Että naiset ei pysty mihinkään, mutta se on kyllä toisinpäin. Naiset on viisaita siihen asti, kun ne suuttuu. Yhden miehen on nyt syytä juosta😂..
Miehet aina ajattelee
15
282
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä valheellisia kuvia sä maalaat?
- Anonyymi
Tiiän et haluut repii mut kappaleiks
Vihainen ja mustasukkainen nainen pystyy mihin tahansa.
- Anonyymi
Tämä on sinun aloituksia kirjoittelevan miehen raskassoutuista puheen pakinaa, aloituksesikaan ei ole kiinnostava
- Anonyymi
Mä oon vähän vihainen vaan, enkä mikään raivohullu, mutta mies jos tekee jotain pahasti väärin niin silloin tietää tehneensä. Pakoon juoksukaan ei auta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon vähän vihainen vaan, enkä mikään raivohullu, mutta mies jos tekee jotain pahasti väärin niin silloin tietää tehneensä. Pakoon juoksukaan ei auta!
Ei ole onneksi mitenkään päälleliimatun tekstiä mies, mut varmaankin sopii puupennin populisteille ym epämääräisille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole onneksi mitenkään päälleliimatun tekstiä mies, mut varmaankin sopii puupennin populisteille ym epämääräisille
Onneksi aina jää pari viimeistä vasemman jalan saapasta eri provinsseista pitämään lippua korkealla
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on sinun aloituksia kirjoittelevan miehen raskassoutuista puheen pakinaa, aloituksesikaan ei ole kiinnostava
Älä aloita 😠
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Älä aloita 😠
Taidat olla hyvin katkeroitunut mies, teitä varmasti piisaa joukossa tummassa
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla hyvin katkeroitunut mies, teitä varmasti piisaa joukossa tummassa
En siedä sinua, on parempaakin tekemistä kuin kuunnella tuollaista.
- Anonyymi
En ole huomannut miesten mitenkään aina ajattelevan noin. Osa miehistä ajattelee noin ja osa taas ei.
- Anonyymi
Eikä kaikki parturit ole kampaajia
- Anonyymi
No kyllä ne luulee olevansa älykkäämpiä, mutta oikeasti se ei mene niin. Naiset on ovelampia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä ne luulee olevansa älykkäämpiä, mutta oikeasti se ei mene niin. Naiset on ovelampia.
Eivät todellakaan luule. Osa miehistä on sen verran älykkäitä ja silti realistisia, että tietävät etteivät ole niitä kaikkein terävimpiä kyniä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452897Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen452835Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232618Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3341684- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193907Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43702