tosi paljon 😗
Tykkään sinusta
40
807
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos nainen tästä
- Anonyymi
Öö oon mies, hymiöstäkin sen jo tyhmempikin erottaa. 🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öö oon mies, hymiöstäkin sen jo tyhmempikin erottaa. 🙄
Ei lukenut joten nainen olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei lukenut joten nainen olet.
Oon mies ja pääs kiinni heti.
- Anonyymi
Kenestä tykkäät?
- Anonyymi
M- naisesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M- naisesta
Laita oikea viesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M- naisesta
eimiastako?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eimiastako?
En.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En.
Arvasin kyllä, kunhan kysyin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M- naisesta
Mä tykkään myös miehestä. Tiistaina nähdään. T.M-nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä tykkään myös miehestä. Tiistaina nähdään. T.M-nainen
En itse tiedä milloin näen hänet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita oikea viesti.
Ei ole numeroa. Ja missään tapauksessa en halua häiritä, joten en laita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole numeroa. Ja missään tapauksessa en halua häiritä, joten en laita
Tuskin se häntä häiritsisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin se häntä häiritsisi.
En tiedä asiaa niin olen sellainen että ajatusmaailmani toimii siten etten voi laittaa viestiä, koska en halua häiritä ja pidän viestin laittamistani jotenkin loukkaavana häntä kohtaan niin en vain pysty laittaan.
Olen hyvin kohtelias ja naista arvostava mies ja pidän tuollaista selllaisena mitä en voi ensin tehdä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä asiaa niin olen sellainen että ajatusmaailmani toimii siten etten voi laittaa viestiä, koska en halua häiritä ja pidän viestin laittamistani jotenkin loukkaavana häntä kohtaan niin en vain pysty laittaan.
Olen hyvin kohtelias ja naista arvostava mies ja pidän tuollaista selllaisena mitä en voi ensin tehdä.Ja jos hän ei lämpenisi minua kohtaan niin itseluottamukseni ei tällä hetkellä kestäisi sitä. Ollut niin kamalaa aikaa.
- Anonyymi
Fuckin' homosexual.....
Taas näitä Blue Oyster -osaston aloituksia- Anonyymi
ALOITUS ON MIEHELTÄ NAISELLE. LOPETA TUO HAUKKUMINEN
- Anonyymi
Tuu tänne niin saat kunnon suuhoitoa könsikäs!
- Anonyymi
Pus, pus 🫦
- Anonyymi
Kiits
Me too - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiits
Me too🤢🤮🤢🤢🤮🤢
- Anonyymi
Samoin,ihana mimmi olet!
- Anonyymi
Pääsispä suutelee uudestaan😙 se pusu ahh meinas happi loppuu ja hyvä et ei jalat lähteny alta
- Anonyymi
Niin minäkin sinusta rakas!
- Anonyymi
Minä en sinusta enää yhtään mies. Ny se o loppu
- Anonyymi
Ei yllätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei yllätä.
Onpa nämä miehen yksinpuheluketjut taas resonoivaa settiä kaikennäköstä
- Anonyymi
Mistä hänessä tykkäät?
- Anonyymi
Kiitoksia paljon.
Oikein kivasti sanottu jollekulle🙂
- Anonyymi
Säkin oot ihan kiva.
- Anonyymi
Kukaan ei halua olla ”ihan kiva”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei halua olla ”ihan kiva”
Sori. Mutta tarkemmin tietämättä aloittajasta yhtään mitään niin on se jo aika paljon sanottu kuitenkin.
- Anonyymi
Heh et tykkää silloin ei kiduteta jättäen tilanteeseen jossa mitään ei voi käsitellä
- Anonyymi
Tykkään minäkin sinusta🎅❤️
- Anonyymi
Kuka on tämä suuresti kaivattu M nainen? Kuka kaipaa?
- Anonyymi
Sekaisin Jarista
- Anonyymi
Taasko tämä provoilevan miehen syöttämä miehen etunimi on in, oletko varma ettet halua kokeilla jo jotain muuta?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1193086
- 1162401
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin252141Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee231996Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41975Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2411964Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen1001616Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1051404- 711222
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1351116