Olin 30 tuntia hereillä, 1500mg lyricaa ja Alkoholia. Mulla joskus menee ihmisiä sekasin ja luulen toista ihmistä toisena ihmisenä. Onko tää tapahtunut kellään muulle? Olin tosi hämmentynyt ja luulin mun kaveria mun mieheksi. On tapahtunut pari kertaa ja halusin täältä kysyä että onko kellään muulle tapahtanut näin tällä yhdistelmällä?
30 tuntia hereillä, 1500mg lyrica + Alkoholi. Mulla menee ihmisten kanssa sekaisin
9
294
Vastaukset
- Anonyymi
No oliko " kivaa " ?
- Anonyymi
oot kyllä ollut tosi sekasin jos sä et erota kaveria sun miehestä.
- Anonyymi
Luitko yhdistelmän, mitä se oli vetänyt ? Ja valvominen siihen vielä.
Ei mikään ihme, että on ollut sekaisin. Hyvä, että on ylipäänsä vielä hengissä.
Itse en noiden ainesten kanssa pelleilisi, hengenvaarallista touhua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luitko yhdistelmän, mitä se oli vetänyt ? Ja valvominen siihen vielä.
Ei mikään ihme, että on ollut sekaisin. Hyvä, että on ylipäänsä vielä hengissä.
Itse en noiden ainesten kanssa pelleilisi, hengenvaarallista touhua.no sori kun en ole itse ikinä vetänyt lääkkeitä ja alkoholia niin en voi tietää. mutta en tiennyt että vaikuttaa näkökykyyn noin paljon että näkee harhoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no sori kun en ole itse ikinä vetänyt lääkkeitä ja alkoholia niin en voi tietää. mutta en tiennyt että vaikuttaa näkökykyyn noin paljon että näkee harhoja
Näkökyky ja näkö eivät vaikuta harhaisuuteen.
Harhat tulevat oman mielen/aivojen sopukoista, ne ei ole liitoksissa silmiin eikä näin ollen näkökykyyn. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkökyky ja näkö eivät vaikuta harhaisuuteen.
Harhat tulevat oman mielen/aivojen sopukoista, ne ei ole liitoksissa silmiin eikä näin ollen näkökykyyn.Valvominen tekee jo itsessään hallusinaatioita. Siihen päälle tuollainen järjetön määrä Lyricaa ja alkoholia. Hyvä ettet ole kuollut hengityslamaan!
- Anonyymi
Linjasi tuntuu meikälle ylivoimaiselta, mutta olet tietysti puolta nuorempakin.
Jollakin aikavälillä joudut ap. harkitsemaan a-holista jopa vähentämistä. - Anonyymi
Pahinta on se, että käyttää alkoholia ja lääkkeitä sekaisin. Kyllä siinä vahvemmaltakin ikään katsomatta pää sekoaa ennemmin tai myöhemmin.
Ja kun mietitään elämää vuosia eteenpäin, niin kestää pitkään selvitä tuollaisesta, jos niin haluaa tehdä.
Sekaisin voi joskus " kiva " olla, mutta ei sitäkään voi jatkaa koko elämänsä ajan, elämä voi, ikävä kyllä, jäädä aika lyhyeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33080141 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit02490Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill672230- 1771896
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161462- 1121307
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91301Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181741264RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601240Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421127