Sannan ja kumppaneiden elättäminen ei ole halpaa.
Tarvitaan lisää ääniä ja lisää tukirahoja.
Ei myöskään demareitten himoitsemien pakolaisten elättäminen ole halpaa.
Puhumattakaan että Suomen vanhukset kärsivät pakolaisten ulinasta joka jatkuu jatkuu ja jatkuu...
Joutuuko urpolainen elämään ulusevien pakolaiskakaroiden naapurissa?
Demarit tarvitsevat ääniä
34
290
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa että sinäkö Sannaa muka elätät, minä taas olen siinä uskossa että hän elättää itse itseään työllään
- Anonyymi
Ilmaiseksiko Sanna mainostaa urpulaista? Tuskin.
- Anonyymi
Sannalla on oma yritys. Kyllä hän ihan itsensä elättää.
Tuo sweettikin kuluineen voi tulla kirjatuksi yrityksen kuluihin.
Ihmettelen, miten demarileirissä on hyökätty häntä vastaan.
Joku Junger & kumpp. Itse mitättömyyksiä. Leikkivät olevansa harmaita eminenssejä. Kateus, kateus ja omat koirat purevat.
Beng - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku Junger & kumpp. Itse mitättömyyksiä. Leikkivät olevansa harmaita eminenssejä. Kateus, kateus ja omat koirat purevat.
BengJaahas...ja nyt on sitten jo demaritkin kateellisia Marinille...aina vain paranee...
Taitaa demarileirissä kiehua sitten armoton naisviha... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaahas...ja nyt on sitten jo demaritkin kateellisia Marinille...aina vain paranee...
Taitaa demarileirissä kiehua sitten armoton naisviha...Etkö ole Jungerin jutskia lukenut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
BengSanna hyökkäsi urpilaisen kimppuun aiemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
BengSehän se onkin laittanut huomaamaan se että kateutta hahmotellaan milloin milläkin verukkeella omiensa mollaamiseen, se ei ole reilua mitenkään. Eivätkö voi katsoa asiaa laajemmin esim että Sanna tekee työtään tasa-arvon puolesta ja jos on yrittäjä niin eikös se ole hyvä asia että ihminen näkee mahdollisuutensa työhön nähden
Ei tartte olla mitenkään betoonin harmaa vaikka onkin demari, yrittävä ihminen kehittyy aina työnsä puitteissa, ne jotka eivät sitä suosi Sannalle eivät myöskään ole aitoja politiikan kanssa jota pitävät omanaan . Eikös se toveruus pitäisi olla tukea toiselle , eikä mollaamista . Normaali demari ei ole kade vaan iloitsee jos joku saa mahdollisuuden vaikuttaa muuallakin ku; Suomessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaahas...ja nyt on sitten jo demaritkin kateellisia Marinille...aina vain paranee...
Taitaa demarileirissä kiehua sitten armoton naisviha...No en uskomettä aito demari voisi olla kateellinen sillä hehän tietävät että Sanna korostaa maailmalla tasa-arvon merkitystä. Ei kai Sannan omat vaan ole unohtaneet sanaa tasarvo, ja että naisillakin on lupa tehdä töitä mikä jostai; syystä oli ennen vaan miesten oma alue . Joten toivon ettei nyt omatkin ala kateelliseksi vaan ymmärtävät asiat oikealla tavalla.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18153941Z
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Kongon ulisijat voisivat ottaa urpulaisen kongoon presidentikseen.
- Anonyymi
Tämä ohi menevä hallitus pumppaa puoluetukea ihan liikaa.
Beng- Anonyymi
Miksi Riikka näyttää ihan Aatun ajan naiskapolta nykytyylissään?
- Anonyymi
Onko ihminen, joka on noin dorga, vapaalla jalalla ? Toivottavasti hoivalaitoksessa.
- Anonyymi
Sanna on hoitoon menossa.
- Anonyymi
Pääsitkö itse iltavapaalle?
- Anonyymi
Ei ole sellaisia vaaleja ihan lähiaikoina tulossa, joilla puolueen kannatuksella olisi vaikutusta, joten huono provoiluyritys.
- Anonyymi
Demari- ja vasemmistoloiskoirat ovat kalliita elättejä veronmaksajille. Puhumattakaan heidän ajamastaan politiikasta. Se vasta kalliiksi tulee.
