Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
Miten meinasit
44
839
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ajattelin kysyä, että oletko hän.
- AnonyymiUUSI
Avoimesti ja kiinnostuneena että tuttavuus syvenee. Kysyn mitä sulle kuuluu ja kerron omat kuulumiset. Jutellaan varmaan harrastuksista ja joulusta ainakin.
- AnonyymiUUSI
Normaalisti jos vielä kohdataan.
- AnonyymiUUSI
Sidon hämet.
- AnonyymiUUSI
Koitan olla vähän rohkeampi hänen suhteensa ja keksiä vaikka tikusta asiaa jos ei mitään järkevää tule mieleen 🙂 -naiselta
- AnonyymiUUSI
Uteliaasti kai.
- AnonyymiUUSI
Riippuu ihan täysin hänen reaktiostaan. Jos hän nainen tulee juttelemaan tai tanssimaan, niin sitten varmaan sulan.
- AnonyymiUUSI
Menen varmaan vähän vaikeaksi, mutta suhtaudun ystävällisesti. Hymyilen varmaan vähän haikeasti jos nään hänet. 🥲
- AnonyymiUUSI
No just tän takia onkin parempi olla näkemättä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No just tän takia onkin parempi olla näkemättä!
Kuis niin? Onko paha jos ujostuttaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuis niin? Onko paha jos ujostuttaa?
Ei tietenkään, mut se on, jos menee vaikeeks. Kuulostaa siltä, et on epämukavaa ja ikävää oloa en toiselle tahtois, aattelen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään, mut se on, jos menee vaikeeks. Kuulostaa siltä, et on epämukavaa ja ikävää oloa en toiselle tahtois, aattelen.
Minulla on sosiaalisten tilanteiden pelkoa niin jännitän.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No sit se on eri asia. Ootko m vai n?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No sit se on eri asia. Ootko m vai n?
Nainen olen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko hänelläkin?!
Sivu
- AnonyymiUUSI
No odotetaan tätä..naiselle
- AnonyymiUUSI
Varmaan ihan asiallisesti.
- AnonyymiUUSI
Sydän pamppaillen ja jännittäen kuten jo jonkin aikaa. En jaksaisi kyllä enää esittää ihan neutraalia.
- AnonyymiUUSI
En mäkään jaksa, mutta on pakko yrittää.
- AnonyymiUUSI
Tunsin piikin sydämessä, kun joku mainitsi kompuroinnista. Kuka on ja missä, mä tiedän vastauksen kyllä. ☹️
- AnonyymiUUSI
Itken.. 😥😥
- AnonyymiUUSI
Voit olla varma, että "voit luottaa minuun" meni roskiksesta alas.
- AnonyymiUUSI
Niin vai viittasinko sillä siihen millä luottamustani hait.
- AnonyymiUUSI
Niinkuin viimeksi. Hymyilen ja tervehdin, niinhän sinäkin teet. Viimeksi tervehdit, mutta et sanonut yhtään mitään- miehelle
- AnonyymiUUSI
En mitenkään. Eikä varmaan kohdata muutenkaan.
- AnonyymiUUSI
Silleen kun aina, nautin hetken tuomasta hyvänolon tunteesta ja rauhallisesta keskustelu hetkestä. On kiva ikävän päivän lomassa tuntea vastakkaisia tunteita, jotka kumoavat kaiken mikä tuntuu pahalle. Hyvä tunne voittaa aina huonon, ja jättää mieleen kivat ajatukset ja joskus mietteliäätkin.
https://youtu.be/zfzfnqUZU0w - AnonyymiUUSI
Päättele sinä, senkin päällitär.
T kokeileppa käytännön kapuloitas, meikäläisen kohteessa, rauhallisesti myös turvallisesti.
PS.arvaa kuka?
https://m.youtube.com/watch?v=eAqeA5Hc0K4- AnonyymiUUSI
Toimitatko sinä kapulan mitä koittaa?
- AnonyymiUUSI
Rakkaudella.
- AnonyymiUUSI
Odotan sitä kahdenkeskistä hetkeä. Pitää osata vain tulla oikeaan paikkaan ja aikaan
- AnonyymiUUSI
No en ainakaan niin kuin rakastunut normaalisti suhtautuisi.
- AnonyymiUUSI
En tiedä olenko koskaan valmis kohtaamaan. Mutta jos olen valmis ja kohdataan niin tietysti aion lähestyä naista aikeenani saada hänet vaimokseni.
- AnonyymiUUSI
Ihan normaalisti, ihan kuin olisit kuka tahansa tuttu/puolituttu! Haluaisin että tietäisit tämän, kun luulen että pelkäät miten käyttäydyn humalassa sinun suhteen jos osumme samaan aikaan viihteelle sinne paikkaan, jossa ollaan aikoinaan nähty. Olen sen päättänyt, että en ole koskaan niin humalassa että minulta menee kontrolli sinun suhteesi - voit luottaa siihen! Ja kun piiritkin on meillä niin pienet. Sinun ei siis tarvi juosta minua karkuun jos näemme, annan sun olla rauhassa enkä puhu mitään mitä ei saisi puhua! Minusta kun tuntuu että pakoilet minua.
- AnonyymiUUSI
Kuin maksulliseen.
- AnonyymiUUSI
hymmyilen ja iLoiten , ehkä tilkka kyyneileitä...
ethän ennää lähtis poies
J - AnonyymiUUSI
Kai mä taas kysyn maanantaina, että tuliko voittoa.
- AnonyymiUUSI
Haluaisin halata ja suudella. Ehkä kysyn käykö se. Tuskin.
- AnonyymiUUSI
Kävisi se, enemmän kuin mielellään
- AnonyymiUUSI
En mitenkään. Koska en tunne häntä mitenkään. Jos jotain niin katson sivusta.
- AnonyymiUUSI
Olet selvä psykopaatti!
- AnonyymiUUSI
En todella tiedä.. Toivottavasti et ainakaan sen miehesi kanssa tule vastaan :( Tai ehkä olet joskus jo tullutkin mutta olen luullut häntä veljeksesi tai kaveriksesi.
- AnonyymiUUSI
Pistähän mekkoylle ja transubaariin, siellä o kaltaisedi, jos etjätä rauhaan, vankila sua odottaa!
- AnonyymiUUSI
Häneen. Varmaan aika kylmästi ja välinpitämättömästi. Onhan leikkinyt kustannuksellani vuosien ajan.
- AnonyymiUUSI
Kuin ei olisi koskaan tavattukaan. Selkeästi helpointa molemmille. Tunteilleni ei ole sijaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593225Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472921Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242749Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541837- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193991- 44839
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103835Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26830