevan se kenelle haluaa kirjoittaa
Ollaan me juteltu henkilökohtaisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot kyllä outo tapaus.Joutuu katsomaan viittaa asiakaspalvelijan joka ei voi valita kuka äijä tulee toljottelemaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan me juteltu henkilökohtaisesti.
Ei jutella enää. Jos nähdään niin kumpikaan ei lähesty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei jutella enää. Jos nähdään niin kumpikaan ei lähesty.
Totta tuokin. Haittaako se sinua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joutuu katsomaan viittaa asiakaspalvelijan joka ei voi valita kuka äijä tulee toljottelemaan
Avarnin pojillakin liian kiire muiluttaa kameroiden katvealueilla, ei ehdi pitää priorisoida
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta tuokin. Haittaako se sinua?
Harmittaa kun en tiedä syytä että miksi ei jutella enää. Lisäksi kun minä katson sinua niin käännät minulle selän. :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmittaa kun en tiedä syytä että miksi ei jutella enää. Lisäksi kun minä katson sinua niin käännät minulle selän. :(
Miltä tuntuu iso poika kirjoitella yksinään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei me oikein muutenkaan jutella. En taida olla se nainen kun en käännä selkiä kun katsoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miltä tuntuu iso poika kirjoitella yksinään?
Kysyitkö sitä itseltäsi? Ei täällä muut kirjoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä me istuttiin?
Talon sisällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä me istuttiin?
Jotain asiaa siinä käsiteltiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä me istuttiin?
Sisällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyitkö sitä itseltäsi? Ei täällä muut kirjoita.
Yksi mies vetää näitä älyttömiä kuriositeettiketjuja ja puhelee itsekseen, tekijänä tiedät kyllä tämän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Talon sisällä
Kultaisessa Suihkussa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Talon sisällä
Oliko aloittajamies ihan kauppakeskus?
- Anonyymi
Olen todella hämmästynyt tästä kaikesta... Miksi kaikki tämä myllerrys? Jos kahden henkilön ystävyys on viatonta ja toisiaan eteenpäin auttaen... Mitä tämä todellakin hulluus ja mustamaalaaminen on?
- Anonyymi
Aloituksessa on kyse toisen tuntemisesta ja irl tapahtumista. Ei olla ystäviä vaan tuttuja.
- Anonyymi
Sinulle Rakkaani
- Anonyymi
Miksi olisin sinun rakas? Kun ei tunneta hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olisin sinun rakas? Kun ei tunneta hyvin.
Joku epätoivoinen halusi kuvitella sinut hänen omaksi rakkaakseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näköjään. Saisinpa häneltä mieheltä vastauksia. Oli se aika suloista mutta samaan aikaan sai ajatukset ihan sekaisin kun katseli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näköjään. Saisinpa häneltä mieheltä vastauksia. Oli se aika suloista mutta samaan aikaan sai ajatukset ihan sekaisin kun katseli.
Eli esiinnyt mies taas jonain kassana jota käyt kyttäämässä ja nyt naista on alkanut jo närästää minkä olet huomannut, siksi vakuuttelet itsellesi kuin viimeistä päivää, että se pasmojen sekaisin meneminen olisi positiivista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli esiinnyt mies taas jonain kassana jota käyt kyttäämässä ja nyt naista on alkanut jo närästää minkä olet huomannut, siksi vakuuttelet itsellesi kuin viimeistä päivää, että se pasmojen sekaisin meneminen olisi positiivista
Sinä se et joko osaa lukea, tai ymmärrä lukemaasi!
Kannattaa lukea koko ketju jos haluaa viisastella! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupassa
Mitä minä juuri mietin - esität aloituksessanaista joka istui ja JOUTUI sinua katselemaan, eli joku prisman kassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähänpä naista esittävä mies ei ole vastannut, kun osuu liian lähelle selvästi
- Anonyymi
Kyllä siihen tottuu.Minäkin jo totuin.
- Anonyymi
Jospa minäkin tottuisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa minäkin tottuisin.
Et totu.Joka arki aamu ja iltapäivä saat muistuksen.
Muikkeli muikkeloi silmille.Säälin kyllä sua.
- Anonyymi
"kun sinua jos joutuu katsomaan"? Olet jalkeenjäänyt!
