Tee kahta työtä koko ikäsi. Kasvata lapsesi.
Osta eläkkeellä asunto rauhallisesta taloyhtiöstä.
Ja BUM!
Eiköhän naapuriin muuta etuoikeutettua väkeä lisääntyen vuosi vuoden jälkeen.
Hyvästi rauha.
Tätä varten kannatti raataa!
Ulinaa, ulinaa... hajuja...ovet selällään rappukäytävään... rappukäytävä olohuoneen jatkeena. Siellähän sitä lapset juoksevat... ja nukkuvat.
Eikä sovi unohtaa vieraita. On vieraanvaraista ja tila-autoa piisaa parkkipaikoilla.
Niin se sitten meni. Elä itse säästäväisesti ja sääntöjen mukaan.
Jotkut pääsevät valmiiseen pöytään ja elävät omilla säännöillään - eikä heiltä sovi vaatia mitään. Ellei halua kostoa...
Niin se sitten meni
58
458
Vastaukset
- Anonyymi
Alistu suomalainen!
Kärsi suomalainen!
Uusi maailmanjärjestys.- Anonyymi
Ehkä olisi syytä äänestää muita kuin vihervasemmiston ja kok kepua ? Perussuomalaiset ainoa eduskuntapuolueiden joukossa joka yrittää estää maahanmuuttoa näistä mölymaista ! Myös muulloin kuin vaalien aikana !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä olisi syytä äänestää muita kuin vihervasemmiston ja kok kepua ? Perussuomalaiset ainoa eduskuntapuolueiden joukossa joka yrittää estää maahanmuuttoa näistä mölymaista ! Myös muulloin kuin vaalien aikana !
Saavat turvapaikan Suomesta ja eivät muuta kuin huutavat ja öykkäröivät.
En usko enää että missään hädässä ovat koskaan olleetkaan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parasiitit katoavat kuin pueru Saharaan.
Onko siellä ok seudulla nähtävissä että osa tuhoalisilta olisi jo kadonnut? - Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18154098f
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Helppo ratkaisu; myy asunto pois ja osta uusi jostain muualta missä ei ole sinua häiritseviä asukkaita.
- Anonyymi
Nyt on hyvät ajat myydä asunto. Pankit suorastaan tyrkyttävät lainaa. 😀
- Anonyymi
Noinhan se kouluissakin ratkaistaan: kiusatut ajetaan pois ja kiusaajat jäävät.
- Anonyymi
Helppoja ratkaisuja ei ole. Ainakin neuvo asunnon myymisestä ja uuden hankkimisesta on vihoviimeinen ratkaisu.
Miksi pitäisi asunnon myynnistä ja uuden asunnon hankinnasta ruveta maksamaan tuhansia euroja veroja, lisäksi muutosta aiheutuva vaiva ja kulut päälle.
Omakotiasujana minulla ei ole riesaa naapureista, mutta ymmärrän oikein hyvin aloittajan harmituksen, olen todella pahoillani hänen puolestaan.
Hyviä neuvoja minulla ei valitettavasti ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helppoja ratkaisuja ei ole. Ainakin neuvo asunnon myymisestä ja uuden hankkimisesta on vihoviimeinen ratkaisu.
Miksi pitäisi asunnon myynnistä ja uuden asunnon hankinnasta ruveta maksamaan tuhansia euroja veroja, lisäksi muutosta aiheutuva vaiva ja kulut päälle.
Omakotiasujana minulla ei ole riesaa naapureista, mutta ymmärrän oikein hyvin aloittajan harmituksen, olen todella pahoillani hänen puolestaan.
Hyviä neuvoja minulla ei valitettavasti ole.Moni vanhus joutuu muuttamaan kerrostaloon omakotitalosta kun ei voimat riitä hoitamaan kaikkea.
Sitten ovatkin edessä muut koettelemukset joita ei tule etukäteen ajatelleeksi.
Ei varsinkaan maaseudulla asuvat tule tuota ajatelleeksi. - Anonyymi
Asuntoja on taloyhtiössä jo myynnissä vaan kauppa ei käy.
