Ihastukselle, jos näkisitte?
Mitä sanoisit
77
1352
Vastaukset
- Anonyymi
Pyytäisin anteeksi lapsenomaista käytöstäni. Olin silloin rikkinäinen ja siksi pakenin tunteitani. T. Rumamies
- Anonyymi
Hyi saatana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi saatana
Näin on. Olipa kammottava ja miehiä alentava kommentti sinulla, nämä naisten nimitteljät on sentään hienostuneita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Olipa kammottava ja miehiä alentava kommentti sinulla, nämä naisten nimitteljät on sentään hienostuneita
Mutta tällä miälipahalla on hyvä spinnata
- Anonyymi
Voit laittaa hänelle viestin jossa pyydät tapaamista jossa haluat selvittää asian hänen kanssaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit laittaa hänelle viestin jossa pyydät tapaamista jossa haluat selvittää asian hänen kanssaan.
Niinkö että ny ois rippituoliin asiaa? Lol guppe vuorosanojas
- Anonyymi
Sanoisin, Moi ja kiitos. 😶
- Anonyymi
Mistä kiittäisit?!?
- Anonyymi
Olisiko se asiakaspalvelu tilanne sitten? 🤫😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin en osaa sanoa mm Starbucksissa kirjoittavat oikein nimesi mukiin. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt menee tahalliseksi lietsonnaksi jälleen.
Mitäs nyt sitten tehtäisiin?
- Anonyymi
Näimmä en saa kertos sitä täällä. 🤷
- Anonyymi
Näimmä mitä vaan kirjoittaa niin ei kelpaa. 🤷
- Anonyymi
Kertoisin jos saisin, mutta alusta ei anna. 🙃
Ei ole enää sellaista. 🥲
- Anonyymi
Mitä tapahtui?
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tapahtui?
Jos toinen välttelee (pelkää minua), seurustelee toisen kanssa yms. On ollut pakko vaan odottaa että tunteet omat laantuu. Niitä kun ei saa edes olla.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tapahtui?
En saanut tuntea tunteita. Siitäkin vaan pilkan kohteeksi joutui.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Jos toinen välttelee (pelkää minua), seurustelee toisen kanssa yms. On ollut pakko vaan odottaa että tunteet omat laantuu. Niitä kun ei saa edes olla.
Niimpä..kannattaa unohtaa hänet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niimpä..kannattaa unohtaa hänet.
Niin, susimies varmasti käsikirjoittaa uuden mielikuvituskirsin tänne sivustolle ja kaikki alkaa alusta ns, voimia siis
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En saanut tuntea tunteita. Siitäkin vaan pilkan kohteeksi joutui.
Mutta etkö sinä susimies ole ihan itse pitänyt tätä huomionhakuista showta yllä, jossa trollaat itseäsi stevarijanina?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tapahtui?
Susimiehellä loppui keinot kesken millä nostella humpuukiketjuaan trendaaviin, kannattaa odotella kärsivällisesti seuraavaa monologia, joka alkaa erittäin merkittävällä aloituksella hyvää huomenta join kahvia tässä ym. Jännä juttu, että se kiinnostaa ihmisiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Susimiehellä loppui keinot kesken millä nostella humpuukiketjuaan trendaaviin, kannattaa odotella kärsivällisesti seuraavaa monologia, joka alkaa erittäin merkittävällä aloituksella hyvää huomenta join kahvia tässä ym. Jännä juttu, että se kiinnostaa ihmisiä
Muttaku henkilöllä äx ja yy on tämä tarttuva sytkoosi pakko tarkistella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muttaku henkilöllä äx ja yy on tämä tarttuva sytkoosi pakko tarkistella
Ja jopa kahdessa täysin eri leirissä, peukku radan molemmin puolin nääs
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Fuck you too.
Se luulee sua naiseksi jota hyysää, oot sentään raavas stevar
Anonyymi kirjoitti:
Se luulee sua naiseksi jota hyysää, oot sentään raavas stevar
Ok. Kyllä mua luullaan vaikka miksi täällä. Toisaalta hyvä ettei kaikki tiedä oikeasti.
mustasusi kirjoitti:
Ok. Kyllä mua luullaan vaikka miksi täällä. Toisaalta hyvä ettei kaikki tiedä oikeasti.
Ja kyllä mun nimi on J..i
Ja kyllä mun ns ihastus tietää minut täällä tällä nimimerkillä.mustasusi kirjoitti:
Ja kyllä mun nimi on J..i
Ja kyllä mun ns ihastus tietää minut täällä tällä nimimerkillä.Se ei ole mikään salaisuus.
mustasusi kirjoitti:
Se ei ole mikään salaisuus.
Kirjoittakaa niin, ettei viestit poistu heti ennen kuin ehtii edes lukea 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noo susmän heitti jo aikaa sit tulille uuden (yhden lukuisista alter egoistansa) jolla hämmennellä soppaa eli tämän bipolaaripupujannun ja kas, Netasta tulikin heittämällä Veera..
