Rajalin - Syy Full Pointsiin?

Anonyymi-ap

Vituttaako ketään muuta Rajalinin selostukset? Mietin eilen että olen 20 vuotta kiroillut sitä huru-ukkoa.
Ihan sama mitä kehässä tapahtuu, Janin mukaan siellä on aina vaan yksi nyrkkeilijä. Toinen lähinnä vastaanottaa iskuja ja roikkuu mukana.
Käänsin jälleen kerran äänet pois kun ei ollut edes ruotsinkielistä selostusta tarjolla. Väitän että Rajalin on osaltaan romahduttanut koko ammattinyrkkeilyn josta on seurannut lieveilmiöitä (kotikehätuomiot, BBU, Arvo Kivelä)

8

364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikö kellään ollut kanttia sanoa, että Suomalaisten vastustajat olivat todella heikkoa tasoa. Nyt kehuttiin maasta taivaaseen, kuinka kovia meidän pojat ovat. Varsinkin Rajalin kanssa ollut "asiantuntija" oli hurmiossa, kehuissaan.Vantaan ammattilaisottelulut kertoi siitä mitä on taso vuonna 2023. Surkein vuosikausiin.

      • Anonyymi

        Muistan vieläkin kun ammattilaisiltoihin tuotiin Lontoolaisia muurareita, ei pienintäkään nyrkkeilytaitoa, luulin että ne ajat on menneet. Laitettakoon " muurarit" lainausmerkkeihin, mutta näin kuulin erään katsojan sanovan illan päätteeksi. Huonoilla vastustajille luodaan katsojille illuusio, väärä kuva omien taitotasosta. Katsokaa Vantaan ottelut, te jotka asioista ymmärrätte ja liittykää keskusteluun.


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        ❤️ ­­­N­y­m­­­f­o­m­­­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18154559L

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Nimenomaan, vastustajat jälleen kerran näitä ammattihäviäjiä ja selostaja hehkuttaa omia poikia tulevaisuuden huippuniminä. Jotenkin irvokasta että sm-kisojen päätteeksi on tämmöinen "ammattilais-ilta" missä hakataan halpatuontimiehiä. Ensin sm-finaalit missä molemmat yrittää voittaa ja siihen perään ammattilaiset missä toinen yrittää seistä täydet erät koska tietää että häviää kuitenkin vaikka tekisi mitä. Hyvää syntymäpäivää Suomen nyrkkeilyliitto

      • Anonyymi

        Toinen selostaja piti Suomalaisten otteita loistavina, jokainen voi katsoa istv;stä vielä nämä ammattilaisottelut, hyvänen aika miten yksipuolista nyrkkeilyä. Ylävartalot kuin puujumalalla, joka tarkoittaa sitä, että kansaivälisissä kehissä on puolipohjat ylöspäin jo ensimäisessä erässä.


      • Anonyymi

        Täytyy olla ammattihävijiä, kun on 13 voittoa ja 41 tappiota. Nyt tappioita 42.


    • Anonyymi

      Jostain jäänyt mieleen hyvä selostaja, olisko ollut nimeltään Pirinen.

    • Anonyymi

      Jani voi hoitaa selostuksen yksin, ainakin Vantaalla meni selostus Suomalaisten kehumiseksi, eikä apuri ottanut huomioon vastustajan tasoa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe