30 tuntia hereillä, 1500mg lyrica + Alkoholi. Mulla menee ihmisten kanssa sekaisin

Anonyymi-ap

Olin 30 tuntia hereillä, 1500mg lyricaa ja Alkoholia. Mulla joskus menee ihmisiä sekasin ja luulen toista ihmistä toisena ihmisenä. Onko tää tapahtunut kellään muulle? Olin tosi hämmentynyt ja luulin mun kaveria mun mieheksi. On tapahtunut pari kertaa ja halusin täältä kysyä että onko kellään muulle tapahtanut näin tällä yhdistelmällä?

9

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No oliko " kivaa " ?

    • Anonyymi

      oot kyllä ollut tosi sekasin jos sä et erota kaveria sun miehestä.

      • Anonyymi

        Luitko yhdistelmän, mitä se oli vetänyt ? Ja valvominen siihen vielä.
        Ei mikään ihme, että on ollut sekaisin. Hyvä, että on ylipäänsä vielä hengissä.
        Itse en noiden ainesten kanssa pelleilisi, hengenvaarallista touhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luitko yhdistelmän, mitä se oli vetänyt ? Ja valvominen siihen vielä.
        Ei mikään ihme, että on ollut sekaisin. Hyvä, että on ylipäänsä vielä hengissä.
        Itse en noiden ainesten kanssa pelleilisi, hengenvaarallista touhua.

        no sori kun en ole itse ikinä vetänyt lääkkeitä ja alkoholia niin en voi tietää. mutta en tiennyt että vaikuttaa näkökykyyn noin paljon että näkee harhoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no sori kun en ole itse ikinä vetänyt lääkkeitä ja alkoholia niin en voi tietää. mutta en tiennyt että vaikuttaa näkökykyyn noin paljon että näkee harhoja

        Näkökyky ja näkö eivät vaikuta harhaisuuteen.
        Harhat tulevat oman mielen/aivojen sopukoista, ne ei ole liitoksissa silmiin eikä näin ollen näkökykyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkökyky ja näkö eivät vaikuta harhaisuuteen.
        Harhat tulevat oman mielen/aivojen sopukoista, ne ei ole liitoksissa silmiin eikä näin ollen näkökykyyn.

        Valvominen tekee jo itsessään hallusinaatioita. Siihen päälle tuollainen järjetön määrä Lyricaa ja alkoholia. Hyvä ettet ole kuollut hengityslamaan!


    • Anonyymi

      Linjasi tuntuu meikälle ylivoimaiselta, mutta olet tietysti puolta nuorempakin.
      Jollakin aikavälillä joudut ap. harkitsemaan a-holista jopa vähentämistä.

    • Anonyymi

      Pahinta on se, että käyttää alkoholia ja lääkkeitä sekaisin. Kyllä siinä vahvemmaltakin ikään katsomatta pää sekoaa ennemmin tai myöhemmin.
      Ja kun mietitään elämää vuosia eteenpäin, niin kestää pitkään selvitä tuollaisesta, jos niin haluaa tehdä.
      Sekaisin voi joskus " kiva " olla, mutta ei sitäkään voi jatkaa koko elämänsä ajan, elämä voi, ikävä kyllä, jäädä aika lyhyeksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      55
      5391
    2. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      48
      2232
    3. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      60
      2216
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      326
      1049
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1004
    6. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      26
      870
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      3
      833
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      753
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      751
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      27
      736
    Aihe