Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen jälkeen?
Vanhalle ukon rähjälle
8
822
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Uskoin silloin kun oltiin yhdessä että meillä on paljon aikaa olla yhdessä ajattelin varmaan että olisimme koko elänämme yhdessä. Toisin kuitenkin kävi.
- AnonyymiUUSI
Eli et ole ollut missään tekemisssä tämän itseäsi nuoremman naisen kanssa jota esität aloituksessasi.
- AnonyymiUUSI
tämä ei minulta, me ollaan suurin piirtein saman ikäisiä. Ero exiin on hoidettu muualla. Ei kumpikaan niitä kauneimpia, vihaan eroja 🙂
- AnonyymiUUSI
Kyllä jälkeenjääneinki näkee että kirjoittelet mies näitä avauksia itsellesi näitä kummallisia psykologisia tarpeita varten
- AnonyymiUUSI
Elämä on
- AnonyymiUUSI
Sulle elämää on ilmeisesti se, että jankutat näissä miehen tehtailemassa tökeröissä esityksissä ja briljeeraat jotaki🥱
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sulle elämää on ilmeisesti se, että jankutat näissä miehen tehtailemassa tökeröissä esityksissä ja briljeeraat jotaki🥱
Ps eikö kannattais tarttua hetkeen mieluummin ku äijä jankuttaa näitä satujaan nuorempia miehiä osoitellen, suurlähettiläs?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ps eikö kannattais tarttua hetkeen mieluummin ku äijä jankuttaa näitä satujaan nuorempia miehiä osoitellen, suurlähettiläs?
Eli mieti sinä just sitä viimeiseksi illalla ja ekana aamulla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1213348- 781748
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151511Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos491280VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu911155Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat901084- 681039
- 65944
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k78873Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä19867