- Anonyymi
Katkera nainen aloitit taas miehen trollausten aukikirjoittamisen, joo joo sulla on niin paha olla ja epäjärjestyneitä ajatuksia, älä tee siitä kaikkien ongelmaa kun koet, että nämä miehen läpinäkyvät provot vie sulta jotain elämästä pois
- Anonyymi
🙄 ei jumankauta ole totta, 125 vastausta, 1188 katselua
- Anonyymi
On mielenkiintoinen aloitus. :D
- Anonyymi
Suurin osa miehen vuoropuhelua itsensä kanssa
- Anonyymi
Pahuus ihastuu ulkonäköön
- Anonyymi
Hyvä että keksit jotain sanottavaa taas yhteen miehen vedätysketjuun, on se kun joutuu niin monelta kannalta miettimään mitä keksii milloinkin lohkaista
- Anonyymi
Ja rakastat mua niin paljon että sekoat okei no kiitos että olen komea sitäkö sä aina lähdet minussa karkuun no kerran sen teit että lähdit luitani enkö ollutkaan komea ja haluttu
- Anonyymi
Et ole aloittaja komea ja haluttu tämän mielikuvituselämäsi perusteella kun käyt itsesi kansaa keskustelua, tiedät itsekin että se nainen mitä tällä kertaa esität (huom 🦄 niitä on useampia, että ei tarvitse sitä miettiä) ei halua sinua ja voit tuottaa epävakaille ihmisille tätä tekstiä, mutta se ei muuta niin sinun kuin heidänkään kuvitelmia
- Anonyymi
mitä virkaa jollain komeudella on ?
voiko sillä käydä kaupassa ? - Anonyymi
Jaa rane vai
- Anonyymi
rane on KINGI!
- Anonyymi
Kyllä aloittaja on nainen. Tunnistan tavasta kirjoittaa ja tunnisteista Joita olen oppinut
lukemaan- Anonyymi
Tottakai mm sinulle itsellesi on tärkeä illuusio, että joku kirjoittaa sinusta
- Anonyymi
Et edes ole enää
Olet harmaantunut iholta kun valvot kaikki yöt - Anonyymi
Yksi ratkaisu komeuden häivyttämiseksi voisi olla voimakkaasti kaventavat lasit, jolloin he voisivat näyttää tikuilta ja hieman painokkaammat voisivat näyttää komeilta.
- Anonyymi
Komeat flirttailee kaikille. Kukaan ei ole niille niin erityinen.. tai siis tottakai heilläkin elämässään on varmastikin spessuihmisii tai kun pariutuvat.. mut lopulta huomaavat et mikään ei riitä kun kaikki keikistelee tyhmänä.
- Anonyymi
Eipäs yleistetä. Meillä on yksi maailman jäykimmistä kulttuureista. Ajatellaan ettei saa edes hymyillä tai olla ystävällinen jos ei olla suhteessa tai tarpeeksi tuttu. Ystävällisyyden ja flirtin rajakin voi olla häilyvä. Ollaanko me niin mustasukkaisia tai epävarmoja jos ajatellaan, että tuotakin se on jo kaatamassa.
- Anonyymi
Petollinen mies
- Anonyymi
Tuleeko piaksua ja haisooko
- Anonyymi
Lähde äijäntrolli TÖIHIN.
- Anonyymi
En voi sille mitään kun komea olen
- Anonyymi
On sulla ainakin yksi ihailija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sulla ainakin yksi ihailija.
Mutta ei se ketä toivoisin.
- Anonyymi
Mä olen ruma mies
- Anonyymi
Täällä kommentoi KOKO SUOMMI!
- Anonyymi
nimenomaan, se pitää ihan kutinsa.
- Anonyymi
No mä voin kertoa miksi hymyilin, kun katsoin yhtä sinisilmäistä miellyttävää miestä. Nauroin mielessäni omille fantasioilleni ja sille, että jos hän vain saisi tietää :D Ei tiedä, enkä aio kertoa. Hän herättää lämpimiä tunteita, siis vilpittömästi pidän häntä myös hyvänä tyyppinä. Jos vain olisin tavannut hänet joskus parikymmentä vuotta sitten, meillä olisi varmaan natsannut silloin. Tai sitten olisin silloin ollut vielä niin kakara, että olisin kävellyt onneni ohitse.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516450Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki944608- 584513
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t243428- 2003088
- 412855
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132699törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202696- 1561611
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3281536