- Anonyymi
Kyllä ne istajatkin huomaa, millaiseen miljööseen ovat muuttamassa. Eipä synny kauppoja, paitsi ehkä helkkarinmoiseen alihintaan jollekkin sijoittajalle joka vuokraa sen edelleen.
- Anonyymi
Eihän matujen viereisellä asunnolla ole enää mitään myyntiarvoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän matujen viereisellä asunnolla ole enää mitään myyntiarvoa?
Uskovaiset niille vuokraavat taivaaseenpääsyn toivossa.
- Anonyymi
Miksi ostaa uusi asunto kun entinen hyvä.
- Anonyymi
Helppo ratkaisu; myy asunto pois ja osta uusi jostain muualta missä ei ole sinua häiritseviä asukkaita.
Etuoikeutetut laskevat osakeasunnon hintaa eli myy ei ole ratkaisu
Siirrä etuoikeutetu Halosen ja Lipposen naapureiksi lainmuutoksella on ainoa toimiva ratkaisu
Matua sisään ja asumaan sisään Halosen kämppään jne- Anonyymi
Ehdota isännöitsijälle, että pidetään "talo-kokous".
Vai onko hallitus?
Esityslistaan kaikki asiat, jotka haluat ottaa mukaan.
Siis esityslistaan.
Kaikilla kielillä mitä tarvitsee.
Jokaisen asukkaan vieraalle vain yksi parkkipaikka.
Muut parkkeeratkoon kauemmas.
Puhu etukäteen muiden vuokralaisten kanssa, huom. etukäteen.
Että teillä on yhteinen linja.
Sitten on tietysti "kotirauhan rikkominen" pykälät.
Mitään ei tapahdu, jos itse et järkestä.
Ei auta, että vain täällä valittaa.
- Anonyymi
On se kyllä hullua,
me oma kansa
omat suomalaiset
teemme niska limassa töitä ostamme asunnot velaksi maksamme ne niskalimassa omasta palkastamme ja kärsimme köyhyydestä, emme saa ilmasia huonekaluja emme ilmasia autoja, me maksamme kaikesta raskaan hinnan
mutta
täänne tulee ja onhan meill omat mustalaiset jotka myös ovat saaneet asunnot autot jopa kalliit samettihameetki yhteiskunnan rahoilla,
joskus vaan o elämä tuntunu VÄÄRYYDELTÄ, muista omat lpsetki kun kävi koulu, meillä EI ollu varaa ostaa MERKKI VAATTEITAKAA heille, itse ompelin heille vaatteet TYÖPÄIVÄNI PÄÄTTEEKSI
kankaanki jouduiin ostaamaa ale myynistä jos suinki löytyi,
olimme silloin taloudellisesti niin tiukoilla kun asuntoki oli ostettu lainarahalla, MUTTA ME selvisimme, ja lapsistamme tuli ylioppilaita kaikesta helekutin köyhyydestä huolimatta,
nyt vaan vituttaa kun suomen työteliäitä vanhuksia nyt politikot ja yhteiskunta pitää MEITÄ yhteiskunnan kulueränä, VAIKKA ME tehtiin töitä kymmeniä vuosia, verot maksettiin ja velkarahalla rakennettiin omaisuutemme ja ITSE VELAT MAKSETTIIN korkoineen,
VITUTTAA kaikki jotka saa ILMASEKSI kaiken jopa AUTOTKI,- Anonyymi
Kiintiöpakolaisilla lapsikatraineen ei varmasti ole pakolaisleirillä ollut satojatuhansia takataskussa.
Vaan Suomessa heillä on kalliimmat autot kuin suomalaisilla osakeomistajilla... 😞
Eikä tarvitse erikseen kyttäillä. Se on niin silmiinpistävää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiintiöpakolaisilla lapsikatraineen ei varmasti ole pakolaisleirillä ollut satojatuhansia takataskussa.
Vaan Suomessa heillä on kalliimmat autot kuin suomalaisilla osakeomistajilla... 😞
Eikä tarvitse erikseen kyttäillä. Se on niin silmiinpistävää.Niitä kiintiöpakolaisia on niin vähän,,mutta omin konstein tulleiden asioista ei kukaan tiedä yhtään mitään.