Näin se homma etenee! 😄😂 - Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Dystooppinen mielikuva.
- Anonyymi
No jos ois tosi lähellä siinä ja kattois päin :d ni kyllä mä varmaa hymyilisin ja sanoisin hädissäni moi
- Anonyymi
En meinaa mitään yritän olla luonteva.
- Anonyymi
Huomenta.. Oot sitten selvinnyt lumesta tänne!
- Anonyymi
Ehdottaisin että mennään yhdessä kattomaan joululahjoja.
- Anonyymi
Moi ja varmaan ihan samoja juttuja kuin ennenkin ja sitten sanoittais taas vaan heipat.
Ehkä jonkun lievästi kaksimielisen heiton vois heittää johonkin väliin jos tulis siinä hetkessä mieleen, tietty spontaanisti. Ei mitään ulkoa opeteltuja vuorosanoja siis. Yrittäisin olla oma itseni.
Tosin joskus ei vaan irtoa mitään hauskaa ja nokkelaa, nykytilassa enää harvemmin.
Aiemmin olin sananvalmis ja hauskakin, mutta vuosien saatossa se on jostain syystä karissut.- Anonyymi
Vaikuttaa jokseenkin kriittiseltä pisteeltä tää heiton paikka
- Anonyymi
En todellakaan yritä keksiä mitään nokkelaa. Yrittäisin varmaan malttaa ajatukseni ja odottaa että hän sanoisi jotain.
- Anonyymi
Painitaanko?
- Anonyymi
Osaatko tehä ukemin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaatko tehä ukemin?
Tietty mutta varothan mun kauniita kasvoja.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Tarvitset bukkaken.
Joskus oon nähnyt tuon sanan ja en tarvii kiitos vaan.
- Anonyymi
Mitäpä minä velliperse muuta uskaltaisin sanoa kuin että Hei.
- Anonyymi
Olen sanonut aika paljon enemmän, eikä silti ole mitään auttanut. Pakko pitää suu supussa :X.
- Anonyymi
Sanoisin: Olet ihastukseni.
- Anonyymi
Näköjään katsotaan vain urpåina vaivihkaa ja vähän hermostuneena sanaakaan sanomatta 😂 jännä
- Anonyymi
No milloin viimeksi😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No milloin viimeksi😂
Parempi etten sano tähän nyt mitään 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi etten sano tähän nyt mitään 😂
Mikset sano😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset sano😂
Tietäjä tietää 😂
- Anonyymi
Oli niin kova pyry ettei nähny eteensä.
Pyry oli kovana🤣😃😃😃 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli niin kova pyry ettei nähny eteensä.
Pyry oli kovana🤣😃😃😃No on se guppe hyvä että sun tarinoissa ees joku kovana tai vahvana
- Anonyymi
Haluaisin sanoa vaikka ja mitä, jutella luontevasti. Pelkään kuitenkin että jos käy niinkuin viimeksi hänet tavattuani, että menen taas jotenkin kipsiin ja sanat vain häviää päästäni. En ole yleensä ujo, mutta jokin hänessä saa minusta sen ujon puolen esiin.
- Anonyymi
Toisin huulet lähelle huuliasi ja .......
- Anonyymi
Huokauksia miehen korvan lähellä... Kauanko kestät? 😉
- Anonyymi
😊 Voi että
- Anonyymi
Olisin kysynyt: Haluaisin olla yhteydessä, mutta en ole tehnyt sitä. Haluaisin tietää olisiko se sinusta ok? En olisi liian suora.
- Anonyymi
Kiva nähdä.
- Anonyymi
Sano huomenna.
- Anonyymi
En mitään jos hänellä on naama vääränä.
- Anonyymi
Moip. Hyppääkkö kyytiin😆
- Anonyymi
En hitossa. 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En hitossa. 😅
Namusia
- Anonyymi
No nyt tältä seisomalta sanoisi hyvää yötä, voidaanko jutella huomenna lisää nyt alkaa olla aika mennä nukkuu.
Mutta jos muualla ni moikat ja jos hymy näkyis saattais sitä kuulumisia uskaltaa kysyy- Anonyymi
Niin just että jäikö sinne hampaan koloon ny sit vielä jotaki
- Anonyymi
En mitään, näkisi mun kyyneleeni vain...💔😿
- Anonyymi
Älä nyt guppe taas omista sanoistas liikutu
- Anonyymi
Anna mun sydän takaisin kun et kerran sitä tahdokaan 💔🔑
- Anonyymi
Tahdon ikuisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tahdon ikuisesti
Kulta
Tuu halaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tahdon ikuisesti
Määki tahdon, niii paljon❤️🥹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Määki tahdon, niii paljon❤️🥹
Hyvä juttu. 🤗
- Anonyymi
Kuuntelisin sujuvasti.
- Anonyymi
Huikkaisin että meen nyt tänne ku sä oot niiii kuuuma niiii kierrän... 😂😍🔥
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449201
- 785712
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414236- 583734
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543482Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293347- 462549
- 342132
- 401890