- Anonyymi
18:32
Tuletko sinä omillasi toimeen?
Vai paljonko tuetaan asumisessa ja elämisessä?
Beng
Minä tulen omillani toimeen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Beng
Minä tulen omillani toimeen.Miksi sitten vaahtoat täällä toimeentulon heikentymisestä ja tukien alentamisesta?
Eihän ne sinua tunnu koskevan.
Ja tuskimpa olet mitenkään huolissasi toisten pärjäämisestä.
Pääasia sinulla on vain hallituksen ja persujen haukkuminen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten vaahtoat täällä toimeentulon heikentymisestä ja tukien alentamisesta?
Pääasia sinulla on vain hallituksen ja persujen haukkuminen.Onko persut ja hallitus suojattu haukkumiselta, demareita saa haukkua mitä huomannu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten vaahtoat täällä toimeentulon heikentymisestä ja tukien alentamisesta?
Pääasia sinulla on vain hallituksen ja persujen haukkuminen.19:07
Siinähän se vitsi. Me useimmat demarit ajattelemme muitakin kuin itseämme.
Mistä sinä tiedät, jospa olen vaikuttamassa.
Beng
Et sinä ainakaan selvänäkijä ole.
Mutta paljastit, mistä kenkäsi puristavat. - Anonyymi
Ja sitten on ne veronkiertäjät jotka myös tulevat maalle kalliiksi , ja ne jotka asuvat yhdessä silti eri osoitteet niin että ei kontrolli yhtään pahaa tee. . Siis tuet on tarkoitettu todella tarvitseville ei fuskaajille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Beng
Minä tulen omillani toimeen.Minä myös tulen omillani toimeen , ainakin vielä, koskaanhan ei tiedä mitä sattuu elämässä äitse en esim koskaan nauttinut asunto tulesta eees vaikka olin yksinhuoltaja ja olisin tietysti sen saanut jos olisin halenut, mutta periaate on aina ollut että niin. Kauan kun pärjää omillaan on oman itsensä herra . Sillä sellaiset avustukset saattavat muodostua takaikkuna ihmiselle . Mutta ei koskaan tiedä mitä tulevaisuudella on annettavana jos vaikka itsekkin joutuisi tuki porukan jäseneksi jotenkin .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääasia sinulla on vain hallituksen ja persujen haukkuminen.Sinä puhut persujen haukkumisesta , maistuuko mieleen Sanna vuodet, millaista kieltä hönestä käytettiin juuri persujen taholta Ne ei kuule unohdu koskaan vaan pysyvät mielessä . Niin ilkeitä kommetteja en ole koskaan muualla maailmassa nähnyt kirjoitettavan politiikoista. Joten onko se nyt sitten ihme että persu hallituksen päätöksistä kova meteli, sehän nyt on selvää että ihmiset reakoivat jos tuntevat että matto vedetään alta pois
- Anonyymi
Laura Huhtasaaren hyvä ystävä . iljettää ajatella kuka voi häntä pitää rakkaana ystävana,
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010048049.html - Anonyymi
Sanna tulee maitojunalla takasi monkumaan elätin paikkaa politiikasta?
- Anonyymi
Jokaisessa maassa tuollaisia sannoja omasta takaa. Täällä ihaillaan ulkonäköä, uskotaan hyvännäköisten olevan päteviä, toisin on maailmalla. Eu.n brysselin palatsiin pyrkii varman ja aina vain pöhistyvän palkkion saajaksi. Missien ihailijat hänet sinne järjästävät.
- Anonyymi
Oottelehan Sannaa, mutta älä pitkästy ootellessas.
- Anonyymi
Niitä ääniä jaetaan sitten taas joskus 3,5 vuoden kuluttua...
- Anonyymi
Jos yhtään välitätte kotimaasta.Demareille ei yhtään ääntä
Marinin hallituksen saldo viime vuonna oli hyvä, silti kansa äänesti oikeiston valtaan ja tässä tulos. En kehuisi tätä hallitusta.
Niin mitä, Orpo ' nyt loppui velaksi eläminen, mitä voimme odottaa tältä hallitukselta, sitten jos pitäää lupauksensa en odota mitään mikä toteutuisi. Pystyisitte edes mihin Marinin hallitus pystyi. Vuoden 2022 talousarvio ylittyi 6 miljardilla, tietenkään ei pysty realiteetit on toisenlaiset.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623