Hukkuiko hän,vai hukuttautuiko?
PETTERI JUSSILA
11
475
Vastaukset
- Anonyymi
jutta palkkas hukuttan joka hukutti sen sai rahat yms.. hukuttaja on kertonut saaneens 50 tuhatta euroo ja sen jälkeen 100 tuhtaa pimeesti käteisellää jutalta.. hän on vielä kuvannut kaiken aikoo tulla vielä todistaan ,, hän on sairastunut elin aikaa noin vvuosi ,, katuu tekoaan ja aikoo kertoa totuudenn eli jutta lähtee linnaan.
- Anonyymi
jutta on musta leski ..tapatti sen ..
- Anonyymi
ammatti sukeltaja sen teki kohta tulee totuus julki,
- Anonyymi
veti nilkoista pohjaan asti
- Anonyymi
tätä seikkaa ihmettelivät ruumiin avauksessa nilkat mustana mistä johtui.. totuus tulee jutta julki
- Anonyymi
Hukkui, kun hyppäsi aittamaan poikaansa veteen. Olisiko ollut sairaskohtaus.
- Anonyymi
Olisi laittanut pelastusliivit.
Meillä päin just samanlainen uusirikas hukkui kun ajoi humalapäissään pimeässä moottorikelkalla sulaan kun piti päästä ravintolaan. - Anonyymi
Missä tämä sulaan ajo tapahtui?Pohjoisessa?
- Anonyymi
Sen tietävät vain Juha ja Jutta Jussila.
- Anonyymi
Sairasta keskustelua tälläiseta ikävästä asiasta, joku tolkku pitäisi olla viestejä kirjoittaessa.
- Anonyymi
Yritti pelastaa poikaansa,ei tarvitse tulla kuin kauhea suonenveto jalkaan (olen itse kokenut),ei voi tehdä mitään.HÄVETKÄÄ!!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324611Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152588Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252425Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su552317- 321787
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321611Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501295- 661294
- 821241