Ja niitä on PALJON Suomessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä kiintiöpakolaisia on niin vähän,,mutta omin konstein tulleiden asioista ei kukaan tiedä yhtään mitään.
Ja niitä on PALJON Suomessa.Vähän!?
Kummasti saa yksikin perhe sotkettua ympäristön elämän. - Anonyymi
Kaikkea sinäkin uskot.
- Anonyymi
Persu teini ihan väärällä palstalla provoilemassa:)))
- Anonyymi
No lopeta heti.
- Anonyymi
Kiintiöpakolaiset voi Rantanen valikoida huoletta.
Työperäisten yritysten esittelyn mukaan viranomaiset päättävät.- Anonyymi
Ministerit eivät valikoi pakolaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ministerit eivät valikoi pakolaisia.
Ei tarvii, pitää rajan auki
- Anonyymi
Suvakkien unelma vain toteutuu!
- Anonyymi
Juu, IHANAAAAAAA ❤️
- Anonyymi
Ilmoita isännöitsijälle. Taloyhtiön säännöt koskevat kaikkia. Kun monta kertaa valitat, saavat häädön. Lähtevät joidenkin muiden riesaksi. Perseilyä ei pidä sietää.
- Anonyymi
Mari Rantanen 900 pakolaista laskit suomeen ja aiot avata rajan, paljonko lisää vielä aiot.
- Anonyymi
Onko ikävä Ohisaloa? Pikkutyttö kekkaloi poliisipomona .
Rantasella on sentään vähän elämänkokemusta muustakin öljyrakkaan kanssa kekkaloinnista.
- Anonyymi
Rantanen on suvakki.
- Anonyymi
Omakotitalossa elämä on yksinäistä, itse muutin kerrostaloon ja tykkään kun elämää ympärillä. Meitä on moneksi ja onneksi on.
- Anonyymi
Minä laittaisin oven kiinni, jos se on sepposelällään.
Selittäisin, että meillä on tällainen tapa.
Sitten ottaisin järjestyssäännöt ja selittäisin ne.
Seuraisin, meneekö perille.
Ja uusintakierros.
3. kerta jonkun tulkin kanssa.
Beng- Anonyymi
Jopa sinä olet "reipas"!
Omakehu haisee linjojen läpi.
Entäs jos nyrkistä pamahtaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jopa sinä olet "reipas"!
Omakehu haisee linjojen läpi.
Entäs jos nyrkistä pamahtaa?17:46
Nyrkistä ei tule, koska asioita voi esittää monin tavoin.
Minua ei ole koskaan 'tönitty'.
Beng
Luuletko, etten ole puuttunut häirintään?
Ei häiritsijä mitään eksoottista taustaa tarvitse. Ihan pesunkestävä kotomaalainen voi häiritä.
- Anonyymi
Taasko sinulle on muuttanut uusia naapureita ? Ja tietenkin niillä on
TILA-AUTO ! - Anonyymi
Aloittaja itse on TALON KAUHU.
- Anonyymi
Ei ole.
Ihan asiaa kertoo.
Noin on monessa vuokratalossa.
Itse ei aiheuta häiriötä, mutta sitten muuttaa häiriköitä naapuriin.
Huom! Sinä isoilla kirjaimilla kirjoittaja, - sinut tunnistetaan.
- Anonyymi
Rappukäytävässämme asuu äänekäs, suomalainen yksinhuoltaja-/ viikonloppu-perheenisä. Eivät osaa kulkea hiljaa rapussa. Hirveä tömistely ja kuorohuuto kun menevät ylös tai alas portaita. Tänäänkin.
Rapussa asuu myös ulkomaalaistaustainen pari. Mies messusi kovaan ääteen. Ekaa kertaa kuulin tänään, kun joku naapuri koputti seinään. Hiljeni nopeasti. - Anonyymi
Eikö riitä oma elämä kun pähkäillä joku ei läheinen elää.
pe - Anonyymi
Voi tehdä valituksen suoraan isännöitsijälle, näin minua neuvottiin tekemään. Jää mustaa valkoiselle ja kun tarpeeksi monta valitusta on, voidaan niiden perusteella antaa varoitus ja jopa häätö. Onko varmaa, että he tietävät talon säännöt? On nimittäin yllättävän paljon tapauksia, joissa asukkaille ei ole kerrottu talon sääntöjä tai jos on kerrottu, ei ole varmistettu että he ymmärtävät ne.
