Yksi ja sama

Anonyymi-ap

Ihminen tekee tällä palstalla lähes kaikki keskustelunavaukset. Näkee kirjoitustyylistä.

9

325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä se on, että joku jaksaa yrittää! Vai mitä mieltä on lajis...?

      • Anonyymi

        Joo, ei niitä mun mielestä liikaa ole ja niissä on ollut joku tolkku sentään mikä ei tällä foorumilla ja netissä muutenkaan ole mikäänm itsestäänselvyys. Mä en ole edes huomannut mitään aloittajan kertomaa samankaltaisuutta.

        lajijasuris


    • Anonyymi

      Olen ollut huomaavinani samaa.
      Kaikilla ei ole ihmisiä joiden kanssa vaihtaa mielipiteitä tai kertoa huolissaan.
      Käy se näinkin!

      • Anonyymi

        Korjaan, kertoa "huolistaan'


      • Anonyymi

        No mut eiks se oo hyvä et herätellään vähän loimaalaisissa keskusteluita eri aiheista. Etteivät ihmiset vallan nuku.


    • Anonyymi

      En nyt sit ajatellut laittaa enää yhtään aloitusta. Vastailen sit vaan jonkun kommentteihin, ettei jonka harmita.

      • Anonyymi

        Älä välitä tämän aloituksesta! Pistä vaan omia aloituksia jos tulee asiaa! Ihan hyviä havaintoja ja kiva niihin on vastailla ja heittää vähän läppää...! Vai mitä sanoo Lajis...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä välitä tämän aloituksesta! Pistä vaan omia aloituksia jos tulee asiaa! Ihan hyviä havaintoja ja kiva niihin on vastailla ja heittää vähän läppää...! Vai mitä sanoo Lajis...?

        Komppaan!

        lajijasuris


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      448
      4795
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1712
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1448
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1349
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1306
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1181
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      990
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      875
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe