Nyt päättäjät, jotka hallia että myyneet, onko viisaita kommentteja.
https://yle.fi/a/3-8289156
Rahat on loppu myydään halli !
Jäätönhalli
6
728
Vastaukset
- Anonyymi
MV?? Eikö se jää pysyisi hallissa ilman jäähdytystäkin, näillä pakkasilla. Maksaa se ulko kaukalon valaisu ihan saman. Seinät suojaisi tuulelta.
- Anonyymi
Ennenkin kakarat luisteli ulkona talvella, nytkin hienoja kaukaloita pitkin kyliä, sinne vaan ne pumpulipirjot ja pyhäpietarit ulkoilemaan. Muistatte vaan sanoa, ettei paikkoja hajoteta/sotketa, ei ne siitä(kään) rikki mene.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennenkin kakarat luisteli ulkona talvella, nytkin hienoja kaukaloita pitkin kyliä, sinne vaan ne pumpulipirjot ja pyhäpietarit ulkoilemaan. Muistatte vaan sanoa, ettei paikkoja hajoteta/sotketa, ei ne siitä(kään) rikki mene.
Näin on ja itte jäädytettiin tai talkoilla. Nykyään pitää vanhemmille ja mukuloille olla kaikki valmiina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on ja itte jäädytettiin tai talkoilla. Nykyään pitää vanhemmille ja mukuloille olla kaikki valmiina.
Ja mieluummin niin että ne mukulat jätetään toisten hoidettaviksi kun ei ite viittitä nähdä vaivaa.
- Anonyymi
Kommeesti Kokemäellä. Jäähalli ja Pamauksen lava yhteistyöhön.
- Anonyymi
Missä sponsori, jonka nimi hallin seinässä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984