- Anonyymi
Teitkö, auttoiko?
- Anonyymi
Kait vuokralaisilla on jotain talokokoontumisia, missä voisi yhdessä käsitellä asioita.
Ei isännöitsijät välttämättä puutu kaikkeen.
Beng - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kait vuokralaisilla on jotain talokokoontumisia, missä voisi yhdessä käsitellä asioita.
Ei isännöitsijät välttämättä puutu kaikkeen.
BengAloittaja kertoi ostaneensa asunnon.
Maahanmuuttajia ei asuteta ''kovan rahan'' taloihin.
Aloitus oli pelkkää sanonkomamitä.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja kertoi ostaneensa asunnon.
Maahanmuuttajia ei asuteta ''kovan rahan'' taloihin.
Aloitus oli pelkkää sanonkomamitä....10:05
Ns. kovanrahanasunnon voi vuokrata kunnalle, jolloin maksunääräyksellä vuokra tulee varmasti asunnon omistajalle eräpäivänä.
Yhtiöjärjestys kannattaa tarkistaa.
Taloyhtiö voi tehdä jotain, jos häiriö on jatkuvaa.
Yleensä asunnonomistajat asuvat kauempana ja viis veisaavat, mitä häiriötä vuokralainen aiheuttaa. Pyöriä voi lähteä varastosta jne.
Beng
- Anonyymi
Raskasta on halvalla kaupungin asunnossa vuokralla asuvalla rasistilla.
- Anonyymi
Rasistilla on raskasta missä vain, vaikkei olisi yhtäkään muunväristä ihmistä
näköetäisyydelläkään, mutta kun niitä on rasistin päässä, muukalaisviha ei jätä
rasistia rauhaan.
- Anonyymi
Kyllä ihminen tiedostaa puutteet mitä ympärillämme on.
Täydellisyyttä on turha hakea, ei kiinnosta valittaa mutta voi todeta vallitseva tila.
Miksi hallitus puuttuu työnantajien EK ja työntekijä ammattiliittojen väliseen tasapainoon. Hallitus erehtyy luulemaan se ratkaisisi talouttamme lisäisi työllisyyttä jne.
Tilanne ei ole sama kuin Sipilän aikana jolloin piti saada kilpailukykyä, kilpailukyky tavaralla aina kysyntää, saako siitä oikean hinnan. Tuottavuus mikä suomessa on kymmenesosa siitä mikä oli 20-vuotta sitten, eli suomi oli vertailukelpoinen muihin pohjoismaihin. Mikä suomen oikeistoa vaivaa kun sai suomen tähän jamaan.
Ruotsin lähihistoriassa satavuotta on pääasiassa demarit pitäneet valtaa ja talous kukoistanut.- Anonyymi
Pertikki kirjoitti:
Nimmari
Naapureista oli kyse tässä ketjussa.
Ei hallituksesta, ei EK:sta….., Anonyymi kirjoitti:
Naapureista oli kyse tässä ketjussa.
Ei hallituksesta, ei EK:sta…..,Pitää paikkansa. ihmisten asuttava ainakin lämpimässä ettei palennu.
- Anonyymi
Pertikki kirjoitti:
Pitää paikkansa. ihmisten asuttava ainakin lämpimässä ettei palennu.
Afrikassa on lämmin.
- Anonyymi
Vieläkään totuus kielletään palstoilla.
- Anonyymi
Ja sinä olet suomalainen, vai? Ei junalauta.
- Anonyymi
savonatsittajalle ei ritä oma elämä vaan täytyy häiriköidä paskapuheineen tälläkin natsitaen hörhöilyjään
- Anonyymi
Kaikkia ei voi lääketiedekään auttaa, vaikka asuisi missä, kun ongelma
on päässä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292404
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181504Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52912Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54721
- 18710
- 25699
- 135623